'k Vind die railcatering niet bepaald extra service, strontirritante rammelkar die altijd net in de weg staat als je eruit wilt. En inderdaad compleet overbodig ook op een ritje van nog geen uur.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:34 schreef James1988 het volgende:
Je moet al extra betalen voor die trein, dan mag je ook meer service verwachten. Vind ik. Vindt Voor Beter OV ook. Zie www.voorbeterov.nl.
En na onderzoek blijkt dat de bomen gewoon dicht waren, volgens LC.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik geloof je wel dat een getuige dat zei, hoor. Het gebeurt alleen niet zo vaak dat een overweg open blijft bij het passeren van een trein.
hmm, dat spreekt de getuigenverklaringen tegen die zeiden dat de bomen pas zakten toen de trein al op de overweg was en de botsing had ...quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En na onderzoek blijkt dat de bomen gewoon dicht waren, volgens LC.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Tweede werkdag nieuwe baan: tweede keer gezeik met de trein![]()
Eén voordeel: er komen geen nieuwe overwegen meer bijquote:Ik wist niet dat er zo veel overwegen lagen tussen Apeldoorn en Deventer
Over die wisselstoring even dit:quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:22 schreef James1988 het volgende:
Leuk dagje: ophef omdat de railcatering op de binnenlandse Fyra-trajecten per 1-6 gaat verdwijnen, en bij Schiphol wederom een wisselstoring.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:18 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Over die wisselstoring even dit:
http://www.voorbeterov.nl/120413b.php
't Is wel mooi gweest nu.
Schopje TRU.quote:Wij zijn gezien het grote aantal ernstige storingen niet langer bereid, te geloven dat het grote aantal storingen dat zich uitgerekend rond Schiphol voordoet op toevalligheid berust. Er moet iets anders aan de hand zijn.
Doe jij nou niks beters dan elke dag iets vinden in het OV om op te vloeken en te kankeren? Ga het anders lekker zelf op poten zetten, start je eigen bedrijf, doe een concessie en laat zien hoe het kan (of solliciteer bij de NS/ProRail)quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:18 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Over die wisselstoring even dit:
http://www.voorbeterov.nl/120413b.php
't Is wel mooi gweest nu.
Ha, een ProRailer! Welkom.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:23 schreef Luco het volgende:
[..]
Doe jij nou niks beters dan elke dag iets vinden in het OV om op te vloeken en te kankeren? Ga het anders lekker zelf op poten zetten, start je eigen bedrijf, doe een concessie en laat zien hoe het kan (of solliciteer bij de NS/ProRail)
Partner?quote:Rikus Spithorst,
partner
Klinkt als: "De lol is er nu wel af". Sorry, we zullen het knopje "Storing Schiphol" weer op UIT zetten.quote:
Of onze club en/of ikzelf voor dorpsgek worden versleten, dat laat ik graag aan anderen over.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:28 schreef Luco het volgende:
Nee, ik hoef niet bij ProRail te werken, maar bedankt.
Alleen het enige wat ik die Rikus zie doen is vloeken en kankeren en suffe voorstellen te doen. Volgens mij wordt hij onderhand als de dorpsgek van het Openbaar Vervoer gezien.
No offence
Daarom vragen we ook, de wisselsanering op te schorten. Dat doen we niet zomaar.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Wilde Schultz trouwens niet gaan bezuinigen op infraonderhoud?
Vertelquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:35 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
over veel onderwerpen bereiken we achter de schermen overeenstemming met vervoerders en/of hun opdrachtgevers.
Of dat die mooie glimmende tunnelontheven diesel-afsleeploc van Driek precies op dat ene wissel op hoofddorp ontspoortquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:33 schreef Peterselieman het volgende:
Nu nog een oplossing vinden voor Hoofddorp, waar één defecte wissel de boel al in het honderd kan laten lopen.
Ze zijn vast ook wel in de niet-kritieke wissels gevallen hoor!quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
En zeg niet dat het niet kanna 2 uur dwarrelsneeuw hadden we ook meteen enorme ijsklompen in wielkasten, die ook precies in kritieke wissels vielen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |