SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Last posts:quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:12 schreef Moogwai10 het volgende:
De truc is dat je gewoon je dagelijkse 2 speeddates mee moet pakken en die dan steeds na afloop beoordelen. Daarnaast regelmatig foto's beoordelen en dan zal je zien de matches steeds beter bij je gaan passen (is althans mijn ervaring).quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:16 schreef picardmike het volgende:
[..]
Was bij mij ook andere webbrowser helpt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
volgens mij spelfoutje?quote:
Nee, kreeg m er anders niet in dacht ikquote:
Ik hoop dat een man bij jou daar geen problemen mee heeftquote:Op zondag 8 april 2012 19:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, kreeg m er anders niet in dacht ik
Omdat het niet de bedoeling was dat ie kindjes ging krijgen.quote:Op zondag 8 april 2012 19:16 schreef Kloonhommel het volgende:
Wrm heb je je arme paard gecastreerd? Zoiets zou verboden moeten worden, een dier zijn mannelijkheid ontnemen....
quote:Op zondag 8 april 2012 19:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik hoop dat een man bij jou daar geen problemen mee heeft
Ook een manier van manipulerenquote:Op zondag 8 april 2012 19:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik hoop dat een man bij jou daar geen problemen mee heeft
Vertel hem dat je onlangs iemand heb gecastreerd omdat je niet wilde dat ie kindjes zou maken. Als dat hem niet afschrikt, weet ik het ook niet meer...quote:Op zondag 8 april 2012 19:26 schreef Pien85 het volgende:
TeringIk zie net een speeddate aanbod langs komen met iemand die hier in de buurt woont... Ik praten... blijkt het een gozer te zijn die ik al jaren ken... én waar ik eigenlijk gewoon geen contact meer mee wil
Fuck
Ik heb gewoon geannuleerd toen ik er achter kwamquote:Op zondag 8 april 2012 19:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vertel hem dat je onlangs iemand heb gecastreerd omdat je niet wilde dat ie kindjes zou maken. Als dat hem niet afschrikt, weet ik het ook niet meer...
Ghehe, lolquote:Op zondag 8 april 2012 19:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geannuleerd toen ik er achter kwamTering... Ik ga NOOIT meer speeddaten met iemand die zó dichtbij lijkt te wonen
Ik bedoel dat ik me verplicht voel om in die 5 minuten te praten.quote:Op zondag 8 april 2012 18:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar... hoezo wil je niet praten op een datingsite?
Neh, das kut, heb geen auto. Wil wel een beetje in de buurt, geen zin om uren te reizen voor een kop koffie met iemand die uiteindelijk in real toch nog tegen kan vallenquote:Op zondag 8 april 2012 19:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ghehe, lol
Zoek ze een provincie naast je
Tuurlijk niet, hij heeft al een autoquote:Op zondag 8 april 2012 19:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neh, das kut, heb geen auto. Wil wel een beetje in de buurt, geen zin om uren te reizen voor een kop koffie met iemand die uiteindelijk in real toch nog tegen kan vallen
Haha, ja hoorquote:Op zondag 8 april 2012 19:36 schreef Moogwai10 het volgende:
Zegguh Pien ...heb je eigenlijk uberhaupt weleens meevallers gehad bij Paiq?
Lijkt wel een slechte B film, al die dates van jou.
Dr_Dizorn en zijn gouden onderzoekende (chirurg-in-spe) handjesquote:Op zondag 8 april 2012 19:40 schreef Dizorn het volgende:
Godshand, welke bazen-oneliner moest ik ook alweer gebruiken?
Ik zou er niet direct van gaan soppen...quote:Op zondag 8 april 2012 19:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dr_Dizorn en zijn gouden onderzoekende (chirurg-in-spe) handjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |