'k Vind die railcatering niet bepaald extra service, strontirritante rammelkar die altijd net in de weg staat als je eruit wilt. En inderdaad compleet overbodig ook op een ritje van nog geen uur.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:34 schreef James1988 het volgende:
Je moet al extra betalen voor die trein, dan mag je ook meer service verwachten. Vind ik. Vindt Voor Beter OV ook. Zie www.voorbeterov.nl.
En na onderzoek blijkt dat de bomen gewoon dicht waren, volgens LC.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik geloof je wel dat een getuige dat zei, hoor. Het gebeurt alleen niet zo vaak dat een overweg open blijft bij het passeren van een trein.
hmm, dat spreekt de getuigenverklaringen tegen die zeiden dat de bomen pas zakten toen de trein al op de overweg was en de botsing had ...quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En na onderzoek blijkt dat de bomen gewoon dicht waren, volgens LC.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Tweede werkdag nieuwe baan: tweede keer gezeik met de trein![]()
Eén voordeel: er komen geen nieuwe overwegen meer bijquote:Ik wist niet dat er zo veel overwegen lagen tussen Apeldoorn en Deventer
Over die wisselstoring even dit:quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:22 schreef James1988 het volgende:
Leuk dagje: ophef omdat de railcatering op de binnenlandse Fyra-trajecten per 1-6 gaat verdwijnen, en bij Schiphol wederom een wisselstoring.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:18 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Over die wisselstoring even dit:
http://www.voorbeterov.nl/120413b.php
't Is wel mooi gweest nu.
Schopje TRU.quote:Wij zijn gezien het grote aantal ernstige storingen niet langer bereid, te geloven dat het grote aantal storingen dat zich uitgerekend rond Schiphol voordoet op toevalligheid berust. Er moet iets anders aan de hand zijn.
Doe jij nou niks beters dan elke dag iets vinden in het OV om op te vloeken en te kankeren? Ga het anders lekker zelf op poten zetten, start je eigen bedrijf, doe een concessie en laat zien hoe het kan (of solliciteer bij de NS/ProRail)quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:18 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Over die wisselstoring even dit:
http://www.voorbeterov.nl/120413b.php
't Is wel mooi gweest nu.
Ha, een ProRailer! Welkom.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:23 schreef Luco het volgende:
[..]
Doe jij nou niks beters dan elke dag iets vinden in het OV om op te vloeken en te kankeren? Ga het anders lekker zelf op poten zetten, start je eigen bedrijf, doe een concessie en laat zien hoe het kan (of solliciteer bij de NS/ProRail)
Partner?quote:Rikus Spithorst,
partner
Klinkt als: "De lol is er nu wel af". Sorry, we zullen het knopje "Storing Schiphol" weer op UIT zetten.quote:
Of onze club en/of ikzelf voor dorpsgek worden versleten, dat laat ik graag aan anderen over.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:28 schreef Luco het volgende:
Nee, ik hoef niet bij ProRail te werken, maar bedankt.
Alleen het enige wat ik die Rikus zie doen is vloeken en kankeren en suffe voorstellen te doen. Volgens mij wordt hij onderhand als de dorpsgek van het Openbaar Vervoer gezien.
No offence
Daarom vragen we ook, de wisselsanering op te schorten. Dat doen we niet zomaar.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Wilde Schultz trouwens niet gaan bezuinigen op infraonderhoud?
Vertelquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:35 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
over veel onderwerpen bereiken we achter de schermen overeenstemming met vervoerders en/of hun opdrachtgevers.
Of dat die mooie glimmende tunnelontheven diesel-afsleeploc van Driek precies op dat ene wissel op hoofddorp ontspoortquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:33 schreef Peterselieman het volgende:
Nu nog een oplossing vinden voor Hoofddorp, waar één defecte wissel de boel al in het honderd kan laten lopen.
Ze zijn vast ook wel in de niet-kritieke wissels gevallen hoor!quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En zeg niet dat het niet kanna 2 uur dwarrelsneeuw hadden we ook meteen enorme ijsklompen in wielkasten, die ook precies in kritieke wissels vielen
Categorie C en D zal je idd weinig over horen..quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:38 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ze zijn vast ook wel in de niet-kritieke wissels gevallen hoor!![]()
Alleen hoor je daar niks van, omdat .... die wissels niet kritiek zijn!
beetje belachelijk met die sneeuw ja. als je bij de kritieke wissels iets meer kunt verwarmen heb je daar al veel minder last van.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of dat die mooie glimmende tunnelontheven diesel-afsleeploc van Driek precies op dat ene wissel op hoofddorp ontspoort![]()
En zeg niet dat het niet kanna 2 uur dwarrelsneeuw hadden we ook meteen enorme ijsklompen in wielkasten, die ook precies in kritieke wissels vielen
Even kort en versimpeld samengevat: MVBOV is een maatschap. Zoals ook bijvoorbeeld artsen en notarissen binnen een maatschap kunnen samenwerken. De bestuurders van een maatschap (of in ouderwetser Nederlands een Maatschappij) worden partners genoemd. Feitelijk is een maatschap gewoon een groep mensen die een bepaald doel nastreven. Dat kan zijn "geld verdienen" (maatschap van notarissen vooral), "efficiente zorg verlenen door gezamenlijke huisvesting, administratie en apparatuur" (zoals artsen) of "een idealistisch doel nastreven" (zoals De Maatschappij Tot Nut Van Het Algemeen als oudste vertegenwoordiger daarvan, en dus ook MVBOV).quote:
Juist bij het achter de schermen sluiten van deals doe je dat dus niet. Juist als je slechte voorstellen van tafel krijgt, moet je niet na afloop triomfantelijk gana lopen doen, met als gevolg gonnodig gezichtsverlies van de andere partij. Ik wil niet mijzelf op mijn borst slaan, maar ik ben daar zeer integer in. Ook al omdat anders bepaalde deuren voor mij terecht niet meer open gaan.quote:
Vermeldt dan ook 'de achter de schermen" deals hier niet, krijg je sowieso dit soort vragen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:45 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Juist bij het achter de schermen sluiten van deals doe je dat dus niet. Juist als je slechte voorstellen van tafel krijgt, moet je niet na afloop triomfantelijk gana lopen doen, met als gevolg gonnodig gezichtsverlies van de andere partij. Ik wil niet mijzelf op mijn borst slaan, maar ik ben daar zeer integer in. Ook al omdat anders bepaalde deuren voor mij terecht niet meer open gaan.
Ah zo, okee. En waarom hebben jullie voor deze vorm gekozen? En niet bijv een Stichting, Vereniging of Vennootschap?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:42 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Even kort en versimpeld samengevat: MVBOV is een maatschap. Zoals ook bijvoorbeeld artsen en notarissen binnen een maatschap kunnen samenwerken. De bestuurders van een maatschap (of in ouderwetser Nederlands een Maatschappij) worden partners genoemd. Feitelijk is een maatschap gewoon een groep mensen die een bepaald doel nastreven. Dat kan zijn "geld verdienen" (maatschap van notarissen vooral), "efficiente zorg verlenen door gezamenlijke huisvesting, administratie en apparatuur" (zoals artsen) of "een idealistisch doel nastreven" (zoals De Maatschappij Tot Nut Van Het Algemeen als oudste vertegenwoordiger daarvan, en dus ook MVBOV).
Voor Beter OV kent partners, vaste adviseurs en sympathisanten.
Dat had ik onontkoombaar nodig om even uit te leggen dat we dus meer doen dan alleen maar zeiken, zoals hier werd gesuggereerd. Vandaar.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:46 schreef b2py het volgende:
[..]
Vermeldt dan ook 'de achter de schermen" deals hier niet, krijg je sowieso dit soort vragen.
Kom ik op terug. Eerst effe koken en eten met mijn lieve Zonnetje40. Ook belangrijk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah zo, okee. En waarom hebben jullie voor deze vorm gekozen? En niet bijv een Stichting, Vereniging of Vennootschap?
WAT?!quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:07 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Kom ik op terug. Eerst effe koken en eten met mijn lieve Zonnetje40. Ook belangrijk.
Het ging erom dat MVBOV snel werd opgericht, zonder financiële rompslomp.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah zo, okee. En waarom hebben jullie voor deze vorm gekozen? En niet bijv een Stichting, Vereniging of Vennootschap?
Wat je noemt een NOGAL slechte reden. Ik wacht wel even tot de afwas in huize Oplopers klaar isquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het ging erom dat MVBOV snel werd opgericht,
VERTEL HET ONS!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:33 schreef TeringHenkie het volgende:
[ afbeelding ]
Halverwege het perron, spoor 4 Den Bosch.
See it, shit bricks etc.
Ik zie 'm niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:33 schreef TeringHenkie het volgende:
[ afbeelding ]
Halverwege het perron, spoor 4 Den Bosch.
See it, shit bricks etc.
Nee, gewoon nee. MVBOV zit echt wel iets anders in elkaar, de doelstelling is niet "kankeren om het kankeren", de insteek is positief-kritisch.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:23 schreef Luco het volgende:
[..]
Doe jij nou niks beters dan elke dag iets vinden in het OV om op te vloeken en te kankeren? Ga het anders lekker zelf op poten zetten, start je eigen bedrijf, doe een concessie en laat zien hoe het kan (of solliciteer bij de NS/ProRail)
Is 't een neger?quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:33 schreef TeringHenkie het volgende:
[ afbeelding ]
Halverwege het perron, spoor 4 Den Bosch.
See it, shit bricks etc.
Ja, want DAT helpt watquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:54 schreef James1988 het volgende:
De reiziger, de persoon wiens naam volgens minister Schultz met een hoofdletter R geschreven moet worden.
ze wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, wat dat betreft,quote:
Minister van niks.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, wat dat betreft,
Serieus? Dat is wel heel erg awesome.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit wordt trouwens de Zwitserse inzending voor het ESF dit jaar, hoor ik net
Doet me erg denken aanquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel heel erg awesome.
Ik denk dat het een kanshebber is om ver te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |