Dit. Ongelofelijk wat een pathetisch figuur met zijn imaginaire driewieler.quote:Op zondag 8 april 2012 01:21 schreef Anonyappelmous het volgende:
Misschien kun je maar beter stoppen. Gewoon stoppen. Met Fok.
Of met meedoen in het algemeen.quote:Op zondag 8 april 2012 01:21 schreef Anonyappelmous het volgende:
Gewoon niet fatsoenlijk is.quote:Op zondag 8 april 2012 01:25 schreef Rezania het volgende:
De klacht hier is dat TS geen fatsoenlijk Nederlands kan.
geef amenths euro terug junk!quote:Op zondag 8 april 2012 01:42 schreef jekentmenietman het volgende:
amenth met je grote bek. ik djoek je, zemmel
Je wil hem zijn euro gewoon niet geven skere niggaquote:Op zondag 8 april 2012 03:09 schreef Awesome_ het volgende:
Amenth, ik haat je uit de grond van m'n hart, eerlijk waar.
Sukkelquote:Op zondag 8 april 2012 03:10 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je wil hem zijn euro gewoon niet geven skere nigga
tuurlijk haat je mij jij feunt in een skere bak terwijl ik langs rij in een dikkequote:Op zondag 8 april 2012 03:09 schreef Awesome_ het volgende:
Amenth, ik haat je uit de grond van m'n hart, eerlijk waar.
quote:Op zondag 8 april 2012 03:12 schreef amenth het volgende:
[..]
tuurlijk haat je mij jij feunt in een skere bak terwijl ik langs rij in een dikke
eerder zon sjappie waar je een gram 7 strepen voor 40 euro aan verkooptquote:Op zondag 8 april 2012 03:15 schreef Nikmans het volgende:
[..]
[..]
Deze maninspiratie en harde taal recht van de straat
Hilarisch inderdaad.quote:Op zondag 8 april 2012 03:17 schreef amenth het volgende:
[..]
eerder zon sjappie waar je een gram 7 strepen voor 40 euro aan verkoopt
Ja manquote:Op zondag 8 april 2012 03:17 schreef amenth het volgende:
[..]
eerder zon sjappie waar je een gram 7 strepen voor 40 euro aan verkoopt
Ik wil graag amenth bedanken omdat zijn domheid mij de inspiratie heeft gegeven.quote:Op zondag 8 april 2012 03:15 schreef Nikmans het volgende:
[..]
[..]
Deze maninspiratie en harde taal recht van de straat
waarom haten op amenthquote:Op zondag 8 april 2012 03:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Amenth; je kleine pieledokus en afzichtelijke rotmuil al gecompenseerd met dit topic?
Inmiddels lenig genoeg geworden voor autofellatio?quote:
praat nederlands artisquote:Op zondag 8 april 2012 05:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Inmiddels lenig genoeg geworden voor autofellatio?
Als jij eens een keer een woordenboek zou openslaan zou een wereld voor je open gaan...quote:Op zondag 8 april 2012 05:09 schreef amenth het volgende:
Gewoon een kneuzen woord dan want ik ken hem niet
Dit topic zegt toch genoeg?quote:
Precies dit. Zonder grappen en grollen.quote:Op zondag 8 april 2012 05:15 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Dit topic zegt toch genoeg?
fuck een woordenboek ouwe daar maak je geen meer doekoe vanquote:Op zondag 8 april 2012 05:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als jij eens een keer een woordenboek zou openslaan zou een wereld voor je open gaan...
Maar goed... een voorwerp zinkt (Amenth) of drijft, dus vandaar.
Een woordenboek kun je in zekere zin hol maken dus buiten taalkundige kennis kan je meer met een woordenboek doen,maar je moet schijnbaar nog leren amenth, dat maakt niet uit, vind ik altijd wel leuk om te zien maar ik heb er op het moment echt geen tijd voor....quote:Op zondag 8 april 2012 05:26 schreef amenth het volgende:
[..]
fuck een woordenboek ouwe daar maak je geen meer doekoe van
Was dit al vaak genoeg gepost?quote:Op zondag 8 april 2012 01:21 schreef Anonyappelmous het volgende:
ja dat wel bij 100 komt er al vaak een knuppel bijquote:Op zondag 8 april 2012 09:47 schreef Pharkus het volgende:
Zijn de klappen minder hard dan bij 100 euro's?
Op zich ben ik het met je eens dat het om het principe gaat. Ik vind alleen wel dat je pas iets uit principe mag doen als je dat woord ook gewoon kan spellen....quote:Op zondag 8 april 2012 01:17 schreef amenth het volgende:
best irritant om iemand te moeten zoeken en slaan voor 1 euro (wachttijd max 1 maand daarna klappe is de regel hier)
tis natuurlijk maar een euro maar het gaat om de prinsipe
Mensen die aan proberen te pappen bij de grootste Flippo op FOK!quote:Op maandag 9 april 2012 11:30 schreef sinepedraap het volgende:
Mensen die Amenth zijn straatreputatie en hosselskills wantrouwen.
Echt het zijn net peuters met hun eigen geheimtaaltje.quote:Op maandag 9 april 2012 12:36 schreef 3M1N3M het volgende:
Sahbi.. ik zweer jou als die mattie fokt tabonje mek ik zou hassen hamith enzo bij halen..
Ze klappe zijn hoofd popopop morge zijn gezicht in gaas vriend glas in zijn gezicht alles
Mensen die denken dat het iemand ook maar een drol kan schelen wat onbekende FOK! users van ze vinden.quote:Op maandag 9 april 2012 12:32 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mensen die aan proberen te pappen bij de grootste Flippo op FOK!
En toch reagerenquote:Op maandag 9 april 2012 12:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het iemand ook maar een drol kan schelen wat onbekende FOK! users van ze vinden.
ow shit je hebt gelijk ouwe ahah zomaar ttypfoutjequote:
Kijk, ook nog rente ervoor gekregen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:47 schreef amenth het volgende:
Hy heef al betaald stond net trillend voor me deur maar hy gaf wel 2 ipv 1
Mag hij jou nu slaan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:47 schreef amenth het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:47 schreef amenth het volgende:
niemand slaat my heb maar paar Gs bove me staan van alle mense die k ken danquote:
Jij bent hem nu nog een euro schuldig, hij mag jou dus best slaan lijkt me.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:51 schreef amenth het volgende:
[..]
niemand slaat my heb maar paar Gs bove me staan van alle mense die k ken dan
niet zien rijde maar zie hem wel is feune centrum jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:39 schreef Gulmez het volgende:
amenth mattie, heb je wel is Mosheb zien rollen door de straten van rotterdam?
Wie blaasd harder met ze waggie dan jy of hemquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:43 schreef amenth het volgende:
[..]
niet zien rijde maar zie hem wel is feune centrum ja
je druk maken om 1 euroquote:Op zondag 8 april 2012 01:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
Fantasieën van scholiertje
Stoer hoor allemaal
gaat tog om prinsipequote:Op dinsdag 10 april 2012 16:13 schreef Superthomas het volgende:
[..]
je druk maken om 1 euro
TS, ben je zo arm dat je die euro zo hard nodig hebt?
we rolde gwn hele randstad mattie soms ook ff van die verre krake weetje kan nie de hele tyd in de buurt blijve dan gaat popo ook vrage stellequote:
Volgens TS gaat het om een stom principequote:Op dinsdag 10 april 2012 17:15 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Wat een gezeik om 1 euro, je moet je schamen TS!
't Gaat om principe. Ik geef hem gelijk. Zaken zijn zaken, of niet dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:15 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Wat een gezeik om 1 euro, je moet je schamen TS!
Om iemand voor 1 euro in elkaar te meppen gaat gewoon te ver!quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:22 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
't Gaat om principe. Ik geef hem gelijk. Zaken zijn zaken, of niet dan?
waarom? Als.ie nou goede rede geef of ff een fiets voor je jat ipv te betale s t goed maar hy kwam met nix dan krijg je gwn vuistequote:Op dinsdag 10 april 2012 17:47 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Om iemand voor 1 euro in elkaar te meppen gaat gewoon te ver!
Als jij een gram wiet minder geeft bijvoorbeeld dan afgesproken wordt je toch ook kankerhard geklapt of niet dan? Dan doe je toch zelfde voor 1 euro te weinig. Zaken zijn zaken mevrouw.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:47 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Om iemand voor 1 euro in elkaar te meppen gaat gewoon te ver!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |