Sukkelquote:Op zondag 8 april 2012 03:10 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je wil hem zijn euro gewoon niet geven skere nigga
tuurlijk haat je mij jij feunt in een skere bak terwijl ik langs rij in een dikkequote:Op zondag 8 april 2012 03:09 schreef Awesome_ het volgende:
Amenth, ik haat je uit de grond van m'n hart, eerlijk waar.
quote:Op zondag 8 april 2012 03:12 schreef amenth het volgende:
[..]
tuurlijk haat je mij jij feunt in een skere bak terwijl ik langs rij in een dikke
eerder zon sjappie waar je een gram 7 strepen voor 40 euro aan verkooptquote:Op zondag 8 april 2012 03:15 schreef Nikmans het volgende:
[..]
[..]
Deze maninspiratie en harde taal recht van de straat
Hilarisch inderdaad.quote:Op zondag 8 april 2012 03:17 schreef amenth het volgende:
[..]
eerder zon sjappie waar je een gram 7 strepen voor 40 euro aan verkoopt
Ja manquote:Op zondag 8 april 2012 03:17 schreef amenth het volgende:
[..]
eerder zon sjappie waar je een gram 7 strepen voor 40 euro aan verkoopt
Ik wil graag amenth bedanken omdat zijn domheid mij de inspiratie heeft gegeven.quote:Op zondag 8 april 2012 03:15 schreef Nikmans het volgende:
[..]
[..]
Deze maninspiratie en harde taal recht van de straat
waarom haten op amenthquote:Op zondag 8 april 2012 03:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Amenth; je kleine pieledokus en afzichtelijke rotmuil al gecompenseerd met dit topic?
Inmiddels lenig genoeg geworden voor autofellatio?quote:
praat nederlands artisquote:Op zondag 8 april 2012 05:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Inmiddels lenig genoeg geworden voor autofellatio?
Als jij eens een keer een woordenboek zou openslaan zou een wereld voor je open gaan...quote:Op zondag 8 april 2012 05:09 schreef amenth het volgende:
Gewoon een kneuzen woord dan want ik ken hem niet
Dit topic zegt toch genoeg?quote:
Precies dit. Zonder grappen en grollen.quote:Op zondag 8 april 2012 05:15 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Dit topic zegt toch genoeg?
fuck een woordenboek ouwe daar maak je geen meer doekoe vanquote:Op zondag 8 april 2012 05:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als jij eens een keer een woordenboek zou openslaan zou een wereld voor je open gaan...
Maar goed... een voorwerp zinkt (Amenth) of drijft, dus vandaar.
Een woordenboek kun je in zekere zin hol maken dus buiten taalkundige kennis kan je meer met een woordenboek doen,maar je moet schijnbaar nog leren amenth, dat maakt niet uit, vind ik altijd wel leuk om te zien maar ik heb er op het moment echt geen tijd voor....quote:Op zondag 8 april 2012 05:26 schreef amenth het volgende:
[..]
fuck een woordenboek ouwe daar maak je geen meer doekoe van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |