Het is eerste is een feit, het tweede een contradictio in terminis.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Wat is dan het verschil tussen een lelijke Chinees en een knappe Chinees? Kan toch niet zoveel zijn
Dan is het eerste ook automatisch een pleonasme.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is eerste is een feit, het tweede een contradictio in terminis.
Je bent flink op dreef hè?quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is eerste is een feit, het tweede een contradictio in terminis.
Scherp en tevens correct.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:54 schreef thenxero het volgende:
[..]
Dan is het eerste ook automatisch een pleonasme.
Ga naar China en zoek een vrouw. Zitten best leuke tussen:quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:55 schreef Schenkstroop het volgende:
God heeft het niet zo bedoeld voor mij om te kunnen hosselen en te genieten van de fijne dingen in het leven op een normale manier, nee! God heeft andere plannen met mij. noem het lot, voortbestemming. Ik KENT ER OOK NETS MEER AN TOEN HET IS ZOALS HET IS!
Ik ben maar een simpele ziel. Ik heb niet de macht om tegen de bedoelingen van God integaan..
Je kan van een vlieg toch ook niet vragen om een walvis te worden..
Ik heb het geprobeerd maar ik krijg maar geen........................ God wil het niet.
Ik kan er niks aan doen!
InB4 ga naar de sportschool en neem plastic surgery
Nou dan, vind je mijn klachten nu wel terecht hm?quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Lol ik wist niet dat hij een Chinees was
Met de euthanasiebus!quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt er ook een einde aan maken Schenk, als er sprake is van ondraaglijk lijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |