SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
De citaat-tagjes erin latenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:20 schreef Henkie94 het volgende:
Dokken is an American heavy metal band formed in 1978. They split up in 1989 but reformed four years later. The group accumulated numerous charting singles and has sold more than 10 million albums worldwide.[3] The band was nominated for a Grammy in 1989.[4]
Hoeveel?quote:
ik kan vids terugsturenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:38 schreef JanPiraat het volgende:
Hmmm die blijven natuurlijk rondsporen op het internet.en fok dan dus daarom.moet ik 10.000 euro vragen om ook emotionele schade te dekken dan
waarom dan ':3c' ?quote:
Kan ook.quote:Op zondag 8 april 2012 00:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
of opendoen met een stijve en je broekje op je knietjes
Kom hier dan, gaan we frituren.quote:
k brbquote:
Ik heb nog wel kaassouffles, kroketten en patat liggen hoor.quote:
achterdeur staat openquote:
quote:
Kus terug.quote:
Yep. Zit nu bij boek 2 aflevering 15.quote:
jwz mattiequote:
Denken dat ik dat niet doequote:Op zondag 8 april 2012 01:11 schreef JanPiraat het volgende:
Vroeger lazen we boeken nog.gewoon in bed met een leeslampje verdulleme
Ja de wehkamp boxershortsectie zeker met een erecte penis in de handquote:Op zondag 8 april 2012 01:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jwz mattie
[..]
Denken dat ik dat niet doe
Nee het ARG topic op FOK! en dan jouw postsquote:Op zondag 8 april 2012 01:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja de wehkamp boxershortsectie zeker met een erecte penis in de hand
quote:Op zondag 8 april 2012 01:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja de wehkamp boxershortsectie zeker met een erecte penis in de hand
saaiquote:Op zondag 8 april 2012 01:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Met al die mensen die ik niet ken. No main no.
Ja sorry ben ik, ook burgerlijk en zo. Sorry dat ik niet wil cammen met je vriendjes.quote:
Kom daten.quote:Op zondag 8 april 2012 01:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Cosmo wanneer ga je je haartjes showen aan me?
Zegt degene die niet eens buiten komt.quote:Op zondag 8 april 2012 01:49 schreef Beach het volgende:
autist niks mis met nieuwe mensen leren kennen
ga je persoonlijk worden? ik weet genoegquote:Op zondag 8 april 2012 01:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Kom daten.
[..]
Zegt degene die niet eens buiten komt.. Ga niet stoer proberen te doen Beach.
Jij begint met 'autist zijn'. (Vingertjes wijzen ughquote:Op zondag 8 april 2012 01:50 schreef Beach het volgende:
[..]
ga je persoonlijk worden? ik weet genoeg
Het was één epische strijd. We hebben gevochten als bazen. Jij mag KB hebben, ik geef me over.quote:Op zondag 8 april 2012 01:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zwaai hier met de witte.vlag i surrender
quote:Op zondag 8 april 2012 01:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het was één epische strijd. We hebben gevochten als bazen. Jij mag KB hebben, ik geef me over.
Laten we als vrienden hand in hand het slachtveld verlatenquote:Op zondag 8 april 2012 01:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het was één epische strijd. We hebben gevochten als bazen. Jij mag KB hebben, ik geef me over.
True that, we lopen samen hand in hand weg, en we laten iedereen creperen.quote:Op zondag 8 april 2012 01:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Laten we als vrienden hand in hand het slachtveld verlatenvelen hebben hun leven gegeven maar wij zullen leven zoals velen nooit meer gaan beleven
quote:Op zondag 8 april 2012 08:11 schreef 2Happy4U het volgende:
mensen die niet de hele nacht avatar kijken
Boston Legal.quote:
Nope, ff op bezoek bij oma en voor de rest gewoon niks doenquote:Op zondag 8 april 2012 10:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Chilling, while my guitar gently weeeps.
Jij?
quote:
Hmmmmm, comedyquote:
Instagram-picsquote:Op zondag 8 april 2012 11:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok, ik zie er leuk uit vandaag. Helaas heb ik geen verplichtingen ofzo vandaag._
quote:Op zondag 8 april 2012 11:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hipsters___!
Dat plaatjequote:Op zondag 8 april 2012 11:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hipsters___!
Even sig aanpassen hoorquote:Op zondag 8 april 2012 11:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Oh god jijserieus het doet pijn dat je nog zo jong bent
Sorry man, het is niks persoonlijks. Ik probeer de wereld gewoon een beetje beter te makenquote:
Ik nietquote:Op zondag 8 april 2012 11:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry man, het is niks persoonlijks. Ik probeer de wereld gewoon een beetje beter te maken
Hebben jullie al paaseitjes gevonden op FOK!?
Nee, maar ook niet gezocht.quote:Op zondag 8 april 2012 11:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry man, het is niks persoonlijks. Ik probeer de wereld gewoon een beetje beter te maken
Hebben jullie al paaseitjes gevonden op FOK!?
Do not even try to hipsterize mequote:
quote:
quote:
Grmbl!$#%#&@ ik was niks van plannnnn.quote:Op zondag 8 april 2012 11:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Do not even try to hipsterize meMet je instagram..
Zo teleurgesteld.
Gewoon op een konijnenvoetje geklikt toch?quote:
Geef een ander maar de schuld..quote:Op zondag 8 april 2012 11:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Grmbl!$#%#&@ ik was niks van plannnnn.Komt door Bloempje dit.
Ik ga stuk hiertwitter:KimHollandxx twitterde op zaterdag 07-04-2012 om 11:12:00Pasen: tril-eieren zoeken, beschilderen en inbrengen. Kortom: feest! reageer retweet
quote:Op zondag 8 april 2012 11:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geef een ander maar de schuld..Wat doe je überhaupt nog op FOK!? Dat is zo niet hip
Geen iPhone hebbenquote:
Nog geen gevondenquote:Op zondag 8 april 2012 11:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon op een konijnenvoetje geklikt toch?
quote:Op zondag 8 april 2012 12:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geen iPhone hebbenEnige wat erger is dan een hipster, is een falende hipster..
Ze zitten ook goed verstoptquote:
Op christelijke feestdagen speel ik altijd een figuur uit de bijbel. Vandaag is het Judas.quote:
Jij ook, Janquote:Op zondag 8 april 2012 12:19 schreef JanPiraat het volgende:
Ik wil jullie allereerst feliciteren met een vrolijke pasen
dank je van hetzelfdequote:Op zondag 8 april 2012 12:19 schreef JanPiraat het volgende:
quote:Op zondag 8 april 2012 12:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij ook, Jan
Hier een paasei die je zelf mag kleuren:
[ afbeelding ]
Vrolijk pasen Janquote:Op zondag 8 april 2012 12:19 schreef JanPiraat het volgende:
gayquote:Op zondag 8 april 2012 12:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb gedroomd over Justin Bieber. Nou, hij had een bijrol, met 1 zin tekst. Hij vroeg of hij mijn pen kon lenen om iets te tekenen..
Een bijrol in wat voor iets? Een film? Een toneelstuk? Een vrolijke-homomusical?quote:Op zondag 8 april 2012 12:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb gedroomd over Justin Bieber. Nou, hij had een bijrol, met 1 zin tekst. Hij vroeg of hij mijn pen kon lenen om iets te tekenen..
You don't say.quote:
Droom.quote:Op zondag 8 april 2012 12:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Een bijrol in wat voor iets? Een film? Een toneelstuk? Een vrolijke-homomusical?
kusquote:Op zondag 8 april 2012 13:04 schreef Henkie94 het volgende:
Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
Eindelijk gefixt.
Ja, ze zitten soms ook bijna helemaal achter het grijze blok zeg maarquote:Op zondag 8 april 2012 14:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eieren hier op du foks.Hele pagina scrollen voordat ik ergens anders heen ga.
quote:
hahahha ik ookquote:Op zondag 8 april 2012 14:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eieren hier op du foks.Hele pagina scrollen voordat ik ergens anders heen ga.
Waar vond je? Ik wil ook, this makes me sadquote:Op zondag 8 april 2012 16:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar het heeft wel baat gehad, want ik heb er al één!![]()
Ik zoek echt al sinds vanochtend.quote:Op zondag 8 april 2012 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar vond je? Ik wil ook, this makes me sad![]()
ik zoch gisterennacht ook alquote:Op zondag 8 april 2012 16:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zoek echt al sinds vanochtend.
Ik heb er al 3 gevonden ofzoquote:
Hoe zoek je danquote:Op zondag 8 april 2012 16:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb er al 3 gevonden ofzo
Ik wil alleen meer puzzelstukjes
Gewoon geluk denk ik. Dingen komen gewoon random op de pagina te staan..quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 16:14 schreef JanPiraat het volgende:
Oeffff eindelijk ei gevonden![]()
bij General nog wel
daar zit ik normaal nooit.. heb geluk gehad
quote:well she said she would call me but nothin yet!!! making me upset even more than a alrdy am!!! WHY DOES LIFE HAVE 2 B LIKE THIS!!!!!!! give me a fuking rope some1 plz
quote:
Dit verklaart wel het een en ander.quote:Op zondag 8 april 2012 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze zijn in mij verstopt, hihihoihiho.
KB is een viespeukquote:Op zondag 8 april 2012 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze zijn in mij verstopt, hihihoihiho.
Gefixed.quote:Op zondag 8 april 2012 19:44 schreef Zeroku het volgende:
Laatste voyeur(s) Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
KSST.
gekke mensen diequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |