mja, die van 17:51 zal wel op tijd gereden hebben. Daarom stond ie niet meer op de borden om 17.54 uurquote:Op donderdag 12 april 2012 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Paunhaufen![]()
[ afbeelding ]
die van 17:51 naar Enschede is er tussenuit gevallen, maar bleek uiteindelijk toch wel te rijden. Informatie? Personeel? Niet gezien
Nee pik die had ook +10. Ik DACHT dat het die van 18:02 was naar Dv maar er ging ook nog een stuk door naar Esquote:Op donderdag 12 april 2012 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, die van 17:51 zal wel op tijd gereden hebben. Daarom stond ie niet meer op de borden om 17.54 uur
dan is het vreemdquote:Op donderdag 12 april 2012 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee pik die had ook +10. Ik DACHT dat het die van 18:02 was naar Dv maar er ging ook nog een stuk door naar Es
Afkortingenpolitie meldt zich!quote:Op donderdag 12 april 2012 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee pik die had ook +10. Ik DACHT dat het die van 18:02 was naar Dv maar er ging ook nog een stuk door naar Es
Lekker druk...quote:Op donderdag 12 april 2012 19:51 schreef Guppyfriend het volgende:
In Den Bosch was het ook gezellig![]()
![]()
[ afbeelding ]
Japanse toestandenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:51 schreef Guppyfriend het volgende:
In Den Bosch was het ook gezellig![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zal wel. Ik ben inmiddels thuis, dus dan mag tquote:Op donderdag 12 april 2012 19:52 schreef greavy het volgende:
[..]
Lekker druk...
Inmiddels word het treinverkeer weer hervat
Mag niet, de lijn is gebouwd exclusief voor goederenvervoer. Voor personenvervoer zullen er aanpassingen gedaan moeten worden voor o.a. vluchtroutes.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
zat trouwens te denken. Ze willen een extra verbindingsboog bouwen op de Betuweroute net onder Elst om zo aan te kunnen takken op het spoor richting Arnhem.
Mocht dit voor reizigersverkeer ook opengesteld worden dan zou een ICE er bij een verstoring overheen kunnen crossen, mits voorzien van ERTMS en een installatie die ook 25 KV lust.
scheelt een keer kopmaken onderweg en veel tijd, omdat je niet via Den Bosch hoeft en er bij Meteren alweer af kunt
Rechts staan, links lopenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:51 schreef Guppyfriend het volgende:
In Den Bosch was het ook gezellig![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Hoezo proefrit?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:58 schreef greavy het volgende:
Inmiddels is er een proefrit bezig op Driebergen-Ede voor herindienststelling.
Om te kijken of de trein goed over de wissels gaat?quote:
Omdat ze dus eigenlijk nog steeds niet weten wat er nou aan de hand was dusquote:Op donderdag 12 april 2012 20:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Om te kijken of de trein goed over de wissels gaat?
Ik weet dat het op de Betuweroute niet mag, maar het zou wel mooi zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 19:57 schreef James1988 het volgende:
[..]
Mag niet, de lijn is gebouwd exclusief voor goederenvervoer. Voor personenvervoer zullen er aanpassingen gedaan moeten worden voor o.a. vluchtroutes.
Het zou wel mooi zijn: de ICE-3M is al 25 kV-geschikt en ERTMS wordt/is ingebouwd, de 4610 rijdt soms i.i.g. ERTMS-proefritten in Nederland.
Kijk, dat is tenminste een duidelijke verstoringquote:Op donderdag 12 april 2012 20:21 schreef greavy het volgende:
Ehm, parkeer je trein daar maar:
[ afbeelding ]
Ravage door ontspoorde goederentrein
Op de spoorlijn tussen Gent-Sint-Pieters en Antwerpen-Centraal is donderdagavond een goederentrein ontspoord in Melsele. Het treinverkeer is onderbroken en de hinder zal nog enige tijd aanhouden, zegt spoorwegbeheerder Infrabel. De ravage is enorm.
De goederentrein ontspoorde rond 18.15 uur op het traject tussen Beveren en Zwijndrecht, ter hoogte van Melsele. De trein was niet geladen met gevaarlijke producten en niemand raakte gewond, zegt Infrabel. De oorzaak en de schade aan de sporen wordt nog onderzocht.
Volgens ooggetuigen zijn wel tien wagons gekanteld en zijn de sporen metershoog opgetild.
Er rijden voorlopig geen treinen tussen Antwerpen-Centraal en Gent-Sint-Pieters. Verschillende treinen zijn afgeschaft. Reizigers tussen de twee steden worden gevraagd via Brussel-Zuid te sporen. Er zijn ook pendelbussen ingeschakeld. Het is niet duidelijk hoe lang het spoorverkeer onderbroken zal zijn.
De rit is Driebergen-Ede-Maarn Goederen-Veenendaal Centrum-Driebergen-Utrecht. Als dat goed verloopt word treinverkeer hervat.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:17 schreef greavy het volgende:
[..]
Leegmat rit met een VIRM. Kijken of er wissels en seinen in storing gaan bij passeren trein.
Zonder dat duidelijk is wat er nou eigenlijk aan de hand ws, maar de toegepaste workaround werkt dan blijkbaarquote:Op donderdag 12 april 2012 20:29 schreef greavy het volgende:
[..]
De rit is Driebergen-Ede-Maarn Goederen-Veenendaal Centrum-Driebergen-Utrecht. Als dat goed verloopt word treinverkeer hervat.
Als je passagiers nu geen mensen maar 'haringen' noemt... valt het dan onder goederen?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik weet dat het op de Betuweroute niet mag, maar het zou wel mooi zijn
Alleen als ze dood en ingevroren zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 20:36 schreef Peter het volgende:
[..]
Als je passagiers nu geen mensen maar 'haringen' noemt... valt het dan onder goederen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |