Nee joh, irritatiefactorquote:
Ik ook. Had me er wel op verheugd maar valt inderdaad nogal tegen tot nu toe. Die stomme enveloppe ook nog, die slaat echt nergens op.quote:Op zondag 8 april 2012 21:29 schreef Ooku het volgende:
Vind het tot nu toe eigenlijk wat tegenvallen/
Welke blik preciesquote:Op zondag 8 april 2012 21:31 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nog ff een paar keer terug gespoeld. Geniaal.
Ja, ik had hem dus ook gemist, maar het is het terugspoelen wel waard.quote:Op zondag 8 april 2012 21:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Had hem gevonden(ook even teruggespoeld
)
Klopt. Echter hebben ze tot nu toe alleen nog maar met lange mouwen gelopen in dat koude Korea? Volgende week eens op letten.quote:Op zondag 8 april 2012 21:58 schreef sjeppert het volgende:
tattoo zit ook op der onderarm. Die heb ik nog niet gezien
Ik wel, tattoo's op haar onderarm heeft ze sowieso, dat zag je bij het opmaken in het voorstelfilmpje...quote:Op zondag 8 april 2012 21:58 schreef sjeppert het volgende:
tattoo zit ook op der onderarm. Die heb ik nog niet gezien
quote:
Inderdaad, tis nog geen schim van het eerste seizoen. Ligt denk ik ook aan Zuid-Korea, wat een vreselijk saai volk.quote:Op zondag 8 april 2012 21:29 schreef Ooku het volgende:
Vind het tot nu toe eigenlijk wat tegenvallen/
Nou heb ik zelf geen idee wat voor een programma "iedereen is gek op Jack" is, maar dat zijn wel erg weinig kijkers voor Peking Express.quote:Op maandag 9 april 2012 10:20 schreef Adelante het volgende:
395.000 kijkers...
Weten mensen Net5 niet te vinden ofzo, zelfs de herhaling van iedereen is gek op jack trekt meer kijkers
Ik moet zeggen dat ik dit maar een matig seizoen vind tot nu toe, eerder vond ik het spannender, maar vooral het feit dat het met pasen was is de reden waarom ik het deze keer niet gezien heb. Ik was aan het dinerenquote:Op maandag 9 april 2012 10:20 schreef Adelante het volgende:
395.000 kijkers...
Weten mensen Net5 niet te vinden ofzo, zelfs de herhaling van iedereen is gek op jack trekt meer kijkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |