Gefeliciteerd Bosje bloemen!quote:
ROFLOLquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Hij kwam echt zo voor de camera langs getrippeld, mn mongooltje
Ik vind hem zo apart die gekke Sjonquote:
Ja, Sjon heeft veel fans, hij is leuk!quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 22:14 schreef Ynske het volgende:
K vind ze allemaal leuk, ze hebben allemaal hun eigen ding. Vond t gezellig yoen bij joy ohoh
Ja maar dat zal misschien ook aan zijn beginjaren liggen, hij heeft niet echt veel kunnen spelen toen hij jong was natuurlijk en wat heeft hij een geluk gehad dat hij bij jou terecht gekomen isquote:Op zondag 8 april 2012 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja, dat was ook heel gezellig, we moeten nog steeds es he
![]()
Indaha dr Pfaffs liggen er nog...
![]()
Oh Bos, Chico is nooit veel levendiger geweest hoor, die rende nooit buiten, toen ie jong was, die is eigenlijk altijd zo lui geweestAlleen speelde ie vroeger wat meer in zn uppie met zn tennisballen, dat doet ie nu zelden meer.
Ja dat denk ik ook altijd, maar tis niet iets wat ie mist hoor.quote:Op zondag 8 april 2012 22:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar dat zal misschien ook aan zijn beginjaren liggen, hij heeft niet echt veel kunnen spelen toen hij jong was natuurlijk en wat heeft hij een geluk gehad dat hij bij jou terecht gekomen is
Hij is aan het puberenquote:Op maandag 9 april 2012 01:34 schreef Strega het volgende:
Leuk die nieuwe pakken Oh-Oh.!![]()
Wil iemand hier een heel leuk, effen kaneel kleurig met wit kitten van één jaar?
Na vanmorgen eerst mijn Portugese kan van de keukentafel te hebben gegooid (beyond repair of je moet een mozaïek willen maken)Gooit hij net de fotolijstjes met Frodo en Dzengis van het altaar af, met mijn kattenengeltje, dat daar altijd bij ze staat. Kattenengel natuurlijk kapot.
Kitten from hell af en toe, hij is zo onbesuisd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op maandag 9 april 2012 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Huh, kittens die vervelend zijn kun je toch zo bij het asiel kwijt? En dan neem je een nieuwe![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
Precies, of lees andermans dagboek op FB ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |