SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
BJ, ultragemeen: "JIJ VILLIJNE VLERK!"quote:Op zondag 8 april 2012 15:55 schreef Muisraket het volgende:
Thanks bdh.
En nee, geen slechte cursus, ik was gewoon écht ultragemeen.
Mr is idd een lief vriendinnetjequote:Op zondag 8 april 2012 15:55 schreef DeJori het volgende:
Je wil gewoon per-sé de aandacht van je lieve vriendinnetje afhalen goedverdoemme.
Nee, dat ging echt te ver toen. Maar goed, ik zie haar nu toch niet meer (thank God), dus opgeruimd staat netjes.quote:
JIJ KRIJGT GEEN KNUFFEL MEER de komende 3 minuten!quote:
quote:
Je gelooft me echt niet hè?quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 15:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
JIJ KRIJGT GEEN KNUFFEL MEER de komende 3 minuten!
Tegen jou kan ik niet gemeen doen.quote:Op zondag 8 april 2012 15:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
JIJ KRIJGT GEEN KNUFFEL MEER de komende 3 minuten!
Haha vind het wel tof van jequote:Op zondag 8 april 2012 15:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, dat ging echt te ver toen. Maar goed, ik zie haar nu toch niet meer (thank God), dus opgeruimd staat netjes.
Nee.quote:
En ik ook niet tegen jou. Waz met mijquote:
That makes two of us.quote:
Als je maar niet gemeen gaat doen tegen S. als ik haar ten huwelijk vraag.quote:Op zondag 8 april 2012 15:59 schreef Muisraket het volgende:
Ik hoop ook dat jullie het nooit hoeven mee te maken, te horen of te zien.
Ben jij net zo als dat vrouwke van police academy?quote:Op zondag 8 april 2012 15:59 schreef Muisraket het volgende:
Ik hoop ook dat jullie het nooit hoeven mee te maken, te horen of te zien.
Ik ga alleen gemeen tegen har doen als ze 3 dagen later pas antwoord geeft op je vraag.quote:Op zondag 8 april 2012 16:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je maar niet gemeen gaat doen tegen S. als ik haar ten huwelijk vraag.
Ik ga wel jouw vrijgezellenfeest organiserenquote:Op zondag 8 april 2012 16:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je maar niet gemeen gaat doen tegen S. als ik haar ten huwelijk vraag.
?quote:Op zondag 8 april 2012 16:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ben jij net zo als dat vrouwke van police academy?
Ik ga haar niet via sms vragen hequote:Op zondag 8 april 2012 16:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ga alleen gemeen tegen har doen als ze 3 dagen later pas antwoord geeft op je vraag.
Ja, duhquote:Op zondag 8 april 2012 16:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ga wel jouw vrijgezellenfeest organiseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |