Het is geen stalken. Hij wordt immers enkel hier onheus bejegend, en kiest ervoor om terug te komen.quote:Op zondag 8 april 2012 17:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Volgens mij hengelt EG niet echt naar persoonsgegevens maar is hij eerder nieuwsgierig.
En volgens mij is iedereen in de SC wel inmiddels op de hoogte van EG zijn toestand en je kan daar best rekening mee houden me dunkt.
In ieder geval je hoeft m niet te stalken.
Als je iets doet, moet je het ook goed doen. PVV'ers zijn expert in het kaalscheren van hun hoofdenquote:Op zondag 8 april 2012 17:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom zou je je kop door een PVVer willen laten kaalscheren?
Het vertrouwen zal teruggewonnen moeten worden.quote:Op zondag 8 april 2012 17:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik begin de oprechtheid van uw omhelzingen te betwijfelen.
quote:
Daar is dan ook geen sprake van. Eerder omgekeerd, zou ik zeggen, aangezien hij laatst nog begon over de bijbaan van eriksd.quote:Op zondag 8 april 2012 17:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Volgens mij hengelt EG niet echt naar persoonsgegevens maar is hij eerder nieuwsgierig.
En volgens mij is iedereen in de SC wel inmiddels op de hoogte van EG zijn toestand en je kan daar best rekening mee houden me dunkt.
In ieder geval je hoeft m niet te stalken.
quote:Op zondag 8 april 2012 17:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wegens omgang met roomblonde meisjes.
Vanwaar de behoefte om zo iemand telkens onheus te bejegenen is de vraag, aangezien iedereen wel op de hoogte is van waarom hij zich zo gedraagt. Toch?quote:Op zondag 8 april 2012 17:42 schreef waht het volgende:
[..]
Het is geen stalken. Hij wordt immers enkel hier onheus bejegend, en kiest ervoor om terug te komen.
Dion Graus is dat anders niet.quote:Op zondag 8 april 2012 17:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je iets doet, moet je het ook goed doen. PVV'ers zijn expert in het kaalscheren van hun hoofden
Waarom? Omdat hij zichzelf keer op keer de slachtofferrol aanmeet. Wie zijn wij dan om hem daarin niet te ondersteunen?quote:Op zondag 8 april 2012 17:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vanwaar de behoefte om zo iemand telkens onheus te bejegenen is de vraag, aangezien iedereen wel op de hoogte is van waarom hij zich zo gedraagt. Toch?
Alsof eriksd niet begint over allerlei andere persoonlijke aspecten van medeposters. Iedereen doet dat, hoevaak krijg ik van die zogenaamd grappige grapjes naar mijn hoofd geslingerd, waarin iets van mijn afkomst, religie of enige andere persoonlijke eigenschap verwerkt zit.quote:Op zondag 8 april 2012 17:44 schreef Reya het volgende:
[..]
[..]
Daar is dan ook geen sprake van. Eerder omgekeerd, zou ik zeggen, aangezien hij laatst nog begon over de bijbaan van eriksd.
Volgens mij mis jij dingen of mis ik dingen.quote:Op zondag 8 april 2012 17:44 schreef Reya het volgende:
[..]
[..]
Daar is dan ook geen sprake van. Eerder omgekeerd, zou ik zeggen, aangezien hij laatst nog begon over de bijbaan van eriksd.
Erik begon straks nog over mijn gebrek aan hoofdhaarquote:Op zondag 8 april 2012 17:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof eriksd niet begint over allerlei andere persoonlijke aspecten van medeposters. Iedereen doet dat, hoevaak krijg ik van die zogenaamd grappige grapjes naar mijn hoofd geslingerd, waarin iets van mijn afkomst, religie of enige andere persoonlijke eigenschap verwerkt zit.
Nee, dat doen Wilders en Agema.quote:Op zondag 8 april 2012 17:46 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Deze meneer houdt het gemiddelde aantal haren per PVV'er hoog.
Leugens! Je hebt een volle bos.quote:Op zondag 8 april 2012 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Erik begon straks nog over mijn gebrek aan hoofdhaar
Dat doet hij vanwege zijn situatie denk ik zo.quote:Op zondag 8 april 2012 17:45 schreef waht het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij zichzelf keer op keer de slachtofferrol aanmeet. Wie zijn wij dan om hem daarin niet te ondersteunen?
quote:Op zondag 8 april 2012 17:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof eriksd niet begint over allerlei andere persoonlijke aspecten van medeposters. Iedereen doet dat, hoevaak krijg ik van die zogenaamd grappige grapjes naar mijn hoofd geslingerd, waarin iets van mijn afkomst, religie of enige andere persoonlijke eigenschap verwerkt zit.
Het vereist de hele voorgeschiedenis te reconstrueren, zou ik zeggen.quote:Op zondag 8 april 2012 17:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Volgens mij mis jij dingen of mis ik dingen.
Daar kan ik nog mee inkomen maar het is niet een keer en daarna klaar. Het is altijd weer die klaagzang, vergezeld van onrealistische eisen inzake hervormingen van 'het systeem'.quote:Op zondag 8 april 2012 17:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat doet hij vanwege zijn situatie denk ik zo.
Hoort bij dat beeld lijkt mij.
Hopen van wel. Dan krijgt PSV een gevoelig tikje waarmee hun zelfvertrouwen in de kampioensstrijd afneemtquote:Op zondag 8 april 2012 17:49 schreef remlof het volgende:
Het zou toch wel een stunt zijn als Herácles wint van PeeEsVee.
Dat zou ik ook zijn als blonde Javaanquote:Op zondag 8 april 2012 17:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hehe, die Wilders is wel heel ijdel omtrent z'n haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |