Viespeukquote:Op zondag 8 april 2012 12:40 schreef Lindgren. het volgende:
Het is Zondagochtend. Pasen. 10 uur. TS ligt nog lekker in bed na een lang nachtje en wordt plots wakker gezogen door zijn zusje.Wat bezielt je om rond 10 uur 's ochtends je kamer te gaan stofzuigen? Beetje jammer. Antiklacht is echter dat het wel een prima paasontbijtje was.
quote:Op zondag 8 april 2012 12:40 schreef Lindgren. het volgende:
Het is Zondagochtend. Pasen. 10 uur. TS ligt nog lekker in bed na een lang nachtje en wordt plots wakker gezogen door zijn zusje.Wat bezielt je om rond 10 uur 's ochtends je kamer te gaan stofzuigen? Beetje jammer. Antiklacht is echter dat het wel een prima paasontbijtje was.
Inderdaad.quote:Op zondag 8 april 2012 12:42 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Ik zag deze al van mijlenver aankomen
Best voorspelbaar inderdaad.quote:Op zondag 8 april 2012 12:42 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Hey jij. Kom je gezellig meepraten in het FUT-topic? Oh, wacht.quote:
Ok ik komquote:Op zondag 8 april 2012 13:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hey jij. Kom je gezellig meepraten in het FUT-topic? Oh, wacht.
Okquote:Op zondag 8 april 2012 13:15 schreef Lindgren. het volgende:
Geband in een topicreeks.Volgens mij heb je een primeur.
Ik niet.quote:Op zondag 8 april 2012 12:42 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Vandermarquote:Op zondag 8 april 2012 13:37 schreef vandermar het volgende:
Ik snapte hem eerst niet maar na 3x de TT lezen zag ik dat er gezogen stond ipv. gezongen
Ligt eraan over welk voedsel je praat. Meestal eet ze gewoon haar bord leeg.quote:Op zondag 8 april 2012 13:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Slikt jouw zusje het ook door of spuugt ze het toch uit?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 8 april 2012 13:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ligt eraan over welk voedsel je praat. Meestal eet ze gewoon haar bord leeg.
Ik denk niet dat je de enige bent.quote:Op zondag 8 april 2012 12:42 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Ergens heeft het wel iets vertederends... Niets hechter dan de broeder/zusterrelatie...quote:Op zondag 8 april 2012 14:17 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je de enige bent.TS verwent zijn zusje elke zondag.
![]()
Dat kan inderdaad vertederend zijn. Helemaal met je eens.quote:Op zondag 8 april 2012 14:27 schreef Aardappel2610 het volgende:
[..]
Ergens heeft het wel iets vertederends... Niets hechter dan de broeder/zusterrelatie...
Wel balen als je alleen maar een broertje hebt...
Die show heb ik eens gezien tijdens een zeevisvakantiequote:Op zondag 8 april 2012 17:09 schreef guapo het volgende:
Ik heb mijn zusje ook een keer laten zuigen. Ze kon er wat van want ze zoog een pingpongbal door een tuinslang heen.
In Thailand zekerquote:Op zondag 8 april 2012 17:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die show heb ik eens gezien tijdens een zeevisvakantie
quote:Op zondag 8 april 2012 16:54 schreef Life2.0 het volgende:
ik las gezongen en snapte de reacties niet![]()
Mooi gebaar toch? Wat is er mis mee?quote:Op zondag 8 april 2012 12:40 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op zondag 8 april 2012 12:40 schreef Lindgren. het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |