SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
BJ, ultragemeen: "JIJ VILLIJNE VLERK!"quote:Op zondag 8 april 2012 15:55 schreef Muisraket het volgende:
Thanks bdh.
En nee, geen slechte cursus, ik was gewoon écht ultragemeen.
Mr is idd een lief vriendinnetjequote:Op zondag 8 april 2012 15:55 schreef DeJori het volgende:
Je wil gewoon per-sé de aandacht van je lieve vriendinnetje afhalen goedverdoemme.
Nee, dat ging echt te ver toen. Maar goed, ik zie haar nu toch niet meer (thank God), dus opgeruimd staat netjes.quote:
JIJ KRIJGT GEEN KNUFFEL MEER de komende 3 minuten!quote:
quote:
Je gelooft me echt niet hè?quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 15:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
JIJ KRIJGT GEEN KNUFFEL MEER de komende 3 minuten!
Tegen jou kan ik niet gemeen doen.quote:Op zondag 8 april 2012 15:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
JIJ KRIJGT GEEN KNUFFEL MEER de komende 3 minuten!
Haha vind het wel tof van jequote:Op zondag 8 april 2012 15:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, dat ging echt te ver toen. Maar goed, ik zie haar nu toch niet meer (thank God), dus opgeruimd staat netjes.
Nee.quote:
En ik ook niet tegen jou. Waz met mijquote:
That makes two of us.quote:
Als je maar niet gemeen gaat doen tegen S. als ik haar ten huwelijk vraag.quote:Op zondag 8 april 2012 15:59 schreef Muisraket het volgende:
Ik hoop ook dat jullie het nooit hoeven mee te maken, te horen of te zien.
Ben jij net zo als dat vrouwke van police academy?quote:Op zondag 8 april 2012 15:59 schreef Muisraket het volgende:
Ik hoop ook dat jullie het nooit hoeven mee te maken, te horen of te zien.
Ik ga alleen gemeen tegen har doen als ze 3 dagen later pas antwoord geeft op je vraag.quote:Op zondag 8 april 2012 16:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je maar niet gemeen gaat doen tegen S. als ik haar ten huwelijk vraag.
Ik ga wel jouw vrijgezellenfeest organiserenquote:Op zondag 8 april 2012 16:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je maar niet gemeen gaat doen tegen S. als ik haar ten huwelijk vraag.
?quote:Op zondag 8 april 2012 16:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ben jij net zo als dat vrouwke van police academy?
Ik ga haar niet via sms vragen hequote:Op zondag 8 april 2012 16:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ga alleen gemeen tegen har doen als ze 3 dagen later pas antwoord geeft op je vraag.
Ja, duhquote:Op zondag 8 april 2012 16:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ga wel jouw vrijgezellenfeest organiseren
You don't say?quote:Op zondag 8 april 2012 16:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga haar niet via sms vragen he
[..]
Ja, duhEn je bent mijn getuige en alles
Hoog stemmetje, verlegen, maar als ze boos wordt klinkt ze als een gorilla.quote:
Je weet maar nooit. Ik ga niet met haar trouwen.quote:
Ik heb alleen een irritante, hoge stem als ik hyper ben. Verlegen valt ook wel mee en als ik boos ben klink ik niet als een gorilla.quote:Op zondag 8 april 2012 16:04 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoog stemmetje, verlegen, maar als ze boos wordt klinkt ze als een gorilla.
Ga je haar verkering vragen?quote:
Dat zeg je nu.quote:Op zondag 8 april 2012 16:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Ik ga niet met haar trouwen.
Ja. Dan geef ik een briefje aan R. en die moet het aan S. geven.quote:
Jup.quote:
O WAT ZOU IK DAT GRAAG WILLEN!!quote:Op zondag 8 april 2012 16:07 schreef DeJori het volgende:
BDH EN S GAAN ZOENEN EN KINDJES MAKEN EN DAN KRIJG IK EEN NEEFJE
NEE, WE NOEMEN HEM NEEFJE.quote:
NEEFJE OPA DE HANDquote:
Nee dat mag nietquote:
Waarom niet. Hand is je achternaam, de is z'n derde naam, vernoemd naar mij.quote:
Mijn achternaam is De Hand. En zijn voornaam is Erisnietsaan.quote:Op zondag 8 april 2012 16:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waarom niet. Hand is je achternaam, de is z'n derde naam, vernoemd naar mij.
Dat is niet eens waarquote:Op zondag 8 april 2012 16:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn achternaam is De Hand. En zijn voornaam is Erisnietsaan.
Sorryquote:
Ik ben homo, wist je dat niet?quote:Op zondag 8 april 2012 16:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof jij daar vies van bent.
Die S staat de hele tijd al voor Steven, z'n nieuwe vriend.quote:
Noujaquote:Op zondag 8 april 2012 16:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Die S staat de hele tijd al voor Steven, z'n nieuwe vriend.
quote:Op zondag 8 april 2012 16:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Die S staat de hele tijd al voor Steven, z'n nieuwe vriend.
Gast, jij wilde mij niet hebben.quote:Op zondag 8 april 2012 16:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]S. was mijn 2e keus. DJ mijn eerste
SPIJT!quote:
Bedoel je S. of Steven? Ik weet nu niet meer of je serieus bent of nietquote:Op zondag 8 april 2012 16:36 schreef DeJori het volgende:
Ik moet S trouwens nog wel een keer ontmoeten, voordat het allemaal te serieus wordt.
Ik bedoel S.quote:Op zondag 8 april 2012 16:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
SPIJT!
[..]
Bedoel je S. of Steven? Ik weet nu niet meer of je serieus bent of niet
Steven met zijn kleine penisquote:Op zondag 8 april 2012 16:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik bedoel S.
Ik ben degene die Steven aan je heeft voorgesteld man
Ik dacht dat jij er een genoegen in schiep om verwarring te zaaien?quote:Op zondag 8 april 2012 16:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Steven met zijn kleine penis![]()
En denk dat het raar is als ik tegen S. zeg van 'eej mijn maat wil jou alvast ontmoeten voordat het te serieus is' en dat ze dan zegt: 'huh maar daten we dan??'
Niet als het ten kosten gaat van mijn eigenwaarde. Hoe lullig als ik denk het dat het iets is en dat zij dat niet denkt, en dat ik daar achterkom op het moment dat jij er bij bentquote:Op zondag 8 april 2012 16:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij er een genoegen in schiep om verwarring te zaaien?
Het beste vermaak is leedvermaak. Als je er dan toch achter moet komen...quote:Op zondag 8 april 2012 16:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet als het ten kosten gaat van mijn eigenwaarde. Hoe lullig als ik denk het dat het iets is en dat zij dat niet denkt, en dat ik daar achterkom op het moment dat jij er bij bent
Ach, dan heb ik wss net zo'n pokerface als na dat smsje donderdagquote:Op zondag 8 april 2012 16:44 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het beste vermaak is leedvermaak. Als je er dan toch achter moet komen...
JIPPIE-KA-JEEJ MOTHERFUCKERquote:
joepiequote:
Ik had toen ook echt niets in de gatenquote:Op zondag 8 april 2012 16:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, dan heb ik wss net zo'n pokerface als na dat smsje donderdag
Waarom dat nou?quote:Op zondag 8 april 2012 16:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfmedelijden zo lekker
Nee dat bedoel ik. Zoiets laat ik echt niet merken. Als ze me keihard had afgewezen zou je het zelfs niet merkenquote:
Ja, met A. Maar dat is nog nergens voor nodig, dude.quote:
watquote:Op zondag 8 april 2012 16:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, met A. Maar dat is nog nergens voor nodig, dude.
Ja, wat. Enige reden dat jij zelfmedelijden kan hebben is door A volgens mij. Wat is er dan??quote:
NIKSquote:Op zondag 8 april 2012 16:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, wat. Enige reden dat jij zelfmedelijden kan hebben is door A volgens mij. Wat is er dan??
Geldt*quote:Op zondag 8 april 2012 16:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
NIKS
Tis gewoon altijd heerlijk om op een zielig nummer zon zielig scenario te bedenken uit je eigen leven
En ja dat geld ook voor A
Ja, en ik ben een slaper en slaap het liefst de hele dag. Wil niet zeggen dat ik het doe.quote:Op zondag 8 april 2012 16:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Oh ik ben best wel een dagdromer dus een van mijn favoriete bezigheden is dagdromen op muziek die ik mooi vind
quote:Op zondag 8 april 2012 16:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Oh ik ben best wel een dagdromer dus een van mijn favoriete bezigheden is dagdromen op muziek die ik mooi vind
Bewijs dat ik gemeen kan zijn.quote:Op zondag 8 april 2012 17:00 schreef bijdehand het volgende:
Hoezo geef jij hartjes aan jochies terwijl ik dat kan zien? Denk je dat ik geen gevoelens heb?
Je zou nooit gemeen zijn tegen mij. Dus je liegt ook nog.quote:
Eentje die wél een meisje mee uit durft te vragen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 8 april 2012 17:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eentje die wél een meisje mee uit durft te vragen!![]()
BURN!Nog niet eens een burn, aangezien jij makkelijk contact had met haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Jij ziet die meid elke dag op school en je vraagt het nietquote:Op zondag 8 april 2012 17:05 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Nog niet eens een burn, aangezien jij makkelijk contact had met haar
Moet je ook niet doen. Wat je moet doen is haar vragen. Denk maar zo: 'wat bdh kan, kan ik ook. Behalve mezelf pijpen.'quote:Op zondag 8 april 2012 17:06 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik ben te lui om erop in te gaan gewoon
TM gelooft alles.quote:
Als ik mezelf kon pijpen had ik S. niet nodig.quote:
JA.quote:Op zondag 8 april 2012 17:13 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Hey BDH wil je een geheimpje weten
Ik ben alweer 38 uur wakkerquote:
Hihi.quote:
Ja.quote:Op zondag 8 april 2012 17:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik ben alweer 38 uur wakkervind je mij nu stoer?
Nee grote jongens scheppen daar niet over op.quote:Op zondag 8 april 2012 17:23 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Yes
Hoor ik nu bij de grote jongens?
Maar dan weet je het zelf wel en dan straal je dat uit.quote:Op zondag 8 april 2012 17:26 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Maar ik moet het toch verkondigen?
Anders weten jullie niet dat ik dat heb gedaan
Daarom ben ik zo badass en durf ik alle wijven aan te sprekenquote:
Ik weet niet of je een bril nodig hebt, maar als je mij een stukJE vlees noemt...quote:Op zondag 8 april 2012 17:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja maar jij doet je wel stoer voor maar eigenlijk ben je een waardeloos stukje vlees-op-bot
Dat deed ik om je gevoelens niet te kwetsen.quote:Op zondag 8 april 2012 17:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een bril nodig hebt, maar als je mij een stukJE vlees noemt...
Ik doe maar alsof ik gevoel heb.quote:Op zondag 8 april 2012 17:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dat deed ik om je gevoelens niet te kwetsen.
Juist.quote:
Hoezo?quote:
WAAT. Die ga ik sowieso luisteren als ik thuis ben.quote:
quote:
Wat een kutmuziek.quote:
NEE, serieus, NEE!quote:Op zondag 8 april 2012 17:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
WAAT. Die ga ik sowieso luisteren als ik thuis ben.
Ook echt een versie met 4 kruizen.quote:
Een foursomequote:
Omdat jij er in post.quote:
Ik ben goed.quote:
qftquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 18:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Wtf heeft telfort ook een storing ofzo? Krijg ineens een storm aan smsjes binnen die duidelijk niet van vandaag zijn.
Fucking irritant. Ben bang dat het aan mn telefoon ligt.quote:
Nein ist nichtquote:Op zondag 8 april 2012 18:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Fucking irritant. Ben bang dat het aan mn telefoon ligt.
Gokje.quote:
Check ff of degene van wie die berichtjes komen wél Vodafone heeftquote:Op zondag 8 april 2012 18:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Wtf heeft telfort ook een storing ofzo? Krijg ineens een storm aan smsjes binnen die duidelijk niet van vandaag zijn.
Waar is mr dan?quote:
http://www.webwinkel.brabantsdagblad.nl/reizen-c-125/quote:Op zondag 8 april 2012 18:26 schreef bijdehand het volgende:
Heeft iemand trouwens Brabants Dagblad van vrijdag 6 april? Mijn moeder zag daar zo'n reis in staan naar Zwitserland en ze wil die advertentie nog even kunnen zien, maar de krant hebben wij hier niet meer. Kan iemand mij helpenze zeurt zo
Kan je op die muziek ook lekker dagdromen?quote:
Dankje!quote:Op zondag 8 april 2012 18:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
http://www.webwinkel.brabantsdagblad.nl/reizen-c-125/
Ja ze leest nu heel die advertentie voor, omgquote:
Geremquote:Op zondag 8 april 2012 19:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja ze leest nu heel die advertentie voor, omg
Heb het al moeilijk zatquote:
Gewoonquote:
Problemen met Steven?quote:
Mooi kut!quote:Op zondag 8 april 2012 20:21 schreef DeJori het volgende:
O god, ik moet komende periode op vrijdag naar school
Woensdag wel vrij though.
Dat klopt.quote:
Ik hoop hetquote:
Maar tien weken toch? Die zijn zo voorbij.quote:
Nee, al het gezeik eromheenquote:
Woensdag ben ik ook vrij!quote:Op zondag 8 april 2012 20:21 schreef DeJori het volgende:
O god, ik moet komende periode op vrijdag naar school
Woensdag wel vrij though.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Is ook saai xDquote:
Idd... damnitquote:
Hoe komt het?quote:
Valt tegen...quote:
I knowquote:
I'm trapped in a paradox; als het op mijn werk overdreven druk is, heb ik meer behoefte om allerlei leuke dingen te doen in het weekend. Maar doordat het op mijn werk overdreven druk is, ben ik te lam om al die dingen te gaan doenquote:
Herkenbaar. Ik wil allemaal dingen doen die ik nu niet kan doenquote:Op zondag 8 april 2012 21:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
I'm trapped in a paradox; als het op mijn werk overdreven druk is, heb ik meer behoefte om allerlei leuke dingen te doen in het weekend. Maar doordat het op mijn werk overdreven druk is, ben ik te lam om al die dingen te gaan doen
Zoals? Gecensureerde versie ajb xDquote:Op zondag 8 april 2012 21:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik wil allemaal dingen doen die ik nu niet kan doen
quote:
ik weet het wel maar het is gay om te delenquote:
Sinds wanneer hou jij je in wat betreft gay-ness?quote:Op zondag 8 april 2012 21:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik weet het wel maar het is gay om te delen
quote:Op zondag 8 april 2012 21:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Sinds wanneer hou jij je in wat betreft gay-ness?WAT HEB JE MET BDH GEDAAN??
Wat is er dan?quote:Op zondag 8 april 2012 22:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]![]()
Ik kan er niks aan doen! Kheb zin in zaterdag
Ja, stappen gaat wss doorquote:
Beetje indrinken, lol maken, stoute schoenen aantrekken, blauwtje lopen, DJ bellen, vechten met mensen, opgepakt worden, prison rape. The usualquote:
Op het DJ bellen na beschrijf je een avondje weggaan met shifto, maakt niet uit waar naar toequote:Op zondag 8 april 2012 22:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Beetje indrinken, lol maken, stoute schoenen aantrekken, blauwtje lopen, DJ bellen, vechten met mensen, opgepakt worden, prison rape. The usual
Omgquote:Op zondag 8 april 2012 22:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Op het DJ bellen na beschrijf je een avondje weggaan met shifto, maakt niet uit waar naar toe
Ik ben meestal braaf. En als ik teveel drink dan word ik melig.quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 22:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Op het DJ bellen na beschrijf je een avondje weggaan met shifto, maakt niet uit waar naar toe
quote:Op zondag 8 april 2012 22:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n brave die de shifto's onder ons tevergeefs probeert te bedarenquote:Op zondag 8 april 2012 22:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben meestal braaf. En als ik teveel drink dan word ik melig.
Oud en wijs.quote:Op zondag 8 april 2012 22:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n brave die de shifto's onder ons tevergeefs probeert te bedaren
En handtastelijk?quote:Op zondag 8 april 2012 22:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben meestal braaf. En als ik teveel drink dan word ik melig.
Echte vriendschapquote:Op zondag 8 april 2012 22:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n brave die de shifto's onder ons tevergeefs probeert te bedaren
quote:Op zondag 8 april 2012 22:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
En lamDat mag wel op mijn urn later, ik vind het een mooie slogan!
Op mijn steen staat later: 'hier rust hij verder'quote:Op zondag 8 april 2012 22:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
En lamDat mag wel op mijn urn later, ik vind het een mooie slogan!
Brute?quote:Op zondag 8 april 2012 22:30 schreef Muisraket het volgende:
Naar een concert, schnell nog wat aan school werken en mijn extreem slechte eetgedrag van de afgelopen compenseren door sportief te gaan doen denk ik.Et tu, Brute?
Ja sorry moest even. Concert van een post-rockbandje en ik denk even fietsen, misschien skeeleren als ik nog skeelers in mijn maat heb en anders...verzin ik wel iets denk ik.quote:Op zondag 8 april 2012 22:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Brute?Wat voor concert en hoe ga je sportief doen?
Ik heb nog niks in de planning
Dan hoop ik dat het mooie weer is.quote:Op zondag 8 april 2012 22:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja sorry moest even. Concert van een post-rockbandje en ik denk even fietsen, misschien skeeleren als ik nog skeelers in mijn maat heb en anders...verzin ik wel iets denk ik.
En anders verzin ik thuis wel iets.quote:
Jouw dag komt wel goed dus.quote:Op zondag 8 april 2012 22:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En anders verzin ik thuis wel iets.Moet toch nog dingen voor school doen, veel mensen terugmailen en dat concert is ook binnen.
Wel super gaaf dat stappen doorgaat trouwens! You can do it!
Ik hoop het.quote:Op zondag 8 april 2012 22:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jouw dag komt wel goed dus.
Stappen heb ik al helemaal uitgedacht.
Gaat er vooral om dat ik nu wel iets ga doen.quote:Op zondag 8 april 2012 22:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik hoop het.En je weet dat dingen vaak anders lopen dan gepland? Dus zie het gewoon aan joh.
En anders is niet per se negatief!
quote:
Nee daar is het nog te vroeg voor.quote:
Vakantiequote:Op zondag 8 april 2012 22:41 schreef Muisraket het volgende:
Over regelen gesproken, waar is KK? Is die druk met zijn studie?
Op vakantie.quote:Op zondag 8 april 2012 22:41 schreef Muisraket het volgende:
Over regelen gesproken, waar is KK? Is die druk met zijn studie?
Nee ik ga wss huilen die avond.quote:
Dan moet je ervoor zorgen dat ze gaat troosten en dan kan je met je hoofd bij haar tieten gaan liggen.quote:
Kan hij gerust op gaan liggen hoor, zijn ze groot genoeg voor.quote:Op zondag 8 april 2012 22:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan moet je ervoor zorgen dat ze gaat troosten en dan kan je met je hoofd bij haar tieten gaan liggen.
Dan lig ik wel comfortabel.quote:Op zondag 8 april 2012 22:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan moet je ervoor zorgen dat ze gaat troosten en dan kan je met je hoofd bij haar tieten gaan liggen.
quote:Op zondag 8 april 2012 22:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kan hij gerust op gaan liggen hoor, zijn ze groot genoeg voor.
Misschien heeft ze wel hele mooie billen, benen, een mooie buik of iets anders.quote:Op zondag 8 april 2012 22:48 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben niet eens benieuwd hoe ze eruit zien
quote:Op zondag 8 april 2012 22:48 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben niet eens benieuwd hoe ze eruit zien
Van geluk of van verdriet, mijn tranen komen toch niet.quote:
Omgquote:Op zondag 8 april 2012 22:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel hele mooie billen, benen, een mooie buik of iets anders.En als dat niet zo is, is het nog niet erg, want ze heeft een goede uitstraling en een mooi gezicht.
quote:
Komt allemaal goed handje. Geen zorgenquote:Op zondag 8 april 2012 22:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Van geluk of van verdriet, mijn tranen komen toch niet.
[..]
Omgik moest lachen
[..]
quote:Op zondag 8 april 2012 22:20 schreef Muisraket het volgende:
OMG shifty dit wordt de 500e keer maar bedankt voor het me lang geleden herinneren aan Daft Punk, het maakt saaie zondagavonden echt een stuk leuker!
Niet mijn type, maar ze ziet wel lief uit ja.quote:
Yo ouwe, hoe is Paaspop?quote:
Aan dat laatste dacht ik niet eens, maar ik vind het grappig dat jij soms alles zo cool uit probeert te leggenquote:Op zondag 8 april 2012 22:51 schreef Muisraket het volgende:
Dat was serieus bedoeld hoor.En met iets anders bedoel ik bijv. dat iets anders aan haar bouw heel mooi is, vies kind!
Heeft tie goed geregeld danquote:Op zondag 8 april 2012 22:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet mijn type, maar ze ziet wel lief uit ja.
Dit hoor ik echt té vaak.quote:Op zondag 8 april 2012 22:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aan dat laatste dacht ik niet eens, maar ik vind het grappig dat jij soms alles zo cool uit probeert te leggen
Zeker!quote:
Ik maak me ook geen zorgen.quote:Op zondag 8 april 2012 22:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Komt allemaal goed handje. Geen zorgen
Nee.quote:
Het is geen verwijt trouwens. Je moet alleen niet te snel denken dat je mensen beledigt ofzoquote:
Weet ik, maar het is nogal stom als mensen altijd om je moeten lachen als je iets serieus bedoelt.quote:Op zondag 8 april 2012 22:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is geen verwijt trouwens. Je moet alleen niet te snel denken dat je mensen beledigt ofzoNergens voor nodig.
Ja we zijn weer thuis, het werd echt mega koud zonder onze jassen enzo!quote:
Ik moet inderdaad lachen als je zegt dat ik misschien haar buik, billen of borsten mooi vind, of haar bouw, of haar gezicht. Want het is niet of, of, of, maar en, en, en.quote:Op zondag 8 april 2012 22:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is nogal stom als mensen altijd om je moeten lachen als je iets serieus bedoelt.
Ja maar...waarom zei je dan dat je haar borsten bijv. al niet mooi vond? Ik zei het om aan te geven dat het echt een non-issue is als ze toevallig borsten heeft die je niet perfect vindt, echt /care.quote:Op zondag 8 april 2012 22:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad lachen als je zegt dat ik misschien haar buik, billen of borsten mooi vind, of haar bouw, of haar gezicht. Want het is niet of, of, of, maar en, en, en.
Ik zei dat ik niet benieuwd was hoe ze eruit zien.quote:Op zondag 8 april 2012 22:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja maar...waarom zei je dan dat je haar borsten bijv. al niet mooi vond? Ik zei het om aan te geven dat het echt een non-issue is als ze toevallig borsten heeft die je niet perfect vindt, echt /care.
True, maar daarvoor had je meermaals gezegd dat je ze te groot vond, zo groot dat je het niet meer mooi vond. Of herinner ik het me nu verkeerd?quote:Op zondag 8 april 2012 22:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zei dat ik niet benieuwd was hoe ze eruit zien.
Jup @ dat laatste.quote:Op zondag 8 april 2012 22:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
True, maar daarvoor had je meermaals gezegd dat je ze te groot vond, zo groot dat je het niet meer mooi vond. Of herinner ik het me nu verkeerd?
Oké, dacht toch echt dat je dat zei, maar goed...quote:
? Maar het was leuk dus?quote:
Bitch, waz met jou.quote:Op zondag 8 april 2012 22:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Grote jongen.quote:Op zondag 8 april 2012 23:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch, waz met jou.
[ afbeelding ]
Ik ben vandaag gewoon zelf naar buiten gelopen hoor, zonder ruzie n shit
Dat is hij zeker.quote:
Ja was heel leuk! Alleen het werd steeds kouder en niemand was er echt op gekleed en dat merkte je!quote:
Fijn om te horen.quote:Op zondag 8 april 2012 23:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja was heel leuk! Alleen het werd steeds kouder en niemand was er echt op gekleed en dat merkte je!tenten vol enzo
hoezo heb je haar nodig? drugs related?quote:Op maandag 9 april 2012 00:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Waar is mohmi als je haar nodig heebt?
Ik zie geen connectie tussen drugs en mohmi hoorquote:Op maandag 9 april 2012 00:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
hoezo heb je haar nodig? drugs related?
try mequote:Op maandag 9 april 2012 00:34 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Denk niet dat jij daar slim genoeg voor bent
Ja maar wel dat blowen enzo en ik weet niet wat jij en tm via dm bespreken he.quote:Op maandag 9 april 2012 09:30 schreef MohMi het volgende:
Mogguh!![]()
En BDH; ik ben niet één of andere drugsbaas ofzo hoor
quote:Op maandag 9 april 2012 09:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar wel dat blowen enzo en ik weet niet wat jij en tm via dm bespreken he.
Ik zeg ook niet dat je voor hem naar de shop gaat, maar kon toch zijn dat hij voor al zijn vragen bij tante Mohmi terecht kon?quote:Op maandag 9 april 2012 09:36 schreef MohMi het volgende:
[..]De tijd dat ik voor anderen naar de shop ging ligt veeer achter me xD
Maar wel schattig hoorHeb je lekker geslapen?
Ik heb heerlijk geslapen, eigenlijk altijd welquote:Op maandag 9 april 2012 09:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je voor hem naar de shop gaat, maar kon toch zijn dat hij voor al zijn vragen bij tante Mohmi terecht kon?![]()
En nee, heb kei lang wakker gelegenen jij??
Ik leest altijd Donald Duck Pockets voordat ik ga slapen. Maar het licht ging uit en m'n gedachten gingen overal heenquote:Op maandag 9 april 2012 09:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk geslapen, eigenlijk altijd welIk lees van tevoren, dat helpt wel om te slapen, alleen val ik soms in slaap met het boek in mijn handen en word ik dus nog 1x wakker omdat ie op de grond valt
![]()
En nu lekker meerdere bakkiesen ontbijtje natuurlijk!
Tobben in de nacht jonge, it's the worst. Vooral als je aan alle dingen denkt die je eigenlijk anders wilt doen en je dan voorneemt om de volgende dag alsnog te gaan doen en de avond erop lig je weer wakker, beseffende dat je weer geen drol verandert hebtquote:Op maandag 9 april 2012 09:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik leest altijd Donald Duck Pockets voordat ik ga slapen. Maar het licht ging uit en m'n gedachten gingen overal heenNo fap trouwens
![]()
Oeh ik heb net paasbrood op
En daarom ben ik zo vroeg wakkerquote:Op maandag 9 april 2012 09:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tobben in de nacht jonge, it's the worst. Vooral als je aan alle dingen denkt die je eigenlijk anders wilt doen en je dan voorneemt om de volgende dag alsnog te gaan doen en de avond erop lig je weer wakker, beseffende dat je weer geen drol verandert hebtDan ben je blij als het weer licht is
Ook al regent het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |