Ik kwam één keer vanaf station richting Emmaviaduct toen daar een chick stond te liften. Ze moest naar Utrecht, ik ben doorgeredenquote:
het lijkt mij eigenlijk wel gezellig somsquote:Op zondag 8 april 2012 20:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat idd
En anders nog niet waarschijnlijk.
julianaviaduct neem ik aan?quote:Op zondag 8 april 2012 20:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik kwam één keer vanaf station richting Emmaviaduct toen daar een chick stond te liften. Ze moest naar Utrecht, ik ben doorgeredenIk namelijk niet
![]()
Ze staan altijd bij het Emmaviaduct (bij Station). En dan met een bordje 'Amsterdam'quote:Op zondag 8 april 2012 20:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
julianaviaduct neem ik aan?
daar staan ze altijd.
zie ze daar wel eens staan maar altijd met die achterlijke bestemmingen
Julianaviaduct bestaat nietquote:Op zondag 8 april 2012 20:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
julianaviaduct neem ik aan?
daar staan ze altijd.
zie ze daar wel eens staan maar altijd met die achterlijke bestemmingen
quote:Op zondag 8 april 2012 20:54 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ze staan altijd bij het Emmaviaduct (bij Station). En dan met een bordje 'Amsterdam'
huh?quote:Op zondag 8 april 2012 20:56 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Julianaviaduct bestaat nietEmmaviaduct, iets meer precies: het is officieel de Brailleweg richting Emmaviaduct
Jan Mulderquote:Op zondag 8 april 2012 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Tot dusver één keer gedaan. De lifter moest ook naar mijn eindbestemming die een kleine 20 km verderop was. Dan zit je niet te lang met elkaar opgescheept dacht ik nog. Tot we in de file reden. Nog een uur met elkaar in de auto gezeten.![]()
Maar ik zal het niet vaak doen, ik vind het toch wat akelig als vrouw alleen in de auto.![]()
Ow, en jaren geleden heb ik een Postbank blauwe leeuw laten staan.Dat was balen, want later hoorde ik dat het een actie was waarmee je 1000 euro kon winnen als je tijdens het rijden zijn identiteit raadde (was een bekende Nederlander).
Dat is wel jammer jaquote:Op zondag 8 april 2012 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en jaren geleden heb ik een Postbank blauwe leeuw laten staan.Dat was balen, want later hoorde ik dat het een actie was waarmee je 1000 euro kon winnen als je tijdens het rijden zijn identiteit raadde (was een bekende Nederlander).
je kan beter bij de europalaan gaan staan als je naar amsterdam moetquote:Op zondag 8 april 2012 20:58 schreef Eenskijken het volgende:
wtf.. groningen? daar wil je toch niet dood gevonden worden,,,
maar wat is er raar aan het bordje 'amsterdam'?
quote:
Neem je ze niet mee als je alleen bent, of juist wel?quote:Op zondag 8 april 2012 20:53 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb wel eens lifters meegenomen, maar het hangt erg af van een aantal factoren.
- Waar ga ik heen?
- Wat voor mensen gaat het om?
- Wat voor bui ben ik?
- Rij ik alleen?
Als dit waar is, en je wordt genoemd in dat boek is het wel tofquote:Op zondag 8 april 2012 21:06 schreef gehaktballetjes het volgende:
keer gehad dat ik met een vriend naar spanje reed voor een vakantie.
komen we in luxemburg bij tankstation twee dames tegen die naar barcelona wouden, wij moesten wat verder.
Waren twee wat meer alternatieve dames zeg maar, knap maar wel een beetje anders gekleed.
Eerste half uur zit je wat ongemakkelijk in de auto maar daarna veel gebabbeld.
omste beurten rijden en plek verwisselen.
Toen met de gekke kop bedacht dat we nog nooit aan de cote-dazur waren geweest en daar dus heen.
hele dag beetje aan strand lopen zuipen en zwemmen en toen ergens achteraf een hotelletje gepakt (wat is het daar duur zeg).
laat ik het zo zeggen, die hele nacht heb ik en die vriend geen oog dicht gedaan..
die meiden waren knotsgek en super gemakkelijk, we hebben toen nog een extra nacht geboekt en smiddags geslapen
De reis naar barcelona was een en al geiligheid, gewoon gepijpt worden terwijl je rijdt en vrachtwagen chauffeurs toeteren (was pre gsm camera tijdperk).
in barcelona nog paar dagen met die dames opgetrokken en toen door naar ons huisje.
daar weer een paar dagen liggen knallen als een stel bonobo apen.
Niks was die dames te gek, switchen, elkaar verwennen en ons teasen om ons daarna de beurt van ons leven te geven.
Helaas was dat pre hyves, pre facebook tijdperk en aangezien ze ook geen nummer hadden hebben we ze nooit meer ontmoet daarna.
de resterende paar dagen hebben mijn maat en ik bijgeslapen en alleen nog een beetje op strand en terras laf bier gezopen. we waren zo afgeneukt dat zelfs topless meiden in strings ons niet meer bekoorden.
Recentelijk heeft die vriend ze weer gevonden via facebook.
Blijkt dat een van die dames gewoon nu een hoge functie heeft in den haag en de ander part-time verdienstelijk schrijfster. ze heeft zelfs een boek dat gaat over haar wilde periode, die ga is dus besteld
Ik wil op dit moment nergens dood gevonden wordenquote:Op zondag 8 april 2012 20:58 schreef Eenskijken het volgende:
wtf.. groningen? daar wil je toch niet dood gevonden worden,,,
maar wat is er raar aan het bordje 'amsterdam'?
Bij voorkeur als ik niet alleen rijquote:Op zondag 8 april 2012 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neem je ze niet mee als je alleen bent, of juist wel?
Ik zou dat inderdaad ook nooit doen, maar een kerel zou ik denk ik ook niet zo snel meenemenquote:Op zondag 8 april 2012 21:13 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Bij voorkeur als ik niet alleen rij
Ik zou sowieso nooit 2 lifters meenemen als ik alleen rij, misschien wel één lifter als ik alleen ben.
tegenwoordig weet je maar nooit inderdaadquote:Op zondag 8 april 2012 21:15 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik zou dat inderdaad ook nooit doen, maar een kerel zou ik denk ik ook niet zo snel meenemen![]()
Misschien een vrouw wel, al kan die ook een mes oid uit d'r tasje toveren natuurlijk
Of heb ik teveel films gekeken en de krant gelezen?
Achja het hangt er denk ik heel erg vanaf waar je het doet....zie ze hier nog regelmatig staan vlakbij het station(Groningen)...en ik lees weinig(niks) over dode lifters die langs de weg gevonden worden, dus het kan nog steedsquote:Op zondag 8 april 2012 21:15 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik zou dat inderdaad ook nooit doen, maar een kerel zou ik denk ik ook niet zo snel meenemen![]()
Misschien een vrouw wel, al kan die ook een mes oid uit d'r tasje toveren natuurlijk
geven die lifters niet gewoon op?quote:Op zondag 8 april 2012 21:17 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Achja het hangt er denk ik heel erg vanaf waar je het doet....zie ze hier nog regelmatig staan vlakbij het station(Groningen)...en ik lees weinig(niks) over dode lifters die langs de weg gevonden worden, dus het kan nog steeds
Volgens mij gebeurt er in Nederland nooit echt iets met lifters. Als je het gewoon bij studenten houdt en niet zes Oost-Europeanen meeneemtquote:Op zondag 8 april 2012 21:15 schreef RedFever007 het volgende:
In mijn geval precies andersom natuurlijkquote:Op zondag 8 april 2012 21:19 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt er in Nederland nooit echt iets met lifters. Als je het gewoon bij studenten houdt en niet zes Oost-Europeanen meeneemt
Ik bedoel ook dat je nooit leest dat lifters de liftgevende iets aandoen.quote:Op zondag 8 april 2012 21:20 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
In mijn geval precies andersom natuurlijkIk rij en neem een lifter mee. Zelf ga ik niet liften
Goed punt inderdaadquote:Op zondag 8 april 2012 21:21 schreef Life2.0 het volgende:
bang zijn voor lifterswant ze gaan vrijwillig de hele dag buiten staan ipv oudjes beroven?
kijk, die alto wijven zijn leuk maar die kerels moet ik nietquote:Op zondag 8 april 2012 21:21 schreef Life2.0 het volgende:
bang zijn voor lifterswant ze gaan vrijwillig de hele dag buiten staan ipv oudjes beroven?
Heb inderdaad wel eens gezien dat iemand stopte....maar of dat altijd gebeurd is indd de vraag..ik ga niet staan wachten tot dat gebeurdquote:Op zondag 8 april 2012 21:18 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
geven die lifters niet gewoon op?
ik zie ze wel altijd staan maar nooit dat ze meegenomen worden ofzo
of heel flauw...50 meter voorbij ze remmen, komen ze eraan lopen en dan weer wegrijden.quote:Op zondag 8 april 2012 21:25 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Heb inderdaad wel eens gezien dat iemand stopte....maar of dat altijd gebeurd is indd de vraag..ik ga niet staan wachten tot dat gebeurd
quote:Op zondag 8 april 2012 21:27 schreef gehaktballetjes het volgende:
[..]
of heel flauw...50 meter voorbij ze remmen, komen ze eraan lopen en dan weer wegrijden.
vooral leuk als het regent en ze hun beschutte plek moeten verlaten
Ik ben serieus een keer iemand tegengekomen die een helm bij zich hadquote:Op zondag 8 april 2012 20:54 schreef Life2.0 het volgende:
Als ze een helm meehebben wel
Op de fiets mogen ze zo achterop
en dan aan stukken snijden en in het kanaal dumpen hihiquote:Op zondag 8 april 2012 21:31 schreef bobbernaut het volgende:
Hahaha gewoon meisjes meenemen dan deur op slot.
Daarna naar een bedrijfsterrein en dan....
er moet nog wat tussen hihihihihihhiihiquote:Op zondag 8 april 2012 21:39 schreef gehaktballetjes het volgende:
[..]
en dan aan stukken snijden en in het kanaal dumpen hihi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |