Gefeliciteerd Bosje bloemen!quote:
ROFLOLquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Hij kwam echt zo voor de camera langs getrippeld, mn mongooltje
Ik vind hem zo apart die gekke Sjonquote:
Ja, Sjon heeft veel fans, hij is leuk!quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 22:14 schreef Ynske het volgende:
K vind ze allemaal leuk, ze hebben allemaal hun eigen ding. Vond t gezellig yoen bij joy ohoh
Ja maar dat zal misschien ook aan zijn beginjaren liggen, hij heeft niet echt veel kunnen spelen toen hij jong was natuurlijk en wat heeft hij een geluk gehad dat hij bij jou terecht gekomen isquote:Op zondag 8 april 2012 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja, dat was ook heel gezellig, we moeten nog steeds es he
![]()
Indaha dr Pfaffs liggen er nog...
![]()
Oh Bos, Chico is nooit veel levendiger geweest hoor, die rende nooit buiten, toen ie jong was, die is eigenlijk altijd zo lui geweestAlleen speelde ie vroeger wat meer in zn uppie met zn tennisballen, dat doet ie nu zelden meer.
Ja dat denk ik ook altijd, maar tis niet iets wat ie mist hoor.quote:Op zondag 8 april 2012 22:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar dat zal misschien ook aan zijn beginjaren liggen, hij heeft niet echt veel kunnen spelen toen hij jong was natuurlijk en wat heeft hij een geluk gehad dat hij bij jou terecht gekomen is
Hij is aan het puberenquote:Op maandag 9 april 2012 01:34 schreef Strega het volgende:
Leuk die nieuwe pakken Oh-Oh.!![]()
Wil iemand hier een heel leuk, effen kaneel kleurig met wit kitten van één jaar?
Na vanmorgen eerst mijn Portugese kan van de keukentafel te hebben gegooid (beyond repair of je moet een mozaïek willen maken)Gooit hij net de fotolijstjes met Frodo en Dzengis van het altaar af, met mijn kattenengeltje, dat daar altijd bij ze staat. Kattenengel natuurlijk kapot.
Kitten from hell af en toe, hij is zo onbesuisd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op maandag 9 april 2012 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Huh, kittens die vervelend zijn kun je toch zo bij het asiel kwijt? En dan neem je een nieuwe![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
Precies, of lees andermans dagboek op FB ofzo
ik blijf me er soms over verbazenquote:
Ik neem de moeite niet om alles te lezen, per persoon is het al een dagtaak tegenwoordig.quote:Op maandag 9 april 2012 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ik blijf me er soms over verbazenOver de inhoud, en ook de frequentie waarmee sommige mensen deze paasdagen wat moeten 'delen'
Jij snapt mequote:Op maandag 9 april 2012 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik neem de moeite niet om alles te lezen, per persoon is het al een dagtaak tegenwoordig.
Volgens mij is Twitter een stuk handiger voor al dat gedreutel.
LinkS, dat staat er tochquote:Op maandag 9 april 2012 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wist niet dat die hippies zo link waren Ll
Ik zou makkelijk dat Chineesje gaan doenquote:Op maandag 9 april 2012 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij snapt meInderdaad, of al die idioten die op Facebook dingen roepen als #durftevragen #lekkerluiezondag #avondjestappendegekste
Echt, kap er meeT werkt niet zoals Twitter met die hashtags.
Zal ik zo boodschappen gaan halen of een chineesje bestellen
dat vind ik zo smerig hequote:Op maandag 9 april 2012 15:26 schreef Loveless85 het volgende:
Tis wel aanlokkelijk, maar dat wordt vast met dit weer en deze dag weer 2 uur op je half-warme eten wachten
Ja maar ja, dan kan ik net zo goed door rijden naar de AHquote:Op maandag 9 april 2012 15:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat vind ik zo smerig he
dan zou ik nog liever op de fiets springen en zelf gaan afhalen
hmm ja dat is ook een optie, maar dan moet je nog kokenquote:Op maandag 9 april 2012 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar ja, dan kan ik net zo goed door rijden naar de AH
dan kan ik beter frietjes in de oven mikkenquote:Op maandag 9 april 2012 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
Gewoon lekker zelf patat halen bij de Ladaaasje/Verhaaaaage
Ladage zit in de stad, dus tegen de tijd dat ik daar ben, parkeergarage, tiefus eind lopen, en dat alles in omgekeerde volgorde is mijn patat koudquote:Op maandag 9 april 2012 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
Gewoon lekker zelf patat halen bij de Ladaaasje/Verhaaaaage
quote:Op maandag 9 april 2012 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien kun je op FB nog naar tips vragen
Telefonisch bestellen en dan zelf ophalen, dat gaat t snelste hier, je loopt een kwartiertje na bestellen de chinees binnen, kunt meteen langs alle wachtende doorlopen naar de kassa, afrekenen en meenemen...quote:Op maandag 9 april 2012 15:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou makkelijk dat Chineesje gaan doen
Nou Ll, je hoort het!quote:Op maandag 9 april 2012 16:10 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Telefonisch bestellen en dan zelf ophalen, dat gaat t snelste hier, je loopt een kwartiertje na bestellen de chinees binnen, kunt meteen langs alle wachtende doorlopen naar de kassa, afrekenen en meenemen...
Dat dus jaquote:Op maandag 9 april 2012 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is het handige er aan inderdaad, en zo hebben ze in die asiels ook nog wat te doen, stelletje luie linkse hippies zitten anders toch maar wiet te roken!
Ja precies, over vragen of iets open is, en dan de menukaart posten, want Google gebruiken...quote:Op maandag 9 april 2012 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien kun je op FB nog naar tips vragen
Toen was ik al naar de AHquote:Op maandag 9 april 2012 16:10 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Telefonisch bestellen en dan zelf ophalen, dat gaat t snelste hier, je loopt een kwartiertje na bestellen de chinees binnen, kunt meteen langs alle wachtende doorlopen naar de kassa, afrekenen en meenemen...
Jij gebruikt toch geen hashtags, en doet geen dagboekpostsquote:Op maandag 9 april 2012 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Het lijkt ook wel alsof mensen pas als ze honger krijgen bedenken dat er vandaag ook nog gegeten moet worden of zo![]()
En bedankt, zal ik jullie maar unfrienden Ll en Pisces??
Je kunt zo'n spelletje in één keer blokkeren, zie je er niks meer vanquote:Op maandag 9 april 2012 16:51 schreef Ynske het volgende:
wat mij t allermeeste stoort zijn al die spelletjesupdates, en dan niet 1 maar 1000000 per dag
Dat dusquote:Op maandag 9 april 2012 16:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je kunt zo'n spelletje in één keer blokkeren, zie je er niks meer van
ben ik nu ook aan t doen, maar ook dingen als voor apps uitnodigen.quote:Op maandag 9 april 2012 16:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je kunt zo'n spelletje in één keer blokkeren, zie je er niks meer van
No way, jouw book is leuk en die volg ik ook met plezierquote:Op maandag 9 april 2012 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Het lijkt ook wel alsof mensen pas als ze honger krijgen bedenken dat er vandaag ook nog gegeten moet worden of zo![]()
En bedankt, zal ik jullie maar unfrienden Ll en Pisces??
Mooie post dit, past goed in een SCquote:Op maandag 9 april 2012 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, lief dagboek, mijn huis is schoon, er is nog een trui af, ik ga snel nog een tweede doen en dan hops ik nog ff naar Thessa en pa om afscheid te nemen, als de inpakstresssss daar achter de rug is want dat was nog wat vanmiddag
Was echt een mooi klusdagje jaquote:Op maandag 9 april 2012 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooie post dit, past goed in een SC![]()
Ik heb er vanmiddag 2 vloeren uit staan graaien, ik heb de blaren op de vingers staan, maar de dag lekker nuttig gebruikt zo
Ja mooie temperatuur ook! Beetje fris, dus als je lekker bezig bent is het de ideale temperatuur om staan zweten en doenquote:
Jij hebt half OUD zag ik, lekker beppen met de moekesquote:Op maandag 9 april 2012 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Wat ik dan wel weer heel grappig vind is dat ik op FB heel veel lol heb met mensen van Fok die ik hier echt nooit tegenkom![]()
Maar de meeste mensen daar ken ik irl.
Wat ga je maken? Ik heb pasta straksquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt half OUD zag ik, lekker beppen met de moekes
Ik denk dat ik in m'n vorig leven bouwvakker ben geweest en anders wordt dat het wel in m'n volgend levenquote:
pasta, met tartaartjes, ui, champignons, paprika, en bleekselderijquote:Op maandag 9 april 2012 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ga je maken? Ik heb pasta straks
quote:Op maandag 9 april 2012 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
pasta, met tartaartjes, ui, champignons, paprika, en bleekselderij
Dat is zo gek, ik zou denken dat je 1001 dingen kuntquote:Op maandag 9 april 2012 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Laat mij maar freubelen, klussen dat is echt zo niet mijn ding, ik kan nog geen muur verven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |