Mag ik wel klagen over het feit dat je twee zinnen met "Ik" begint?quote:Op zondag 8 april 2012 16:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is dat voor zeiktopic op deze mooie eerste paasdag?
Ik heb heerlijk gebruncht met de familie bij de plaatselijke Italiaan en daarna Parijs - Roubaix gekeken.
Ik mag niet klagen moet ik zeggen
Klopt, al was er nog een lichtpuntje met Boom.quote:Op zondag 8 april 2012 16:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Best wel inderdaad. Indrukwekkend maar als koers niet zo spannend.
Deze is nog bewaard voor het nageslacht:quote:Op zondag 8 april 2012 16:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mag ik wel klagen over het feit dat je twee zinnen met "Ik" begint?
Verder heb ik uitermate goede beledigingen in dat topic gepost welke allemaal weggehaald zijn.
Komen ze van verre?quote:Op zondag 8 april 2012 16:40 schreef TitusPullo het volgende:
Ik heb morgen een brunch met mijn hele familie. Ik mag vandaag dus ook niet klagen.
Ja, excuus dat is inderdaad niet om aan te gluren.quote:Op zondag 8 april 2012 16:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verder heb ik uitermate goede beledigingen in dat topic gepost welke allemaal weggehaald zijn.
Dat ging toch over Kerst, niet over Pasen?quote:
Is dat niet geoorloofd?quote:Op zondag 8 april 2012 16:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn bijbelkennis schiet snel tekort.quote:Op zondag 8 april 2012 16:41 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat ging toch over Kerst, niet over Pasen?
Jawel, maar het leest niet lekker.quote:
Je hebt gelijk, Tem zou beter hebben moeten weten.quote:
Heb je dat niet dan?quote:Op zondag 8 april 2012 16:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel moeite met nazi's als scheldwoord. Ook Godwin's krijg je mij niet boos mee. Het wordt wel vervelend als er een beeld gecreëerd wordt alsof ik persoonlijk affiniteit met het nazisme heb. Wat jij dus deed, huftertje.
Game on.
Ach wat, je schrijft levend hollands.quote:Op zondag 8 april 2012 16:47 schreef Tem het volgende:
Klopt, ik zou eigenlijk zoveel mogelijk vermeden moeten worden.
Maar tegen de taalpuristen in dit topic ben ik niet opgewassen.
Daar kon helaas geen glimlach vanaf.quote:Op zondag 8 april 2012 16:57 schreef De_Guidance het volgende:
Het wordt ook steeds moeilijker om een stageplaats te vinden...
http://www.destentor.nl/a(...)geval-stagediver.ece
Waarom hebben wij Frankrijk dan nog niet bezet vanwege die fratsen in Mali?quote:Op zondag 8 april 2012 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Binnen de EU zijn de voormalige kolonisators degenen die de nauwste banden hebben met hun voormalige overzeese gebiedsdelen. Nederland met Suriname, België met Congo, Frankrijk en Engeland met de rest.
Ik heb jou beledigd.quote:
Waartoe dient aanprijzing meestal?quote:
U zit deze aflevering net ook te kijken?quote:Op zondag 8 april 2012 17:01 schreef TitusPullo het volgende:
De reconstructies in deze aflevering zijn verbluffend:
Hij is nog steeds bezig. Er is net een tip binnengekomen.quote:Op zondag 8 april 2012 17:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U zit deze aflevering net ook te kijken?
Hun aantal neemt gestaag toe.quote:Op zondag 8 april 2012 17:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Een goede baan, hoe staat het met de sollicitaties TP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |