Het is eerste is een feit, het tweede een contradictio in terminis.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Wat is dan het verschil tussen een lelijke Chinees en een knappe Chinees? Kan toch niet zoveel zijn
Dan is het eerste ook automatisch een pleonasme.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is eerste is een feit, het tweede een contradictio in terminis.
Je bent flink op dreef hè?quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is eerste is een feit, het tweede een contradictio in terminis.
Scherp en tevens correct.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:54 schreef thenxero het volgende:
[..]
Dan is het eerste ook automatisch een pleonasme.
Ga naar China en zoek een vrouw. Zitten best leuke tussen:quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:55 schreef Schenkstroop het volgende:
God heeft het niet zo bedoeld voor mij om te kunnen hosselen en te genieten van de fijne dingen in het leven op een normale manier, nee! God heeft andere plannen met mij. noem het lot, voortbestemming. Ik KENT ER OOK NETS MEER AN TOEN HET IS ZOALS HET IS!
Ik ben maar een simpele ziel. Ik heb niet de macht om tegen de bedoelingen van God integaan..
Je kan van een vlieg toch ook niet vragen om een walvis te worden..
Ik heb het geprobeerd maar ik krijg maar geen........................ God wil het niet.
Ik kan er niks aan doen!
InB4 ga naar de sportschool en neem plastic surgery
Nou dan, vind je mijn klachten nu wel terecht hm?quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Lol ik wist niet dat hij een Chinees was
Met de euthanasiebus!quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt er ook een einde aan maken Schenk, als er sprake is van ondraaglijk lijden.
Nee man, wat maakt het uit, er zijn miljarden Schenkstropen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nou dan, vind je mijn klachten nu wel terecht hm?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:57 schreef Poepoog het volgende:
Maak er dan godverdomme een keer een eind aan, met je oeverloos gezeik. Denk je echt dat vrouwen daar op afknappen, nee pootje, dan doen ze omdat je een zeiklul bent.
BioGrade wil dat ik een dubbelloops koop.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt er ook een einde aan maken Schenk, als er sprake is van ondraaglijk lijden.
Vrouwtjes knappen al af voordat ik begin te zeiken jongen je draait dingen om to make ME look bad not gonna work iedereen weet wat eerst kwam bij dezenquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:57 schreef Poepoog het volgende:
Maak er dan godverdomme een keer een eind aan, met je oeverloos gezeik. Denk je echt dat vrouwen daar op afknappen, nee pootje, dan doen ze omdat je een zeiklul bent.
Vroeg of laat komen we je dochter neuken. The world is mixingquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee man, wat maakt het uit, er zijn miljarden Schenkstropen.
Tuurlijk.quote:Op zondag 8 april 2012 00:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Vrouwtjes knappen al af voordat ik begin te zeiken jongen je draait dingen om to make ME look bad not gonna work iedereen weet wat eerst kwam bij dezen
Ik kan me niet voorstellen dat jij een zelfverzekerde uitstraling hebt. Dus je hoeft inderdaad niets te zeggen.quote:Op zondag 8 april 2012 00:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Vrouwtjes knappen al af voordat ik begin te zeiken jongen je draait dingen om to make ME look bad not gonna work iedereen weet wat eerst kwam bij dezen
Mensen van jouw type zullen nooit een meisje neuken. Het is waarschijnlijker dat er nazi´s aan de andere kant van de Maan wonen.quote:Op zondag 8 april 2012 00:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Vroeg of laat komen we je dochter neuken. The world is mixing
Als jij 25 jaar eczeem hebt gehad plus chinees was wil ik welleens zien hoe jij er dan bij zou lopen. Like a baws zeker :")quote:Op zondag 8 april 2012 00:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij een zelfverzekerde uitstraling hebt. Dus je hoeft inderdaad niets te zeggen.
quote:Op zondag 8 april 2012 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mensen van jouw type zullen nooit een meisje neuken. Het is waarschijnlijker dat er nazi´s aan de andere kant van de Maan wonen.
De Nazis hebben miljoenen Joden afgemaakt maak geen grappen over die enge mensen ws wonen zij ook al op de maan jeweet!quote:Op zondag 8 april 2012 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mensen van jouw type zullen nooit een meisje neuken. Het is waarschijnlijker dat er nazi´s aan de andere kant van de Maan wonen.
Waar woon je dan ga ik mn broeders effe bellen dat ze in je eten moeten spugen next time you pay visit to my uncles chinese restaurantquote:Op zondag 8 april 2012 00:05 schreef CaptainCookie het volgende:
Haha TS ziet maar de helft met z'n spleetogen
Helaas zien de vrouwen hem wel in het geheel.quote:Op zondag 8 april 2012 00:05 schreef CaptainCookie het volgende:
Haha TS ziet maar de helft met z'n spleetogen
Ik ga toch zeker niet naar een 'restaurant' om een magnetronmaaltijd af te halen.quote:Op zondag 8 april 2012 00:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Waar woon je dan ga ik mn broeders effe bellen dat ze in je eten moeten spugen next time you pay visit to my uncles chinese restaurant
TS moest zich schamenquote:Op zondag 8 april 2012 00:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Helaas zien de vrouwen hem wel in het geheel.
Made in Poland is ook niet beter hoor. Ben je weleens bij Seats and sofas geweest?quote:Op zondag 8 april 2012 00:07 schreef Ramkraker het volgende:
Pas op mang china produceert alles als ze dit lezen gaan ze nederland buitensluiten en dan hebben we geen made in china spul meer
Maar er zijn toch een miljard Chinezen. Die hebben dus heel wat afgeneukt. Daaraan kan het denk ik niet liggen.quote:Op zondag 8 april 2012 00:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als jij 25 jaar eczeem hebt gehad plus chinees was wil ik welleens zien hoe jij er dan bij zou lopen. Like a baws zeker :")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |