Nee joh, irritatiefactorquote:
Ik ook. Had me er wel op verheugd maar valt inderdaad nogal tegen tot nu toe. Die stomme enveloppe ook nog, die slaat echt nergens op.quote:Op zondag 8 april 2012 21:29 schreef Ooku het volgende:
Vind het tot nu toe eigenlijk wat tegenvallen/
Welke blik preciesquote:Op zondag 8 april 2012 21:31 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nog ff een paar keer terug gespoeld. Geniaal.
Ja, ik had hem dus ook gemist, maar het is het terugspoelen wel waard.quote:Op zondag 8 april 2012 21:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Had hem gevonden(ook even teruggespoeld
)
Klopt. Echter hebben ze tot nu toe alleen nog maar met lange mouwen gelopen in dat koude Korea? Volgende week eens op letten.quote:Op zondag 8 april 2012 21:58 schreef sjeppert het volgende:
tattoo zit ook op der onderarm. Die heb ik nog niet gezien
Ik wel, tattoo's op haar onderarm heeft ze sowieso, dat zag je bij het opmaken in het voorstelfilmpje...quote:Op zondag 8 april 2012 21:58 schreef sjeppert het volgende:
tattoo zit ook op der onderarm. Die heb ik nog niet gezien
quote:
Inderdaad, tis nog geen schim van het eerste seizoen. Ligt denk ik ook aan Zuid-Korea, wat een vreselijk saai volk.quote:Op zondag 8 april 2012 21:29 schreef Ooku het volgende:
Vind het tot nu toe eigenlijk wat tegenvallen/
Nou heb ik zelf geen idee wat voor een programma "iedereen is gek op Jack" is, maar dat zijn wel erg weinig kijkers voor Peking Express.quote:Op maandag 9 april 2012 10:20 schreef Adelante het volgende:
395.000 kijkers...
Weten mensen Net5 niet te vinden ofzo, zelfs de herhaling van iedereen is gek op jack trekt meer kijkers
Ik moet zeggen dat ik dit maar een matig seizoen vind tot nu toe, eerder vond ik het spannender, maar vooral het feit dat het met pasen was is de reden waarom ik het deze keer niet gezien heb. Ik was aan het dinerenquote:Op maandag 9 april 2012 10:20 schreef Adelante het volgende:
395.000 kijkers...
Weten mensen Net5 niet te vinden ofzo, zelfs de herhaling van iedereen is gek op jack trekt meer kijkers
lol dat is wel fail idd.. jammer.quote:Op maandag 9 april 2012 10:20 schreef Adelante het volgende:
395.000 kijkers...
Koreanen zijn prima volk....net als russen en chinezen en weet ik wat.quote:Op maandag 9 april 2012 09:34 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Inderdaad, tis nog geen schim van het eerste seizoen. Ligt denk ik ook aan Zuid-Korea, wat een vreselijk saai volk.
En regelmatig staan ze bij elkaar op een parkeerplaats. Hoe groot is die kans op een traject van 300km dat je op dezelfde plek over moet stappen.quote:Op maandag 9 april 2012 13:10 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
lol dat is wel fail idd.. jammer.
[..]
Koreanen zijn prima volk....net als russen en chinezen en weet ik wat.
Ik weet het niet, het gaat allemaal te makkelijk met het liften.. iedereen krijgt een rechtstreekse lift, en dan gaan ze ter plaatse een sullige race doen oid.. het is gewoon niet zo creatief en spannend.
Zal best, maar nog steeds saai en wellicht te modern (betere auto's). Het entertainmentniveau vond ik destijds bij de Russen aanzienlijk hoger liggen.quote:Op maandag 9 april 2012 13:10 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Koreanen zijn prima volk....net als russen en chinezen en weet ik wat..
Ik kan mij herinneren dat dat in voorgaande jaren ook regelmatig voorkwam.quote:Op maandag 9 april 2012 13:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
En regelmatig staan ze bij elkaar op een parkeerplaats. Hoe groot is die kans op een traject van 300km dat je op dezelfde plek over moet stappen.
Rusland en Mongolië ging het liften niet zo eenvoudig. Zeker Mongolië niet. Daar werden de overnachtingen ook veel uitvoeriger belicht.quote:Op maandag 9 april 2012 13:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat dat in voorgaande jaren ook regelmatig voorkwam.
Jullie zijn volgens mij voorgaande seizoenen aan het ophemelen. Vroeger was alles beter, hč.
Inderdaad. Je wéét dat het allemaal gescript is (net zoals voorgaande seizoenen), maar dit seizoen zie je dat ook gewoon heel duidelijk. Bij voorgaande seizoenen wist je alleen dat het gescript was en zag je het niet duidelijk in de uitzending, nu welquote:Op maandag 9 april 2012 16:00 schreef Principessa het volgende:
Ik vind er niets aan. Alles is zo overduidelijk gescript. Van de kandidaten, de liften, de slaapplaatsen tot de 'Kims' aan toe.![]()
De enige verrassing is Sol. Ik vind dat hij het goed doet als presentator!
Omdat er nu nog zo veel kandidaten inzitten, is het lastiger om een overnachting van een koppel uitvoerig te belichten, omdat de andere koppels ook aandacht vereisen.quote:Op maandag 9 april 2012 13:31 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Rusland en Mongolië ging het liften niet zo eenvoudig. Zeker Mongolië niet. Daar werden de overnachtingen ook veel uitvoeriger belicht.
Ja dat al die Kimmen meegingen kon ik mij ook niet voorstellen.quote:Op maandag 9 april 2012 16:00 schreef Principessa het volgende:
Ik vind er niets aan. Alles is zo overduidelijk gescript. Van de kandidaten, de liften, de slaapplaatsen tot de 'Kims' aan toe.![]()
Mwah... de helft van de tijd wordt gevuld met oeverloos gewauwel van die Groningse 'dames' en dat vuilgebekte wicht met haar moeder.quote:Op maandag 9 april 2012 16:44 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Omdat er nu nog zo veel kandidaten inzitten, is het lastiger om een overnachting van een koppel uitvoerig te belichten, omdat de andere koppels ook aandacht vereisen.
Als er straks wat minder koppels zijn, wordt het diepgaander denk ik.
Daar had je ook figuren alsquote:Op maandag 9 april 2012 13:31 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Rusland en Mongolië ging het liften niet zo eenvoudig. Zeker Mongolië niet. Daar werden de overnachtingen ook veel uitvoeriger belicht.
Ja, de intro's zijn echt een GROTE faal, was ook niet echt verbaasd ook hierdoor. Sterker nog, 't was vooral niet spannend meerquote:Op zondag 8 april 2012 21:28 schreef PirE het volgende:
[..]
Was te verwachten omdat je die danseressen in actie ziet op de filipijnen
Nick en Sanderquote:Op zondag 15 april 2012 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Vorige week niet gezien.... vanavond weer meekijken... ligt er al een duo uit?
Komt zo wel voorbij in die veel te uitgebreide terugblik op vorige week.quote:Op zondag 15 april 2012 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Vorige week niet gezien.... vanavond weer meekijken... ligt er al een duo uit?
Waarom doen Art en Roos dat niet meer dan?quote:Op zondag 15 april 2012 20:15 schreef Remqo het volgende:
Die presentator doet het best aardig, maar moet nog een beetje groeien.
Jammer dat Roos niet meer mee presenteert,
Checkquote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Komt zo wel voorbij in die veel te uitgebreide terugblik op vorige week.
Klopt.quote:Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef Igen het volgende:
Wbt Roos denk ik omdat het nu geen coproductie met de Vlaamse tv meer is. D'r zijn tenminste ook geen Vlaamse kandidaten meer, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |