quote:Op zondag 8 april 2012 19:52 schreef clauwheee het volgende:
Een echte meid dan, die heeft totaal geen idee hoe ze dat moet aanpakken
Ja. Kindje is afgeleverd, dus weg met dat beest, zeg maar.quote:
Och, ik heb 'm gekregen, da's altijd beter.quote:Op zondag 8 april 2012 20:47 schreef Aventura het volgende:
Haha, die had mijn man ook gekocht. Ik lag te gammel in het kraambed om te protesteren
Ik troost me met de gedachte dat-ie hem wél goed opgeplakt had.
quote:Op zondag 8 april 2012 20:37 schreef nytar het volgende:
Ik heb ook geen vreetbuien...terwijl ik vorige keer kon eten als een bootwerker...
Nu de hele dag zo'n katerig gevoel in mn maag...geen honger, wel honger....ik weet het gewoon niet!
idd! Dat weeige honger gevoel! Helemaal crap, maar goed voor de kilo'squote:Op zondag 8 april 2012 20:49 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]en doordat je minder eet wordt je juist weer weeïg
dat heb ik de eerste weken veel gehad ja...
Vorige keer kon ik mijn meneer er met gemak uit eten (en dat is best knap) maar dit keer echt niet... zit ook echt heel snel vol! Nou ja, beter voor de kilo's zullen we maar zeggen
Mijn meneer vindt zo'n ding ook helemaal geweldigquote:
Dat,gefeliciteerd en veel geluk luk samen!quote:Op maandag 9 april 2012 09:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Jaah, gefeliciteerd Asy en familie![]()
Toch tweede paasdag geworden(en je eigen update plaatsen
)
Toch 2e paasdagquote:Op maandag 9 april 2012 09:17 schreef Asyniur het volgende:
Ons paaseitje is uitgepakt! Vannacht om 0:16u.
Hij weegt 8 pond en is 56 cm.
Op het forum zal het Huubke blijven maar in het echie heet ie L.u.c.
Het was een totaal andere bevalling dan bij Harry
Maar ik heb er minder schade aan overgehouden.
Nu ga ik wachten op de kraamzorg en bijtanken. Foto houden jullie tegoed.
Kijk je wel uit meisje? Misschien even lekker onder een warme douche gaan staan?quote:Op maandag 9 april 2012 10:41 schreef Zoë23 het volgende:
Even in een andere post
Gisteravond veel rug en buikpijn
Pijn in de midden van m'n rug wat uitstraalt naar m'n zij![]()
Nog nooit eerder gevoeld maar fijn was t niet. + krampen en steken van onder.
Na t ontbijt kreeg ik t super benauwd (zat gwn recht op)
Nu voel ik me nog steeds wazig + wat misselijk
Ja, zeker doen hoor!!!quote:Op maandag 9 april 2012 11:15 schreef Zoë23 het volgende:
Heb nu weer lichte kramp, maar meer richting m'n kruis dan onderbuik.
Kan wel even douchen en als ik me zo blijf voelen de vk bellen
Bah
Op mijn verjaardag, dat vraagt om een vernoeming :pquote:
Wij hebben de laatste tijd in een verbouwing gezeten (nog steeds eigenlijk, maar inmiddels zit de keuken er in ieder geval in, dat scheelt een hoop). Anyhoo, schoonmoeder was laatst naar de keuken komen kijken, maar de huiskamer was nog niet opgeruimd (allerlei troep uit de oude keuken nog in die kamer, de bank op zn kop, etc etc).quote:Op maandag 9 april 2012 13:20 schreef Twinkle20 het volgende:
Toen kwamen onverwacht vrienden langs en omdat ik de laatste paar weken nauwelijks omgekeken heb naar het huishouden schaamde ik me een beetje![]()
Had me voorgneomen om daar vandaag wat aan te gaan doen. Maja.. boodshappen gedaan.. afwas gedaan en nu is het net 1 uur en ben ik helemaal op.
quote:Op maandag 9 april 2012 19:55 schreef Asyniur het volgende:
dank je voor alle lieve woorden en felicitaties
ik heb deze bevalling als zwaarder ervaren dan bij Harry.
Heel kort samengevat:
vliezen gebroken om half 9; helaas groen vruchtwater.
in ziekenhuis aan weeënopwekkers (krappe 1cm ontsluiting). Werd flink opgevoerd maar ondanks forse weeën geen vorderende ontsluiting.
Remifentanil gevraagd en gekregen. Weeënopwekkers nog verder opgeschroefd, met weinig resultaat qua ontsluiting. Rond 19 uur pas een krappe 4 cm.
Gyn stelde ruggenprik voor. Dit geaccepteerd. 20:15u epiduraal, 22:20u: 9cm ontsluiting en toen wachten op persweeën.
Na 21 min persen is hij dan om 0:16u geboren.
Schade: piepklein ruptuurtje met 2 onderhuidse hechtingen en 1 door de huid
ik loop alleen nog heel moeilijk omdat ik door alle snoertjes en lijntjes niet kon goed kon bewegen of draaien en ik dus heel stijf ben geworden
het is alleen sneu dat huubke misselijk is van het vruchtwater.
drinken aan de borst gaat steeds beter. hij zuigt in elk geval flink.
Harry moest heel even kat uit de boom kijken, maar na 5 min moesten we al ingrijpen omdat huubke een rijstwafel in zijn mond geduwd kreeg. verder wordt hij veel gekust en 'geknuffeld'.
tis wat flugel ook al zei: maar goed dat ze stevig in elkaar zitten.
Het gaat hard he!quote:Op dinsdag 10 april 2012 07:22 schreef Marjolijntje het volgende:
Goedemorgen, vol frisse tegenzin weer gestart aan een nieuwe werkweek. Gelukkig komt nu de periode met allemaal korte weken eraan. Deze week maar 3,5e dag (vrijdag halve dag vrij, want Centerparcs) Nog maar 7 weken werken
![]()
En vandaag mijlpalendag! Hier alweer 29 weken!![]()
Goed om te horen! Je zult zien dat het na een week of 2/3 al echt een wereld van verschil is!quote:Op dinsdag 10 april 2012 07:50 schreef Marrije het volgende:
Over herstel gesproken, ik was zondagmiddag weer thuis. Het gaat elke dag wat beter.
Wij zijn vandaag 13 wekenquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:18 schreef Sorbootje het volgende:
Mooie foto's Asy!
Ophelia, zeg jij vandaag maar even hoe lang we zwanger zijn
Hihi ik was iedere keer voor, nu mocht jijquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wij zijn vandaag 13 weken![]()
(jij mag ook wel weer hoor
)
quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:33 schreef Sorbootje het volgende:
Tjonge jonge wat ga je realistisch dromen als je zwanger bent. En het was behoorlijk 18+, met iemand die in het zelfde gebouw werkt als ik.En nu kan ik dus niet meer normaal naar hem kijken
Moet ik maar gewoon op tijd opstaan op mijn vrije dagquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:33 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Hihi ik was iedere keer voor, nu mocht jij
Geen bloed erbij o.i.d.? Kan ook zijn dat hij bijv. last heeft van blaasgruis.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:47 schreef Zoë23 het volgende:
M'n lief is ziek & m'n kat heeft bedacht dat ie opeens z'n territorium moet afbakenenhijs anderhalf jr geleden geholpen en nooit heeft ie 'gesproeid' ..dat kon ook niet dacht ik, als je ze op tijd laat helpen.
nou.. Hij gaat nu opeens overal tegenaan staan en daar ligt dan n drupje.
Bah!
Hm, dat is echt sproeien ja. Kl*te dat hij er nu mee begonnen is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:51 schreef Zoë23 het volgende:
Nee geen bloed
Hij gaat de woonkamer af, strijkt er langs en dan gaat ie met z'n gat er tegenaan staan en wiebelt ie ff, zoals n kater ook sproeit weetjewel.
Er komen hier wel katers in de tuin enz die sproeien en hij jaagt ze dan weer weg, maar hij heeft natuurlijk die geur niet meer om z'n territorium af te bakenen
quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:18 schreef Kersjes het volgende:
Gerbera, is ze zo sterk ja? Geen idee of die van mij het is, de placenta vangt vrijwel alle klappen op![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:20 schreef Sorbootje het volgende:
Slaat ze je nu al in elkaar Gerbera? Dat belooft wat!
Ja dat hebben wij toen ook gedaan idd. En in eerste instantie was er ook een reden voor (althans dierenarts vroeg gelijk of we verbouwd hadden, want schijnt dat t verfluchten (geloof ik, tis tijd geleden dus weet t niet meer preciesquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:25 schreef Zoë23 het volgende:
Sonnetje
Pff al 1,5 jr,, ja dan ben je dr ook wel klaar mee.
Maar idd wel een moeilijke keuzemoet er niet aan denken
Las op inet ook tips om naar de dierenarts te gaan en verder te kijken naar wat de oorzaak kan zijn dat ie 't nu opeens doet.
Hoop dat ie ermee stopt want t is wel n schatje verder
en!
Die kan daar ook niets mee nee. En het is half 1? En je kind heeft nog helemaal niet gegeten? Dan ga je toch op je kont naar beneden? Sorry, maar dit klinkt mij erg naar in de oren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:21 schreef Sam1993 het volgende:
Asy marije en fluug gefeliciteert. Sorry voor de late reactie maar ben 4 dagen in tilburg geweest.
Vandaag gaat het echt niet goed heb zoveel pijn in mijn heup en rug ik kan geen stap zetten. En dan heb ik nog de kleine hier ook. Man komt nu na huis want ben nog steeds boven ik kan gewoon die trap niet af dus het mopke heeft nog niet eens gegeten. Als ik naar de gyneceloog bel daarvoor doen hun daar iets mee of niet?
of achterstevoren, dat werkt beter bij bekkenpijn weet ik uit ervaring. En nee, een gynaecoloog kan er weinig mee, een fysio misschien wel wat.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die kan daar ook niets mee nee. En het is half 1? En je kind heeft nog helemaal niet gegeten? Dan ga je toch op je kont naar beneden? Sorry, maar dit klinkt mij erg naar in de oren.
For real? Je peuter heeft nog niets gegeten?quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:21 schreef Sam1993 het volgende:
Asy marije en fluug gefeliciteert. Sorry voor de late reactie maar ben 4 dagen in tilburg geweest.
Vandaag gaat het echt niet goed heb zoveel pijn in mijn heup en rug ik kan geen stap zetten. En dan heb ik nog de kleine hier ook. Man komt nu na huis want ben nog steeds boven ik kan gewoon die trap niet af dus het mopke heeft nog niet eens gegeten. Als ik naar de gyneceloog bel daarvoor doen hun daar iets mee of niet?
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 10 april 2012 12:56 schreef octopussy het volgende:
De MJ alarmbellen gaan af en toe wel rinkelen als ik jouw posts lees.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:56 schreef octopussy het volgende:
[..]
For real? Je peuter heeft nog niets gegeten?![]()
De MJ alarmbellen gaan af en toe wel rinkelen als ik jouw posts lees.
Dit!quote:
Wat raar, is er misschien een instantie waar je kunt navragen of dit wel correct is en wettelijk gezien mag? Je krijgt ouderschapsverlof als je een kind adopteert, zelfs een tijdje voor de adoptie volgens mij. Zou het erg raar vinden, dat je dan geen vergoeding krijgt voor kraamzorg terwijl jij toch degene bent die de baby draagt en de geboorte doet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:31 schreef Sorbootje het volgende:
Bleegh! Mijn verzekeraar beweert geen kraamzorg aan mij te hoeven vergoeden omdat ik draagmoeder ben. Ik geloof het niet en vind het zo oneerlijkStelletje rukkers.
Dankje enquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:57 schreef bijtje84 het volgende:
Welkom Vulpenballetje en gefeliciteerd! Wordt dit je eerste kindje?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:43 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben net teruggebeld door de verzekeraar. Met excuses. Ze hadden me verkeerd voorgelicht. Ik heb gelijk en ik krijg zoveel uren vergoed als de vk adviseert.
Vervelende zwangerschap?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:18 schreef Sam1993 het volgende:
familie woont niet in de buurt 130 km verderop en de moede rvan mijn vriend komt hier niet voor. heb mijn vriend gebeld en die is naar huis gekomen. Heb het met mijn gyneceloog gehad over dep ijn maar die zij dat een fysio nu nog opstarten weinig nut had en heeft het gehad over inleiden bij 38 weken. daar moet ik maandag weer heen.
had alleen mijn telefoon bij de hand enheb dus gedaan wat ik op dat moment kon en de enige was mijn vriend. alleen jammer dat ik vergeleken word met Mj want heb er zelf niet voor gekozen om een vervelende zwangerschap te hebben had het ook graag anders gezien...
zoe fijn dat bij de vk alles goed was.
Tegen het sproeien plassen van de katten hebben wij hier bij de dierenwinkel een spuitbus gekocht met spul wat ze aantrekt dat moet je dan voor of op de spullen spuiten waar ze wel mogen komen. Heeft hier heel erg geholpen.
En toch bleef je in bed liggen en kreeg het kind geen eten tot half 1... Uhuh...quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:48 schreef Sam1993 het volgende:
sorry ticootje maar nu ga je tever. ik zou willen dat het me eigen kind was het voelt als mijn eigen kind en ik heb liggen huilen in bed omdat het zo meost en het niet ging. iedere zondag doet het me weer pijn als ze naar huis toe moet en niet gewoon hier kan blijven. alles wat ik kan doe ik voor haar. ik loop schooldagen mis omdat haar eigen moeder haar niet altijd op kan vangen ik betaal kleren voor dr omdat haar eigen moeder dit vertikt ik heb er voor gezorgd dat mijn vriend zijn gezag kreeg over het kind omdat niemand zich hier om bekommerde. en het kind er tussen in zat. kan uberhaupt niet begrijpen dat er mensen zijn die hier onderschijt in maken.
Dat dus.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:47 schreef Sorbootje het volgende:
Al moest ik gillend uit het raam hangen, íemand zou dat kind van eten voorzien. Punt uit. Geen enkel excuus mogelijk.
En je werd niet vergeleken met MJ, er werd gezegd dat je verhaal ongeloofwaardig overkwam en dan is de link met MJ snel gelegd. Men kan zich namelijk niet voorstellen dat je een kind een halve dag zonder eten laat rondlopen omdat je pijn in je lijf hebt. En terecht dat men zich dat niet voor kan stellen.
Schijt er aan heb je zekerquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:48 schreef Sam1993 het volgende:
sorry ticootje maar nu ga je tever. ik zou willen dat het me eigen kind was het voelt als mijn eigen kind en ik heb liggen huilen in bed omdat het zo meost en het niet ging. iedere zondag doet het me weer pijn als ze naar huis toe moet en niet gewoon hier kan blijven. alles wat ik kan doe ik voor haar. ik loop schooldagen mis omdat haar eigen moeder haar niet altijd op kan vangen ik betaal kleren voor dr omdat haar eigen moeder dit vertikt ik heb er voor gezorgd dat mijn vriend zijn gezag kreeg over het kind omdat niemand zich hier om bekommerde. en het kind er tussen in zat. kan uberhaupt niet begrijpen dat er mensen zijn die hier onderschijt in maken.
Zeer terecht...quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:50 schreef Sam1993 het volgende:
geen zin meer in deze discussie het was niet eens de bedoeling een discussie ervan te maken. Het ging niet en voel me zelf schuldig genoeg terwijl ik er op da tmoment niet meer aan kon doen dan mijn vriend bellen.
Hierbij de vraag om mij uit de op te halen alleen al de link met mj is genoeg hiervoor.
Dames succes met de verdere zwangerschappen en zal hier soms nog meelezen.
Jij wel, ik nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:52 schreef Ticootje het volgende:
Dat doe je toch pas bij de bevalling? Onderschijten?
Geen idee meer? Maar vast wel!quote:
Heb je dr al eten gegeven?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:00 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik heb een peuter in huis die steeds om eten zeurt, ik wil me ook afreageren!
Fysio heeft altijd nog zin trouwens! Gaan dus!quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:00 schreef Sam1993 het volgende:
Omdat mijn vriend pas om half tien is gaan werken aangezien het kind ziek was en vanmorgen door hem verzorgd is om 6 uur een boterham heeft gehad en om 9 uur terug naar bed is gegaan. ze dus pas om half elf weer wakker was en ik om half 12 heb gebeld omdat ik het zielig von dat ze nu nog niet gegeten had enhij niet eerder dan half 1 thuis kon zijn.
Vroeg verder alleen om advies wat te doen met de pijn. vroeg verder niet om vergelijkingen met personen en geheel slecht afgestempeld te worden want heb niets meer dan goeds met de kleine voor ogen.
Ben veel liever nu ik zwanger benquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:11 schreef KatyM het volgende:
Jeetjemina. Onderschijt.
Zoe blijft ook zo lief he. Ik wou dat ik dat kon.
Leuk! Ik hoop dat het gaat lukken!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:22 schreef Gerberaatje het volgende:
Nou, ik heb zojuist toch het echo bureau maar gemaild dat ik tóch die 2D-3D-4D echo wil van dit gespooktebenieuwd of ik op korte termijn terecht kan....
Ik ook!quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:30 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Leuk! Ik hoop dat het gaat lukken!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |