Ik zag het je hierboven anders nog bewerenquote:Op woensdag 11 april 2012 16:17 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Nou....nee, dat zal je me niet snel horen zeggen.... ik weet echter wel hoe ie niet in elkaar zit....sterker nog, er is geen vork
Dat ik weet hoe met dit alles de vork in elkaar zit? Nee....haha ik denk niet dat ik daarvoor in de positie ben....maar we zijn allemaal gezegend met een stel hersens....en de mogelijkheid om zelf conclusies te trekken...ongeacht wat de "meerderheid" vind..... en hoe vaak ze je ook belachelijk makenquote:Op woensdag 11 april 2012 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag het je hierboven anders nog beweren
Begrijp ik. Jij hebt net als oa Jokkebrok een bepaald idee hoe 9/11 gebeurd is.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:23 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Dat ik weet hoe met dit alles de vork in elkaar zit? Nee....haha ik denk niet dat ik daarvoor in de positie ben....maar we zijn allemaal gezegend met een stel hersens....en de mogelijkheid om zelf conclusies te trekken...ongeacht wat de "meerderheid" vind..... en hoe vaak ze je ook belachelijk maken
Ik heb inderdaad ideeën, theorieën....en ben vanaf kleins af aan ontzettend geïnteresseerd in geschiedenis....als je dat optelt krijg je inderdaad een completer beeld dan wanneer je op individuen(bijv bush/bin laden) of individuele problemen(bijv balkanoorlog/war on terror) gaat inzoomen....zo moet je die "claim" van me dan maar zien
Dit is een non-antwoord. Dus ook de vleugelslagen van een vlinder in het Braziliaanse regenwoud hebben ermee te maken? Wees specifieker.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:53 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Waar blijkt dat uit? De allereerste brief die bij PNAC de deur uitging was gericht aan president Clinton met de aanbeveling: regime change in Irak.
Uit alles wat er daarna is gebeurd
Nu heb je nog steeds niet uitgelegd waarom de VS Saoediers zou willen recruteren als ze Irak wilden binnenvallen, en eigenlijk helemaal niet aan Irak hebben gedacht tijdens het uitvoeren van dit complot: dat verband werd er pas naderhand wanhopig bij gezocht, onlogisch als het een inside job was en het de bedoeling was om een rechtvaardiging te laten zijn voor een inval in Irak (en dat was zeker de bedoeling van de Bush administration aangezien er al kort na de aanslagen werd gesproken over de vermeende betrokkenheid van Irak).quote:En wat dus aangeeft dat Bush en co niet achter 9/11 zitten, maar het in de schoot geworpen kregen en kans zagen hun plannen mbt Irak te verwezenlijken. Ik vraag me overigens nog steeds af of je wel begrijpt wat ik schrijf.
Dat denk jij, ik zeg dat ook nergens, ik geef alleen, al 11 jaar lang aan iedereen die het wil horen voorbeelden van wat er allemaal meespeelt bij zoiets.....en dan nog even wat, kun je je misschien ook voorstellen dat VS dit zonder medeweten van SA planden? Ja de terroristen kwamen grotendeels(voor zover ze überhaupt bestonden) daar weg....maar ook het verhaal van de Nigeriaan op Schiphol gevolgd? De amerikanen rekruteren al jaren, o.a in Afghanistan, en de Balkan.....terroristen gebruiken wanneer het hun uitkomt,
dan kun je je wel afragen of ik je begrijp, ja heel goed, maar je informatie klopt simpelweg niet....en je conclusies zijn al helemaal krom
De relatie tussen je antwoord en mijn reactie ontgaat me volkomen.quote:Nu ben je jezelf naar de mond aan het praten, want daarmee kun je alles verklaren en dan verklaart het niets. Dit was gewoon iets dat iedereen aan had zien kunnen komen, en was ook eenvoudig te vermijden geweest in het geval van een inside job. Overigens is de allerbeste manier om verwarring te zaaien enkele complottheorietjes de wereld in te sturen...
Dit soort conclusies bedoel ik dus, ik ga niet meer met jou in discussie als je gewoon een miljoen feiten negeert en overal je eigen draai aan geeft
Dat is helemaal geen nonsens want ze hebben hun troepen weldegelijk uit S-A weggetrokken, en niet geheel vrijwillig want onder druk van de Saoedische machthebbers die weer de druk voelden van hun bevolking.quote:Ik zei helemaal niets anders.
Dat deed je weI degelijk, je stelde gewoon simpel dat de VS na dit debacle uit SA zijn vertrokken, gedwongen ook nogsorry, maar wederom totale nonsens....
Dat deed je wel want ik schreef nl helemaal niet dat bin Laden bekend zou hebben. Je hele reactie sloeg als een lul op een drumstel.quote:Je reageert (wederom) op iets dat helemaal niet geschreven staat.
Nee dat doe ik niet, ik geef 1 van de miljoen voorbeelden waardoor jouw theorie, en dus conclusies, direct de prullenbak in kunnen![]()
Maargoed, jij kan beter met andere types in discussie gaan denk ik, niet mensen die al sinds de dag dat het gebeurde heel scherp opletten en een redelijke kennis van de wereldgeschiedenis hebben
Nou als je het over objectiviteit hebt dan kom je met zo'n houding ver zeker.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:30 schreef Lavenderr het volgende:
Heb alle topics meegelezen en ga nog steeds voor de officiele versie, ook vanwege de slachtoffers. Ik vind het respectloos om het over vicsims te hebben.
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Begrijp ik. Jij hebt net als oa Jokkebrok een bepaald idee hoe 9/11 gebeurd is.
Ik trek meer naar de visie van Terecht.
Ik denk dat het een véél te ingewikkeld complot geweest zou zijn waar veel te veel mensen bij betrokken zouden zijn geweest.
Heb alle topics meegelezen en ga nog steeds voor de officiele versie, ook vanwege de slachtoffers. Ik vind het respectloos om het over vicsims te hebben.
Maar goed, ieder zijn mening, en vandaar ook dat dit topic al zo lang loopt , dat mensen er nog steeds mee bezig zijn.
Zolang Vicsims onbespreekbaar blijven omdat het "not done" is, hebben de machthebbers een uitstekend "wapen" in handen.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Begrijp ik. Jij hebt net als oa Jokkebrok een bepaald idee hoe 9/11 gebeurd is.
Ik trek meer naar de visie van Terecht.
Ik denk dat het een véél te ingewikkeld complot geweest zou zijn waar veel te veel mensen bij betrokken zouden zijn geweest.
Maar goed, ieder zijn mening, en vandaar ook dat dit topic al zo lang loopt , dat mensen er nog steeds mee bezig zijn.
Dat niet alleen, ook families van slachtoffers hebben zich uitgesproken etc....en het is inderdaad geen argument voor mij om er niet over te praten, want dan wordt alles waar doden bij gevallen zijn onbespreekbaarquote:Op woensdag 11 april 2012 17:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zolang Vicsims onbespreekbaar blijven omdat het "not done" is, hebben de machthebbers een uitstekend "wapen" in handen.
Het niet mogen bespreken druist een beetje in tegen Freedom op speech, dus het is maar goed dat we het gewoon mogen bespreken en er op los mogen speculeren.
Ja, maar die gaat er dus niet komen. Het beeld van de boze en weeping nabestaanden is natuurlijk een perfecte tactiek om juist het hele idee van dat er slachtoffers zijn gevallen, kracht bij te zetten. Zeker nu men daar op internet steeds meer openlijk aan begint te twijfelen.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nou als je het over onbjectiviteit hebt dan kom je met zo'n houding ver zeker.
De nabestaanden van de slachtoffers van 9/11 willen juist een 9/11 re-investigation. Omdat zij de officiele verklaring aan alle kanten vinden rommelen. Jouw denkwijze en goede bedoeling slaan dan wel haaks op de realiteit niet?
Thanks, die ga ik vanmiddag of vanavond maar eens in zijn geheel kijken. Vind Jim marrs altijd wel goed. Hij heeft ook een boek geschreven over 9/11 waar alles in wordt samengevat.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Bush jr is een post-turtle. Well what's a post-turtle? Watch the video
(eerste acht minuten is voldoende)
pistes?quote:Op donderdag 12 april 2012 10:49 schreef UncleScorp het volgende:
Ik volg de 911 topics ondertussen ook al jaaaren en ben persoonlijk ook overtuigd dat het ganse zaakje langs alle kanten meer dan stinkt.
Toch deze week de filmpjes uit de OP nog eens bekeken, en toen ik alle argumenten weer hoorde stelde ik me naderhand toch een vraag.
@Jokkebrok
Er zijn dus de verschillende pistes ivm de vliegtuigen, waarbij er veel in vraag gesteld wordt zoals bijv de no-plane theory
Langs de andere kant wordt dan nog steeds de vliegkwaliteiten van Hanjour (flight77 Pentagon) aangehaald.
Hoe sta jij tegenover het feit dat die gasten al of niet een opleiding zouden gevolgd hebben als er nadien dan bijv geen vliegtuigen gebruikt zouden zijn ?
De 9/11 commissie is sowieso niet ingegaan op deze twijfels en vragen omtrent de identiteit van de vermeende kapers of over de vermeende kapers die nog in leven zouden zijn.quote:“The FBI released the names and photos of the hijackers in late September. The names were those listed on the planes’ passenger manifests and investigators were certain those were the names the hijackers used when they entered the United States. But questions remained about whether they were the hijackers’ true identities. The FBI has not disclosed which names were in doubt and [FBI Director] Mueller provided no new information on the hijackers’ identities beyond his statement to reporters.”
Dit statement dateert van 27 september 2001 en is voor zover ik weet tot op de dag van vandaag nog steeds valide en daardoor blijft de claim van de VS dat dit de identiteiten zijn van de kapers, nog steeds twijfelachtig. Daarbij komt nog dat er een significant verschil zit tussen de officiële positie die de overheid van de VS inneemt, zoals wordt weerspiegeld door de website van de FBI, aangaande de indentiteit van deze vermeende daders van de misdaad die op 9/11 is begaan en de gepopulariseerde versie die door politici en de media werden gepapegaaid. De 9/11 commissie heeft de vraag m.b.t. de identiteit van de kapers zorgvuldig vermeden.quote:“It should be noted that attempts to confirm the true identities of these individuals are still under way.”
quote:(a) Due to the lack of evidence regarding the guilt of the 19 named Muslims for the crime of 9/11, it is unconscionable to claim that Muslims (or al Qaeda) committed this crime. Any such
accusations or insinuations amount to slander and possibly racial incitement.
quote:(b) In view of harmful policies pursued by the U.S. government on the base of allegedly secret evidence, it is politically irresponsible to accord the US Government the benefit of the doubt by presuming the existence, albeit hidden, of incriminating evidence against Muslims for the crime of 9/11.
De misdaden van 9/11 hebben er voor gezorgd dat 2 agressieve oorlogen gerechtvaardigd konden worden, er een onbegrensde "War on Terror" gestart kon worden. De PATRIOT Act ingevoerd kon worden, het volk bespioneerd kan worden en men het Internationale recht serieus heeft geschonden.quote:(c) The lack of evidence regarding the boarding of the four airliners that reportedly crashed on 9/11 and the failure of the U.S. government to formally prove its case, justify suspicion about
its complicity in the crime of 9/11 and its cover-up.
True, te vergelijken met het gevonden paspoortquote:Op donderdag 12 april 2012 11:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vind het verhaal van de kapers sowieso erg dubieus. Wie zegt mij dat deze vermeende kapers echt hebben bestaan? Welk bewijs is daar nu echt voor anders dan dat er in de media is verteld? Zou het hele verhaal van die vlieglessen bijvoorbeeld niet gewoon verzonnen kunnen zijn om de lezing van de gekaapte toestellen te ondersteunen?
Ik bedoel... de kapers gaan dus vlieglessen in de VS nemen met het risico dat hun cover wordt opgeblazen en ze voortijdig in het vizier van de inlichtingendiensten komen, terwijl ze dergelijke lessen feitelijk overal ter wereld hadden kunnen volgen. Niet heel logisch, in mijn optiek.
Ja, en dat is sowieso apart, want de kapers stonden niet op de vrijgegeven passagierslijsten. Dat zou dus betekenen dat ze niet zijn ingecheckt op het vliegveld??? Maar wel hun paspoorten mee aan boord nemen? En sowieso... hoe zijn ze dan aan boord gekomen?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:42 schreef UncleScorp het volgende:
Ok loud and clear
[..]
True, te vergelijken met het gevonden paspoort
Mooi verwoord dat had ik dus ook toen ik erover ging lezen (911), maar soms reageert mn hoofd met, maar t is niet waar dit gaat veels te ver, waarom zouden ze dat doen, onschuldige mensen vermoorden....omdat mn hoofd t soms niet wil aanvaarden dat er in en in slechte mensen zijn Dat de wereld niet zo inelkaar zit als ik dacht.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:50 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Ik snap je.....laat ik dit er nog over zeggen, en nee dat is wederom niet vanuit arrogantie hehe
veel mensen hebben al erg veel moeite met accepteren dat zo'n complot waar zou kunnen zijn....puur vanwege het feit dat dan eigenlijk hun wereldbeeld aan diggelen valt....dat is niet zomaar iets, dat zit vrij diep vastgeroest in iemands persoonlijkheid....en dat heeft ook zn nut....
het is een ingebouwde reflex om dan bepaalde dingen "instinctief" af te wijzen omdat ze niet in dat wereldbeeld passen....
voor wie het nog niet kent...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cognitieve_dissonantie
"Cognitieve dissonantie is een psychologische term voor de onaangename spanning die ontstaat bij het kennis nemen van feiten of opvattingen die strijdig zijn met een eigen overtuiging of mening, of bij gedrag dat strijdig is met de eigen overtuiging, waarden en normen."
Maar zeg nou zelf...is dat een goed voorbeeld van wat we noemen: leren?
ik weet hoe dat is, wanneer je hele kijk op de wereld en dus een deel van je identiteit aan gort gaat....dat is mij namelijk wel gebeurd, haha...deze dag hoe stom dat ook klinkt heeft mijn wereldbeeld compleet veranderd, en het grappige is dus....ik hoor het mezelf nog denken, eerst dacht ik helemaal mee in de trend zoals de meerderheid nogsteeds doet... oh wat erg, wat gaat er gebeuren, klootzakken! enz enz enz....
tot op een gegeven moment mn vader, ook geen domme man, met nog wat meer ervaring met dergelijke achterbakse politiek me op 1 site wees, where is the plane?
En dat had dan betrekking op het pentagon, wederom veranderde laat ik zeggen 100 uur aan informatie later mn wereldbeeld compleet....en wat je dus vaak hoort, hoe cliché inmiddels ook...ik werd voor mn gevoel dus wakker
En wat ik dus al zei...ik pretendeer dus niet te weten wat er is gebeurd...maar wil iemand mij ooit nog overtuigen dat het is gegaan zoals "men" zegt....dan moet er echt iets heel geks gebeuren...
Ik denk niet, dat "zij" die macht hebben, sommige leugens zijn te groot...
kwam laatst deze tegen van lincoln(ook geen domme man):
"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. "
Inferno ? ... alleen papier bleef ongedeerd btw ...quote:Op donderdag 12 april 2012 11:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier trouwens het magische paspoort, want zo kan je het voorwerp wel noemen gezien de conditie waarin het verkeert en het feit dat deze een inferno heeft overleefd.
ah nee joh... Dat is die Judy Woods nonsens. Papier bleef niet ongedeerd, er was er alleen veel van.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Inferno ? ... alleen papier bleef ongedeerd btw ...
Geen idee, maar iig geen high-energy weapons out of space.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:24 schreef UncleScorp het volgende:
Wat is dan ondertussen jouw visie mbt die vele uitgebrande auto's ?
Ik vond haar verhaal eerst wel interessant. Maar hoe meer ik erover heb gelezen hoe minder aannemelijk ik het vind inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
ah nee joh... Dat is die Judy Woods nonsens. Papier bleef niet ongedeerd, er was er alleen veel van.
Ace Baker komt in de eerste delen van zijn docu overigens ook met die onzin aanzetten. Ik sta dan ook alleen achter zijn claims vanaf deel 06 ofzo.
Inderdaad. Dat die presidentsverkiezingen doorgestoken kaart zijn is voor mij een feit.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Zowiezo is Bush jr een signpost-turtle.. You know somebody put him up there and while he's there he can' t do a thing... Als de presidentsverkiezing van Bush jr al doorgestoken kaart was... Dan lijken anedere complotten echt helemaal niet vergegrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |