Ik zweef anders toch op wolkjes hoorquote:Op zondag 8 april 2012 02:42 schreef kree het volgende:
Komt goed fax
Geen wolkje aan de lucht als je het mij vraagt
Juist goeie instellingquote:Op zondag 8 april 2012 02:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zweef anders toch op wolkjes hoor
Normaal ben ik geneigd om achterdochtig te zijn tegenover alles wat met vrouwen te maken heeft, vanwege wat ervaringen enzo, maar fuck it, ik ga d'r gewoon voor en blijf optimistisch, en anders maar weer op m'n bek, jammer dan
Iddquote:Op zondag 8 april 2012 02:46 schreef kree het volgende:
[..]
Juist goeie instelling
Nieuwe kans. Verleden vergeten
Dit was het exacte gevoel toen ik Faxman's post las.quote:
Alles goed verder?quote:Op zondag 8 april 2012 02:55 schreef b4kl4p het volgende:
Totdat je erachter komt dat zo zomaar vanuit het niets een soa test gaat doen. Net der fucking kut weg gelikt. Meen je toch niet.
Ik snap het probleem niet, ze gaat een soa test doen, wat is het probleem dan?quote:Op zondag 8 april 2012 02:55 schreef b4kl4p het volgende:
Totdat je erachter komt dat zo zomaar vanuit het niets een soa test gaat doen. Net der fucking kut weg gelikt. Meen je toch niet.
ja behalve dat ik geen idee heb hoe die shit werkt gaat het heerlijk. lijkt me dat beffen soa overdragelijk is toch?quote:
Vriend je maakt zorgen om niks, wacht nou maar gewoon de uitslag af.quote:Op zondag 8 april 2012 02:56 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
ja behalve dat ik geen idee heb hoe die shit werkt gaat het heerlijk. lijkt me dat beffen soa overdragelijk is toch?
Ow ok. Ik heb de geschiedenis niet meegekregen verder.quote:Op zondag 8 april 2012 02:56 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
ja behalve dat ik geen idee heb hoe die shit werkt gaat het heerlijk. lijkt me dat beffen soa overdragelijk is toch?
ah fijn, grote dosis gonneroe in mn mond. Ja komop zeg was al op het moment zelf, komt ze klaar zegt ze dat er wat aan de hand is met der en dat ze een soa test gaat doen. Beetje laat me dunkt.quote:Op zondag 8 april 2012 02:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ok. Ik heb de geschiedenis niet meegekregen verder.
Van beffen kan je SOA's krijgen ja, maar de kans op HIV is klein.
Mijn boner zou op dat moment voor altijd gestorven zijn.quote:Op zondag 8 april 2012 03:01 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
ah fijn, grote dosis gonneroe in mn mond. Ja komop zeg was al op het moment zelf, komt ze klaar zegt ze dat er wat aan de hand is met der en dat ze een soa test gaat doen. Beetje laat me dunkt.
Verder wel een schatjeDaarom ben ik wat chaggie, en dat ik wat gefragmenteerd geslapen heb vandaag.
Dit is de reden waarom er van die zelfverminkingsfilmpjes op internet rondzwerven, van ballenhakken tot piksnijden. Komop zeg.quote:Op zondag 8 april 2012 03:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn boner zou op dat moment voor altijd gestorven zijn.
Naja dat is de reden geweest waarom we niet gingen neuken, maar soa is een soa. En beffen kan dan toch ook infecties geven of niet dan.quote:Op zondag 8 april 2012 03:04 schreef Myraela het volgende:
Meeste SOA's neem je gewoon een kuurtje voor toch, is geen ramp hoor.
Je doet er nogal luchtig overquote:Op zondag 8 april 2012 03:04 schreef Myraela het volgende:
Meeste SOA's neem je gewoon een kuurtje voor toch, is geen ramp hoor.
Nouja, ik vind het niet iets om over te stressen. Je test het, je kijkt of je het hebt en dan laat je het behandelen.quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 03:01 schreef heloef het volgende:
Ben ik trouwens die met een enorm huillach kan genieten van de topics van Schenkie?
Zijn laatste parel: Chinees zijn en lelijk.
Als je een vriend of iets in die richting hebt is dat toch niet zo raar?quote:Op zondag 8 april 2012 03:14 schreef b4kl4p het volgende:
Hoe vaak neuken jullie dan. Met de zin: een paar dagen veilig neuken of niet neuken grijpt mij het gevoel dat ik echt wat misdoe.
Jaa in relatie is dagelijks neuken wel oke natuurlijk. Ben ook al veel te lang vrijgezel en kan mijzelf toch niet binden. Wil gewoon ongecompliceerd neuken zonder soa geouwehoer.quote:Op zondag 8 april 2012 03:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je een vriend of iets in die richting hebt is dat toch niet zo raar?
Ik weet niet hoelang die periode toen was, waarschijnlijk wel langer omdat haar vriend toen ook getest moest worden en je in de tussentijd ook niet, nouja ik weet het niet precies hoor.Weet dat de kuur niets voorstelde, maar het wel even ongemakkelijk voor der was.
Ik vind het tragisch en hilarisch tegelijk.quote:
Ik begin Aziaten met de dag leuker te vinden maar dan moeten ze niet lelijk zijn daar heb ik geen zak aanquote:Op zondag 8 april 2012 03:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het tragisch en hilarisch tegelijk.
Tralarisch
Trololololarischquote:Op zondag 8 april 2012 03:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het tragisch en hilarisch tegelijk.
Tralarisch
Lol, daar gaat je geld weerquote:Op zondag 8 april 2012 03:17 schreef Myraela het volgende:
kwart over 3 is een prima tijd om hello kitty dingen te bestellen bij dealextreme.
Hij is spuuglelijk.quote:Op zondag 8 april 2012 03:20 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik begin Aziaten met de dag leuker te vinden maar dan moeten ze niet lelijk zijn daar heb ik geen zak aan
Ik verdien de laatste tijd ook geld, dus ik kan het ook uitgeven.quote:
De consumptiemaatschappijquote:Op zondag 8 april 2012 03:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik verdien de laatste tijd ook geld, dus ik kan het ook uitgeven.
Heb nog geld, krijg woensdag weer nieuw geld, en dan over 2 weken weer studiefinanciering en zorgtoeslag.
Daarbij zit er pas 15 euro aan nutteloze spullen in mn winkelmandje.
Dus een lelijke kutchinees?quote:
Dat zou ik er nog wel bij kunnen hebben mits die geen lelijke kop het, maar ja zak over de kop doet wonderenquote:Op zondag 8 april 2012 03:25 schreef heloef het volgende:
En hij zeikt meer dan een depressieve huisvrouw.
Weltrustenquote:Op zondag 8 april 2012 03:27 schreef Faxie het volgende:
Ik ga lekker slapen, de wekker gaat weer om half 11
Truste mensjes
Toedelsquote:Op zondag 8 april 2012 03:27 schreef Faxie het volgende:
Ik ga lekker slapen, de wekker gaat weer om half 11
Truste mensjes
Waarom krijg jij geld?quote:Op zondag 8 april 2012 03:26 schreef heloef het volgende:
Ik krijg straks allemaal geld besef ik me nu.
Joyful joyful.
Ik voel me heerlijk.quote:Op zondag 8 april 2012 03:26 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
De consumptiemaatschappijvoel je je lekker?
Ik voel me beschissen door mn wijf. geen idee waarom. beetje het gevoel dat het de verkeerde kant op gaat.quote:Op zondag 8 april 2012 03:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom krijg jij geld?
[..]
Ik voel me heerlijk.
Eerste zorgtoeslag en stufi.quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 03:30 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik voel me beschissen door mn wijf. geen idee waarom. beetje het gevoel dat het de verkeerde kant op gaat.
Zo is het leven nu eenmaal...quote:Op zondag 8 april 2012 03:40 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
En zo is het ook! Maar neemt het gevoel niet weg
Is zo, lekker accepteren maar als je dat altijd overkomt zonder goede ervaringen dan schiet het ook niet op. Maar mag niet klagen nog, morgen even lullen met haar en wat afspreken maar ze vindt vast haar ex weer leuker ofzo. Echt de usual shit.quote:
Zo gaat het vaak... en ik zou zeggen probeer het eens alleen weet wel dat je zoiets niet kan omdraaien als die kogel dwars door je hersenen heen gaat en jij je laatste adem uitblaast terwijl al dat weefsel tegen de muur aankwakt en een week later iedereen langs je graf staat.quote:Op zondag 8 april 2012 03:45 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Is zo, lekker accepteren maar als je dat altijd overkomt zonder goede ervaringen dan schiet het ook niet op. Maar mag niet klagen nog, morgen even lullen met haar en wat afspreken maar ze vindt vast haar ex weer leuker ofzo. Echt de usual shit.
Misschien moet ik me gewoon eens door mn kop schieten, om ook eens wat anders te proberen.
Ik begin nu wel keihard te zeiken maar het zou verdomme wel eens leuk zijn als het de andere kant op sloeg. Dat er iemand was die alles voor mij over had in plaats van andersom om uiteindelijk keihard gedumpt te worden.quote:Op zondag 8 april 2012 03:49 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zo gaat het vaak... en ik zou zeggen probeer het eens alleen weet wel dat je zoiets niet kan omdraaien als die kogel dwars door je hersenen heen gaat en jij je laatste adem uitblaast terwijl al dat weefsel tegen de muur aankwakt en een week later iedereen langs je graf staat.
haha je denk het wel, beetje manisch depressief denk ik als ik dit zo terug lees.quote:Op zondag 8 april 2012 04:23 schreef ook_gek het volgende:
Jij bent de nieuwe drama queen van deze reeks begrijp ik?
Ga je nou al Goethe quoten?quote:Op zondag 8 april 2012 04:09 schreef b4kl4p het volgende:
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt
Mss toch wat bipolairs in mijfuck it, we zien morgen wel weer!
Dat zijn meestal van die tijden dat iDeal niet werkt, omdat de bank met onderhoud bezig is enzoquote:Op zondag 8 april 2012 03:17 schreef Myraela het volgende:
kwart over 3 is een prima tijd om hello kitty dingen te bestellen bij dealextreme.
Dude...quote:Op zondag 8 april 2012 03:45 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Is zo, lekker accepteren maar als je dat altijd overkomt zonder goede ervaringen dan schiet het ook niet op. Maar mag niet klagen nog, morgen even lullen met haar en wat afspreken maar ze vindt vast haar ex weer leuker ofzo. Echt de usual shit.
Misschien moet ik me gewoon eens door mn kop schieten, om ook eens wat anders te proberen.
Moggel. Ik ga douchen, ontbijten en Loka ophalen van het station. Wat ga jij doen op deze paasochtend?quote:
helemaal herkenbaar.... mijn ex heeft me ook op lullige manier gedumpt en heeft alweer een ander, waarschijnlijk zn ex idd..... toen we nog wel samen waren zei hij ook gewoon doodleuk tegen me dat de enige reden dat hij en zn ex niet samen waren... was omdat zij niet wilde.quote:Op zondag 8 april 2012 03:45 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Maar dan ben je zelf ook wel een doos dat je niet zelf weggaat.quote:Op zondag 8 april 2012 09:44 schreef marbasnarf het volgende:
toen we nog wel samen waren zei hij ook gewoon doodleuk tegen me dat de enige reden dat hij en zn ex niet samen waren... was omdat zij niet wilde.
Dat hij op dat moment een leuke vriendin (= ik) had was blijkbaar geen goede reden...
weet ik... nog 100 van die voorbeelden...maar ik ging gewoon beter mn best doen, in de hoop dat hij ook beter zn best ging doen... hoop dak hiervan geleerd heb en niet bij "de volgende" de zelfde fout maak... doe gewoon graag mn best.. en als t niet goed gaat... harder proberen!quote:Op zondag 8 april 2012 09:45 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Maar dan ben je zelf ook wel een doos dat je niet zelf weg gaat.
hoopte gewoon dat t er rotter uitkwam dan hij bedoelde...quote:Op zondag 8 april 2012 09:53 schreef Lot88 het volgende:
Als iemand zo'n opmerking tegen mij zou hebben gemaakt had ik per direct mijn spullen gepakt.. Je bent dan tenslotte een surrograat..
Als het niet goed gaat, moet je het soms gewoon loslaten.quote:Op zondag 8 april 2012 09:47 schreef marbasnarf het volgende:
weet ik... nog 100 van die voorbeelden...maar ik ging gewoon beter mn best doen, in de hoop dat hij ook beter zn best ging doen... hoop dak hiervan geleerd heb en niet bij "de volgende" de zelfde fout maak... doe gewoon graag mn best.. en als t niet goed gaat... harder proberen!
Eikels blijf je altijd houden en hoop dak ze in t vervolg sneller herken (en geen smoesjes voor ze bedenk.. "ach, hij is vast moe" of "hij bedoelt t vast niet zo" )
goed voorbeeld... honden zijn alles voor mij.. en t stomme is dak bij honden dus (bijna) altijd t juiste doe. Maar bij mensen gedraag ik me als een idoot, gewoon omdat ik weet dat je met mensen kan praten en ze kan overtuigen/uitleggen en je ook bepaalde sociale verwachtingen hebt.quote:Op zondag 8 april 2012 09:58 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Als het niet goed gaat, moet je het soms gewoon loslaten.
Het is eigenlijk net zoals bij een hond. Als je hem los laat lopen en hij gaat elke keer wat verder van jou aflopen, dan is het ergste wat je kunt doen achter hem aangaan. Want dan rent hij alleen maar verder weg. Negeer je hem echter en loop je gewoon verder naar waar je zelf heen wou, dan zie je hem in verte meestal naar je kijken van "shit, ze gaat zonder mij weg" en komt hij vanzelf weer achter jou aan.
Als hij gehecht aan jou is in ieder geval wel
Ai, dat is inderdaad wel heel erg foutquote:Op zondag 8 april 2012 09:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoopte gewoon dat t er rotter uitkwam dan hij bedoelde...
dus week later ofzo vroeg ik ana hem (omdak toch behoorlijk onzeker was enzo) wat hij leuk vond aan mij... hij had van alels kunnen noemen, mn gevoel voor humor, mn zorgzame karakter, desnoods de keus sokken die ik draag... maar wat zei hij "dat je zo op xxxx lijkt"
ook fijn om te horen....
Nee hoor, mijn opa en oma vinden het wel gezellig..quote:Op zondag 8 april 2012 09:58 schreef Mystikvm het volgende:
Iedereen wenst elkaar fijne Pasen. En dat terwijl ik verder alleen maar mensen hoor klagen dat ze verplicht naar familie moeten. Vroeger stond ik met kerst nog wel eens op en dacht ik "YES, het is kerst!" Met Pasen heb ik dat niet, en volgens mij niemand.
Volgens mij is er niemand die echt uitkijkt naar Pasen en kunnen we beter met elkaar afspreken om niet meer bij elkaar op bezoek te gaan en gewoon lekker vrij te zijn en iets leuks te gaan doen.
/random thought
Moet jij niet een bij een psycholoog gaan praten? Je hebt onzekerheid. Maar jij komt wel extreem onzeker over dusdanig dat je er zelf last van hebtquote:Op zondag 8 april 2012 10:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
goed voorbeeld... honden zijn alles voor mij.. en t stomme is dak bij honden dus (bijna) altijd t juiste doe. Maar bij mensen gedraag ik me als een idoot, gewoon omdat ik weet dat je met mensen kan praten en ze kan overtuigen/uitleggen en je ook bepaalde sociale verwachtingen hebt.
denk dat als je een partner of gezin hebt.. iig met zn allen in 1 huis wootn, dat t echt reuze gezellig is om uitgebreid te ontbijten (eten is altijd goed en wordt veel te weinig tijd voor uitgetrokken om t gezellig aan tafel te doen , kletsen, lekekre hapjes) maar heel de familie afgaan, vind ik ook meer bij kerst horen. Al gana mijn ouders met mn zusje gourmetten, maar ben ik niet uigenodigd... maar das een ander verhaal en naakt ook verder niet uitquote:Op zondag 8 april 2012 09:58 schreef Mystikvm het volgende:
Iedereen wenst elkaar fijne Pasen. En dat terwijl ik verder alleen maar mensen hoor klagen dat ze verplicht naar familie moeten. Vroeger stond ik met kerst nog wel eens op en dacht ik "YES, het is kerst!" Met Pasen heb ik dat niet, en volgens mij niemand.
Volgens mij is er niemand die echt uitkijkt naar Pasen en kunnen we beter met elkaar afspreken om niet meer bij elkaar op bezoek te gaan en gewoon lekker vrij te zijn en iets leuks te gaan doen.
/random thought
Opa's en oma's vinden elk excuus om de familie bij elkaar te brengen gezellig. Zij zijn ook de reden dat verder niemand zin heeft in Pasen. Verplichte familiebezoekjes enzo. Maar ja, opa's en oma's hebben de neiging om zomaar dood te gaan, dus je kan het ook niet maken om er niet te zijn, voor je het weet is het de laatste keer dat je ze ziet.quote:Op zondag 8 april 2012 10:01 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn opa en oma vinden het wel gezellig..
Misschien ben ik dan een hork, maar ik heb jaren samengewoond en we hebben nooit iets aan Pasen gedaan. Ook niet met familie enzo.quote:Op zondag 8 april 2012 10:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk dat als je een partner of gezin hebt.. iig met zn allen in 1 huis wootn, dat t echt reuze gezellig is om uitgebreid te ontbijten (eten is altijd goed en wordt veel te weinig tijd voor uitgetrokken om t gezellig aan tafel te doen , kletsen, lekekre hapjes) maar heel de familie afgaan, vind ik ook meer bij kerst horen. Al gana mijn ouders met mn zusje gourmetten, maar ben ik niet uigenodigd... maar das een ander verhaal en naakt ook verder niet uit
loop ook bij een psycholoog en ga (hopelijk met een maand of 3... wachtlijst enzo) een intensievere therapie volgen, want zit echt enorm in de knoop. en heb echt hele boze gedachten, en dat hoort niet bij mij. Wordt soms beetje bang van mezelf omdat ik mezelf soms gewoon niet meer herkenquote:Op zondag 8 april 2012 10:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Moet jij niet een bij een psycholoog gaan praten? Je hebt onzekerheid. Maar jij komt wel extreem onzeker over dusdanig dat je er zelf last van hebt
Mensen kunnen praten met elkaar tot ze erbij neervallen, maar woorden vallen in het niet bij emoties en gedrag. Honden verspillen gewoon geen tijd aan al dat gepraat.. het is heel duidelijk wat ze willen. En eigenlijk is dat bij mensen niet anders, als je gewoon alles wat ze zeggen even negeert en puur kijkt naar hun acties en emoties.quote:Op zondag 8 april 2012 10:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
goed voorbeeld... honden zijn alles voor mij.. en t stomme is dak bij honden dus (bijna) altijd t juiste doe. Maar bij mensen gedraag ik me als een idoot, gewoon omdat ik weet dat je met mensen kan praten en ze kan overtuigen/uitleggen en je ook bepaalde sociale verwachtingen hebt.
eten is toch leukquote:Op zondag 8 april 2012 10:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan een hork, maar ik heb jaren samengewoond en we hebben nooit iets aan Pasen gedaan. Ook niet met familie enzo.
dat kan ik wel uit je reacties enz opmaken ja. Vervelend hoor. Hopelijk kom je snel weer uit de put! welk soort theraphie ga je volgen EMDR?quote:Op zondag 8 april 2012 10:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
loop ook bij een psycholoog en ga (hopelijk met een maand of 3... wachtlijst enzo) een intensievere therapie volgen, want zit echt enorm in de knoop. en heb echt hele boze gedachten, en dat hoort niet bij mij. Wordt soms beetje bang van mezelf omdat ik mezelf soms gewoon niet meer herken
goede tip! tnxquote:Op zondag 8 april 2012 10:05 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Mensen kunnen praten met elkaar tot ze erbij neervallen, maar woorden vallen in het niet bij emoties en gedrag. Honden verspillen gewoon geen tijd aan al dat gepraat.. het is heel duidelijk wat ze willen. En eigenlijk is dat bij mensen niet anders, als je gewoon alles wat ze zeggen even negeert en puur kijkt naar hun acties en emoties.
Misschien kan marbasnarf dat juist wel heel goed, omdat ze ook goed met honden is, maar ik vind emoties maar lastig. Woorden zeggen veel meer dan emoties en acties.quote:Op zondag 8 april 2012 10:05 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Mensen kunnen praten met elkaar tot ze erbij neervallen, maar woorden vallen in het niet bij emoties en gedrag. Honden verspillen gewoon geen tijd aan al dat gepraat.. het is heel duidelijk wat ze willen. En eigenlijk is dat bij mensen niet anders, als je gewoon alles wat ze zeggen even negeert en puur kijkt naar hun acties en emoties.
emdr is met die piepjes en lichtflitsen toch...?quote:Op zondag 8 april 2012 10:06 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat kan ik wel uit je reacties enz opmaken ja. Vervelend hoor. Hopelijk kom je snel weer uit de put! welk soort theraphie ga je volgen EMDR?
woorden kunnen gelogen zijn, lichaamstaal is vaak onbewust en veel eerlijkerquote:Op zondag 8 april 2012 10:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien kan marbasnarf dat juist wel heel goed, omdat ze ook goed met honden is, maar ik vind emoties maar lastig. Woorden zeggen veel meer dan emoties en acties.
Ik ben heel gevoelig voor fouten en tegenstrijdigheden in dingen die iemand zegt, dus ik denk dat ik het altijd wel merk als iemand liegt.quote:Op zondag 8 april 2012 10:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
woorden kunnen gelogen zijn, lichaamstaal is vaak onbewust en veel eerlijker
Klopt ja. Heb zelf emdr en groepstheraphie gehad. Groepstheraphie werkte voor mij niet heb ik vrij snel laten vallen emdr heb ik wel afgemaakt. Ik ken het gevoel maar al te goen. succes er mee.quote:Op zondag 8 april 2012 10:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
emdr is met die piepjes en lichtflitsen toch...?
dat hebben ze voorgesteld, maar ik wil eigenlijk 2 volle dagen groepstherapie.. das niet alleen (leren) te praten en te vertrouwen in anderen, met soortgelijke problemen (ook fijn om je een keer begrepen te voelen) maar ook creatieve therapie enzo...
om te leren jezelf te uiten en je krijgt handvaten mee waar je daadwerkelijk wat mee kunt ipv een uurtje praten en de rest van de week zelf te moeten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |