Release: 30 september 2011SPOILER: Heel veel info over Fifa 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Interessante #FIFA12 tweets
@Dave797
New Kit selection is epic! Full player models now instead of just kit graphics. #FIFA12
@Adam_Bhatti
First of all new intro to the game. First clip shows select player celebrating and warming up, then shows teams in tunnel. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Emirates Stadium has a lower swinging camera compared to Stamford Bridge, very nice #FIFA12
@Adam_Bhatti
OMG! Seamless throwin’s! No cutscene! ball goes out, you chase it, pick up and throw! Even throw from way behind the line! #FIFA12
@Dave797
Haha players now kick the ball back to the opposition after fouls/injuries. Lovely cosmetic touch. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Yeh, day time graphics are special. really impressed with the new filter #FIFA12
@Adam_Bhatti
player rating screens after the game have real life pictures of players! Nice touch! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling = Win. Very similar to PES in terms of close control. Massive difference from FIFA 11. Impressive animation! Messi = God! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling is so different, and so many context animations too. Love it
@Dave797
Shooting is much heavier now. Which I for one love. Power bar now divided in to four chambers instead of 3. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Wow to the shooting! Brand new ball physics guys! Finally…low hard crackers! #FIFA12
@tem1985
First thought, Shooting feels WAY better.
@Suffwan
Impact engine looks good. Almost Backbreaker-esque. Tackling and defending harder this year.
@Dave797
Amazing. Just had Walcott pull up mid run with a muscle injury. Extra time and he was scythed by Lampard earlier. sweet! #FIFA12
@Adam_Bhatti
First OMG moment! Player down injured. Ref stops play AFTER a few seconds. Sub him off. Restart, drop ball, and player kicks back to keeper!
@tem1985
First player injure themselves with a muscle strain in game. Looks sick! #FIFA12quote:Echte gezichten in FIFA 12
De gezichten in FIFA worden zo nauwkeurig mogelijk nagemaakt. Dit wordt allemaal in een enorme hoge kwaliteit gedaan door middel van EA Motion en 18 camera’s met 15 megapixels. Voeg daar nog een super computer bij en je krijgt een levensecht gezicht in een game. In een aflevering van EA Sports TV is te zien dat het Duitse elftal op bezoek mag komen en onder al het geweld van de camera’s worden hun gezichten nauwkeurig vastgelegd. Ook zien we spelers terug van Aston Villa in het lijstje.quote:FIFA 12 EA Sports Football Club
EA Sports introduceerde de EA Sports Football Club voor FIFA 12. Hieronder volgen de screenshots van de nieuwe feature. Voor de EA Sports Football club kies je je favoriete team en probeert zo hoog mogelijk te eindigen op verschillende ranglijsten. Ook zal je verschillende uitdagingen moeten spelen om aan meer punten te komen.
• EA Sports Football club is het eerste jaar geheel gratis.
• Kies je favoriete club, maar speel als elke team om punten te krijgen voor je team om hogerop te komen op de ranglijsten.
• Alles wat je doet zal ervoor zorgen dat je team een stapje dichterbij de virtuele kop komt.
• Houd de voortgang bij van je vrienden op elk platform. Bekijk het via FaceBook, mobiele telefoon of via je Ipad.
• De live service zorgt ervoor dat fans van over de hele wereld tegen elkaar kunnen spelen.
• Verdien experience points (XP) en bereik een hoger level om zo je status op te bouwen. Hou alles bij van je vrienden, challenges en je status via easportsfootballworld.com
• De echte verhaallijnen zullen ervoor zorgen dat EA Sports Football Club altijd interessant blijft en met nieuwe dingen komt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | |---------------------------------------------| |PLATFORM: PC | |---------------------------------------------| |FOK!Nick | Fifa 12 Nick | | | | |ClapClapYourHands | EchoDev | |Cara | Stetoe | |vaagjunior | vaagjunior | | | | |---------------------------------------------| |PLATFORM: XBOX360 | |---------------------------------------------| |FOK!Nick | Fifa 12 Nick | | | | |Zandman030 | MrSaNdMaN NL | |Burrito | Shyne85 | |n0ir | Cr00kk | |Stringer | Str1ng3r | |Gaijin | pet21 | |MRN89 | Weejee1337 | |---------------------------------------------| |PLATFORM: PS3 | |---------------------------------------------| |FOK!Nick | Fifa 12 Nick | | | | |Afhaalchinees | brouwer-n | |Zerokil | Psvunited | |Max-Westerman | Maikel-AFCA | |J-V | johnson076 | |---------------------------------------------| |
Heel EA doet stoer..quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:58 schreef Vijf_voor het volgende:
"You have already been asked to sign in for this club" De invite zit alleen niet in mijn mail
Heel herkenbaar! Heb ik ook altijd, eigenlijk kun je in dit spel nooit een tackle inzetten als er iemand doorgebroken isquote:
Inderdaad herkenbaar. Voel je eerst die adrenalinekick van een perfecte sliding, kun je daarna gelijk inrukken!quote:
Zucht ja. Elke tackle is bijna een kaart bij mijquote:Op woensdag 11 april 2012 10:00 schreef Kerol het volgende:
[..]
Heel herkenbaar! Heb ik ook altijd, eigenlijk kun je in dit spel nooit een tackle inzetten als er iemand doorgebroken is
Als je het elke keer doet en je merkt elke keer weer dat het faalt, waarom doe je het dan steeds?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:12 schreef Burrito het volgende:
Uittrappen is sowieso echt irritant. Hoevaak gebeurd het niet dat je de bal uitschiet en dat je op het middenveld het kopbal verliest en de bal gewoon bij een vrijstaande spits van je tegenstander komt. Je bent gewoon compleet kansloos als je dat kopduel verliest.
Opbouwen via de verdediging? Mijn tegenstanders zitten er dan gelijk op. Heb er ook vaak last van dat ik op t middenveld t kopduel verlies. Naar de zijkant schieten lukt me nooit goed (zal wel iets fout doenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:36 schreef Slickk het volgende:
[..]
Als je het elke keer doet en je merkt elke keer weer dat het faalt, waarom doe je het dan steeds?
Ga dan opbouwen via je verdediging of lange bal naar de zijkant ipv door het midden. Hoe simpel kan het zijn...
eerst richten, daarna pas schieten. als je schiet kan je geen richting meer aangevenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:23 schreef Platina het volgende:
[..]
Opbouwen via de verdediging? Mijn tegenstanders zitten er dan gelijk op. Heb er ook vaak last van dat ik op t middenveld t kopduel verlies. Naar de zijkant schieten lukt me nooit goed (zal wel iets fout doen), dus ik doe vaker op halve kracht uittrappen dan komt de bal vaak wel aan.
Ik heb precies hetzelfde, Mensen waar ik regelmatig tegen speel, worden ook niet eens meer bang bij een penaltyquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:04 schreef De-Hamster het volgende:
Ik kan echt totaal geen penaltys schieten of nemen, ik kan ze niet rechts of links in t hoekje schieten. Want als ik daarheen schiet dan gaat die naast.
Heb ik ook precies, speel je met toetsenbord? Ik welquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:04 schreef De-Hamster het volgende:
Ik kan echt totaal geen penaltys schieten of nemen, ik kan ze niet rechts of links in t hoekje schieten. Want als ik daarheen schiet dan gaat die naast.
Volgens mij LT + RS naar links duwen en dan naar rechts of de andere kant op: LT + RS rechts inhouden en na de ballroll naar links duwen.. maar er is nog een variant volgens mij, even uitproberen.quote:
Geniale Actie!!quote:
sowieso fifa-soundtrack is altijdquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:45 schreef tochweerhenk het volgende:
Dit was echt een geweldig lied in fifa 10.
IS DE BEKEER AAN GELIJK BEKER SPELENquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:30 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Wat een faal ,
3 - 0 voor in de online halve finale,
En toch nog met 3-4 verliezen ..
KSIOijadebtquote:Op zondag 22 april 2012 19:18 schreef Proletariaat het volgende:
WEet iemand hoe je dat doet dat je zegmaar online met 2 man any bent?
Ik zag op Tweakers staan dat het 30 euro was, dus dan zou het 2400 punten zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 19:58 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
1200 Microsoft points dacht ik, is 15 euro ongeveer
Vanaf wanneer te downloaden ? Dan moet ik namelijk een psn kaart gaan halenquote:Op zondag 22 april 2012 21:22 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik zag op Tweakers staan dat het 30 euro was, dus dan zou het 2400 punten zijn.
Vanaf 24 april. Je moet wel Fifa 12 hebben wil je de DLC uberhaupt kunnen spelen, trouwens.quote:Op maandag 23 april 2012 13:33 schreef mindyourstep het volgende:
[..]
Vanaf wanneer te downloaden ? Dan moet ik namelijk een psn kaart gaan halen
Je kan penaltys oefenen in de arena en dan ook de "bullseye" aanzetten, zodat je kan mikken. Op die manier kan je oefenen voor penalty's in een echte wedstrijdquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:04 schreef De-Hamster het volgende:
Kan bij de online lobby, er zijn speciale rooms voor.quote:Op zondag 22 april 2012 19:18 schreef Proletariaat het volgende:
WEet iemand hoe je dat doet dat je zegmaar online met 2 man any bent?
Knap als je die aan het werk krijgt. Bij mij crashed hij bij inlog scherm tenzij ik me cloud als storage kies. Daarnaast geeft hij nu een foutmelding als je die full version wil downloaden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:52 schreef Gramulanion het volgende:
De Euro 2012 expansion staat er voor 0 ms points op.Ben nu aan 't downloaden.
Op de ps3 is dat de proefversie, misschien dat dat ook zo is op de xbox?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:52 schreef Gramulanion het volgende:
Volgens mij is dat de demo versie, de volledige versie kost gewoon 1800 punten...quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:52 schreef Gramulanion het volgende:
Nee het was de volledige versie, maar hij blijft nu hangen op 99 procent.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:20 schreef Slickk het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de demo versie, de volledige versie kost gewoon 1800 punten...
Hij geeft bij mij een foutmelding dat hij het niet meer kan downloadenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee het was de volledige versie, maar hij blijft nu hangen op 99 procent.
Je kan bij die nieuwe mode maar 2 of 3 wedstrijden spelen. Daarna krijg je een melding dat je moet betalen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:35 schreef Slickk het volgende:
Weet iemand dan het verschil tussen de proefversie en de volledige game? Ik kan van alles doen, maar er staat nog wel Proefversie boven in beeld...
Veel teams, welke nog meer dan? Wales was volgens mij de enige die nog niet in Fifa 12 zat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:13 schreef VelitoX het volgende:
De DLC ziet er best ok uit tot nu toe, al is het zwaar slecht dat er veel teams zonder licentie zijn... (Wales met bijvoorbeeld Gavin Belth en Rumsey....).
Servie, Bosnie Herzegovina, Malta, San Marino (en vergelijkbare landen)... Best veel opzich (geen zin om ze allemaal te noemen haha). Wat best dom is allemaal, aangezien veel vd spelers (zoals Dzeko van Bosnië) gewoon in het originele spel zitten....quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Veel teams, welke nog meer dan? Wales was volgens mij de enige die nog niet in Fifa 12 zat.
Nouja dan ga ik hem sowieso niet kopenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:49 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Servie, Bosnie Herzegovina, Malta, San Marino (en vergelijkbare landen)... Best veel opzich (geen zin om ze allemaal te noemen haha).
Dat vraag ik mij dus ook afquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:50 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Nouja dan ga ik hem sowieso niet kopen. In die world cup game waren alle namen wel echt geloof ik, waarom dan nu opeens niet meer?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:56 schreef Nuchterheid het volgende:
Je kan die nieuwe shirts van het Nederlands elftal ook niet eens in Fifa 12 gebruiken![]()
Dat is nooit zo geweest.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:01 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nieuwe EK shirts zijn niet te gebruiken in de originele Fifa 12
Wat is er mis met Polen dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:05 schreef VelitoX het volgende:
Turkije heeft licentie, het andere hostland Oekraïne heeft geen licentie net als Polen... redelijk faal...
Dus ook nepnamen? In de WK game hadden ze teminste echte namen, wel nepshirts dan maar dat vind ik wat minder erg.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:05 schreef VelitoX het volgende:
Turkije heeft licentie, het andere hostland Oekraïne heeft geen licentie net als Polen... redelijk faal...
Nepnamen en nepshirt Oekraïne ja, en Polen alleen geen goed shirt. Ik had wel verwacht dat de EK deelnemers gewoon volledig gelicenseerd zouden zijn...quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:06 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Dus ook nepnamen? In de WK game hadden ze teminste echte namen, wel nepshirts dan maar dat vind ik wat minder erg.
Dat minstens inderdaad ja, dan ga ik hem dus ook niet kopenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:10 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nepnamen en nepshirt Oekraïne ja, en Polen alleen geen goed shirt. Ik had wel verwacht dat de EK deelnemers gewoon volledig gelicenseerd zouden zijn...
Ja EA is weer lekker bezig. Kan ondertussen de Euro 2012 weer niet spelen omdat ik ineens weer een trial versie zou hebben. Mensen wees verstandig en download deze DLC vooral NIET.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:52 schreef LDS het volgende:
Flikkers bij EA, ik had verwacht dat alle officiele namen er in zouden zitten. Weten we ook meteen waarom hij 20 euro is. Zit ook nog vol met bugs in de Online mode, zo worden er standaard 5 wisselspelers maar gepakt, bij Nederland zijn dat Krul en Vorm, Maduro, De Jong en Vlaar. Heb je dus geen flikker aan.
EA![]()
![]()
![]()
Van dat laatste had ik ook al een gevoelquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:20 schreef 3rdRock het volgende:
kreeg net trouwens een update op ps3, weet niet welk versienummer helaas. het lijkt erop dat oa het lettertype van die voetbaluitslagen en welk nummer gespeeld wordt zijn veranderd en het spel lijkt soepeler te spelen. maar dat laatste kan natuurlijk aan mij liggen
Hetzelfde hier, H2H vond ik altijd redelijk kut spelen, maar dit speelt lekker soepel idd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:21 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Van dat laatste had ik ook al een gevoel
Jop dr is een trial versie.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:36 schreef tochweerhenk het volgende:
Is er ook demo?
Zo te zien even wachten met kopen, zit vol met faals dus.
Rusland heeft ook geen echt shirtquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:10 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nepnamen en nepshirt Oekraïne ja, en Polen alleen geen goed shirt. Ik had wel verwacht dat de EK deelnemers gewoon volledig gelicenseerd zouden zijn...
Serieus?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:46 schreef Anthony9219 het volgende:
En dat kut EA heeft natuurlijk ook al de servers van world cup 2010 eraf gegooid
Je weet zeker dat je zowel dat bestandje van 600nogwat MB (dat is de trailversie) als die van 100 kb hebt gedownload?quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:11 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja EA is weer lekker bezig. Kan ondertussen de Euro 2012 weer niet spelen omdat ik ineens weer een trial versie zou hebben. Mensen wees verstandig en download deze DLC vooral NIET.
Jawel dat staat in PS3 store, in caps lettersquote:Op woensdag 25 april 2012 18:01 schreef LDS het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je zowel dat bestandje van 600nogwat MB (dat is de trailversie) als die van 100 kb hebt gedownload?Ik ging eerst de fout in, had gewoon volledige versie gedownload (die 100kb) en helemaal niet de trailversie, kwam niet in beeld ofzo dat het in die volgorde moest
Inderdaad, tegen CPU spelen is nog verschrikkelijker dan in Fifa 12.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:16 schreef mr-green het volgende:
Ik vind Euro 2012 wel veel trager spelen als Fifa 12
Daarnaast is online het niveau wel hoger
Het voelde heel stroperig aan bij mij. Zelfs een sprint trekken met Villa voelde zo sloomquote:Op donderdag 26 april 2012 11:16 schreef mr-green het volgende:
Ik vind Euro 2012 wel veel trager spelen als Fifa 12
Daarnaast is online het niveau wel hoger
Divisie 3 hier, 7 x op rij promotiequote:Op donderdag 26 april 2012 21:47 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ben in vorm hoor.
In divisie6
geen wedstrijd verloren 6 gespeeld 5 gewonnen 1 gelijk.
Ik zit nu eindelijk in divisie 5
Ik heb het 2x gehad, maar een vriend van mij heeft het vaker. Allebei hebben we Euro 2012.quote:Op zondag 29 april 2012 11:46 schreef Winski05 het volgende:
Zeg, zijn er meer mensen waarbij Fifa12 steeds vastloopt bij het opstarten van het spel op de xbox? Sinds ik euro2012 heb gedownload loopt het spel om de haverklap vast! Constant op hetzelfde punt bij het opstarten. Meer mensen last van? En is er wellicht een oplossing voor?
Nu maar weer wegquote:
niet tijdens de wedstrijden, maar soms wel tijdens de rust als je de wedstrijdstatistieken kunt bekijken. heb er verder geen last van ofzoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:47 schreef Stienn het volgende:
hebben jullie ook sinds een aantal weken een streep door het hele beeld? in het midden, verticaal.
Jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:47 schreef Stienn het volgende:
hebben jullie ook sinds een aantal weken een streep door het hele beeld? in het midden, verticaal.
FIXEDquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:04 schreef replay11nl het volgende:
Heb echt een heerlijk voetballend team nu...
------------------------Vermeer----------------------------
Alves------Vertonghen------Vidic-------Jordi Alba
-------------------------Wilshere--------------------------
--------------Kroos--------------Henriksen-------------
Ronaldo-------------------------------------------Bale/Hulk
--------------------------Neymar--------------------------
Mijn Fifa of Fifa aanpassen > Teams > bewerken > updatesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:59 schreef Platina het volgende:
Iemand een idee hoe ik mijn teams weer goed krijg? Moest de update downloaden maar als ik nu online ga spelen wordt ik gedisconnect omdat ik het juiste squad roster heb. Dan krijg ik een melding dat ik iets moet downloaden maar ik kan niet vinden waar!
Komt door de update ofzoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:08 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Hebben jullie ook ineens een streep in het midden bij de arena? Ik heb het, mijn huisgenoot heeft het en mijn pa idem...
Krijg je dan ook "GOLGOLGOL"quote:Op zondag 6 mei 2012 11:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Weet iemand hoe je Spaans commentaar toe kan voegen voor FIFA 12 PC
Gamepadquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:40 schreef Mike-The-Situation het volgende:
hoe the fuck speel je fifa op pc?
Net gedegradeerd naar divisie 2. Had aan een punt genoeg, maar verloor in blessuretijd met 1-0quote:Op woensdag 16 mei 2012 01:22 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Hoi, ik ben ook die-hard FIFA fan. Iedereen hier speelt zeker in divisie 1???
4231 spelen met Chelsea. Heb een winstreak van 21 nu daarmeequote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:21 schreef De-Hamster het volgende:
Het gaat echt drama ik zat in divisie vier en kan letterlijk geen wedstrijd meer winnen niet met real, niet met ned elftal niet met engels elftal niet met man city geen enkele. Ik zit nu in divisie 6 en moet nog gaan vechten tegen degradatie. behoorlijk irritant is dat.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:14 schreef marcie216 het volgende:
Zijn hier mensen die 2vs2 op de ps3 willen?
Ik speel met een maat en we willen wel is een keer tegenstand.
Ja ik wil best een keer hoor, moet je wel een vriend zoekenquote:
Ik heb geen vriendenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja ik wil best een keer hoor, moet je wel een vriend zoeken
En nog iets, weet iemand hier misschien een site waar je 2vs2 toernooien kan spelen?
joo isgoed, laat maar weten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden
Nee grapje, ik zal even wat rondvragen
Vanavond misschien, net nieuw spel gehaaldquote:
heb ik ook een paar keer gehad in de gewone online modus. na een modemreset heb ik er geen last meer van. weet alleen niet of dat dat verband houdtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:22 schreef marcie216 het volgende:
weet iemand hoe het komt, dat als je 2vs2 wilt spelen,net voor de wedstrijd begint er staat dat je selectiebestand niet goed ofso is?
Is echt irritant..
moet sporten morgenmiddagquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:33 schreef EVH001 het volgende:
Iemand zin in toernooitje morgenmiddag op PS3????
Eens even kijkenquote:
wtf is PSN danquote:
Een formatie met 2 aanvallers zoals 4-1-2-1-2 met een aanvallende opstelling.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:37 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
wtf is PSN dan
en dan nog iets, ikz it divisie 6 () , heb ook weinig tijd.. dan speel ik tegen een mattie he, die zit divsie 2.. die heeft heel de tijd 2 spelers kort bij elkaar staan op het veld om 1-2tjes uit te voeren, reuzehandig. Als ik dat probeer faal ik..
Hoe doet ie dat??????
hangt van je opstelling af...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:37 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
wtf is PSN dan
en dan nog iets, ikz it divisie 6 () , heb ook weinig tijd.. dan speel ik tegen een mattie he, die zit divsie 2.. die heeft heel de tijd 2 spelers kort bij elkaar staan op het veld om 1-2tjes uit te voeren, reuzehandig. Als ik dat probeer faal ik..
Hoe doet ie dat??????
No problemoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Doe ik morgen als jullie het niet erg vinden, zit mobiel nu
geen probleem.;)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Doe ik morgen als jullie het niet erg vinden, zit mobiel nu
hoelaat, na de CL finale?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Morgens een 2v2 doen met deze groep? We zijn nu mooi met 4
hoelaat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Morgens een 2v2 doen met deze groep? We zijn nu mooi met 4
half 2?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:56 schreef EVH001 het volgende:
Mij maakt het ook niet echt uit. Als het maar voor etenstijd is.
2 uur doen??
mee eensquote:
quote:
Richievdmquote:
Kan niet als we 2v2 gaanquote:
in hoofdmenu op x (?) drukken waar je ook je aantal punten kan vinden en de uitdagingen.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:06 schreef falling_away het volgende:
Misschien een stomme vraag maar waar vind ik de EAS FC Newsfeed.
In H2H zie ik steeds die melding komen maar ik zie dat nergens.
Ik had die uitdagingen nog nooit gezien!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 07:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
in hoofdmenu op x (?) drukken waar je ook je aantal punten kan vinden en de uitdagingen.
Dat ligt niet aan de update, dat ligt aan jou.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:28 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Nieuwe update is wel lekker, verlies alleen nog maar met Real
Weet ik, maar moet toch iets de schuld gevenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de update, dat ligt aan jou.
Real Madrid kiezenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:28 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Nieuwe update is wel lekker, verlies alleen nog maar met Real
Dat soort gasten mogen echt afgeschoten wordenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:43 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Real Madrid kiezen
Formatie: 4312
Ultra aanvallend
???
Profit!
Maar het werkt wel lekkerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat soort gasten mogen echt afgeschoten worden
Het is nogal 'vies' vind ik..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:46 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Maar het werkt wel lekkerProbeerde het ook met Brazilie maar Neymar en Pato zijn zo poep in afmaken.
Ja met pace en skills zeker maar ik heb echt altijd moeite om te scoren met hun. Of ik heb 4 ballen op de paal of de laat of hij gaat echt net naast.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is nogal 'vies' vind ik..
Pato en Neymar zijn overigens beesten hoor
Ja dat kun je doen door naar boven of naar beneden te drukken. Daar moet als het goed is Swap wings staan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Is er ook een manier om je vleugelspelers tijdens de wedstrijd van flank te laten wisselen? En dan bedoel ik niet door ze gewoon van positie te veranderen in Teamanagement
Als je met Neymar en Pato niet kan afmaken, dan ben je gewoon slecht.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:46 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Maar het werkt wel lekkerProbeerde het ook met Brazilie maar Neymar en Pato zijn zo poep in afmaken.
http://forum.ea.com/uk/forums/show/91.pagequote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:12 schreef ThomasKuiper het volgende:
Hallo Allemaal
ik heb 2 weken geleden de uitbreiding van Fifa 12 gekocht genaamd: euro2012, maar ik kan nu een paar dagen niet online spelen omdat ie zegt dat ik de volledige versie moet kopen, terwijl ik die allang al heb, iemand die nog meer problemen hiermee heb en misschien een oplossing
mvg Thomas
Thanks HarreGarre voor de reactie, ja heb het gelezen, echt typisch EA, maar heb er nu weer geen last van..., uitbreiding vind ik wel vet overigens.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/forums/show/91.page
Zijn enorm veel problemen met de DLC. Meeste mensen eisen hun geld terug. Typische wanprestatie van EA weer.
Nee.. ze zijn gewoon echt slecht in afmaken. Ronaldo & Benzema >>>> Neymar & Patoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als je met Neymar en Pato niet kan afmaken, dan ben je gewoon slecht.
Je bent teveel gewend.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:02 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Nee.. ze zijn gewoon echt slecht in afmaken. Ronaldo & Benzema >>>> Neymar & Pato
Lekker veel pace.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je bent teveel gewend.
Pato en Neymar zijn heerlijke spelers
Ronaldo en Benzema hebben meerquote:
zij zijn niet slecht, jij bent slecht. Zelfs met de allerslechtste speler kan je nog afmaken als je het gewoon goed doet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:02 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Nee.. ze zijn gewoon echt slecht in afmaken. Ronaldo & Benzema >>>> Neymar & Pato
Bedankt!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:06 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Ja dat kun je doen door naar boven of naar beneden te drukken. Daar moet als het goed is Swap wings staan.
iddquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:39 schreef Lindgren. het volgende:
FC Pino durft toch niet, rijst. Ga maar denk?
Ja gaat zeker goed.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:50 schreef Lindgren. het volgende:
Ging wel aardig. Soms nog wat onnodig balverlies, mezelf voorop. Probeer al wat meer direct te tikken, ging al beter. Lucky tegengoal.Verder prima?
k, gg. ik kap ook ff, zo maar eten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:58 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet er vandoor mannen, even m'n pa helpen. Goede pot!
Virtual pro > Prof klassement wedstrijdquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:37 schreef PLAE@ het volgende:
Waar in het menu kun je kiezen voor een online 11 vs 11 match? Ik wil dat wel eens proberen.
Thanks. Best grappig!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Virtual pro > Prof klassement wedstrijd
Sterft van de ego'squote:
Op welke console speel je?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:21 schreef PLAE@ het volgende:
Klopt, zat er eentje tussen. Maar ik las dat er ook 'clan-teams' zijn. Dan is het vast andere koek.
Saturnquote:Op zondag 17 juni 2012 18:35 schreef Beaudelaire het volgende:
Weet iemand waar ik FIFA 12 voor de PS3 goedkoop kan halen? Het liefst in een fysieke winkel.
Verwijder Origin en installeer deze versie: https://download.dm.origi(...)1.39/OriginSetup.exequote:Op zondag 24 juni 2012 09:48 schreef -J-D- het volgende:
Hmmmz, FIFA start niet meer op.
Soms krijg ik nog wel het scherm waar je op STARTEN kan drukken, maar daarna doet ie niets meer.
Soms komt dat scherm helemaal niet.
Opnieuw geinstalleerd maar nog steeds niet werkend
Ja maar zoals ik met Milan speel is me nog nooit gelukt, heerlijk passen met dat team en Ibraquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:10 schreef Kerol het volgende:
Gewoon met Engeland eerste divisie spelen, ideale flanken hebben zij.
quote:Op zondag 24 juni 2012 09:53 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Verwijder Origin en installeer deze versie: https://download.dm.origi(...)1.39/OriginSetup.exe
En als je een laptop gebruiker bent met een Nvidia kaart, update je drivers op nvidia.com
Bedankt, ik ga het proberenquote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 16:36 schreef anusmega het volgende:
Ik erger me werkelijkwaar dood aan fifa 12.
Ik speel het heel erg vaak. Maar dan ook echt heel erg vaak. nu ongeveer 500 potjes eropzitten en zit in Divisie 1. Maar wat een ongelofelijke bugs zitten er in dit spel zeg, en het ziet er ook nog eens niet uit. Waar ik trouwens ook niks van begrijp.
Maar het snelle ingooien werkt niet.
De first touch met de rechter joystick werkt vaak niet.
Keepers doen uiterst vaag..met name Valdes van FCB.
Ronaldo en Casillas zijn ZO over-powerd, dit is niet normaal meer.
De sfeer in de lelijke stadions is er totaal niet. Laat ze dat ook eens verbeteren net als in Pes die dat wel doet. Met leuke toevoegingen.
Ze werken nu alleen nog maar aan de gameplay, laat ze ook eens wat doen aan het uiterst trage, onstabiele menu. En wat ik ook dood irritant vind is dat je steeds je opstelling moet doen voor online, jammer dat je dat niet kunt opslaan.
Zo, dat is eruit.
Je kunt het selecteren door een wedstrijd tegen de computer te spelen, die bal die je dan selecteerd krijg je ook online.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:35 schreef falling_away het volgende:
Kun je ook ergens zien tegen welke users de laatste paar wedstrijden gespeeld hebt in H2H? Zeg maar een soort wedstrijd historie.
En hoe voorkom ik dat ik soms die blauwe bal krijg in H2H? Dat is echt irritant... moelijk te zien
Galway United, Ierland.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat is het slechtste team in FIFA? Met de laagste ratings dus?
Ja, team play.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kun je op de één of andere manier met 4 man online spelen? Dus 4 verschillende PS3's tegen elkaar. 2 in het ene en 2 in het andere team.
Kijk wat je hebt aangerichtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |