Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
http://gyazo.com/c3e131c01a7de7475c01b9dee1383103quote:Op zondag 8 april 2012 12:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft iemand hier met een BraSilver team gespeeld? Zo ja, een fijn team?
Hoeveel heeft je dat ongeveer gekost?quote:Op zondag 8 april 2012 12:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
http://gyazo.com/c3e131c01a7de7475c01b9dee1383103
Ik speel hiermee, is niet een volledig brasilver team, maar speelt opzich wel redelijk. Ik ben alleen vreselijk uit vorm dus het gaat wat slechter.
Wie is de andere CM?quote:Op zondag 8 april 2012 12:26 schreef Lindgren. het volgende:
Keuze. Nasri of Van der Vaart als CM in een 4-4-2?
Ik zou toch kiezen voor Nasri, vanwege zijn snelheid. Van der vaart is mss verdedigend iets sterker, maar daar heb je Essien al voor.quote:
Ja ik heb wel een squad waar alles in verwerkt zit, maar in die twee squads was het niet logisch.quote:Op zondag 8 april 2012 12:27 schreef vandermar het volgende:
@Fuszy
Soumahoro - Zaha - Gervinho
Toure - Gardner
Taiwo - IF Johnson - IF Wheater - Ridgewell - Walker
Hart
Brons, goud en zilver
200k ongeveer.quote:Op zondag 8 april 2012 12:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoeveel heeft je dat ongeveer gekost?
Je moet zorgen dat het 3* rating wordtquote:Op zondag 8 april 2012 12:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik heb wel een squad waar alles in verwerkt zit, maar in die twee squads was het niet logisch.
ik ga niet met 5 at the back spelenquote:Op zondag 8 april 2012 12:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat het 3* rating wordtof wilde iemand anders een team? Gerrit?
Carequote:Op zondag 8 april 2012 12:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
ik ga niet met 5 at the back spelen.
Gerrit wilde een brasilver.quote:Op zondag 8 april 2012 12:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat het 3* rating wordtof wilde iemand anders een team? Gerrit?
quote:Op zondag 8 april 2012 12:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik zou toch kiezen voor Nasri, vanwege zijn snelheid. Van der vaart is mss verdedigend iets sterker, maar daar heb je Essien al voor.
Ziet er wel vet uit, dankjequote:Op zondag 8 april 2012 12:34 schreef Fuszy het volgende:
http://futhead.com/12/squad/264776
50k, maar ik denk dat het net iets duurder is.
quote:Op zondag 8 april 2012 12:36 schreef vandermar het volgende:
ik vind dit echt een bazig team
[ afbeelding ]
Ik vond mijn Mexicaanse team beter maar gisteren won ik toch het toernooi met mijn BraSilvers. Alle dure BraSilvers (behalve IF/NIF Danilinho) zitten erin:quote:Op zondag 8 april 2012 12:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft iemand hier met een BraSilver team gespeeld? Zo ja, een fijn team?
Haten omdat het 5 at the back isquote:
zal wel aardig wat gekost hebben denk ik. Heb op het moment niet zo veelquote:Op zondag 8 april 2012 12:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vond mijn Mexicaanse team beter maar gisteren won ik toch het toernooi met mijn BraSilvers. Alle dure BraSilvers (behalve IF/NIF Danilinho) zitten erin:
Diego Cavalieri
Marcio Azevedo Thiago Heleno Manoel Cicinho
Richarlyson Jean
Maikon Leite Marlos Morais/Philippe Coutinho
Indio (Eninho of Jo kunnen ook)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
De keeper had die echt moeten hebbenquote:Op zondag 8 april 2012 12:39 schreef Fuszy het volgende:
http://www.fcupdate.nl/vi(...)utm_campaign=twitter
SIF Zwaanswijk
Longshot 99
shot power 99
accuracy 99
dat niveau daarquote:Op zondag 8 april 2012 12:39 schreef Fuszy het volgende:
SIF Zwaanswijk
Longshot 99
shot power 99
accuracy 99
Goh, wat een knalquote:Op zondag 8 april 2012 12:39 schreef Fuszy het volgende:
SIF Zwaanswijk
Longshot 99
shot power 99
accuracy 99
Sjeun team. Die Gonzalez heeft wel aardige stats voor zijn rating.. even een team verzinnen om Speedy G heenquote:
Daarmee scoorde Lindgren een 35 meter tegen mijquote:Op zondag 8 april 2012 12:49 schreef Reemi het volgende:
Fuszy, als je longshots wil scoren moet je Leo Gago halen als CM. Die man heeft me een schot.
Hij is wel goed ja. Al doe ik in deze formatie niet super veel met de LM/RM.quote:Op zondag 8 april 2012 12:51 schreef laucas het volgende:
[..]
Sjeun team. Die Gonzalez heeft wel aardige stats voor zijn rating.. even een team verzinnen om Speedy G heen
1-0 verloren en één schot op goal gehad?quote:Op zondag 8 april 2012 12:57 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb zonet m'n allerbeste potje FIFA ooit gespeeld.
Finale van de gold cup met 5-1 gewonnen van een Serie A team met 5 In Forms + Thiago Silva, Ibrahimovic. Hélemaal weggespeeld. Topwedstrijd.quote:Op zondag 8 april 2012 12:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
1-0 verloren en één schot op goal gehad?
handicapquote:Op zondag 8 april 2012 12:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Finale van de gold cup met 5-1 gewonnen van een Serie A team met 5 In Forms + Thiago Silva, Ibrahimovic. Hélemaal weggespeeld. Topwedstrijd.
Gister ook gewonnen met dat budget Serie A team die jij mij aanraadde, in de finale van de gold cup tegen een kerel met een mega duur Liga BBVA team met messi etc.quote:
Ik eet nu een paasei.quote:Op zondag 8 april 2012 13:01 schreef Rijst het volgende:
Hoi vrolijk Pasen iedereen. Hebben we lekk0r ontbete ofwa?
Ja jij ook? Ik heb nu wel weer honger dus ik ga even een paaslunch maken. Nog chinees over van gisterquote:Op zondag 8 april 2012 13:01 schreef Rijst het volgende:
Hoi vrolijk Pasen iedereen. Hebben we lekk0r ontbete ofwa?
de paus.quote:Op zondag 8 april 2012 13:06 schreef Kamikazie het volgende:
Tegen wie zou ik nou ook alweer een potje spelen zometeen?
Kan je ff jou budget serie A team sturen?quote:Op zondag 8 april 2012 13:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ja jij ook? Ik heb nu wel weer honger dus ik ga even een paaslunch maken. Nog chinees over van gister
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gAfNjZTUbc67gquote:Op zondag 8 april 2012 13:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan je ff jou budget serie A team sturen?
Best wel maar ik had een paar goede deals. Marlos was 72k, Maikon Leite 140k, Manoel 7.6k helemaal in het begin en Cicinho 20.250. Richarlyson is non-rare dus hij is heel goedkoop, en Jean had ik ook maar voor 400.quote:Op zondag 8 april 2012 12:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
zal wel aardig wat gekost hebben denk ik. Heb op het moment niet zo veel.
Die keeper van Portsmouth keepte ook goed, hij hield veel tegen en het werd 2-2 door 2 geweldige goals van Portsmouth, 1 afstandsschot onderkant lat en een volley in de linker hoek.quote:Op zondag 8 april 2012 13:09 schreef vandermar het volgende:
Ik denk dat Foster van WBA wel eens IF kan worden als keeper, hij speelde gisteren een bizar goede partij en hield er gigantisch veel uit bij de 1-0 voorsprong van WBA.
Heeft de 0 niet, dat is jammer dan is het bijna zeker van niet. Foster keepte fenomenaal en sleepte WBA door een groot deel van de wedstrijd heen toen Blackburn veel sterker was.quote:Op zondag 8 april 2012 13:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Best wel maar ik had een paar goede deals. Marlos was 72k, Maikon Leite 140k, Manoel 7.6k helemaal in het begin en Cicinho 20.250. Richarlyson is non-rare dus hij is heel goedkoop, en Jean had ik ook maar voor 400.
[..]
Die keeper van Portsmouth keepte ook goed, hij hield veel tegen en het werd 2-2 door 2 geweldige goals van Portsmouth, 1 afstandsschot onderkant lat en een volley in de linker hoek.
Ik denk dat Foster wel zeker een IF krijgt ja. Ik heb nog naar de lagere divisies gekeken maar er was volgens mij geen hattrick dus waarschijnlijk geen bronze IF. Of misschien Sinclair van Peterborough, die scoorde 2x in een 2-2 gelijkspel volgens mij. Maar dat zal ook niet genoeg zijn.quote:Op zondag 8 april 2012 13:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heeft de 0 niet, dat is jammer dan is het bijna zeker van niet. Foster keepte fenomenaal en sleepte WBA door een groot deel van de wedstrijd heen toen Blackburn veel sterker was.
Uploadquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 13:19 schreef vandermar het volgende:
Gelukkig zijn er veel mensen aan het lobbyen voor Foster IFkan die mooi in dit team http://www.futhead.com/12/squad/403838
Voor hoeveel gaat die aap weg? Heb ik ook nog in m'n club.quote:Op zondag 8 april 2012 13:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Southampton away kit (die met aap erop) Brighton away kit en Leadbitter 4-4-2 in 1 2.5k pack
Er staan nu 2 op voor 1.7k BIN dus voor 1.5k gaat hij vast weg. Ik dacht dat hij meer waard was maar dat valt dus wat tegen.quote:Op zondag 8 april 2012 13:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Voor hoeveel gaat die aap weg? Heb ik ook nog in m'n club.
quote:Op zondag 8 april 2012 13:39 schreef MaartenFM het volgende:
Pfff nog geen wedstrijd gewonnen met Ronaldo, zelfs tegen extreme kutteams niet. Tijdje geleden had ik een vergelijkbaar team maar dan met Afellay en toen won ik bijna alles.
Gaat bij mij ook nog niet helemaal lekker, maar dat komt ook doordat ik m'n vorm nogal kwijt ben. Laatste paar potjes gingen wel goed en dan is Ronaldo echt geweldig goed.quote:Op zondag 8 april 2012 13:39 schreef MaartenFM het volgende:
Pfff nog geen wedstrijd gewonnen met Ronaldo, zelfs tegen extreme kutteams niet. Tijdje geleden had ik een vergelijkbaar team maar dan met Afellay en toen won ik bijna alles.
Vergeet je je Oranje UI niet?quote:Op zondag 8 april 2012 13:40 schreef vandermar het volgende:
[..]niet kunnen winnen met ROnaldo, ik win bijna alles met hem
Hajeequote:Op zondag 8 april 2012 13:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gaat bij mij ook nog niet helemaal lekker, maar dat komt ook doordat ik m'n vorm nogal kwijt ben. Laatste paar potjes gingen wel goed en dan is Ronaldo echt geweldig goed.
[..]
Vergeet je je Oranje UI niet?Het grote EK UI aanvraag topic
quote:Op zondag 8 april 2012 13:40 schreef vandermar het volgende:
[..]niet kunnen winnen met ROnaldo, ik win bijna alles met hem
quote:Op zondag 8 april 2012 13:44 schreef MaartenFM het volgende:
[..]![]()
Laat je team eens zien dan?
@ Reemi ik dacht ook dat het aan mijn vorm lag, maar met mn zilvers win ik wel gewoon met grote cijfers
Honderd Miljard.quote:Op zondag 8 april 2012 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kreeg een Oostenrijkse CB met 77 pace (non-shiny) in een pack maar er staat maar 1 op de markt en dat duurt nog heel lang. Dus voor hoeveel moet ik hem er nu op zetten?
Ja XD XD XD HOE RAAD JE HET HHIAHOAHOIHIquote:Op zondag 8 april 2012 13:47 schreef poker4lifee het volgende:
en je kocht 'm op 50 wedstrijden en 82 doelpunten?
Silver 66, SK Rapid Wien, hij zal dus wel niks waard zijn omdat hij niet in een populaire competitie speelt. Ik probeer gewoon 1k BIN ofzo.quote:Op zondag 8 april 2012 13:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Honderd Miljard.
Is het een bronze? Silver? Gold? Z'n rating? Club. Competitie.
He ik wilde ook een variant met Gerrard nu ie toch zo goedkoop is, mijn versie legt het hier trouwens wel zwaar bij af.quote:Op zondag 8 april 2012 13:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Ronaldo zijn stats
[ afbeelding ]
ah nice wist ik niet. Mijn Kandji nu ook 2 op 1quote:Op zondag 8 april 2012 13:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja XD XD XD HOE RAAD JE HET HHIAHOAHOIHI
Nee, want webapp laat stats zien van spelers vanaf dat je ze hebt gekocht dus dan begint het op 0
66 rated oostenrijker.quote:Op zondag 8 april 2012 13:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Silver 66, SK Rapid Wien, hij zal dus wel niks waard zijn omdat hij niet in een populaire competitie speelt. Ik probeer gewoon 1k BIN ofzo.
Doe Diego ipv Afellayquote:Op zondag 8 april 2012 13:51 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
He ik wilde ook een variant met Gerrard nu ie toch zo goedkoop is, mijn versie legt het hier trouwens wel zwaar bij af.
http://www.futhead.com/12/squad/392704
Mijn geld was trouwens op, vandaar dat middenveld en de RB. Misschien dat ik iets beters kan maken nu.
77 pace, 68 defending, 74 heading. Hoe hij 66 overall kan hebben snap ik niet helemaal. Hij is wel 4-4-2quote:Op zondag 8 april 2012 13:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
66 rated oostenrijker.Max 400 coins ofzo.
Die speedy Gonzalez is zo schandalig goed..Viel bij mij vaak in bij een ouder team en liep alsnog 1 op 1...ieder schot is raak en hij is zo snel en wendbaarquote:
Dit was mijn spreekbeurt.quote:Op zondag 8 april 2012 13:53 schreef Lindgren. het volgende:
Dames en Heren. Ik presenteer u; Santiago Prim. Een 59-rated speler, met 58 longshots.![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/119006130
Applaus voor de moeite.quote:Op zondag 8 april 2012 14:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit was mijn spreekbeurt. [ afbeelding ]
zijn er nog vragen?quote:Op zondag 8 april 2012 14:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit was mijn spreekbeurt. [ afbeelding ]
Ok dankje! Falcao beviel idd niet super goed, kijken of het zo beter gaatquote:Op zondag 8 april 2012 13:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe Diego ipv AfellayNilmar ipv Falcao, ik vind Falcao beter als de wingers meer crossen
Ja ik lagde ook, eerste goal was wel echt lekker van mij hahaquote:Op zondag 8 april 2012 14:05 schreef Thorb het volgende:
Goed gespeeld Kamikazie, allebei ook nog 2x paal
Jammer alleen van die lagg
je internet is gewoon slechtquote:Op zondag 8 april 2012 14:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik lagde ook, eerste goal was wel echt lekker van mij hahaDaarom wou ik ook geen revanche, ff kijken of ik die lag nog kan fixen.
quote:Op zondag 8 april 2012 14:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat kan ook ja haha. Ik ga dat Serie A budget team van je nabouwen trouwens
Rossii1990quote:
Van Persiequote:Op zondag 8 april 2012 14:13 schreef Lindgren. het volgende:
Van Persie of Torres? Van Persie doet het prima, maar ik vond Torres ook een held..
Persie!!!quote:Op zondag 8 april 2012 14:13 schreef Lindgren. het volgende:
Van Persie of Torres? Van Persie doet het prima, maar ik vond Torres ook een held..
RVPquote:Op zondag 8 april 2012 14:13 schreef Lindgren. het volgende:
van persie is een eindbaas. Ook in FUT.quote:Op zondag 8 april 2012 14:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Stelletje Torres-haters
Is RvP zoveel beter of willen jullie geen Torres?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon expres alle beste Franse spelers eruit gelaten of wat?quote:Op zondag 8 april 2012 14:19 schreef Rijst het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/404772
Dit lijkt me nou wel een vet team
30+!!!quote:Op zondag 8 april 2012 14:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon expres alle beste Franse spelers eruit gelaten of wat?
ohja, maar wel veel kutspelers..speelt voor geen meter lijkt me. Alleen Henry (L)quote:
zat maar een week in packs ofzo..verkocht er vorige week nog eentje voor 25K. er staat er nu wel eentje voor 12K ofzo op die niet verkoopt though, dus had wel mazzelquote:
De 0 weight hype lijkt nu wel over te zijn maar het is wel een goede deal. Er werd gisteren een Ephraim voor 19.250 verkocht ofzo.quote:
Lemming van mijn topic.quote:Op zondag 8 april 2012 14:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wakker gezogen worden door 11-jarig broertje__!!!
Jij had je oudere broer wakker gezogen?quote:
Ah, pics van jouw zusjequote:
Wakker gezogen worden door zusjequote:Op zondag 8 april 2012 14:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij had je oudere broer wakker gezogen?
Oh het gaat over een zusje..wat een belgische lemming zeg
Dat lieg jijquote:Op zondag 8 april 2012 14:29 schreef Rijst het volgende:
Kijk wat ik zag lopen in Amsterdam. xD
[ afbeelding ]
Mijn ogenquote:Op zondag 8 april 2012 14:29 schreef Rijst het volgende:
Kijk wat ik zag lopen in Amsterdam. xD
[ afbeelding ]
Leuk team!quote:Op zondag 8 april 2012 14:32 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lijkt me ook wel tof. Hoolahan is echt nice.
Wat zijn die Ieren toch fotogeniekquote:Op zondag 8 april 2012 14:32 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lijkt me ook wel tof. Hoolahan is echt nice.
quote:
Hoe droog is die katquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ik speel met Andersson - Fer - Overtoom en dat speelt echt heerlijk. Heb IF Djuricic, Serero en Duarte nog achter de hand.quote:Op zondag 8 april 2012 14:37 schreef Duuc-nl het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#g7u2lC36bdime
eredivisie team bijna klaar, alleen nog een silver beerens.
Wilde hutchinson op cm, maar kan hem al de hele week niet vinden op de markt..
iemand een goed alternatief?
VANDERMARRETJE!!!!1!!!quote:Op zondag 8 april 2012 14:37 schreef Duuc-nl het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#g7u2lC36bdime
eredivisie team bijna klaar, alleen nog een silver beerens.
Wilde hutchinson op cm, maar kan hem al de hele week niet vinden op de markt..
iemand een goed alternatief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |