Gefeliciteerd Bosje bloemen!quote:
ROFLOLquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Hij kwam echt zo voor de camera langs getrippeld, mn mongooltje
Ik vind hem zo apart die gekke Sjonquote:
Ja, Sjon heeft veel fans, hij is leuk!quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 22:14 schreef Ynske het volgende:
K vind ze allemaal leuk, ze hebben allemaal hun eigen ding. Vond t gezellig yoen bij joy ohoh
Ja maar dat zal misschien ook aan zijn beginjaren liggen, hij heeft niet echt veel kunnen spelen toen hij jong was natuurlijk en wat heeft hij een geluk gehad dat hij bij jou terecht gekomen isquote:Op zondag 8 april 2012 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja, dat was ook heel gezellig, we moeten nog steeds es he
![]()
Indaha dr Pfaffs liggen er nog...
![]()
Oh Bos, Chico is nooit veel levendiger geweest hoor, die rende nooit buiten, toen ie jong was, die is eigenlijk altijd zo lui geweestAlleen speelde ie vroeger wat meer in zn uppie met zn tennisballen, dat doet ie nu zelden meer.
Ja dat denk ik ook altijd, maar tis niet iets wat ie mist hoor.quote:Op zondag 8 april 2012 22:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar dat zal misschien ook aan zijn beginjaren liggen, hij heeft niet echt veel kunnen spelen toen hij jong was natuurlijk en wat heeft hij een geluk gehad dat hij bij jou terecht gekomen is
Hij is aan het puberenquote:Op maandag 9 april 2012 01:34 schreef Strega het volgende:
Leuk die nieuwe pakken Oh-Oh.!![]()
Wil iemand hier een heel leuk, effen kaneel kleurig met wit kitten van één jaar?
Na vanmorgen eerst mijn Portugese kan van de keukentafel te hebben gegooid (beyond repair of je moet een mozaïek willen maken)Gooit hij net de fotolijstjes met Frodo en Dzengis van het altaar af, met mijn kattenengeltje, dat daar altijd bij ze staat. Kattenengel natuurlijk kapot.
Kitten from hell af en toe, hij is zo onbesuisd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op maandag 9 april 2012 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Huh, kittens die vervelend zijn kun je toch zo bij het asiel kwijt? En dan neem je een nieuwe![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
Precies, of lees andermans dagboek op FB ofzo
ik blijf me er soms over verbazenquote:
Ik neem de moeite niet om alles te lezen, per persoon is het al een dagtaak tegenwoordig.quote:Op maandag 9 april 2012 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ik blijf me er soms over verbazenOver de inhoud, en ook de frequentie waarmee sommige mensen deze paasdagen wat moeten 'delen'
Jij snapt mequote:Op maandag 9 april 2012 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik neem de moeite niet om alles te lezen, per persoon is het al een dagtaak tegenwoordig.
Volgens mij is Twitter een stuk handiger voor al dat gedreutel.
LinkS, dat staat er tochquote:Op maandag 9 april 2012 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wist niet dat die hippies zo link waren Ll
Ik zou makkelijk dat Chineesje gaan doenquote:Op maandag 9 april 2012 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij snapt meInderdaad, of al die idioten die op Facebook dingen roepen als #durftevragen #lekkerluiezondag #avondjestappendegekste
Echt, kap er meeT werkt niet zoals Twitter met die hashtags.
Zal ik zo boodschappen gaan halen of een chineesje bestellen
dat vind ik zo smerig hequote:Op maandag 9 april 2012 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
Tis wel aanlokkelijk, maar dat wordt vast met dit weer en deze dag weer 2 uur op je half-warme eten wachten
Ja maar ja, dan kan ik net zo goed door rijden naar de AHquote:Op maandag 9 april 2012 15:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat vind ik zo smerig he
dan zou ik nog liever op de fiets springen en zelf gaan afhalen
hmm ja dat is ook een optie, maar dan moet je nog kokenquote:Op maandag 9 april 2012 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar ja, dan kan ik net zo goed door rijden naar de AH
dan kan ik beter frietjes in de oven mikkenquote:Op maandag 9 april 2012 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
Gewoon lekker zelf patat halen bij de Ladaaasje/Verhaaaaage
Ladage zit in de stad, dus tegen de tijd dat ik daar ben, parkeergarage, tiefus eind lopen, en dat alles in omgekeerde volgorde is mijn patat koudquote:Op maandag 9 april 2012 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
Gewoon lekker zelf patat halen bij de Ladaaasje/Verhaaaaage
quote:Op maandag 9 april 2012 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien kun je op FB nog naar tips vragen
Telefonisch bestellen en dan zelf ophalen, dat gaat t snelste hier, je loopt een kwartiertje na bestellen de chinees binnen, kunt meteen langs alle wachtende doorlopen naar de kassa, afrekenen en meenemen...quote:Op maandag 9 april 2012 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou makkelijk dat Chineesje gaan doen
Nou Ll, je hoort het!quote:Op maandag 9 april 2012 16:10 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Telefonisch bestellen en dan zelf ophalen, dat gaat t snelste hier, je loopt een kwartiertje na bestellen de chinees binnen, kunt meteen langs alle wachtende doorlopen naar de kassa, afrekenen en meenemen...
Dat dus jaquote:Op maandag 9 april 2012 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is het handige er aan inderdaad, en zo hebben ze in die asiels ook nog wat te doen, stelletje luie linkse hippies zitten anders toch maar wiet te roken!
Ja precies, over vragen of iets open is, en dan de menukaart posten, want Google gebruiken...quote:Op maandag 9 april 2012 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien kun je op FB nog naar tips vragen
Toen was ik al naar de AHquote:Op maandag 9 april 2012 16:10 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Telefonisch bestellen en dan zelf ophalen, dat gaat t snelste hier, je loopt een kwartiertje na bestellen de chinees binnen, kunt meteen langs alle wachtende doorlopen naar de kassa, afrekenen en meenemen...
Jij gebruikt toch geen hashtags, en doet geen dagboekpostsquote:Op maandag 9 april 2012 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Het lijkt ook wel alsof mensen pas als ze honger krijgen bedenken dat er vandaag ook nog gegeten moet worden of zo![]()
En bedankt, zal ik jullie maar unfrienden Ll en Pisces??
Je kunt zo'n spelletje in één keer blokkeren, zie je er niks meer vanquote:Op maandag 9 april 2012 16:51 schreef Ynske het volgende:
wat mij t allermeeste stoort zijn al die spelletjesupdates, en dan niet 1 maar 1000000 per dag
Dat dusquote:Op maandag 9 april 2012 16:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je kunt zo'n spelletje in één keer blokkeren, zie je er niks meer van
ben ik nu ook aan t doen, maar ook dingen als voor apps uitnodigen.quote:Op maandag 9 april 2012 16:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je kunt zo'n spelletje in één keer blokkeren, zie je er niks meer van
No way, jouw book is leuk en die volg ik ook met plezierquote:Op maandag 9 april 2012 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Het lijkt ook wel alsof mensen pas als ze honger krijgen bedenken dat er vandaag ook nog gegeten moet worden of zo![]()
En bedankt, zal ik jullie maar unfrienden Ll en Pisces??
Mooie post dit, past goed in een SCquote:Op maandag 9 april 2012 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, lief dagboek, mijn huis is schoon, er is nog een trui af, ik ga snel nog een tweede doen en dan hops ik nog ff naar Thessa en pa om afscheid te nemen, als de inpakstresssss daar achter de rug is want dat was nog wat vanmiddag
Was echt een mooi klusdagje jaquote:Op maandag 9 april 2012 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooie post dit, past goed in een SC![]()
Ik heb er vanmiddag 2 vloeren uit staan graaien, ik heb de blaren op de vingers staan, maar de dag lekker nuttig gebruikt zo
Ja mooie temperatuur ook! Beetje fris, dus als je lekker bezig bent is het de ideale temperatuur om staan zweten en doenquote:
Jij hebt half OUD zag ik, lekker beppen met de moekesquote:Op maandag 9 april 2012 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Wat ik dan wel weer heel grappig vind is dat ik op FB heel veel lol heb met mensen van Fok die ik hier echt nooit tegenkom![]()
Maar de meeste mensen daar ken ik irl.
Wat ga je maken? Ik heb pasta straksquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt half OUD zag ik, lekker beppen met de moekes
Ik denk dat ik in m'n vorig leven bouwvakker ben geweest en anders wordt dat het wel in m'n volgend levenquote:
pasta, met tartaartjes, ui, champignons, paprika, en bleekselderijquote:Op maandag 9 april 2012 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ga je maken? Ik heb pasta straks
quote:Op maandag 9 april 2012 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
pasta, met tartaartjes, ui, champignons, paprika, en bleekselderij
Dat is zo gek, ik zou denken dat je 1001 dingen kuntquote:Op maandag 9 april 2012 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Laat mij maar freubelen, klussen dat is echt zo niet mijn ding, ik kan nog geen muur verven
Is t ook, tartaar lag nog in de vriezer, en vrijdagavond gegourmet, daar waren de paprika, champignons, en ui van overquote:
Wat speciaal, gij gelovige op goeie vrijdag!quote:
Gaaf héquote:Op maandag 9 april 2012 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat speciaal, gij gelovige op goeie vrijdag!
Had je ook een ontbijt/lunch/brunch/tussendoormomentje/diner gister?quote:
Goed kunnen pijpen brengt je echt ver in het levenquote:Op maandag 9 april 2012 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is zo gek, ik zou denken dat je 1001 dingen kunt
Dat doet me aan iemand denkenquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 17:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goed kunnen pijpen brengt je echt ver in het leven![]()
![]()
Veel mannen hebben dat ook het liefstquote:
Ja ik weet niet, ik dacht 'laat ik es koken', en dus ook boodschappen doen, en ik had weer es zin in bleekselderijquote:
Dat liet ik mn homo altijd doen, kon ie zich toch nog een beetje mannelijk en macho voelen, de schatquote:Op maandag 9 april 2012 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
Meubels monteren, vind ik ook geweldigGewoon van die lekkere simpele pakketten van de Ikea enzo
Das best leuk ja, en t knapt zo snel op. Wij hebben hier toen ook een berg van die IKEA meuk laten bezorgen, en als je dan even een dagje bezig bent staat er ineens een paar kasten, tvmeubel, etc. etc.quote:Op maandag 9 april 2012 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
Meubels monteren, vind ik ook geweldigGewoon van die lekkere simpele pakketten van de Ikea enzo
Speciaal momentje voor DvJ zeker, een gekookte maaltijdquote:Op maandag 9 april 2012 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ik dacht 'laat ik es koken', en dus ook boodschappen doen, en ik had weer es zin in bleekselderij
Neuh, ff simpel ontbijtje, maar niet echt heel paaswaardig, we hebben vooral geklust, waren het een paar lekkere dagen voor zoquote:Op maandag 9 april 2012 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had je ook een ontbijt/lunch/brunch/tussendoormomentje/diner gister?
quote:Op maandag 9 april 2012 17:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat liet ik mn homo altijd doen, kon ie zich toch nog een beetje mannelijk en macho voelen, de schat
Leest toch wel anders dit zoquote:Op maandag 9 april 2012 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
we hebben vooral geklust, waren het een paar lekkere dagen voor zo
zo ben ikquote:Op maandag 9 april 2012 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Speciaal momentje voor DvJ zeker, een gekookte maaltijd
Ja!quote:Op maandag 9 april 2012 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das best leuk ja, en t knapt zo snel op. Wij hebben hier toen ook een berg van die IKEA meuk laten bezorgen, en als je dan even een dagje bezig bent staat er ineens een paar kasten, tvmeubel, etc. etc.
rauw en dan bij een fonduequote:Op maandag 9 april 2012 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Bleekselderij is alleen rauw lekker, met een dipje, gekookt worden die draadjes zo ranzig dr in
Gewoon lekker in zijn geheel als stronk erin mikken, speciaal voor het haasje met pasenquote:Op maandag 9 april 2012 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
zo ben ikZij had vrijdag de gourmet voorbereid met wat lekkere niet-standaard dingen, dus ik flikker wel ff een bos bleekselderij in de wok. Moet je die zooi nog snijden eerst of wat?
das altijd een fijn gevoel jaquote:Op maandag 9 april 2012 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja!
Ik moet morgen wat dingen uit elkaar gaan halen, ik zit al te wachten wanneer het weer in elkaar kan, en ook wanneer ik wat nieuw spul kan gaan halen. Heerlijk
Over gereedschap gesproken, ik droom altijd dat ik 100000000e bezoeker ben bij de Praxis, ik zou zoveel spul willen hebbenquote:Op maandag 9 april 2012 17:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
das altijd een fijn gevoel ja
zo was de hor hier ook makkelijk te maken, gister nog wat afgesteld, daar heb ik heul geen ballen voor nodig
hoogstens de electrisch schroevendraaier van mn paps
Gewoon doorpijpen!quote:
dat zou wel netjes zijn ja als dat terug kwamquote:Op maandag 9 april 2012 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb al mn gereedschap uitgeleend aan die busmama vorig jaar, mss moet ik dat es terug laten brengen of zo.
Niet dat ik het ooit nodig hoop te hebben
Ik heb denk ik nog erg veel pijptegoed hoorquote:
Dat verloopt heul snel hoor. Geldig tot men in slaap valtquote:Op maandag 9 april 2012 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb denk ik nog erg veel pijptegoed hoor![]()
hangt van de skillz af dan denk ikquote:Op maandag 9 april 2012 17:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat verloopt heul snel hoor. Geldig tot men in slaap valt
Nee daar moet je idd zuinig op zijnquote:Op maandag 9 april 2012 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb echt zo'n handige harry old school toolbox gekocht, want t begon een beetje een rommeltje te worden met overal los gereedschap enzo
Ajuuus! Ik ga de pasta breien!quote:Op maandag 9 april 2012 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Anyhoer, ik heb nu nog 1,5 uur voor die trui en om te eten, dus houdoe!!!
NO WAY!quote:Op maandag 9 april 2012 19:22 schreef oh-oh het volgende:
Nog ff snel voor wie dacht dat Chico erg was in zn bunnysuit
![]()
[ afbeelding ]
Whehequote:Op maandag 9 april 2012 19:49 schreef Ynske het volgende:
kop in de haarverf, waarmee krijg je die verf t beste van je huid af. lang leve de allesreinigerdoekjes van de Lidl
En nu alletwee!quote:Op maandag 9 april 2012 19:22 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
OMGquote:Op maandag 9 april 2012 19:22 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 02:13 schreef Strega het volgende:
We hebben hier denkelijk de beslissing genomen. Ik wil dat Pagan nog wat mooie foto's maakt van Othello. Vanavond hebben ze alledrie lekker meegegeten van de biefstuk, ik wil Othello morgen nog alles laten eten wat hij lekker vind. Heb hem net een tijd in mijn armen gehad, hij is echt op.
Woensdag word dan D-Day, maar oh, wat blijft het moeilijk, wat doet het pijn en wat zal ik hem gaan missen na bijna achttien jaar.
Oh Stregaquote:Op dinsdag 10 april 2012 02:13 schreef Strega het volgende:
We hebben hier denkelijk de beslissing genomen. Ik wil dat Pagan nog wat mooie foto's maakt van Othello. Vanavond hebben ze alledrie lekker meegegeten van de biefstuk, ik wil Othello morgen nog alles laten eten wat hij lekker vind. Heb hem net een tijd in mijn armen gehad, hij is echt op.
Woensdag word dan D-Day, maar oh, wat blijft het moeilijk, wat doet het pijn en wat zal ik hem gaan missen na bijna achttien jaar.
Zelfs zonder pijptegoed elke week vlaai, jij doet echt veel goed!quote:
Oh lekkerquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe ging het gister met reisgangers, had Thessa zin om te gaan?
Ja ik dacht ik doe het zelf. Daantje en Daphne mogen best iets voor me persen, maar dan wel over 9 maanden..quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:49 schreef Ynske het volgende:
![]()
[OUD SC] Waar we maar 1 kant van het bed verschonen.
ben ik gek of wat
ik ga toch niet iedere avond mn bed verschonen
Dat is nogal makkelijk als je een poosje bij je ouders hebt gewoond, dan is dat het enige huishoudelijke klusjequote:Op dinsdag 10 april 2012 13:49 schreef Ynske het volgende:
![]()
[OUD SC] Waar we maar 1 kant van het bed verschonen.
ben ik gek of wat
ik ga toch niet iedere avond mn bed verschonen
Ach lieve Karel.....quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh Strega, Pagan, moeilijk hoor, wat een leeftijd, neem dan maar es zelf die beslissing![]()
Op Karel zijn verjaardag morgen...
Ik heb ook zo'n vaste dag en ben ook zo'n lekkere neuroot wat dat betreftquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik ook.
Vrijdagavond altijd en dan liefst lekker nog in bad voor ik in mn verse bedje duik en dan zaterdag lekker uitslapen
Niet alleen dat. Ik neem aan dat je dan ook iets van 5 onder/hoeslakens in je kast hebt moeten liggen. De begeleiding zegt tegen mij al dat ik er met drie eigenlijk al 1 teveel heb..quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Man man man, los van het feit dat ik het de grootste onzin vind vraag ik me af hoe je al je was dan gedaan moet krijgen![]()
Sommige mensen schijnen een keer in de week al vaak te vinden trouwens
Je ziet inderdaad duidelijk kleurverschilquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Die zag ik net op FB, daar zie je goed haar twee verschillende ogen
Schoonmaken hoeft van mij ook niet, maar met opruimen ben ik echt in m'n sas.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:41 schreef oh-oh het volgende:
Nee gatver, ik heb een hekel aan schoonmaken, maar ik doe het wel elke week hoor, en ik doe het ook gewoon goed en systematisch, wat mot dat mot maar goed he![]()
Ja hier ook steeds weer hetzelfde op bedquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh nee, ik heb geloof ik wel 5 sets hoor, 5 hoeslakens, minstens 7 dekbedovertrekken.
Maar ik gebruik vaak weken dezelfde, die pleur ik in de was, in de droger, en dan weer op het bed, want dan zijn ze het lekkerst
Stom is dat eigenlijk he, ik heb zoveel leuke sets, maar dat opvouwen vind ik echt een crime en het is ook gewoon het lekkerst als ze vers gewassen zijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hier ook steeds weer hetzelfde op bed
Ik zag hele leuke afgeprijsde bij de Aldi liggen, regenlaarzen, maar ja wanneer draag ik dat nou, ik ben toch meer van het zwart-grijs-blauw-sober.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt die laarsjes![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar echt, 89 euro, pleur op zeg, daar kun je echt alleen maar de honden op uitlaten op zoiets![]()
En dan denk ik dat ze ook nog es totaal niet lekker lopen
Ik heb nu nog maar 2 sets liggen, ik heb laatst goed op zitten ruimen en wat oude dingen weggegooid. Nu wil ik eigenlijk wat extra gaan kopen, maar ja, het lukt allemaal wel met 2 setjesquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stom is dat eigenlijk he, ik heb zoveel leuke sets, maar dat opvouwen vind ik echt een crime en het is ook gewoon het lekkerst als ze vers gewassen zijn![]()
En dan heb ik ook nog es drie van die hele dure sets, van 100 euro of meer, die mn tante es voor me kocht, toen ze ook mijn bed voor me kocht, die dingen verslijten van zn levensdagen niks niet
Mwah, ik heb nu al weken de eettafel vol staan met naaimeuk, het kan allemaal precies terug tot op 1 helft en we kunnen er met zn drieën aan eten. Ik ruim het pas op als ik de tafel echt ergens anders voor nodig heb vrees ikquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schoonmaken hoeft van mij ook niet, maar met opruimen ben ik echt in m'n sas.En dat is ook omdat ik weet hoe praktisch en fijn het is om je huis op orde te hebben, nooit iets kwijt te zijn.
En als je het altijd bijhoudt hoef je elke dag maar heel weinig doen, daarom de neuroot, ik heb geen zin om ineens 3 weken zooi weg te gaan werken.
Ik denk dat ik meteen op de trein stap omdat ik op wil ruimenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Als ik daar nu een foto van zou moeten maken zou je je echt echt doodlachen.
En dan vooral omdat het lekker aan gaat koeken en met warm weer broeit het allemaal zo lekkerquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik lees wel es dat mensen drie dagen de afwas laten staan, daar zou ik dus echt schijt niet goed van worden
Dat heb ik ook met m'n eettafel ooit zo gehad, omdat ik weken aan het scrappen was, en dan idd de tafel tot de helft om aan te etenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mwah, ik heb nu al weken de eettafel vol staan met naaimeuk, het kan allemaal precies terug tot op 1 helft en we kunnen er met zn drieën aan eten. Ik ruim het pas op als ik de tafel echt ergens anders voor nodig heb vrees ik![]()
Ja nou psies, als mn naaikamer straks in orde is, dan is de eettafel ook meteen weer gewoon leegquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met m'n eettafel ooit zo gehad, omdat ik weken aan het scrappen was, en dan idd de tafel tot de helft om aan te eten
Nu heb ik straks weer een eigen hobbykamer en kan ik ook knutselzooi laten liggen, maar dat is geen troep, dat is gewoon 'weer verder kunnen zodra je aanschuift'.![]()
Ja... *PING*!quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Maja, sommige mensen koken ook nooit schijnbaar
Ja ik (nu) ook, zijwaarts dan welquote:
Ik heb alleen die paarse, en ja theequote:Op dinsdag 10 april 2012 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
OH JA! Dat bedacht ik me gister. Heb je al iets in je voorraadpotten oh-oh?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb alleen die paarse, en ja thee
Whehehe en mijn kleding ligt altijd op kleur.
Zwart bij zwart en zo![]()
Alleen maar zwart, dan mag er wel wat kleur in de schoenen, ik heb nu mn zwarte sneakers met gele veters aanquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb speciaal die roze schoenen gekocht omdat ik laatst die kleurige schoenen van jou op die foto zag, en jij draagt ook veel zwart enzo
Weekje maar hoor, volgende week dinsdag alweer terug. Ik zag de foto ook in kleur net, dan zie je t ook echt goed van haar ogen!quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:12 schreef Strega het volgende:
Wat een mooie foto van Thessa. Hoe lang is ze weg?
Die ogen, zo zie je het idd goed.
Ik ben eigenlijk een beetje bang dat het geen gezicht is, zwart of wit/grijze kleding en dan m'n hysterische schoenenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alleen maar zwart, dan mag er wel wat kleur in de schoenen, ik heb nu mn zwarte sneakers met gele veters aan
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:38 schreef Bos81 het volgende:
Krijg ik gewoon zomaar Wit-Russisch geld van iemand via postcrossing![]()
![]()
Ik weet niet wat ik er eigenlijk van moet denken, ik weet ook niet hoe haar leefsituatie daar is. Misschien heeft ze steenrijke ouders dan kan ik er wel meeleven, maar als ze zeg maar niet zo heel rijk is vind ik het eigenlijk wel zielig..
Dat weet ik eigenlijk wel zeker, maar toch...quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik denk dat dat heeeeeeeeeeel weinig waard is hoor
Naja, daar zou ik me niet rot over voelen, das gewoon een leuk souvenierachtigdingquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk wel zeker, maar toch...
Ja, als ik nu mijn babyfoto's zie heb ik ook iets van ieeh wat een lilluk menneke. Maar nu heb ik iets van mwa ik ben geen hunk, maar ik schrik ook niet alle dames af..quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:39 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ze was echt zo lelijk als baby, ze is zo leuk nu
Ja okee dat is waarquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, daar zou ik me niet rot over voelen, das gewoon een leuk souvenierachtigding
Ik las eerst aambeitjesquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik zie nu pas die rode aardbeitjes in Thessa's oren, wat leuk
Hoeveel is het?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk wel zeker, maar toch...
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoeveel is het?
1 EUR is 10.698,24 BYR
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe in Z&G heeft iemand het oer onderschijt maken![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb het opgezocht ook he, ik heb niet liggen rollen op het toetsenbord of zo
Nappie heeft een beetje lentekriebels, ergo, hij probeert alles te versieren, glazen, schalen, m'n muis, z'n spiegeltje etcquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht al dat Nappie mss liep te steppen op je keyboard![]()
Hoest met Nappie eigenlijk????????
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nappie heeft een beetje lentekriebels, ergo, hij probeert alles te versieren, glazen, schalen, m'n muis, z'n spiegeltje etc
Beter zo dan andersom!quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:39 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ze was echt zo lelijk als baby, ze is zo leuk nu
Het wordt echt tijd dat je op kamers gaat he....quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind het wonderbaarlijk dat m'n moeder nog niet gevraagd heeft of ik dat ding alsjeblieft uit de woonkamer wil halen
Ach ja, mijn schoonzusje zei tegen de verloskundige van hun zoon," Oh een mongooltje, is ook leuk"quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik was dus wel echt een knappe baby vind ik...
Toen Thessa werd geboren vroeg haar moeder dus echt aan de verloskundige of dat ooit nog goed zou komen
Bij alle baby's is het hoofd groot.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:55 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Okee het valt misschien wel mee, maar het lijkt wel of ik een best wel groot hoofd heb/had toen.
Whehe, misschien wel ja, ach, ik had em opgehangen om te kijken of het ophangdingetje dat ik op de achterkant vast gemaakt had het zou houden. Ik heb em namelijk in al die tijd nog niet opgehangen omdat ik dacht dat ik "binnenkort" het huis uit zou gaan. vandaag of morgen even ophangen in m'n kamerquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd dat je op kamers gaat he....
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe, misschien wel ja, ach, ik had em opgehangen om te kijken of het ophangdingetje dat ik op de achterkant vast gemaakt had het zou houden. Ik heb em namelijk in al die tijd nog niet opgehangen omdat ik dacht dat ik "binnenkort" het huis uit zou gaan. vandaag of morgen even ophangen in m'n kamer
Bij mn zusje zei mn vader echt heel hard oh mijn god het is net een aapje en toen kreeg ie een draai om zn oren van de vroedvrouwquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach ja, mijn schoonzusje zei tegen de verloskundige van hun zoon," Oh een mongooltje, is ook leuk"Nu is hij vier en het allermooiste ventje van de wereld met prachtige krullen.
100 BYRquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoeveel is het?
1 EUR is 10.698,24 BYR
Maar dat vind ik bij baby's meestal dat het hoofd zo groot lijkt in verhouding, maar je bent echt geen lelijke baby geweest hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:55 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Okee het valt misschien wel mee, maar het lijkt wel of ik een best wel groot hoofd heb/had toen.
Nou, weg dus met dat schuldgevoel......miljonair!quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
100 BYR
Ik heb al op een andere site gechecked. Gewoon nog minder dan 1 eurocent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Als ze iets roze had gedragen had je best kunnen zeggen dat het een varken was, dan had ik je geloofd..quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh, en vers was ze ook echt niet mooi hoor![]()
![]()
[ afbeelding ]
En Sita is ook goed opgedroogdquote:
Lief dat mondje en die pietepeuterige vingertjesquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Zonde van je ijs gek!
Oh, dit was de eerste keer dat ik dr zag en toen vond ik dr gek genoeg wel mooi![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Echt wel lelijk hoor
Oh wat is ze herkenbaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En leuk die andere foto's ook, duidelijk Thessa
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik vind het een schat van een meid, maar die ogen staan altijd standje chagerijnigquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En Sita is ook goed opgedroogdZolang ze maar niet gaat praten..
Ik gooi het niet in zomaar een biertje, ik gooi het in een zware Imperial Stout van een Nieuw-Zeelandse brouwerij, glaasje bier van hoge kwaliteit, plus hoge kwaliteit ijs gaat interessant worden. Zo'n stout heeft meestal een koffie / bittere chocola smaak dus ben benieuwdquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Zonde van je ijs gek!
Oh, dit was de eerste keer dat ik dr zag en toen vond ik dr gek genoeg wel mooi![]()
[ afbeelding ]
Dat wel, maar ik krijg al snel hoofdpijn van plat Amsterdams, ik weet niet hoe dat komt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het een schat van een meid, maar die ogen staan altijd standje chagerijnig
Kirsten Dunst heeft dat ook al snel...
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ze iets roze had gedragen had je best kunnen zeggen dat het een varken was, dan had ik je geloofd..
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Lief dat mondje en die pietepeuterige vingertjes, maar wat jij met puppies hebt heb ik met kinderen ik vind ze meestal pas leuk worden als ze gaan kruipen, lopen en brabbelen
Billy bovenaan en BamBam eronder. Die was van hun , is ook dood.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:24 schreef Bos81 het volgende:
Die 2 meest linkse honden zijn niet van jou toch Oh-oh? Fritsje herken ik wel..:@
Wtfquote:
Ik ging Vrijdag bijna over mn nek met die kampers op 4, met de paarden op de weg en lekker zwepen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Arm visje![]()
Wij keken gisteravond met Thessa dat dierentuinprogramma, die ging echt helemaal over de zeik als er dieren gevangen werden door de dierenarts of voor een verhuizing of zo
Ja, dat is idd net zoiets als hondenshows. Al hoeft een hond niet zo'n topsport te doen als een paard, en de hond zit vaak op de achterbank en een paard zit met de zenuwen in een hokkie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou ik ken heel veel mensen in de paardensport en die paarden vinden dat wel echt leuk hoor, dat werken. Zelfde als mensen die zeuren dat honden shows niet leuk vinden vind ik.
Als een hond showen niet leuk vindt presteert ie echt geen klap en ga je je geld vanzelf liever ergens anders aan uitgeven denk ik dan maar
godverdomme Mojoquote:Beste lezer,
Je ontvangt deze mail omdat met dit mailadres kaarten zijn gekocht voor de show van Skrillex op zaterdag 28 april in de Heineken Music Hall. We hebben nog wat belangrijke info over het voorprogramma en de after party voor je.
Skrillex komt niet alleen: hij neemt Pretty Lights mee. Ze omschrijven hun muziek als "Electro organic cutting-edge party rocking beats that fill venues with energy and emotion and send dance floors into frenzies" en daarom zijn de producer en drummer de perfecte support act van Skrillex!
Zoals beloofd komt er ook een after party. Deze vindt plaats in de Melkweg en uiteraard is Skrillex er zelf ook bij om te laten zien dat hij ook als DJ een party kan rocken als een malle.
Och, het gebeurt bij mijn vader thuis vaak zat dat ik de telefoon op neem, en ze denken dat mijn vader het is omdat we dezelfde naam hebben en hetzelfde klinken aan de telefoonquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:35 schreef Bos81 het volgende:
net weer wezen pannenkoeken eten met begeleiding en andere bewoners![]()
Daarvoor weer eenmomentje.
Telefoon gaat:
Ik neem op: met Erik ....
Goedenavond mevrouw we zijn op zoek naar de heer bosmans voor een test voor gehoorbescherming (had ik aangevraagd om prikkels te kunnen filteren...
nou daar spreekt u mee.
Oh sorry meneer.,
De volgende keer heb ik 2 opties.. Of telefoon even neerleggen, even op en neer lopen en de telefoon weer oppakken of zeggen. Meneer misschien kunt u uw oren ook even laten testen..![]()
![]()
![]()
![]()
Whehequote:Op dinsdag 10 april 2012 19:35 schreef Bos81 het volgende:
Meneer misschien kunt u uw oren ook even laten testen..![]()
![]()
![]()
![]()
ik denk niet dat ik ga eerlijk gezegd, en al helemaal niet als hij gaat rocken als een mallequote:Op dinsdag 10 april 2012 19:40 schreef oh-oh het volgende:
Hahahahahahahahahahahahahahahahaha nu heb je echt iets om naar uit te kijken Zwab, dolletjes
Tuurlijk wel! Doe eens wild en out of your comfort zone!quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik ga eerlijk gezegd, en al helemaal niet als hij gaat rocken als een malle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |