SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
beetje verveeld, hele dag verneukt omdat ik tot 4 uur sliepquote:
Ga lekker frituren dan nuquote:Op zondag 8 april 2012 21:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
beetje verveeld, hele dag verneukt omdat ik tot 4 uur sliep
jou gemist![]()
![]()
Kom je dan ook langs?quote:
top mangquote:
Waar moet ik zijn precies?quote:Op zondag 8 april 2012 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
top mang
ik gooi der even wat kroketten in
bij mij thuisquote:
volg de geur van verse krokettenquote:
Wat is dat?quote:Op zondag 8 april 2012 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gossie, ik keek naar My Sisters Keeper trailer en ik schoot al vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Prutsers.quote:Op zondag 8 april 2012 21:48 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen die nog geen eieren hebben gevonden
Jup, ze mogen Cash wel, zelfs mijn stiefvader die meestal alleen maar chagrijnig kijkt en kut doetquote:
Jij ookquote:
Ik dacht even dat Beach dit postte.quote:
Yeyquote:Op zondag 8 april 2012 21:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jup, ze mogen Cash wel, zelfs mijn stiefvader die meestal alleen maar chagrijnig kijkt en kut doet
Nicequote:Op zondag 8 april 2012 21:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jup, ze mogen Cash wel, zelfs mijn stiefvader die meestal alleen maar chagrijnig kijkt en kut doet
Alleen mijn moeder vond dat we te slijmerig waren, wss heeft ze gelijkquote:
Is het overdreven als ik zeg een van de beste weekend tot nu toe op mijn 15 jarige leeftijd?quote:
Volgende week heb ik een feestje zeg maar waar ik heen moet.quote:
Heb jij haar FoBo laten zien? Dan kan ik haar wel begrijpen jaquote:Op zondag 8 april 2012 21:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen mijn moeder vond dat we te slijmerig waren, wss heeft ze gelijk
[..]
Is het overdreven als ik zeg een van de beste weekend tot nu toe op mijn 15 jarige leeftijd?
Met ontbijt kreeg Cash een Ajax beker
Neem Kash meequote:Op zondag 8 april 2012 22:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgende week heb ik een feestje zeg maar waar ik heen moet.
Dus over 2 weken weer
En misschien mag ik nu ook naar Cash's huis en zijn familie ontmoeten
Is ook niets mis mee. Alleen nogal tjsa... klefquote:Op zondag 8 april 2012 22:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niks mis met mijn fobo
Het is een meiden avondje, of ik moet hem verkleden
Ik ben zn broeder van een andere moederquote:Op zondag 8 april 2012 22:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgende week heb ik een feestje zeg maar waar ik heen moet.
Dus over 2 weken weer
En misschien mag ik nu ook naar Cash's huis en zijn familie ontmoeten
Ik zag het nietquote:
Maar na jouw 'bier halen in de keuken' vind ik je engquote:Op zondag 8 april 2012 22:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben zn broeder van een andere moeder
Okéquote:
Haha bedankt, dat zei mijn moeder ookquote:Op zondag 8 april 2012 22:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is ook niets mis mee. Alleen nogal tjsa... klef![]()
Daar is ook helemaal niets mis mee
Ga bier halen jij voor de mannen in dit topic en veeg onze schermen schoonquote:Op zondag 8 april 2012 22:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar na jouw 'bier halen in de keuken' vind ik je eng
Waar ken ik het van?quote:
Wel foto's als hij zich kleed in meisjeskleren hehquote:Op zondag 8 april 2012 22:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha bedankt, dat zei mijn moeder ook
Neequote:Op zondag 8 april 2012 22:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ga bier halen jij voor de mannen in dit topic en veeg onze schermen schoon
Het was een hele tijd geleden op Fox Kids.quote:Op zondag 8 april 2012 22:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waar ken ik het van?
[..]
Wel foto's als hij zich kleed in meisjeskleren heh
Allemaal geilen op Cashquote:Op zondag 8 april 2012 22:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waar ken ik het van?
[..]
Wel foto's als hij zich kleed in meisjeskleren heh
Fox Kids was stoerquote:Op zondag 8 april 2012 22:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Het was een hele tijd geleden op Fox Kids.
Fox Kids.
Oké mensen, tijd om op A-J te geilen.quote:
Soort zoekt soort.quote:Op zondag 8 april 2012 22:16 schreef K-Cash het volgende:
Die mok waar ik melk uit dronk vanmorgen was echt raar
hequote:
De smaak van overwinningquote:Op zondag 8 april 2012 22:16 schreef K-Cash het volgende:
Die mok waar ik melk uit dronk vanmorgen was echt raar
Durf je niet.quote:
mensen die niet wetenquote:
Feyenoord komt uit?quote:Op zondag 8 april 2012 22:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ajax
We gingen zelfs naar een Ajax winkel
Ik wist het al. Maar ik kijk naar jouw ondertitel en moest aan OV denken, die had dat ook ooit eens maar dan hetepako@hotmail.com oid 8)quote:
okquote:Op zondag 8 april 2012 22:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wist het al. Maar ik kijk naar jouw ondertitel en moest aan OV denken, die had dat ook ooit eens maar dan hetepako@hotmail.com oid 8)
autistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar men wel niet aan begintquote:Op zondag 8 april 2012 22:26 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Echt he zo'n ronde kop met zwart en witte vlakjes
Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op zondag 8 april 2012 22:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
waar men wel niet aan begint![]()
is dat een goede film?quote:
Br000tal technical deathmetalbands die hun gitaren niet naar B hoeven te stemmen om heavy te klinkenquote:
Mensen die elektronische voorwerpen hebbenquote:Op zondag 8 april 2012 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die niet naar Amish World's Squarest Teenagers kijken.
watquote:Op zondag 8 april 2012 22:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mensen die elektronische voorwerpen hebben
Echt he.quote:Op zondag 8 april 2012 22:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mensen die elektronische voorwerpen hebben
So you were a lesbian after allquote:Op zondag 8 april 2012 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Damn, die Amish chicks zijn best lekker.
KB is een man hoor.quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 22:49 schreef Henkie94 het volgende:
I like my vision like I like my music: distorted.
quote:
kut hipsterquote:
Niet.quote:Op zondag 8 april 2012 22:56 schreef Henkie94 het volgende:
Hoe verwijder je liedjes uit een playlist?_!
system32 verwijderenquote:Op zondag 8 april 2012 22:56 schreef Henkie94 het volgende:
Hoe verwijder je liedjes uit een playlist?_!
neem een andere ui danquote:
isgoedquote:Op zondag 8 april 2012 23:01 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
sry pop G
Ik heb nog wat leuks voor je, wiljesien?
quote:KB zegt
op welke schaal zou je haar raken?
wups
JanP zegt
hmmmm
KB zegtgeef me een schaal gvd
JanP zegt
van een schaal 1 op 10
KB zegt
uhuh
JanP zegt
een 7tje
KB zegt
zozo
JanP zegt
omdat amish
kinky shit
KB zegt
Hoahquote:Op zondag 8 april 2012 23:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En dan kom je gezellig hier. Jeetje..
Zoek dan ook 1 uit die langer wakker kan blijven.quote:Op zondag 8 april 2012 23:30 schreef Renesite het volgende:
Halverwege 'van god los' terugkijken: 'zullen we het morgen terugkijken?'
Meneer slaapt
Wat doe jij eerste kerstdag?quote:Op zondag 8 april 2012 23:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zoek dan ook 1 uit die langer wakker kan blijven.
Jeetje.quote:Op zondag 8 april 2012 23:35 schreef Henkie94 het volgende:
Trouwens Rene, fix dit eens: DM's verschijnen niet meer
Ik zal je een tip geven, probeer het BUG forum in plaats van feedback.quote:Op zondag 8 april 2012 23:35 schreef Henkie94 het volgende:
Trouwens Rene, fix dit eens: DM's verschijnen niet meer
Waar zit diequote:Op zondag 8 april 2012 23:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik zal je een tip geven, probeer het BUG forum in plaats van feedback.
Wat doe jij 1e kerstdag?quote:Op zondag 8 april 2012 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kan er beter maar op tijd mee zijn
Ik zit dan denk ik in delfzijl. Zoals het nu lijkt. Tweede denk ik in groningen. Of andersomquote:
Je zit er een hele dag, alleen maar zitten?quote:Op zondag 8 april 2012 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zit dan denk ik in delfzijl. Zoals het nu lijkt. Tweede denk ik in groningen. Of andersom
Joahquote:Op zondag 8 april 2012 23:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je zit er een hele dag, alleen maar zitten?
dankquote:
gewoon vrij danquote:Op zondag 8 april 2012 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kan er beter maar op tijd mee zijn
Ja. Ik ben in de steek gelaten door een slapend meubelquote:
Dat is je plek ook.quote:Op zondag 8 april 2012 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag in de keuken gestaan ja.
Kwestie van opvoeden.quote:Op zondag 8 april 2012 23:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Ik ben in de steek gelaten door een slapend meubel
Ja. Daarvoor ben je in de wieg gelegd door je moeder en vaderquote:Op zondag 8 april 2012 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag in de keuken gestaan ja.
Ik ben ernaast gelegd.quote:Op zondag 8 april 2012 23:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Daarvoor ben je in de wieg gelegd door je moeder en vader
Jawel. Pas als de mannen op deze wereld zeggen dat je niets meer hoeft te doen mag e rusten. Tot die tijd mond houweeeeeerquote:Op zondag 8 april 2012 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NOU DAN HOEF IK TOCH NIET MEER TE DOEN TFOE.
nónquote:
Nouu die van jou, klinker en jan lijken op elkaar qua kleuren, en dan ook die van Renesite ook nu qua kleur maar hij was eerder dan jullie en dan henkie die UI van beach heeft.quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 23:46 schreef Plastic_zak het volgende:
he flips ik had net in udowu per ongeluk de lapo, gewoon een normale post was het dus ik heb het snel veranderd in 'flips?'
quote:Op zondag 8 april 2012 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, ik vind jullie leukOndanks hypen met UI
jo kusjesssquote:Op zondag 8 april 2012 23:48 schreef Renesite het volgende:
Gewoon geen uis zien. Mobiel. Yeah.
O ja, ik ging
Ga ik ook maar weer doenquote:Op zondag 8 april 2012 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..].
Daarom mobiel fokken.
[..]
jo kusjesss
Ja, maar dan heb ik alweer veel te lang en uitgebreid moeten kijkenquote:
Hehehe.quote:Op zondag 8 april 2012 23:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga ik ook maar weer doenIk moet toch slapen gaan. Ik ben veel te moe. Tenzij ik nu zo een smsje krijg met "Hey nu ben ik er en jij niet? xo je lover" dan ben ik ene klaarwakker.
Ik weet niet zo goed wat ik wil. Ik wil slapen maar ik wil ook hem zienquote:Op zondag 8 april 2012 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ook en ik vind ze lief.
[..]
Hehehe.Nou hopelijk krijg je een smsje.
Of niet juist?
Jij mag altijd smsenquote:
Als ie wil daten.quote:Op zondag 8 april 2012 23:56 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Volgend weekend maken we er een feest van. Jij gaat dan daten met je lover, en ik ook. De week erna gaan we flink Will&Grace-stijl roddelen erover.
Doe maar.quote:
Ach mijn kant gaat tenminste wel doorquote:Op zondag 8 april 2012 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ie wil daten.Ik moest nog iets verzinnen om het "goed" te maken met hem. Ik weet alleen niets origineels of iets dat niet meteen too much is. Zoals naar bioscoop gaan ofzo dat zou eigenlijk al niet origineel en too much zijn, want ik heb het net bijgelegd met hem.
Maar anders strak plan wel.
[..]
Doe maar.
Ik weet gewoon dat die meets nooit door zullen gaan, dus je zult nooit mijn nummer krijgenquote:Op zondag 8 april 2012 23:58 schreef Plastic_zak het volgende:
oh wacht we hebben elkaars nummer niet omdat we het op de udowu meet zouden geven en oh die ging niet door
tfoe dind yemek [ afbeelding ]
Nog steeds ruimte voor roddels dusquote:Op zondag 8 april 2012 23:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ach mijn kant gaat tenminste wel door
1 op 1 meet? :$quote:Op zondag 8 april 2012 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dat die meets nooit door zullen gaan, dus je zult nooit mijn nummer krijgen![]()
![]()
[..]
Nog steeds ruimte voor roddels dus
dat is waarquote:Op maandag 9 april 2012 00:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat gaat wel snel
[..]
Dan durf jij mij niet eens aan te spreken
Dat weet ik ook best welquote:Op maandag 9 april 2012 00:10 schreef Plastic_zak het volgende:
Nee grapje hoor flipseigenlijk ben ik best sociaal.
Ik heb een postduif gestuurd.quote:Op maandag 9 april 2012 08:32 schreef Renesite het volgende:
Cosmo, meeeeer info over je 'lover' in mijn DM PM MSN MAIL
Alleen pagina 1 gelezenquote:Op maandag 9 april 2012 12:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fake foto? Of toch de real deal?
Dit topic.
quote:Op maandag 9 april 2012 12:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit topic.
quote:Op maandag 9 april 2012 12:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit topic.
Ga met een bananenfietsquote:Op maandag 9 april 2012 13:04 schreef Beach het volgende:
hoi, vanmiddag gourmetten met familie maar ik twijfel zal ik gaan fietsen want de kans is wel groot dat het regent enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |