Ik had ook op EHB gegokt...quote:Op zondag 8 april 2012 15:08 schreef TheArt het volgende:
Ze waren aan het inlopen en dan doet Flecha dit. Ongelooflijk domoor.
Tja, Belgen hequote:Op zondag 8 april 2012 15:09 schreef Steven184 het volgende:
Jezus, wordt weer met bier gegooid naar Flecha o.a.
Ja, zoiets ja. Waarom doet iemand zoietsquote:
En lek ook volgensmij.quote:Op zondag 8 april 2012 15:09 schreef kanovinnie het volgende:
Achterstand is nog een seconde weg. En wat deed die rode renner daar? Voet schoot los?
Zondequote:
Eerst Boom, vlak daarachter Wynants.quote:Op zondag 8 april 2012 15:09 schreef Wilskracht het volgende:
2 rabo's in achtervolging wie zijn dat?
Of hij prefereert een 2e plek.quote:Op zondag 8 april 2012 15:10 schreef DeeBee het volgende:
Flecha, echt nog steeds hetzelfde koersinzicht, of beter, gebrek eraan, als toen 'ie voor Rabo reed...
31" zelfs.quote:Op zondag 8 april 2012 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
Kwa afstand zitten ze wel redelijk dicht op elkaar moet ik zeggen, is dat 28"?
als hij zo goed is, wat blijkbaar zo is, dan had ie ten eerrste met boonen/pozzato mee moeten springen of daarna met terpstra/ballan...quote:
Als ze niet slim zijn doen ze dat ja.quote:Op zondag 8 april 2012 15:12 schreef Sasman het volgende:
Toch weer 3 man van Sky. Als ze slim zijn gaan ze gewoon demarreren om beurt.
Eerst Boonen bijhalen.quote:Op zondag 8 april 2012 15:12 schreef Sasman het volgende:
En dat is slim omdat?quote:Op zondag 8 april 2012 15:12 schreef Sasman het volgende:
Het is op dit moment het omgekeerde. Op de stroken rijden ze weer 5 seconden dicht en daartussen raken ze alles weer kwijt.quote:Op zondag 8 april 2012 15:12 schreef DeeBee het volgende:
Ik snap niet hoe ze daarachter rijden?! Ze moeten juist op het asfalt snel draaien en dat gat dichten, op die stroken rijdt Boonen in z'n eentje net zo hard of harder...
Helemaal nietquote:Op zondag 8 april 2012 15:12 schreef Sasman het volgende:
Waarom? Duidelijk dat ze niet de beste van de achtervolgers hebben?quote:Op zondag 8 april 2012 15:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als ze niet slim zijn doen ze dat ja.
Ze hebben niet de sterkste in dat achtervolgend groepje dus kunnen ze best de rest uitputten?quote:
Wat bereik je met om en om demarreren nu dan?quote:Op zondag 8 april 2012 15:13 schreef Sasman het volgende:
[..]
Waarom? Duidelijk dat ze niet de beste van de achtervolgers hebben?
en dan worden ze tweede?quote:Op zondag 8 april 2012 15:13 schreef Sasman het volgende:
[..]
Ze hebben niet de sterkste in dat achtervolgend groepje dus kunnen ze best de rest uitputten?
Daar gaat het niet om. Je gaat proberen te winnen, daarvoor moet organisatie komen. Om en om demarreren haalt helemaal niets uit. Dat kan je op 20 km. van de streep doen als blijkt dat je sowieso koerst voor plek 2.quote:Op zondag 8 april 2012 15:13 schreef Sasman het volgende:
[..]
Waarom? Duidelijk dat ze niet de beste van de achtervolgers hebben?
De enige manier om die Boonen op te blazen is om kop over kop te achtervolgen.quote:Op zondag 8 april 2012 15:13 schreef Sasman het volgende:
[..]
Ze hebben niet de sterkste in dat achtervolgend groepje dus kunnen ze best de rest uitputten?
De rest uitputten en zo profiteren.quote:Op zondag 8 april 2012 15:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat bereik je met om en om demarreren nu dan?
idd Boonen kan zichzelf nog tegen komenquote:Op zondag 8 april 2012 15:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De enige manier om die Boonen op te blazen is om kop over kop te achtervolgen.
Ik begrijp je niet. Boonen rijdt er nog voor hé?quote:
Precies, juist in de stukken na die stroken! Kop over kop draaien en doorgaan, dat mist er nu...quote:Op zondag 8 april 2012 15:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De enige manier om die Boonen op te blazen is om kop over kop te achtervolgen.
Misschien heeft hij ook nog de brommer van Cancellara.quote:Op zondag 8 april 2012 15:15 schreef franklop het volgende:
Boonen kan best goed tijdrijden in combinatie met de kasseien zie ik ze niet meer terugkomen. Of hij moet vergeten te eten
Wat zijn dat voor insinuaties?quote:Op zondag 8 april 2012 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ook nog de brommer van Cancellara.
Je kijkt naar een andere koers? Hij loopt uit?quote:
Niets, maar je kan van tevoren niet weten hoe het loopt natuurlijk.quote:Op zondag 8 april 2012 15:17 schreef TheArt het volgende:
Wat ik me dus afvraag, wat heeft BMC nou bereikt met die actie om met 8 man op kop te rijden op 100 km. van de streep?
quote:Op zondag 8 april 2012 15:13 schreef Sasman het volgende:
[..]
Geen idee. Tactiek in de wielersport is echt nog in het stenen tijdperk. Maakt het vaak wel leuker, maar je moet er niet te diep over nadenkenquote:Op zondag 8 april 2012 15:17 schreef TheArt het volgende:
Wat ik me dus afvraag, wat heeft BMC nou bereikt met die actie om met 8 man op kop te rijden op 100 km. van de streep?
Als Skyploeg zijnde?quote:Op zondag 8 april 2012 15:19 schreef Steven184 het volgende:
Ik zou Terpstra trouwens de goot in beuken.
Die blijft gewoon tussen die Sky's rijden.quote:Op zondag 8 april 2012 15:19 schreef Wilskracht het volgende:
Terpstra gaat straks gewoon zijn eigen tempo op kop op de kasseien rijden.
Boonen zit nu wel 3/4 minuut voor.quote:Op zondag 8 april 2012 15:20 schreef Sasman het volgende:
Blijft toch jammer voor Boonen dat er nog zoveel man van Sky zijn.
Ze maken nog niks goed.quote:Op zondag 8 april 2012 15:20 schreef Sasman het volgende:
Rabo tactiek. Hij kan straks mooi meesprinten voor plek 5 of zoquote:Op zondag 8 april 2012 15:21 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom gaat Wijnants niet meedraaien aan kop?
Tja, Hushovd valt. Leek me duidelijk dat die uitgespeeld werd met Ballan die al was gaan aanvallen.quote:Op zondag 8 april 2012 15:17 schreef TheArt het volgende:
Boonen draait aardig mee hoor.quote:Op zondag 8 april 2012 15:21 schreef Sautor het volgende:
Rabo moet nu ook gewoon beslissen om Boonen / Wynants mee te laten draaien
Boonen rijdt niet bij Rabo.quote:Op zondag 8 april 2012 15:21 schreef Sautor het volgende:
Als die slim zijn, gaan ze om en om demarreren!quote:Op zondag 8 april 2012 15:20 schreef Sasman het volgende:
Wat Sky moet doen is ronddraaien. Maak keuzes, bepaal wie voor wie je laat opofferen. Maar laat niet Stannard de hele tijd op kop rijden. Dat is kansloos.quote:Op zondag 8 april 2012 15:21 schreef DeeBee het volgende:
Kijk, NU moet die Sky-train gasgeven, op dit soort stroken!
quote:Op zondag 8 april 2012 15:21 schreef Sautor het volgende:
Echo.quote:Op zondag 8 april 2012 15:23 schreef marcodej het volgende:
Stannard is de enige die op kop rijdt. Het is gewoon 1 tegen 1.
Ducrot leest mee. Duidelijk.quote:
Ik denk dat Flecha iets heeft van "als we nog terugkomen, moet ik overschot hebben om nog te demarreren" en EBH zal wel sparen voor een eventuele sprint. Dan heb je alleen nog Stannard en Hayman.quote:Op zondag 8 april 2012 15:23 schreef DeeBee het volgende:
Wat doen die Sky-mannen op plek 3 en 4?! Jezus hee... Help je man op kop...
Wie denkt nou dat die ene gast op kop sneller gaat rijden dan Boonen?!
EBH heeft niet zoveel te willen in dit scenarioquote:Op zondag 8 april 2012 15:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat Flecha iets heeft van "als we nog terugkomen, moet ik overschot hebben om nog te demarreren" en EBH zal wel sparen voor een eventuele sprint. Dan heb je alleen nog Stannard en Hayman.
Precies, je hebt niet te willen. Gewoon rijden.quote:Op zondag 8 april 2012 15:25 schreef Sautor het volgende:
[..]
EBH heeft niet zoveel te willen in dit scenario
Saai qua spanning, maar een erg knap staaltje van Boonen dan.quote:Op zondag 8 april 2012 15:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als Boonen dit wint hebben we een hele saaie koers gezien..
Maar volgens de natuurwetten kan dit niet: 1 tegen 14 en dan uitlopen. Helaas gelden die wetten niet altijd.
Je zag dat in die editie met Cancellara dat ze toen ook nog rap terugkwamen in de laatste 10km.quote:Op zondag 8 april 2012 15:26 schreef Felagund het volgende:
Het is niet gelopen, maar ik snap niet waarom ze niet met meer man aan het achtervolgen zijn. Boonen is ook niet meer fris als je hem zou terugpakken.
Solo? Of met Terpstra meegeteld? Met Terpstra ging ie op 53 km. van de streep.quote:Op zondag 8 april 2012 15:26 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe lang rijd hij al op kop nu, qua km's?
Mwaah, ik vind het nog steeds een oerdomme actie. Beetje mazzel dat er wat valpartijen achter waren en dat ze daarachter vrij idioot koersen. Ze hadden hem makkelijk kunnen laten spartelen en dan terughalen op 20km of zoquote:Op zondag 8 april 2012 15:25 schreef franklop het volgende:
Toch een meesterstuk waar boonen mee bezig is
Zeker, maar niet spannond, lek bandje zou mooi zijn.quote:Op zondag 8 april 2012 15:25 schreef franklop het volgende:
Toch een meesterstuk waar boonen mee bezig is
26 dacht ik. Vanaf 58.quote:Op zondag 8 april 2012 15:26 schreef kanovinnie het volgende:
Vanaf 52.7quote:Op zondag 8 april 2012 15:26 schreef kanovinnie het volgende:
Idd. Die gozer komt klaar bij elke seconde extra voorsprong die Boonen past.quote:
Klopt, maar het is handiger om het gat op 30 seconden te houden dan lijkt me.quote:Op zondag 8 april 2012 15:27 schreef Sautor het volgende:
[..]
Je zag dat in die editie met Cancellara dat ze toen ook nog rap terugkwamen in de laatste 10km.
Het is geen massasprintquote:Op zondag 8 april 2012 15:27 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Mwaah, ik vind het nog steeds een oerdomme actie. Beetje mazzel dat er wat valpartijen achter waren en dat ze daarachter vrij idioot koersen. Ze hadden hem makkelijk kunnen laten spartelen en dan terughalen op 20km of zo
Die heeft echt de hele koers verknald voor die groep.quote:Op zondag 8 april 2012 15:27 schreef Steven184 het volgende:
En allemaal door een aanval van Jan Anton Pijl.
Dat hebben wij bij Sven Kramerquote:Op zondag 8 april 2012 15:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Idd. Die gozer komt klaar bij elke seconde extra voorsprong die Boonen past.
Dus al een kilometer of 20. Want Terpstra zat er toch niet zo heel lang bij?quote:Op zondag 8 april 2012 15:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Solo? Of met Terpstra meegeteld? Met Terpstra ging ie op 53 km. van de streep.
Het enige wat Boonen nog van de zege kan houden, is een hongerklop, maar hij eet genoeg zie ik.quote:Op zondag 8 april 2012 15:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is echt nog niet gedaan, kan nog zoveel gebeuren. Bij Cancellara vorig jaar in De Ronde riep iedereen het ook, werd het gat opeens binnen een paar minuten dicht gereden
Boonen blijft slim eten en zo, dus op een hongerklop zou ik niet rekenen.quote:Op zondag 8 april 2012 15:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is echt nog niet gedaan, kan nog zoveel gebeuren. Bij Cancellara vorig jaar in De Ronde riep iedereen het ook, werd het gat opeens binnen een paar minuten dicht gereden
toen had BMC 8 man die dat dedenquote:Op zondag 8 april 2012 15:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Max. een km. of 5 idd.quote:Op zondag 8 april 2012 15:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus al een kilometer of 20. Want Terpstra zat er toch niet zo heel lang bij?
of te laatquote:Op zondag 8 april 2012 15:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het enige wat Boonen nog van de zege kan houden, is een hongerklop, maar hij eet genoeg zie ik.
Inderdaad, hij heeft ook nog genoeg voorsprong voor een lekke band.quote:Op zondag 8 april 2012 15:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het enige wat Boonen nog van de zege kan houden, is een hongerklop, maar hij eet genoeg zie ik.
Hongerklop lijkt me niet meer te komen, hij werkt net nog wat naar binnen.quote:Op zondag 8 april 2012 15:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat werkt niet meteen hèquote:Op zondag 8 april 2012 15:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hongerklop lijkt me niet meer te komen, hij werkt net nog wat naar binnen.
Zo werkt het natuurlijk nietquote:Op zondag 8 april 2012 15:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hongerklop lijkt me niet meer te komen, hij werkt net nog wat naar binnen.
Eerst Hagen er af rijden dan.quote:Op zondag 8 april 2012 15:31 schreef marcodej het volgende:
Boom en Terpstra worden gewoon twee en drie.
Daar heb je niet veel aan, behalve de World Tour punten.quote:Op zondag 8 april 2012 15:31 schreef marcodej het volgende:
Boom en Terpstra worden gewoon twee en drie.
Ik ging er ook vanuit dat hij hiervoor ook al op tijd had gegeten.quote:Op zondag 8 april 2012 15:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk nietHet gaat erom dat je op tijd moet eten.
Boonen heb ik al vrij veel zien eten de hele wedstrijd, dus een hongerklop zie ik niet snel gebeuren.quote:Op zondag 8 april 2012 15:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk nietHet gaat erom dat je op tijd moet eten.
Die zullen over 10km wel mee gaan draaien, als het te laat.quote:Op zondag 8 april 2012 15:32 schreef franklop het volgende:
Rabo moet gewoon beslissen om of Boom of Wynants erbij te zetten, tweede platasen heb je gewoon niks aan
Omega inderdaadquote:Op zondag 8 april 2012 15:34 schreef kawotski het volgende:
Goh, weer volledig onverwacht.. Boonen, bij omega, die 40 km voor het einde wegblijft... Ik heb t wel weer gezien
Het blijft Paris-Roubaix. You never knowquote:Op zondag 8 april 2012 15:34 schreef kawotski het volgende:
Goh, weer volledig onverwacht.. Boonen, bij omega, die 40 km voor het einde wegblijft... Ik heb t wel weer gezien
quote:Op zondag 8 april 2012 15:34 schreef kawotski het volgende:
Wynants zou je er inderdaad wel bij kunnen zetten, maar aan de andere kant.....volgens mij is al wel duidelijk dat Boonen de sterkte man is en niet meer bij halen is. Dan maar zorgen dat ze een zo goed mogelijke uitslag rijdt.quote:Op zondag 8 april 2012 15:32 schreef franklop het volgende:
Rabo moet gewoon beslissen om of Boom of Wynants erbij te zetten, tweede platasen heb je gewoon niks aan
Dan zaten ze waarschijnlijk juist dichter.quote:Op zondag 8 april 2012 15:35 schreef Sasman het volgende:
Stel je voor dat er geen 4 renners van Sky waren. Dan zat de rest nu ook al op 2 minunten.
Yah. Met 4 van sky en 2 van Rabo moet je toch gewoon met 4 man kop over kop kunnen draaien. Dan moet het mogelijk zijn Boonen binnen 30 seconden te houden. Maar nee, men is al druk bezig mensen te sparen voor de 2de plek.quote:Op zondag 8 april 2012 15:34 schreef du_ke het volgende:
De achtervolgers doen het inderdaad niet zo heel slim
Denkt dat ie voor de radio werktquote:Op zondag 8 april 2012 15:35 schreef TheGOAT het volgende:
Ducrot die al voor de 13e keer zegt 'dit is geen achtervolging hè. Dit is elke keer één iemand op kop zetten tot die stuk is en dan valt het weer stil.' Ja maarten, we zien ook wat jij ziet hoor
Bonnen.twitter:f_cancellara twitterde op zondag 08-04-2012 om 15:36:32Bonnen is motivaited to win alone and not like the other races in the sprint. #mentalpower. Looks like it gonna happen....25km to go. reageer retweet
Wie is Bonnen?quote:Op zondag 8 april 2012 15:37 schreef Pino112 het volgende:
Bonnen.twitter:f_cancellara twitterde op zondag 08-04-2012 om 15:36:32Bonnen is motivaited to win alone and not like the other races in the sprint. #mentalpower. Looks like it gonna happen....25km to go. reageer retweet
Zelfs op de radio hoef je dat niet 13 keer te zeggen, na de 1e x dat hij het zei begreep ik het al, en ik denk iedereen welquote:
1 - Valverdequote:Op zondag 8 april 2012 15:37 schreef kawotski het volgende:
Ik heb de uitslag van de Amstel Gold ook al voor de liefhebbers
Komt door Terpstraquote:Op zondag 8 april 2012 15:38 schreef Zelva het volgende:
Man, wat een laffe koers weer. Net na het Bos was het leuk, maar nu gaat het nergens meer over. Niemand wil rijden.
Onzin..quote:Op zondag 8 april 2012 15:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Boom doe eens wat..je seizoen is na deze koers toch alweer klaar..
quote:Op zondag 8 april 2012 15:40 schreef TheVulture het volgende:
Tja ik blijf het idee houden dat die Boonen een nieuw middeltje heeft gevonden dat nog niet is opgemerkt door de controleurs... ineens rijdt ie dit seizoen weer de keien uit de weg
Nou, wanneer is doping doping? Want er zijn zat voedingsupplementen waar je heel wat aan hebt als sporter.quote:Op zondag 8 april 2012 15:40 schreef TheVulture het volgende:
Tja ik blijf het idee houden dat die Boonen een nieuw middeltje heeft gevonden dat nog niet is opgemerkt door de controleurs... ineens rijdt ie dit seizoen weer de keien uit de weg
Na al die positieve commentaren zal ik hem toch eens gaan zien.quote:Op zondag 8 april 2012 15:38 schreef edcetera het volgende:
De aflevering van Wilfried de Jong was trouwens prachtig deze week. Ik neem aan, dat de wielerliefhebbers deze gezien hebben!
Dat is er toch ook? Die is niet traceerbaar ofzo.quote:Op zondag 8 april 2012 15:40 schreef TheVulture het volgende:
Altijd dit gezeur.. Als het zo is komen we er gauw genoeg achter.quote:Op zondag 8 april 2012 15:40 schreef TheVulture het volgende:
T/m de RVV vond ik hem niet eens zoveel sterker dan vorig jaar. Nu heeft hij gewoon die sprint. Dit is echter wel een staaltje van een andere orde.quote:Op zondag 8 april 2012 15:40 schreef TheVulture het volgende:
Mwah, Boonen heeft al vaker dit niveau laten zien.quote:Op zondag 8 april 2012 15:40 schreef TheVulture het volgende:
Geleend van Cancelaraquote:Op zondag 8 april 2012 15:42 schreef TheGOAT het volgende:
Volgens mij heeft hij een motortje in z'n frame
Ik ben gewoon sceptisch... dat hebben die gasten zelf veroorzaakt de afgelopen jarenquote:Op zondag 8 april 2012 15:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Altijd dit gezeur.. Als het zo is komen we er gauw genoeg achter.
quote:Op zondag 8 april 2012 15:33 schreef Sautor het volgende:
[..]
Die zullen over 10km wel mee gaan draaien, als het te laat.
Alsof dat hét is.quote:Op zondag 8 april 2012 15:44 schreef Wilskracht het volgende:
Idee we bezuiningen nos wielrennen weg. Kan iedereen naar Sporza kijken.
Neuh, doe maar nietquote:Op zondag 8 april 2012 15:44 schreef Wilskracht het volgende:
Idee we bezuiningen nos wielrennen weg. Kan iedereen naar Sporza kijken.
quote:Op zondag 8 april 2012 15:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Mwah, Boonen heeft al vaker dit niveau laten zien.Dat is gewoon een mega-talent z'n hele leven lang al... Plus, de halve concurrentie is ziek / zwak / misselijk / uit vorm, het valt wel mee met deze demonstratie...
Het zijn geen praktijken dat er weer iemand uit het niets komt, zoals vorig jaar in de Tour...
Waarom heb ik daar geen last van dan? Ik word er alleen maar weer aan herinnerd omdat bij zulke acties weer over doping begonnen wordt..quote:Op zondag 8 april 2012 15:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben gewoon sceptisch... dat hebben die gasten zelf veroorzaakt de afgelopen jaren
Tja, je hebt er niet zo gek veel aan als je niet mee bent als de toppers gaan.quote:Op zondag 8 april 2012 15:41 schreef TheArt het volgende:
Boom is na Boonen misschien wel de beste in koers. Zo makkelijk zeg.
quote:
Ja, tuurlijk rijdt 'ie goed, maar kom op zeg, wat zit er nou achter?!quote:
He hou eens opquote:
Wuyts doet hetzelfde als Cancellara zoiets doet.quote:Op zondag 8 april 2012 15:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk rijdt 'ie goed, maar kom op zeg, wat zit er nou achter?!
Zelden iemand ZO favoriet gezien voor een koers, kom op zeg... Hij verslaat de concurrentie verschrikkelijk goed vandaag op een indrukwekkende manier, maar gaan doen alsof we Merckx zelf hier aan het werk zien wat Wuyts ongeveer ook doet, dat vind ik ernstig overdreven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |