Volgens mij hebben de Syriėrs een nog grotere hekel aan de Palestijnen dan de Israeliers.quote:Op zondag 8 april 2012 13:48 schreef waht het volgende:
[..]
We moeten Syriė gewoon aan de Palestijnen geven. Hebben ze eindelijk hun eigen land.
Turken stammen ook gewoon af van de Duitsers, behalve de laffe herders dan.quote:Op zondag 8 april 2012 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel de helft van het Turkse leger uit Duitsers bestaat waarschijnlijk, dus dat maakt 't al weer wat beter.
Dan gaan Hamas en Fatah de burgeroorlog vrolijk doorzetten, gaat niet werken.quote:Op zondag 8 april 2012 13:48 schreef waht het volgende:
[..]
We moeten Syriė gewoon aan de Palestijnen geven. Hebben ze eindelijk hun eigen land.
Ik vind Erdogan gewoon een mongool, altijd grote bek voor de microfoon, en als land die als eerste in kan grijpen lekker de andere kant op kijken en zeuren bij de VS en Europa.quote:Op zondag 8 april 2012 13:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij zegt net dat het leger uit mietjes bestaat? In dat geval is het logisch dat ie ze niet gaan inzetten, de nog heldhaftigere Syrische troepen onder de grote leider Assad zouden ze dan vermorzelen.
Daar ben ik het met je eens, en ik vind het een misdadiger omdat hij een militaire coup tegen zijn regering heeft verhinderd.quote:Op zondag 8 april 2012 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind Erdogan gewoon een mongool, altijd grote bek voor de microfoon, en als land die als eerste in kan grijpen lekker de andere kant op kijken en zeuren bij de VS en Europa.
Klopt.quote:Op zondag 8 april 2012 13:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de Syriėrs een nog grotere hekel aan de Palestijnen dan de Israeliers.
Als de discussie je niet interesseert dan rot je toch lekker op naar NWS, kan je daar het moreel verheven ventje gaan uithangen.quote:Op zondag 8 april 2012 13:51 schreef De_Guidance het volgende:
Waar hadden we het ook alweer over , de klapjostis en autisten nemen weer de discussie over met hun gezanik helaas
De laatste jaren wordt zo'n beetje iedere hooggeplaatste Turkse militair inderdaad ontslagen of ergens van verdacht. Kut Erdogan.quote:Op zondag 8 april 2012 13:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar ben ik het met je eens, en ik vind het een misdadiger omdat hij een militaire coup tegen zijn regering heeft verhinderd.
Waar de EU trouwens ook schuldig aan is, door te eisen dat het heldhaftige Turkse leger aan macht moet inboeten.
Wel lullig voor de Palestijnen, dat al hun moslim"broeders" eigenlijk een enorme pleurishekel aan ze hebben. Maar goed, daar hebben ze het dan ook zelf naar gemaakt.quote:
Erdogan moet weg. De EU moet weg.quote:Op zondag 8 april 2012 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De laatste jaren wordt zo'n beetje iedere hooggeplaatste Turkse militair inderdaad ontslagen of ergens van verdacht. Kut Erdogan.
Ik rot nergens naar op.quote:Op zondag 8 april 2012 13:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als de discussie je niet interesseert dan rot je toch lekker op naar NWS, kan je daar het moreel verheven ventje gaan uithangen.
Tut tut tut ventje, wilde je me nu gaan verbieden?quote:Op zondag 8 april 2012 13:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik rot nergens naar op.
Rot zelf op naar Def met je klappertjespistool.
Erdogan is gewoon een Saakashvili, maar dan zonder ballen.quote:Op zondag 8 april 2012 13:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Erdogan moet weg. De EU moet weg.
Ja, ik denk dat de wereld jouw hoofd niet langer aankan.quote:Op zondag 8 april 2012 13:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tut tut tut ventje, wilde je me nu gaan verbieden?
Zeker.quote:Op zondag 8 april 2012 13:54 schreef Mutant01 het volgende:
Erdogan is episch. Onder hem floreert de Turkse economie.
Nee hoor, onder Goldman Sachs floreert de Turkse economie, nadat ze de Griekse economie hebben leeggezogen.quote:Op zondag 8 april 2012 13:54 schreef Mutant01 het volgende:
Daarom zijn hun broeders maar wat blij met die bezetting van de Israėliėrs.quote:Op zondag 8 april 2012 13:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wel lullig voor de Palestijnen, dat al hun moslim"broeders" eigenlijk een enorme pleurishekel aan ze hebben. Maar goed, daar hebben ze het dan ook zelf naar gemaakt.
Lijkt me sterk, eerder dat het nu zichtbaarder is geworden vanwege de ontwikkeling.quote:Op zondag 8 april 2012 13:55 schreef TitusPullo het volgende:
Er is meer kinderarbeid dan ooit tevoren.
Is ook niet zo vreemd, die bedelstaat genaamd Turkije eet toch uit onze handen in ruil voor die verdragen.quote:Op zondag 8 april 2012 13:54 schreef Mutant01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |