Opgenomen en een andere keer bekijken evenals DWHN.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz! Ik heb weer een Indiër gevonden vanavond!
Nog gelukt?quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:04 schreef z80 het volgende:
[..]
hoe maak je de tarte tatin?
ik kom een heleboel verschillende manieren tegen en ik wil vanavond er ook een gaan maken.
Ook al biltong gegeten?quote:
Datquote:
Heb de bestelling omgezet naar Pek en veren, ben nu nog goedkoper uit ookquote:Op zondag 8 april 2012 09:53 schreef borisz het volgende:
Tav bel de beeldhouwer even af. Dat standbeeld van Hansie Hansie lijkt niet nodig.
Die eieren heb ik ook gewoon in 'mijn' supermarkt zien liggen en dacht toen nog aan je. Zijn wel prijzige eitjes overigens, heb ze nog niet geproefd.quote:
Zo das lekker vroegquote:Op zondag 8 april 2012 10:01 schreef Bluezz het volgende:
Happy pasenHalf 8 wakker op een zondagochtend
Net eitjes geverfd met J.
ja/nee/geen idee.quote:
Haha dat heb ik ook eens gehad.quote:Op zondag 8 april 2012 12:47 schreef z80 het volgende:
[..]
ja/nee/geen idee.
ja het lijkt gelukt te zijn. nee hij ziet er niet uit zoals verwacht. waarschijnlijk teweinig boter gebruikt in de caramel. en hoe hij smaakt weet ik over een paar uur pas.
en morgen de pan eens schoon bikken. er zit karamel in mijn pan dat er niet uit wil.
dat was ik morgen ook van plan. een laagje water er in en dan op het fornuis heet stoken.quote:Op zondag 8 april 2012 13:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ook eens gehad.
En terecht merkte Leintjuh op , gewoon de pan weer warm maken want dan smelt het weer.![]()
Dat lukt niet met de drooggekookte pan, die ik op op de ( kunststof) vaatdoek
zette en die vastsmolt.
Mooi zoquote:Op zondag 8 april 2012 11:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen! Gaat langzaam steeds beter met pa, gister van.ic naat verpleeg, vanochtend zelf naar wc geweest en gelopen, als t zo gaat mag hij morgen naar sneek
Typisch wokgerecht iddquote:Op zondag 8 april 2012 14:37 schreef LieLie het volgende:
Oeh, misschien heeft schoonmoeder wel pannenkoekenmix bij de wokgourmet![]()
Combi van niks, maar wel lekker
Hoi!quote:Op zondag 8 april 2012 14:53 schreef Ziba het volgende:
Hoi!
Ik ben op zoek naar enigszins makkelijke gerechten om te maken aangezien ik helemaal niet zo heel veel ervaring heb met koken máár het moet er wel weer heel feestelijk uitzien én ook heel lekker zijn!
Iemand tips hier!?
Gourmetquote:Op zondag 8 april 2012 14:37 schreef LieLie het volgende:
Oeh, misschien heeft schoonmoeder wel pannenkoekenmix bij de wokgourmet![]()
Combi van niks, maar wel lekker
Mooi kinderrondjequote:Op zondag 8 april 2012 14:10 schreef golfer het volgende:
Na het paasontbijt zijn we al naar de speelplaats geweest, het hertenkamp en het pannenkoekenhuis.
(klein)kind is onvermoeibaar energiek terwijl z'n vader nu op de bank zit te pitten.
Haha, ik kan het ook niet helpen Isa, als het aan mij lag aten we wat anders.quote:Op zondag 8 april 2012 15:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gourmet
Met pannenkoeken gemaakt met een pannenkoekenmix....
Je weet wel hoe je me moet laten gillen hè, Lielie!
Zo, net weer eens uit bed. En nu in mijn blote bips naast het raam zodat de zon me kan warmen(alle overburen zijn zo te zien op Paasbezoek oid)
Hay!quote:Op zondag 8 april 2012 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoi!
Meer info svp gezien er honderdduizenden recepten zijn. Waar denk je aan? Wat vind je lekker?
Via http://www.werkspot.nl/quote:Op zondag 8 april 2012 14:26 schreef Den_Haag het volgende:
Golfer, via welke site had jij die klussen thuis uitbesteed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |