Owke.quote:Op zondag 8 april 2012 14:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal niets voor gezegd. Ik zeg alleen dat je geen ballen hoeft te hebben om andere mensen gevaar in te sturen.
Erdogan gaat stuurt de soldaten van vast met goede bedoelingen naar Koerdistan toe, maar zonder wapens, want die zijn eng.quote:Op zondag 8 april 2012 14:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu een eigen Koerdistan en dan kunnen ze officieel oorlog voeren.
Volgens mij klopt jouw beeld van Erdogan niet helemaal.quote:Op zondag 8 april 2012 14:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Erdogan gaat stuurt de soldaten van vast met goede bedoelingen naar Koerdistan toe, maar zonder wapens, want die zijn eng.
Volgens mij klopt jouw beeld van het heldhaftige Turkse leger niet helemaal.quote:Op zondag 8 april 2012 14:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Volgens mij klopt jouw beeld van Erdogan niet helemaal.
Dan staat mijn vraag nog immer, wat denken de Franse soldaten over de Turkse soldaten.quote:Op zondag 8 april 2012 14:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij klopt jouw beeld van het heldhaftige Turkse leger niet helemaal.
Ik heb trouwens een leuke Turkse CD voor onderweg naar Arnhem klaarstaan: "Greatest Turkish hits for celebrating Armenian Genocide volume 15".quote:Op zondag 8 april 2012 14:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan staat mijn vraag nog immer, wat denken de Franse soldaten over de Turkse soldaten.
Toch wel een graadmeter.
Geen meetgraad meer?quote:Op zondag 8 april 2012 14:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan staat mijn vraag nog immer, wat denken de Franse soldaten over de Turkse soldaten.
Toch wel een graadmeter.
Nee, ik begin nuchter te worden weer.quote:
Ten eerste zijn dat Duitsers en ten tweede is de titel 'vriendschapsdans'.quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 14:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een leuke Turkse CD voor onderweg naar Arnhem klaarstaan: "Greatest Turkish hits for celebrating Armenian Genocide volume 15".
Het zou wellicht grappig zijn als het ergens op sloeg.quote:Op zondag 8 april 2012 15:01 schreef waht het volgende:
[..]![]()
Vol met schreeuwende vrouwen & kinderen. Tevens de ringtone van Nuance.
Ze zien eruit als Dönerverkopers, dus Turken.quote:Op zondag 8 april 2012 15:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ten eerste zijn dat Duitsers en ten tweede is de titel 'vriendschapsdans'.
Twee keer verkeerde keuze dus.
Oh ja, dat is waar. De Armeense genocide heeft nooit plaatsgevonden.quote:Op zondag 8 april 2012 15:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het zou wellicht grappig zijn als het ergens op sloeg.
Schreeuwende vrouwen en kinderen, hahahahahahaha, wat een goeie.quote:Op zondag 8 april 2012 15:01 schreef waht het volgende:
[..]![]()
Vol met schreeuwende vrouwen & kinderen. Tevens de ringtone van Nuance.
Meh, je wil te graag.quote:Op zondag 8 april 2012 15:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze zien eruit als Dönerverkopers, dus Turken.
Ten tweede, natuurlijk is de titel vriendschapsdans, omdat de Turkse soldaten daarmee hun vriendschap die onstaan is tijdens de genocide wilden vieren.
Twee keer heb jij er weer niks van begrepen.
Raar dat er dan wél een CD van is, met het "Atatürk Parental Advisory" keurmerk vanwege de "Explicit Content".quote:Op zondag 8 april 2012 15:02 schreef waht het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar. De Armeense genocide heeft nooit plaatsgevonden.
Dat heb ik dus nooit beweerd , daarom slaat het niet echt ergens op. Maar ga gerust je gang.quote:Op zondag 8 april 2012 15:02 schreef waht het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar. De Armeense genocide heeft nooit plaatsgevonden.
Doe eens normaal man.quote:Op zondag 8 april 2012 15:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze zien eruit als Dönerverkopers, dus Turken.
Ten tweede, natuurlijk is de titel vriendschapsdans, omdat de Turkse soldaten daarmee hun vriendschap die onstaan is tijdens de genocide wilden vieren.
Twee keer heb jij er weer niks van begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |