Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
http://gyazo.com/c3e131c01a7de7475c01b9dee1383103quote:Op zondag 8 april 2012 12:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft iemand hier met een BraSilver team gespeeld? Zo ja, een fijn team?
Hoeveel heeft je dat ongeveer gekost?quote:Op zondag 8 april 2012 12:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
http://gyazo.com/c3e131c01a7de7475c01b9dee1383103
Ik speel hiermee, is niet een volledig brasilver team, maar speelt opzich wel redelijk. Ik ben alleen vreselijk uit vorm dus het gaat wat slechter.
Wie is de andere CM?quote:Op zondag 8 april 2012 12:26 schreef Lindgren. het volgende:
Keuze. Nasri of Van der Vaart als CM in een 4-4-2?
Ik zou toch kiezen voor Nasri, vanwege zijn snelheid. Van der vaart is mss verdedigend iets sterker, maar daar heb je Essien al voor.quote:
Ja ik heb wel een squad waar alles in verwerkt zit, maar in die twee squads was het niet logisch.quote:Op zondag 8 april 2012 12:27 schreef vandermar het volgende:
@Fuszy
Soumahoro - Zaha - Gervinho
Toure - Gardner
Taiwo - IF Johnson - IF Wheater - Ridgewell - Walker
Hart
Brons, goud en zilver
200k ongeveer.quote:Op zondag 8 april 2012 12:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoeveel heeft je dat ongeveer gekost?
Je moet zorgen dat het 3* rating wordtquote:Op zondag 8 april 2012 12:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik heb wel een squad waar alles in verwerkt zit, maar in die twee squads was het niet logisch.
ik ga niet met 5 at the back spelenquote:Op zondag 8 april 2012 12:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat het 3* rating wordtof wilde iemand anders een team? Gerrit?
Carequote:Op zondag 8 april 2012 12:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
ik ga niet met 5 at the back spelen.
Gerrit wilde een brasilver.quote:Op zondag 8 april 2012 12:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat het 3* rating wordtof wilde iemand anders een team? Gerrit?
quote:Op zondag 8 april 2012 12:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik zou toch kiezen voor Nasri, vanwege zijn snelheid. Van der vaart is mss verdedigend iets sterker, maar daar heb je Essien al voor.
Ziet er wel vet uit, dankjequote:Op zondag 8 april 2012 12:34 schreef Fuszy het volgende:
http://futhead.com/12/squad/264776
50k, maar ik denk dat het net iets duurder is.
quote:Op zondag 8 april 2012 12:36 schreef vandermar het volgende:
ik vind dit echt een bazig team
[ afbeelding ]
Ik vond mijn Mexicaanse team beter maar gisteren won ik toch het toernooi met mijn BraSilvers. Alle dure BraSilvers (behalve IF/NIF Danilinho) zitten erin:quote:Op zondag 8 april 2012 12:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft iemand hier met een BraSilver team gespeeld? Zo ja, een fijn team?
Haten omdat het 5 at the back isquote:
zal wel aardig wat gekost hebben denk ik. Heb op het moment niet zo veelquote:Op zondag 8 april 2012 12:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vond mijn Mexicaanse team beter maar gisteren won ik toch het toernooi met mijn BraSilvers. Alle dure BraSilvers (behalve IF/NIF Danilinho) zitten erin:
Diego Cavalieri
Marcio Azevedo Thiago Heleno Manoel Cicinho
Richarlyson Jean
Maikon Leite Marlos Morais/Philippe Coutinho
Indio (Eninho of Jo kunnen ook)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
De keeper had die echt moeten hebbenquote:Op zondag 8 april 2012 12:39 schreef Fuszy het volgende:
http://www.fcupdate.nl/vi(...)utm_campaign=twitter
SIF Zwaanswijk
Longshot 99
shot power 99
accuracy 99
dat niveau daarquote:Op zondag 8 april 2012 12:39 schreef Fuszy het volgende:
SIF Zwaanswijk
Longshot 99
shot power 99
accuracy 99
Goh, wat een knalquote:Op zondag 8 april 2012 12:39 schreef Fuszy het volgende:
SIF Zwaanswijk
Longshot 99
shot power 99
accuracy 99
Sjeun team. Die Gonzalez heeft wel aardige stats voor zijn rating.. even een team verzinnen om Speedy G heenquote:
Daarmee scoorde Lindgren een 35 meter tegen mijquote:Op zondag 8 april 2012 12:49 schreef Reemi het volgende:
Fuszy, als je longshots wil scoren moet je Leo Gago halen als CM. Die man heeft me een schot.
Hij is wel goed ja. Al doe ik in deze formatie niet super veel met de LM/RM.quote:Op zondag 8 april 2012 12:51 schreef laucas het volgende:
[..]
Sjeun team. Die Gonzalez heeft wel aardige stats voor zijn rating.. even een team verzinnen om Speedy G heen
1-0 verloren en één schot op goal gehad?quote:Op zondag 8 april 2012 12:57 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb zonet m'n allerbeste potje FIFA ooit gespeeld.
Finale van de gold cup met 5-1 gewonnen van een Serie A team met 5 In Forms + Thiago Silva, Ibrahimovic. Hélemaal weggespeeld. Topwedstrijd.quote:Op zondag 8 april 2012 12:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
1-0 verloren en één schot op goal gehad?
handicapquote:Op zondag 8 april 2012 12:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Finale van de gold cup met 5-1 gewonnen van een Serie A team met 5 In Forms + Thiago Silva, Ibrahimovic. Hélemaal weggespeeld. Topwedstrijd.
Gister ook gewonnen met dat budget Serie A team die jij mij aanraadde, in de finale van de gold cup tegen een kerel met een mega duur Liga BBVA team met messi etc.quote:
Ik eet nu een paasei.quote:Op zondag 8 april 2012 13:01 schreef Rijst het volgende:
Hoi vrolijk Pasen iedereen. Hebben we lekk0r ontbete ofwa?
Ja jij ook? Ik heb nu wel weer honger dus ik ga even een paaslunch maken. Nog chinees over van gisterquote:Op zondag 8 april 2012 13:01 schreef Rijst het volgende:
Hoi vrolijk Pasen iedereen. Hebben we lekk0r ontbete ofwa?
de paus.quote:Op zondag 8 april 2012 13:06 schreef Kamikazie het volgende:
Tegen wie zou ik nou ook alweer een potje spelen zometeen?
Kan je ff jou budget serie A team sturen?quote:Op zondag 8 april 2012 13:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ja jij ook? Ik heb nu wel weer honger dus ik ga even een paaslunch maken. Nog chinees over van gister
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gAfNjZTUbc67gquote:Op zondag 8 april 2012 13:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan je ff jou budget serie A team sturen?
Best wel maar ik had een paar goede deals. Marlos was 72k, Maikon Leite 140k, Manoel 7.6k helemaal in het begin en Cicinho 20.250. Richarlyson is non-rare dus hij is heel goedkoop, en Jean had ik ook maar voor 400.quote:Op zondag 8 april 2012 12:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
zal wel aardig wat gekost hebben denk ik. Heb op het moment niet zo veel.
Die keeper van Portsmouth keepte ook goed, hij hield veel tegen en het werd 2-2 door 2 geweldige goals van Portsmouth, 1 afstandsschot onderkant lat en een volley in de linker hoek.quote:Op zondag 8 april 2012 13:09 schreef vandermar het volgende:
Ik denk dat Foster van WBA wel eens IF kan worden als keeper, hij speelde gisteren een bizar goede partij en hield er gigantisch veel uit bij de 1-0 voorsprong van WBA.
Heeft de 0 niet, dat is jammer dan is het bijna zeker van niet. Foster keepte fenomenaal en sleepte WBA door een groot deel van de wedstrijd heen toen Blackburn veel sterker was.quote:Op zondag 8 april 2012 13:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Best wel maar ik had een paar goede deals. Marlos was 72k, Maikon Leite 140k, Manoel 7.6k helemaal in het begin en Cicinho 20.250. Richarlyson is non-rare dus hij is heel goedkoop, en Jean had ik ook maar voor 400.
[..]
Die keeper van Portsmouth keepte ook goed, hij hield veel tegen en het werd 2-2 door 2 geweldige goals van Portsmouth, 1 afstandsschot onderkant lat en een volley in de linker hoek.
Ik denk dat Foster wel zeker een IF krijgt ja. Ik heb nog naar de lagere divisies gekeken maar er was volgens mij geen hattrick dus waarschijnlijk geen bronze IF. Of misschien Sinclair van Peterborough, die scoorde 2x in een 2-2 gelijkspel volgens mij. Maar dat zal ook niet genoeg zijn.quote:Op zondag 8 april 2012 13:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heeft de 0 niet, dat is jammer dan is het bijna zeker van niet. Foster keepte fenomenaal en sleepte WBA door een groot deel van de wedstrijd heen toen Blackburn veel sterker was.
Uploadquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 13:19 schreef vandermar het volgende:
Gelukkig zijn er veel mensen aan het lobbyen voor Foster IFkan die mooi in dit team http://www.futhead.com/12/squad/403838
Voor hoeveel gaat die aap weg? Heb ik ook nog in m'n club.quote:Op zondag 8 april 2012 13:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Southampton away kit (die met aap erop) Brighton away kit en Leadbitter 4-4-2 in 1 2.5k pack
Er staan nu 2 op voor 1.7k BIN dus voor 1.5k gaat hij vast weg. Ik dacht dat hij meer waard was maar dat valt dus wat tegen.quote:Op zondag 8 april 2012 13:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Voor hoeveel gaat die aap weg? Heb ik ook nog in m'n club.
quote:Op zondag 8 april 2012 13:39 schreef MaartenFM het volgende:
Pfff nog geen wedstrijd gewonnen met Ronaldo, zelfs tegen extreme kutteams niet. Tijdje geleden had ik een vergelijkbaar team maar dan met Afellay en toen won ik bijna alles.
Gaat bij mij ook nog niet helemaal lekker, maar dat komt ook doordat ik m'n vorm nogal kwijt ben. Laatste paar potjes gingen wel goed en dan is Ronaldo echt geweldig goed.quote:Op zondag 8 april 2012 13:39 schreef MaartenFM het volgende:
Pfff nog geen wedstrijd gewonnen met Ronaldo, zelfs tegen extreme kutteams niet. Tijdje geleden had ik een vergelijkbaar team maar dan met Afellay en toen won ik bijna alles.
Vergeet je je Oranje UI niet?quote:Op zondag 8 april 2012 13:40 schreef vandermar het volgende:
[..]niet kunnen winnen met ROnaldo, ik win bijna alles met hem
Hajeequote:Op zondag 8 april 2012 13:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gaat bij mij ook nog niet helemaal lekker, maar dat komt ook doordat ik m'n vorm nogal kwijt ben. Laatste paar potjes gingen wel goed en dan is Ronaldo echt geweldig goed.
[..]
Vergeet je je Oranje UI niet?Het grote EK UI aanvraag topic
quote:Op zondag 8 april 2012 13:40 schreef vandermar het volgende:
[..]niet kunnen winnen met ROnaldo, ik win bijna alles met hem
quote:Op zondag 8 april 2012 13:44 schreef MaartenFM het volgende:
[..]![]()
Laat je team eens zien dan?
@ Reemi ik dacht ook dat het aan mijn vorm lag, maar met mn zilvers win ik wel gewoon met grote cijfers
Honderd Miljard.quote:Op zondag 8 april 2012 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kreeg een Oostenrijkse CB met 77 pace (non-shiny) in een pack maar er staat maar 1 op de markt en dat duurt nog heel lang. Dus voor hoeveel moet ik hem er nu op zetten?
Ja XD XD XD HOE RAAD JE HET HHIAHOAHOIHIquote:Op zondag 8 april 2012 13:47 schreef poker4lifee het volgende:
en je kocht 'm op 50 wedstrijden en 82 doelpunten?
Silver 66, SK Rapid Wien, hij zal dus wel niks waard zijn omdat hij niet in een populaire competitie speelt. Ik probeer gewoon 1k BIN ofzo.quote:Op zondag 8 april 2012 13:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Honderd Miljard.
Is het een bronze? Silver? Gold? Z'n rating? Club. Competitie.
He ik wilde ook een variant met Gerrard nu ie toch zo goedkoop is, mijn versie legt het hier trouwens wel zwaar bij af.quote:Op zondag 8 april 2012 13:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Ronaldo zijn stats
[ afbeelding ]
ah nice wist ik niet. Mijn Kandji nu ook 2 op 1quote:Op zondag 8 april 2012 13:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja XD XD XD HOE RAAD JE HET HHIAHOAHOIHI
Nee, want webapp laat stats zien van spelers vanaf dat je ze hebt gekocht dus dan begint het op 0
66 rated oostenrijker.quote:Op zondag 8 april 2012 13:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Silver 66, SK Rapid Wien, hij zal dus wel niks waard zijn omdat hij niet in een populaire competitie speelt. Ik probeer gewoon 1k BIN ofzo.
Doe Diego ipv Afellayquote:Op zondag 8 april 2012 13:51 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
He ik wilde ook een variant met Gerrard nu ie toch zo goedkoop is, mijn versie legt het hier trouwens wel zwaar bij af.
http://www.futhead.com/12/squad/392704
Mijn geld was trouwens op, vandaar dat middenveld en de RB. Misschien dat ik iets beters kan maken nu.
77 pace, 68 defending, 74 heading. Hoe hij 66 overall kan hebben snap ik niet helemaal. Hij is wel 4-4-2quote:Op zondag 8 april 2012 13:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
66 rated oostenrijker.Max 400 coins ofzo.
Die speedy Gonzalez is zo schandalig goed..Viel bij mij vaak in bij een ouder team en liep alsnog 1 op 1...ieder schot is raak en hij is zo snel en wendbaarquote:
Dit was mijn spreekbeurt.quote:Op zondag 8 april 2012 13:53 schreef Lindgren. het volgende:
Dames en Heren. Ik presenteer u; Santiago Prim. Een 59-rated speler, met 58 longshots.![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/119006130
Applaus voor de moeite.quote:Op zondag 8 april 2012 14:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit was mijn spreekbeurt. [ afbeelding ]
zijn er nog vragen?quote:Op zondag 8 april 2012 14:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit was mijn spreekbeurt. [ afbeelding ]
Ok dankje! Falcao beviel idd niet super goed, kijken of het zo beter gaatquote:Op zondag 8 april 2012 13:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe Diego ipv AfellayNilmar ipv Falcao, ik vind Falcao beter als de wingers meer crossen
Ja ik lagde ook, eerste goal was wel echt lekker van mij hahaquote:Op zondag 8 april 2012 14:05 schreef Thorb het volgende:
Goed gespeeld Kamikazie, allebei ook nog 2x paal
Jammer alleen van die lagg
je internet is gewoon slechtquote:Op zondag 8 april 2012 14:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik lagde ook, eerste goal was wel echt lekker van mij hahaDaarom wou ik ook geen revanche, ff kijken of ik die lag nog kan fixen.
quote:Op zondag 8 april 2012 14:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat kan ook ja haha. Ik ga dat Serie A budget team van je nabouwen trouwens
Rossii1990quote:
Van Persiequote:Op zondag 8 april 2012 14:13 schreef Lindgren. het volgende:
Van Persie of Torres? Van Persie doet het prima, maar ik vond Torres ook een held..
Persie!!!quote:Op zondag 8 april 2012 14:13 schreef Lindgren. het volgende:
Van Persie of Torres? Van Persie doet het prima, maar ik vond Torres ook een held..
RVPquote:Op zondag 8 april 2012 14:13 schreef Lindgren. het volgende:
van persie is een eindbaas. Ook in FUT.quote:Op zondag 8 april 2012 14:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Stelletje Torres-haters
Is RvP zoveel beter of willen jullie geen Torres?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon expres alle beste Franse spelers eruit gelaten of wat?quote:Op zondag 8 april 2012 14:19 schreef Rijst het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/404772
Dit lijkt me nou wel een vet team
30+!!!quote:Op zondag 8 april 2012 14:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon expres alle beste Franse spelers eruit gelaten of wat?
ohja, maar wel veel kutspelers..speelt voor geen meter lijkt me. Alleen Henry (L)quote:
zat maar een week in packs ofzo..verkocht er vorige week nog eentje voor 25K. er staat er nu wel eentje voor 12K ofzo op die niet verkoopt though, dus had wel mazzelquote:
De 0 weight hype lijkt nu wel over te zijn maar het is wel een goede deal. Er werd gisteren een Ephraim voor 19.250 verkocht ofzo.quote:
Lemming van mijn topic.quote:Op zondag 8 april 2012 14:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wakker gezogen worden door 11-jarig broertje__!!!
Jij had je oudere broer wakker gezogen?quote:
Ah, pics van jouw zusjequote:
Wakker gezogen worden door zusjequote:Op zondag 8 april 2012 14:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij had je oudere broer wakker gezogen?
Oh het gaat over een zusje..wat een belgische lemming zeg
Dat lieg jijquote:Op zondag 8 april 2012 14:29 schreef Rijst het volgende:
Kijk wat ik zag lopen in Amsterdam. xD
[ afbeelding ]
Mijn ogenquote:Op zondag 8 april 2012 14:29 schreef Rijst het volgende:
Kijk wat ik zag lopen in Amsterdam. xD
[ afbeelding ]
Leuk team!quote:Op zondag 8 april 2012 14:32 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lijkt me ook wel tof. Hoolahan is echt nice.
Wat zijn die Ieren toch fotogeniekquote:Op zondag 8 april 2012 14:32 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lijkt me ook wel tof. Hoolahan is echt nice.
quote:
Hoe droog is die katquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ik speel met Andersson - Fer - Overtoom en dat speelt echt heerlijk. Heb IF Djuricic, Serero en Duarte nog achter de hand.quote:Op zondag 8 april 2012 14:37 schreef Duuc-nl het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#g7u2lC36bdime
eredivisie team bijna klaar, alleen nog een silver beerens.
Wilde hutchinson op cm, maar kan hem al de hele week niet vinden op de markt..
iemand een goed alternatief?
VANDERMARRETJE!!!!1!!!quote:Op zondag 8 april 2012 14:37 schreef Duuc-nl het volgende:
ppppppppaceeeeeequote:Op zondag 8 april 2012 14:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heerlijk team dit: http://futhead.com/12/squad/404054![]()
Eerste twee potjes was even inkomen, maar net won ik met 3-11 van een veel te duur BPL silver team.
Hutchinsonquote:Op zondag 8 april 2012 14:37 schreef Duuc-nl het volgende:
Leuk team, probeer ook John Goossens (NEC) eens op het middenveld. 92 afstandsschotenquote:Op zondag 8 april 2012 14:37 schreef Duuc-nl het volgende:
quote:Op zondag 8 april 2012 14:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
HutchinsonBlijven zoeken
Probeer ook UP (73) Labyad op RW als je daar nog over twijfelt.
Blijf wel ff doorzoeken naar hutch dan (:quote:Op zondag 8 april 2012 14:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel met Andersson - Fer - Overtoom en dat speelt echt heerlijk. Heb IF Djuricic, Serero en Duarte nog achter de hand.
zonder Hutch heb je wel 7 chem voor Marcelo. Kan je evt oplossen metManolev
Ja en jaquote:Op zondag 8 april 2012 14:44 schreef Toefjes het volgende:
Heeft iemand al met MOTM Lavezzi gespeeld? Zo ja: hoe beviel hj?
Bijna 500k.quote:Op zondag 8 april 2012 14:44 schreef Toefjes het volgende:
Heeft iemand al met MOTM Lavezzi gespeeld? Zo ja: hoe beviel hj?
Ik heb hem voor 170K minderquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 14:37 schreef Duuc-nl het volgende:
Dat is nog eens een goede dealquote:
Torres is een fucking baas. Ik heb Rooney naast Torres staan en op de bank heb ik RvP zitten.quote:Op zondag 8 april 2012 14:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Stelletje Torres-haters
Is RvP zoveel beter of willen jullie geen Torres?
quote:Op zondag 8 april 2012 15:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://futhead.com/12/player/4416
Dat hoofd.
SIF Rooney lijkt mij echt hard..quote:Op zondag 8 april 2012 15:00 schreef kilozout het volgende:
[..]
Torres is een fucking baas. Ik heb Rooney naast Torres staan en op de bank heb ik RvP zitten.
Ik hoop dat dat in fifa 13 anders zal gaan, als de assists beter worden bijgehouden heb je meer inzicht welke spelers waardevol zijn. Nu heb je eigenlijk alleen de ratio van aantal wedstrijden-goalsquote:Op zondag 8 april 2012 15:00 schreef GuRBuH het volgende:
Echt schraal dat assists niet worden geteldChiellini heeft er tegenwoordig bijna elke wedstrijd 1
Bij jou is de prijs toch meestalquote:Op zondag 8 april 2012 15:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
SIF Rooney lijkt mij echt hard..
Alleen die prijs is een instant
34kquote:Op zondag 8 april 2012 15:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bij jou is de prijs toch meestal? Hoeveel coins heb je nu al? boven de 100k?
Ik heb de normale Rooney, maar die is ook wel een beest.quote:Op zondag 8 april 2012 15:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
SIF Rooney lijkt mij echt hard..
Alleen die prijs is een instant
Jawel, maar daar ga ik geen stream op kijken ofzo.quote:
Verhuizen?quote:Op zondag 8 april 2012 15:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nayuba uit Nairobi vindt ook dat jij het zwaar hebt. []http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/9.gif[/img]
Ik lees het nu ook maar ik heb het niet gezien. Ik hoop dat QPR niet degradeert, ze hebben een aantal leuke spelers.quote:Op zondag 8 april 2012 15:12 schreef Thorb het volgende:
De scheids bij Manchester UnitedWat een mongol
You fail.quote:
Vet simpel om zelf te makenquote:Op zondag 8 april 2012 16:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waar kan ik kapsalon halen dan? Mijn dode dorp heeft geen goede shoarmatent
Je komt toch wel eens buiten je dorp hoop ikquote:Op zondag 8 april 2012 16:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja hoor, maar mijn omgeving is bijna een en al boerendorpjesquote:Op zondag 8 april 2012 16:03 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Je komt toch wel eens buiten je dorp hoop ik
Pyramide? Naast de videotheek....quote:Op zondag 8 april 2012 16:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Moet met döner, niet met shoarma.quote:Op zondag 8 april 2012 16:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zit nu in de videotheek een nieuwe tent, maar die is fakking smerigquote:
Handelenquote:Op zondag 8 april 2012 16:23 schreef thethoryd het volgende:
Wie kan me helpen? Ik ben een noob wat betreft FUT, maar ik wil graag coins verdienen. Ik heb nu 3k () Maar ik weet niet hoe ik dit moet vergroten, en de guides op internet werken ook niet echt. Kan iemand mij een goede tip geven?
Alvast bedankt!
Het is echt zo simpel als het klinkt. Spelers goedkoop inkopen (of formatiekaartjes etc.) en duurder doorverkopen. Zoek naar Silvers onder de 400 coins die voor meer dan dat bedrag gaan en probeer ze op auction te winnen.quote:Op zondag 8 april 2012 16:23 schreef thethoryd het volgende:
Wie kan me helpen? Ik ben een noob wat betreft FUT, maar ik wil graag coins verdienen. Ik heb nu 3k () Maar ik weet niet hoe ik dit moet vergroten, en de guides op internet werken ook niet echt. Kan iemand mij een goede tip geven?
Alvast bedankt!
Je zou het aan mijn neefje moeten vragen, die had ineens 100Kquote:Op zondag 8 april 2012 16:23 schreef thethoryd het volgende:
Alvast bedankt!
Doe ik ook en pak daar veel winst meequote:Op zondag 8 april 2012 16:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is echt zo simpel als het klinkt. Spelers goedkoop inkopen (of formatiekaartjes etc.) en duurder doorverkopen. Zoek naar Silvers onder de 400 coins die voor meer dan dat bedrag gaan en probeer ze op auction te winnen.
dat teamquote:Op zondag 8 april 2012 16:24 schreef Ajacied7 het volgende:
Sneu, maar met dit team heb ik vandaag al weer 2x het toernooi gewonnen:http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hJV5Jcsqbdhkw
Het team speelt echt als een machine en er is nog niemand die een oplossing heeft gevonden om door mijn verdediging te breken. Ik zet mijn speelstijl op ultra-defensive en niemand komt erlangs.
Zonet weer tegen een psychopaat met een Serie A team, hij heeft me v-o-l-l-e-d-i-g uitgetikt, ik had 36%balbezit maar hij kwam er gewoon niet doorheen.
Uiteindelijk 5-1 gewonnen door een 5pack van Lukaku. Die jongen is de beste aankoop die ik tot nu toe heb gedaan, door zijn 93 kracht beukt hij elke verdediger aan de kant. Het gebrek aan snelheid is totaal niet te zien, beesten als Chiellini en Luiz worden als poesjes aan de kant gezet door Lukaku![]()
Gadverdamme man.quote:Op zondag 8 april 2012 16:24 schreef Ajacied7 het volgende:
Sneu, maar met dit team heb ik vandaag al weer 2x het toernooi gewonnen:http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hJV5Jcsqbdhkw
Het team speelt echt als een machine en er is nog niemand die een oplossing heeft gevonden om door mijn verdediging te breken. Ik zet mijn speelstijl op ultra-defensive en niemand komt erlangs.
Zonet weer tegen een psychopaat met een Serie A team, hij heeft me v-o-l-l-e-d-i-g uitgetikt, ik had 36%balbezit maar hij kwam er gewoon niet doorheen.
Uiteindelijk 5-1 gewonnen door een 5pack van Lukaku. Die jongen is de beste aankoop die ik tot nu toe heb gedaan, door zijn 93 kracht beukt hij elke verdediger aan de kant. Het gebrek aan snelheid is totaal niet te zien, beesten als Chiellini en Luiz worden als poesjes aan de kant gezet door Lukaku![]()
Voor de Ultieme handicap, ik profiteer gewoon van de fouten in FIFA, hoe sneu het ook is. Na 5 maanden gedisconnect worden gun ik mezelf ook is wat winstjesquote:
Gelukkig doet niet iedereen dat , anders had het spel volledig vertieft geweest.quote:Op zondag 8 april 2012 16:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Voor de Ultieme handicap, ik profiteer gewoon van de fouten in FIFA, hoe sneu het ook is. Na 5 maanden gedisconnect worden gun ik mezelf ook is wat winstjes
quote:Op zondag 8 april 2012 16:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Voor de Ultieme handicap, ik profiteer gewoon van de fouten in FIFA, hoe sneu het ook is. Na 5 maanden gedisconnect worden gun ik mezelf ook is wat winstjes
Niemand gaat z'n spelers delen natuurlijk, helaasquote:Op zondag 8 april 2012 16:23 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ja maar hoe en wat moet ik kopen en dan weer verkopen?
Het is niet poker.quote:Op zondag 8 april 2012 16:29 schreef Thorb het volgende:
Poker4life
Leuk voor je dat je wint, ook echt leuk om zo te spelen lijkt me. Hoop echt dat iedereen zo gaat spelen, dan hebben we allemaal dik veel plezier!
Gewoon Agbonlahor en Walcott achterin.quote:Op zondag 8 april 2012 16:29 schreef vandermar het volgende:
Slecht team, je kan beter Richards centraal achterin zetten
zn 2e alinea is sarcasmequote:
Natuurlijk win je liever met een normaal team, maar als dat niet lukt.quote:Op zondag 8 april 2012 16:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]!
Zo spelen is toch gewoon niet leuk? Ik zou op geen enkele manier voldoening uit een winst halen zo.
Aha.quote:Op zondag 8 april 2012 16:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zn 2e alinea is sarcasmeen 1e post als reactie op mijn post die ik maar geedit had
edit: dat dus ^^
Nou. Speel lekker verder.quote:Op zondag 8 april 2012 16:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Natuurlijk win je liever met een normaal team, maar als dat niet lukt.
Ik kan wel weer net zoals vroeger 500k aan een team gaan uitgeven maar als je gewoon iedere keer wordt genaaid door die kuthandicap
zeker ook 5x recht naar voren kunnen rennen en 5 cutbacks op lukakuquote:
Nogmaals, gelukkig denkt niet iedereen er zo over, en willen mensen gewoon spelen met de stijl die zij het leukste vinden. Spelen doe je toch vooral voor de fun, Jammer dat jij de fun voor anderen verziekt, met je 5@tb en een fapdoekje links van je.quote:Op zondag 8 april 2012 16:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Natuurlijk win je liever met een normaal team, maar als dat niet lukt.
Ik kan wel weer net zoals vroeger 500k aan een team gaan uitgeven maar als je gewoon iedere keer wordt genaaid door die kuthandicap
L1+driehoek, Lukaku beukt verdediger aan de kant en legt hem in het netquote:Op zondag 8 april 2012 16:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zeker ook 5x recht naar voren kunnen rennen en 5 cutbacks op lukaku
quote:Op zondag 8 april 2012 16:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
L1+driehoek, Lukaku beukt verdediger aan de kant en legt hem in het net
Naar wat voor spelers moet ik dan zoeken om winst te maken? (Nationaliteit en positie enzo)quote:Op zondag 8 april 2012 16:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is echt zo simpel als het klinkt. Spelers goedkoop inkopen (of formatiekaartjes etc.) en duurder doorverkopen. Zoek naar Silvers onder de 400 coins die voor meer dan dat bedrag gaan en probeer ze op auction te winnen.
Engelsen, brazilianen doen het altijd wel goed. 4-1-2-1-2 en 4-4-2 zijn de duurste formaties.quote:Op zondag 8 april 2012 16:35 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Naar wat voor spelers moet ik dan zoeken om winst te maken? (Nationaliteit en positie enzo)
Lukaku CM.quote:Op zondag 8 april 2012 16:35 schreef Thorb het volgende:
Ajacied7 doe het dan zohttp://futhead.com/12/squad/406120 dan ben je de ultimate mongol
Pak een markt, en bestudeer deze. In de openingspost staan ook suggesties! We kunnen je wel een speler zeggen,van doe deze prijzen maar, maar dan is het te makkelijk. We hebben het allemaal zelf moeten ontdekken, en wees eerlijk, helemaal zelf winst maken geeft veel meer voldoening dan het op een presenteerblaadje te krijgen toch?quote:Op zondag 8 april 2012 16:35 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Naar wat voor spelers moet ik dan zoeken om winst te maken? (Nationaliteit en positie enzo)
Sorry man, dan wordt me rating te hoog, ik ga alleen voor de ultieme handicapquote:Op zondag 8 april 2012 16:35 schreef Thorb het volgende:
Ajacied7 doe het dan zohttp://futhead.com/12/squad/406120 dan ben je de ultimate mongol
Yep dat is indd zo, wel bedankt voor de tips!quote:Op zondag 8 april 2012 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Pak een markt, en bestudeer deze. In de openingspost staan ook suggesties! We kunnen je wel een speler zeggen,van doe deze prijzen maar, maar dan is het te makkelijk. We hebben het allemaal zelf moeten ontdekken, en wees eerlijk, helemaal zelf winst maken geeft veel meer voldoening dan het op een presenteerblaadje te krijgen toch?
Handelen in 1 speler werkt ook goed! Kies gewoon een speler uit, zoek zijn koopjes op (let op formatie!quote:Op zondag 8 april 2012 16:37 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Yep dat is indd zo, wel bedankt voor de tips!
Niet te veel in 1 speler heb ik vandaag geleerd.. Markt valt doodquote:Op zondag 8 april 2012 16:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Handelen in 1 speler werkt ook goed! Kies gewoon een speler uit, zoek zijn koopjes op (let op formatie!) en probeer hem met (kleine) winst te verkopen.
Mwah. Valt wel mee.quote:Op zondag 8 april 2012 16:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet te veel in 1 speler heb ik vandaag geleerd.. Markt valt dood
Haha, we zijn ook sukkels dat we steeds op die trolls ingaanquote:Op zondag 8 april 2012 16:42 schreef Fuszy het volgende:
Lukaku nog een gebrek aan snelheid meegevenWTF. 86 pace en dat gecombineerd met 93 kracht. Dat is beter dan bent voorin qua pace.
Nog last van opponentscherm freeze dan?quote:Op zondag 8 april 2012 16:49 schreef Fuszy het volgende:
Na 3 minuten met 10 man staan door een te late tackle van Cabral, daarna snel met 3-0 voorkomen en een ragequit
awh crap, vergeet ik uit fut te gaan.
Yep, best vaak eigenlijk.quote:Op zondag 8 april 2012 16:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog last van opponentscherm freeze dan?
Vanavond een pot?quote:Op zondag 8 april 2012 16:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Yep, best vaak eigenlijk.
Waar ik wel mee zit, is dat wanneer ik een tegenstander krijg die een beetje tegenstand biedt. Ik meestal verlies. Zwaar irritant, zeker wanneer je niet veel slechter bent of zelfs nog net wat beter.
Eet smakelijkquote:Op zondag 8 april 2012 16:58 schreef Fuszy het volgende:
Ja, kan denk ik wel. Eerst even kijken tot hoe laat het gourmetten duurt
Maak je veel winst uit die 2.5k packs?quote:Op zondag 8 april 2012 16:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo te zien heb ik best veel gemist (dat team) Ik heb al redelijk wat verdiend aan 2.5k silver packs dankzij een paar goede kits en squad fitnesses, nu is het nog wachten op een echt goede speler
Dat hangt van mijn geluk af, maar je kan nu silver contracten en fitness voor 250 verkopen en elke random zilveren speler gaat uiteindelijk wel voor 200 of meer. Ik had 1 pack met een squad fitness en een UNAM kit dus dat is al 3.5k ofzo.quote:Op zondag 8 april 2012 17:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Maak je veel winst uit die 2.5k packs?
Geen idee, ik ken alleen John Motson.quote:Op zondag 8 april 2012 17:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jon Champion is een commentator bij mijn stream, zat die gast niet in die oude fifa's? FIFA 99 ofzo?
Die zit dacht ik in pes? Mja, nu even kabeltje naar tv en kijken maarquote:Op zondag 8 april 2012 17:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jon Champion is een commentator bij mijn stream, zat die gast niet in die oude fifa's? FIFA 99 ofzo?
Heb je Sturridge uberhaupt al eens gehad?quote:
Tegen me is 'ie goed, voor me kan 'ie niksquote:Op zondag 8 april 2012 17:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als je niet met Lukaku kan scoren moet je er maar meteen mee stoppen.
fixedquote:Op zondag 8 april 2012 17:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tegen me is 'ie goed, zelf kan ik niks
Koop een ps3, ik rape jequote:
ik denk het niet.quote:Op zondag 8 april 2012 17:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Koop een ps3, ik rape je
Denk ik
quote:
Maximum pace...quote:
zegt degene die verloor van Duco.quote:Op zondag 8 april 2012 17:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]Jij zegt over iedereen dat ze slecht zijn, maar zelf durf je nooit.
Ja.quote:Op zondag 8 april 2012 17:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je Sturridge uberhaupt al eens gehad?
Wist dat je dat ging zeggen.quote:Op zondag 8 april 2012 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zegt degene die verloor van Duco.
Maar zelf ben ik ook slecht hoor.
Sturridgequote:Op zondag 8 april 2012 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ook, naast Lukaku. Drie keer raden wie alle doelpunten maakte
ik heb wel tegen duco gespeeld, en laurens en maik. Allemaal verslagen, behalve een verliespot tegen laurensquote:Op zondag 8 april 2012 17:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wist dat je dat ging zeggen.Zelf durf je niet eens tegen Duco. Daarnaast had ik gister gedronken en is Duco helemaal niet slecht!
Ik heb Duco ook al 5x verslagen. 1 fucking verliespartij.quote:Op zondag 8 april 2012 17:17 schreef Dudeweiser het volgende:
kut Vermaelen loopt weer in de weg
[..]
ik heb wel tegen duco gespeeld, en laurens en maik. Allemaal verslagen, behalve een verliespot tegen laurens
Inderdaad. 'We' spelen City he-le-maal weg.quote:Op zondag 8 april 2012 17:18 schreef Thorb het volgende:
Wat een kutactie
Ben wel aan het genieten trouwens, wat een pot
ik loop je gewoon te treiterenquote:Op zondag 8 april 2012 17:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb Duco ook al 5x verslagen. 1 fucking verliespartij.Wat doe je nou moeilijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |