Met een krantje er bij.quote:
Nee man, leuter naar beneden richten gewoon.quote:Op zondag 8 april 2012 14:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En daarna gaan staan en je eigen poep omverpissen
quote:Op zondag 8 april 2012 15:04 schreef naatje_1 het volgende:
Loefje, wat krijg ik ineens spam van je jongeh.
Oh vast weer een inbraak op mijn hotmail.quote:Op zondag 8 april 2012 15:04 schreef naatje_1 het volgende:
Loefje, wat krijg ik ineens spam van je jongeh.
Waar staat dat?quote:Op zondag 8 april 2012 15:10 schreef heloef het volgende:
Geregistreerd sinds: 5 augustus 2004
Mijn hotmail is account is gewoon 7,5 jaar oud.
Ik kreeg een overzicht van mijn gegevens nadat ik mijn wachtwoord aanpaste.quote:
Ah, oké.quote:Op zondag 8 april 2012 15:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kreeg een overzicht van mijn gegevens nadat ik mijn wachtwoord aanpaste.
Insgelijks.quote:
Wat ben je toch ook schattig zoquote:Op zondag 8 april 2012 15:18 schreef Tchock het volgende:
Om even een antigeluid te laten horen in de stortvloed van Crack_'s kleffigheid: IK BEN NIET LIEF OF EEN PUPPY
Je bent zo schattig als je dat ontkent.quote:Op zondag 8 april 2012 15:18 schreef Tchock het volgende:
Om even een antigeluid te laten horen in de stortvloed van Crack_'s kleffigheid: IK BEN NIET LIEF OF EEN PUPPY
Hoezo ben jij niet liefquote:Op zondag 8 april 2012 15:18 schreef Tchock het volgende:
Uhuhhh.quote:Op zondag 8 april 2012 15:18 schreef Tchock het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |