SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
BJ, ultragemeen: "JIJ VILLIJNE VLERK!"quote:Op zondag 8 april 2012 15:55 schreef Muisraket het volgende:
Thanks bdh.
En nee, geen slechte cursus, ik was gewoon écht ultragemeen.
Mr is idd een lief vriendinnetjequote:Op zondag 8 april 2012 15:55 schreef DeJori het volgende:
Je wil gewoon per-sé de aandacht van je lieve vriendinnetje afhalen goedverdoemme.
Nee, dat ging echt te ver toen. Maar goed, ik zie haar nu toch niet meer (thank God), dus opgeruimd staat netjes.quote:
JIJ KRIJGT GEEN KNUFFEL MEER de komende 3 minuten!quote:
quote:
Je gelooft me echt niet hè?quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 15:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
JIJ KRIJGT GEEN KNUFFEL MEER de komende 3 minuten!
Tegen jou kan ik niet gemeen doen.quote:Op zondag 8 april 2012 15:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
JIJ KRIJGT GEEN KNUFFEL MEER de komende 3 minuten!
Haha vind het wel tof van jequote:Op zondag 8 april 2012 15:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, dat ging echt te ver toen. Maar goed, ik zie haar nu toch niet meer (thank God), dus opgeruimd staat netjes.
Nee.quote:
En ik ook niet tegen jou. Waz met mijquote:
That makes two of us.quote:
Als je maar niet gemeen gaat doen tegen S. als ik haar ten huwelijk vraag.quote:Op zondag 8 april 2012 15:59 schreef Muisraket het volgende:
Ik hoop ook dat jullie het nooit hoeven mee te maken, te horen of te zien.
Ben jij net zo als dat vrouwke van police academy?quote:Op zondag 8 april 2012 15:59 schreef Muisraket het volgende:
Ik hoop ook dat jullie het nooit hoeven mee te maken, te horen of te zien.
Ik ga alleen gemeen tegen har doen als ze 3 dagen later pas antwoord geeft op je vraag.quote:Op zondag 8 april 2012 16:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je maar niet gemeen gaat doen tegen S. als ik haar ten huwelijk vraag.
Ik ga wel jouw vrijgezellenfeest organiserenquote:Op zondag 8 april 2012 16:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je maar niet gemeen gaat doen tegen S. als ik haar ten huwelijk vraag.
?quote:Op zondag 8 april 2012 16:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ben jij net zo als dat vrouwke van police academy?
Ik ga haar niet via sms vragen hequote:Op zondag 8 april 2012 16:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ga alleen gemeen tegen har doen als ze 3 dagen later pas antwoord geeft op je vraag.
Ja, duhquote:Op zondag 8 april 2012 16:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ga wel jouw vrijgezellenfeest organiseren
You don't say?quote:Op zondag 8 april 2012 16:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga haar niet via sms vragen he
[..]
Ja, duhEn je bent mijn getuige en alles
Hoog stemmetje, verlegen, maar als ze boos wordt klinkt ze als een gorilla.quote:
Je weet maar nooit. Ik ga niet met haar trouwen.quote:
Ik heb alleen een irritante, hoge stem als ik hyper ben. Verlegen valt ook wel mee en als ik boos ben klink ik niet als een gorilla.quote:Op zondag 8 april 2012 16:04 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoog stemmetje, verlegen, maar als ze boos wordt klinkt ze als een gorilla.
Ga je haar verkering vragen?quote:
Dat zeg je nu.quote:Op zondag 8 april 2012 16:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Ik ga niet met haar trouwen.
Ja. Dan geef ik een briefje aan R. en die moet het aan S. geven.quote:
Jup.quote:
O WAT ZOU IK DAT GRAAG WILLEN!!quote:Op zondag 8 april 2012 16:07 schreef DeJori het volgende:
BDH EN S GAAN ZOENEN EN KINDJES MAKEN EN DAN KRIJG IK EEN NEEFJE
NEE, WE NOEMEN HEM NEEFJE.quote:
NEEFJE OPA DE HANDquote:
Nee dat mag nietquote:
Waarom niet. Hand is je achternaam, de is z'n derde naam, vernoemd naar mij.quote:
Mijn achternaam is De Hand. En zijn voornaam is Erisnietsaan.quote:Op zondag 8 april 2012 16:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waarom niet. Hand is je achternaam, de is z'n derde naam, vernoemd naar mij.
Dat is niet eens waarquote:Op zondag 8 april 2012 16:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn achternaam is De Hand. En zijn voornaam is Erisnietsaan.
Sorryquote:
Ik ben homo, wist je dat niet?quote:Op zondag 8 april 2012 16:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof jij daar vies van bent.
Die S staat de hele tijd al voor Steven, z'n nieuwe vriend.quote:
Noujaquote:Op zondag 8 april 2012 16:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Die S staat de hele tijd al voor Steven, z'n nieuwe vriend.
quote:Op zondag 8 april 2012 16:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Die S staat de hele tijd al voor Steven, z'n nieuwe vriend.
Gast, jij wilde mij niet hebben.quote:Op zondag 8 april 2012 16:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]S. was mijn 2e keus. DJ mijn eerste
SPIJT!quote:
Bedoel je S. of Steven? Ik weet nu niet meer of je serieus bent of nietquote:Op zondag 8 april 2012 16:36 schreef DeJori het volgende:
Ik moet S trouwens nog wel een keer ontmoeten, voordat het allemaal te serieus wordt.
Ik bedoel S.quote:Op zondag 8 april 2012 16:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
SPIJT!
[..]
Bedoel je S. of Steven? Ik weet nu niet meer of je serieus bent of niet
Steven met zijn kleine penisquote:Op zondag 8 april 2012 16:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik bedoel S.
Ik ben degene die Steven aan je heeft voorgesteld man
Ik dacht dat jij er een genoegen in schiep om verwarring te zaaien?quote:Op zondag 8 april 2012 16:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Steven met zijn kleine penis![]()
En denk dat het raar is als ik tegen S. zeg van 'eej mijn maat wil jou alvast ontmoeten voordat het te serieus is' en dat ze dan zegt: 'huh maar daten we dan??'
Niet als het ten kosten gaat van mijn eigenwaarde. Hoe lullig als ik denk het dat het iets is en dat zij dat niet denkt, en dat ik daar achterkom op het moment dat jij er bij bentquote:Op zondag 8 april 2012 16:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij er een genoegen in schiep om verwarring te zaaien?
Het beste vermaak is leedvermaak. Als je er dan toch achter moet komen...quote:Op zondag 8 april 2012 16:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet als het ten kosten gaat van mijn eigenwaarde. Hoe lullig als ik denk het dat het iets is en dat zij dat niet denkt, en dat ik daar achterkom op het moment dat jij er bij bent
Ach, dan heb ik wss net zo'n pokerface als na dat smsje donderdagquote:Op zondag 8 april 2012 16:44 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het beste vermaak is leedvermaak. Als je er dan toch achter moet komen...
JIPPIE-KA-JEEJ MOTHERFUCKERquote:
joepiequote:
Ik had toen ook echt niets in de gatenquote:Op zondag 8 april 2012 16:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, dan heb ik wss net zo'n pokerface als na dat smsje donderdag
Waarom dat nou?quote:Op zondag 8 april 2012 16:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfmedelijden zo lekker
Nee dat bedoel ik. Zoiets laat ik echt niet merken. Als ze me keihard had afgewezen zou je het zelfs niet merkenquote:
Ja, met A. Maar dat is nog nergens voor nodig, dude.quote:
watquote:Op zondag 8 april 2012 16:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, met A. Maar dat is nog nergens voor nodig, dude.
Ja, wat. Enige reden dat jij zelfmedelijden kan hebben is door A volgens mij. Wat is er dan??quote:
NIKSquote:Op zondag 8 april 2012 16:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, wat. Enige reden dat jij zelfmedelijden kan hebben is door A volgens mij. Wat is er dan??
Geldt*quote:Op zondag 8 april 2012 16:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
NIKS
Tis gewoon altijd heerlijk om op een zielig nummer zon zielig scenario te bedenken uit je eigen leven
En ja dat geld ook voor A
Ja, en ik ben een slaper en slaap het liefst de hele dag. Wil niet zeggen dat ik het doe.quote:Op zondag 8 april 2012 16:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Oh ik ben best wel een dagdromer dus een van mijn favoriete bezigheden is dagdromen op muziek die ik mooi vind
quote:Op zondag 8 april 2012 16:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Oh ik ben best wel een dagdromer dus een van mijn favoriete bezigheden is dagdromen op muziek die ik mooi vind
Bewijs dat ik gemeen kan zijn.quote:Op zondag 8 april 2012 17:00 schreef bijdehand het volgende:
Hoezo geef jij hartjes aan jochies terwijl ik dat kan zien? Denk je dat ik geen gevoelens heb?
Je zou nooit gemeen zijn tegen mij. Dus je liegt ook nog.quote:
Eentje die wél een meisje mee uit durft te vragen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 8 april 2012 17:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eentje die wél een meisje mee uit durft te vragen!![]()
BURN!Nog niet eens een burn, aangezien jij makkelijk contact had met haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Jij ziet die meid elke dag op school en je vraagt het nietquote:Op zondag 8 april 2012 17:05 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Nog niet eens een burn, aangezien jij makkelijk contact had met haar
Moet je ook niet doen. Wat je moet doen is haar vragen. Denk maar zo: 'wat bdh kan, kan ik ook. Behalve mezelf pijpen.'quote:Op zondag 8 april 2012 17:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik ben te lui om erop in te gaan gewoon
TM gelooft alles.quote:
Als ik mezelf kon pijpen had ik S. niet nodig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |