Ik zweef anders toch op wolkjes hoorquote:Op zondag 8 april 2012 02:42 schreef kree het volgende:
Komt goed fax
Geen wolkje aan de lucht als je het mij vraagt
Juist goeie instellingquote:Op zondag 8 april 2012 02:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zweef anders toch op wolkjes hoor
Normaal ben ik geneigd om achterdochtig te zijn tegenover alles wat met vrouwen te maken heeft, vanwege wat ervaringen enzo, maar fuck it, ik ga d'r gewoon voor en blijf optimistisch, en anders maar weer op m'n bek, jammer dan
Iddquote:Op zondag 8 april 2012 02:46 schreef kree het volgende:
[..]
Juist goeie instelling
Nieuwe kans. Verleden vergeten
Dit was het exacte gevoel toen ik Faxman's post las.quote:
Alles goed verder?quote:Op zondag 8 april 2012 02:55 schreef b4kl4p het volgende:
Totdat je erachter komt dat zo zomaar vanuit het niets een soa test gaat doen. Net der fucking kut weg gelikt. Meen je toch niet.
Ik snap het probleem niet, ze gaat een soa test doen, wat is het probleem dan?quote:Op zondag 8 april 2012 02:55 schreef b4kl4p het volgende:
Totdat je erachter komt dat zo zomaar vanuit het niets een soa test gaat doen. Net der fucking kut weg gelikt. Meen je toch niet.
ja behalve dat ik geen idee heb hoe die shit werkt gaat het heerlijk. lijkt me dat beffen soa overdragelijk is toch?quote:
Vriend je maakt zorgen om niks, wacht nou maar gewoon de uitslag af.quote:Op zondag 8 april 2012 02:56 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
ja behalve dat ik geen idee heb hoe die shit werkt gaat het heerlijk. lijkt me dat beffen soa overdragelijk is toch?
Ow ok. Ik heb de geschiedenis niet meegekregen verder.quote:Op zondag 8 april 2012 02:56 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
ja behalve dat ik geen idee heb hoe die shit werkt gaat het heerlijk. lijkt me dat beffen soa overdragelijk is toch?
ah fijn, grote dosis gonneroe in mn mond. Ja komop zeg was al op het moment zelf, komt ze klaar zegt ze dat er wat aan de hand is met der en dat ze een soa test gaat doen. Beetje laat me dunkt.quote:Op zondag 8 april 2012 02:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ok. Ik heb de geschiedenis niet meegekregen verder.
Van beffen kan je SOA's krijgen ja, maar de kans op HIV is klein.
Mijn boner zou op dat moment voor altijd gestorven zijn.quote:Op zondag 8 april 2012 03:01 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
ah fijn, grote dosis gonneroe in mn mond. Ja komop zeg was al op het moment zelf, komt ze klaar zegt ze dat er wat aan de hand is met der en dat ze een soa test gaat doen. Beetje laat me dunkt.
Verder wel een schatjeDaarom ben ik wat chaggie, en dat ik wat gefragmenteerd geslapen heb vandaag.
Dit is de reden waarom er van die zelfverminkingsfilmpjes op internet rondzwerven, van ballenhakken tot piksnijden. Komop zeg.quote:Op zondag 8 april 2012 03:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn boner zou op dat moment voor altijd gestorven zijn.
Naja dat is de reden geweest waarom we niet gingen neuken, maar soa is een soa. En beffen kan dan toch ook infecties geven of niet dan.quote:Op zondag 8 april 2012 03:04 schreef Myraela het volgende:
Meeste SOA's neem je gewoon een kuurtje voor toch, is geen ramp hoor.
Je doet er nogal luchtig overquote:Op zondag 8 april 2012 03:04 schreef Myraela het volgende:
Meeste SOA's neem je gewoon een kuurtje voor toch, is geen ramp hoor.
Nouja, ik vind het niet iets om over te stressen. Je test het, je kijkt of je het hebt en dan laat je het behandelen.quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 03:01 schreef heloef het volgende:
Ben ik trouwens die met een enorm huillach kan genieten van de topics van Schenkie?
Zijn laatste parel: Chinees zijn en lelijk.
Als je een vriend of iets in die richting hebt is dat toch niet zo raar?quote:Op zondag 8 april 2012 03:14 schreef b4kl4p het volgende:
Hoe vaak neuken jullie dan. Met de zin: een paar dagen veilig neuken of niet neuken grijpt mij het gevoel dat ik echt wat misdoe.
Jaa in relatie is dagelijks neuken wel oke natuurlijk. Ben ook al veel te lang vrijgezel en kan mijzelf toch niet binden. Wil gewoon ongecompliceerd neuken zonder soa geouwehoer.quote:Op zondag 8 april 2012 03:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je een vriend of iets in die richting hebt is dat toch niet zo raar?
Ik weet niet hoelang die periode toen was, waarschijnlijk wel langer omdat haar vriend toen ook getest moest worden en je in de tussentijd ook niet, nouja ik weet het niet precies hoor.Weet dat de kuur niets voorstelde, maar het wel even ongemakkelijk voor der was.
Ik vind het tragisch en hilarisch tegelijk.quote:
Ik begin Aziaten met de dag leuker te vinden maar dan moeten ze niet lelijk zijn daar heb ik geen zak aanquote:Op zondag 8 april 2012 03:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het tragisch en hilarisch tegelijk.
Tralarisch
Trololololarischquote:Op zondag 8 april 2012 03:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het tragisch en hilarisch tegelijk.
Tralarisch
Lol, daar gaat je geld weerquote:Op zondag 8 april 2012 03:17 schreef Myraela het volgende:
kwart over 3 is een prima tijd om hello kitty dingen te bestellen bij dealextreme.
Hij is spuuglelijk.quote:Op zondag 8 april 2012 03:20 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik begin Aziaten met de dag leuker te vinden maar dan moeten ze niet lelijk zijn daar heb ik geen zak aan
Ik verdien de laatste tijd ook geld, dus ik kan het ook uitgeven.quote:
De consumptiemaatschappijquote:Op zondag 8 april 2012 03:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik verdien de laatste tijd ook geld, dus ik kan het ook uitgeven.
Heb nog geld, krijg woensdag weer nieuw geld, en dan over 2 weken weer studiefinanciering en zorgtoeslag.
Daarbij zit er pas 15 euro aan nutteloze spullen in mn winkelmandje.
Dus een lelijke kutchinees?quote:
Dat zou ik er nog wel bij kunnen hebben mits die geen lelijke kop het, maar ja zak over de kop doet wonderenquote:Op zondag 8 april 2012 03:25 schreef heloef het volgende:
En hij zeikt meer dan een depressieve huisvrouw.
Weltrustenquote:Op zondag 8 april 2012 03:27 schreef Faxie het volgende:
Ik ga lekker slapen, de wekker gaat weer om half 11
Truste mensjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |