Echt he? Wat een figuur.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ella Bandita![]()
Volgens mij is ze stiekem een kerol.
Lekker gek he en alto enzo, dus dan is het wel wat. En ja als je het zelf gehyped hebt dan kun je het natuurlijk niet laten ontbreken op je feestjequote:Op zaterdag 7 april 2012 23:46 schreef zeebeschuit het volgende:
Ken haar niet maar er zijn toch tientallen betere zangeressen dan dit? Of is dit de nieuwe hype in NL samen met roosbeef etc.?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:48 schreef Karina het volgende:
Dat is al best oud Matthijs, die blote knieën.
Matthijs wordt helemaal horny
Kristelquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
nee die blonde zangeres, of had je het niet tegen mij
Nee Ik had het over Ben Cramerquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
nee die blonde zangeres, of had je het niet tegen mij
Ik heb dit van TVgids.nl.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:55 schreef doeka het volgende:
Klopt dat lijstje wel? Ik heb er nog niet één van gezien.
Ja, heb ik ook gezien, maar het is toch gek at we daar nog niemand van hebben gezien?quote:
Nee het klopt ook niet, op de site van de Vara staan dus dezelfde namen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:58 schreef doeka het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook gezien, maar het is toch gek at we daar nog niemand van hebben gezien?
Bovendien wacht ik op Ruben Block
Het zal wel in twee avonden verdeeld zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het klopt ook niet, op de site van de Vara staan dus dezelfde namen.
Of nog meer ...quote:Op zondag 8 april 2012 00:00 schreef doeka het volgende:
[..]
Het zal wel in twee avonden verdeeld zijn.
quote:Op zondag 8 april 2012 00:17 schreef chufi het volgende:
EN nu Marlene Dietrich door onze Ellen ten Damme
Welke Belg? Die heb ik denk ik gemist.quote:Op zondag 8 april 2012 00:28 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Bij die Belg had ik plaatsvervangende schaamte. Wilde bijna de tv uitzetten. Torre Florim tot nog toe de beste.
Met die verkrachting van A Change is Gonna Come van Sam Cooke?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:58 schreef Karina het volgende:
Brownie Dutch is ook leuk, ook al geweestMaar volgende week Leen
Niet zozeer vanwege dat, maar ik vind hem wel grappig.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Met die verkrachting van A Change is Gonna Come van Sam Cooke?
de enige echte![]()
daar moet je gewoon van af blijven, behalve als je Otis Redding ofzo heet dan kan dat nog wel.
Waren niet de afsluiter, volgorde is niet zoals hierboven is vermeld.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:14 schreef Adelante het volgende:
Lois Lane was leuk, Racoon als afsluiter minder...
Herhaling toch? Las ik in het topic tenminste. Anders moet ik weer zappenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:48 schreef alors het volgende:
Leuke namen vanavond, maar om half elf is Ik Vertrek ook...
Ohja ik zie het nu, een redelijk recente ook nog, hmmmm.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Herhaling toch? Las ik in het topic tenminste. Anders moet ik weer zappen
En ook gelijk met DWHN trouwens.
Ik zapte net op andere momenten kennelijk.. Hij was wel vanavond... tegen 23:10 of zo ...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:30 schreef Karina het volgende:
Mmmm ik heb zitten zappen maar Leen niet gezien. OF ik heb hem gemist OF hij was toch niet vanavond.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zapte net op andere momenten kennelijk.. Hij was wel vanavond... tegen 23:10 of zo ...
Ik weet niet eens meer wat ie speelde... Zapte al snel weer verderquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]Dan heb ik dus ook NET op het verkeerde moment gezapt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |