Opgenomen en een andere keer bekijken evenals DWHN.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz! Ik heb weer een Indiër gevonden vanavond!
Nog gelukt?quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:04 schreef z80 het volgende:
[..]
hoe maak je de tarte tatin?
ik kom een heleboel verschillende manieren tegen en ik wil vanavond er ook een gaan maken.
Ook al biltong gegeten?quote:
Datquote:
Heb de bestelling omgezet naar Pek en veren, ben nu nog goedkoper uit ookquote:Op zondag 8 april 2012 09:53 schreef borisz het volgende:
Tav bel de beeldhouwer even af. Dat standbeeld van Hansie Hansie lijkt niet nodig.
Die eieren heb ik ook gewoon in 'mijn' supermarkt zien liggen en dacht toen nog aan je. Zijn wel prijzige eitjes overigens, heb ze nog niet geproefd.quote:
Zo das lekker vroegquote:Op zondag 8 april 2012 10:01 schreef Bluezz het volgende:
Happy pasenHalf 8 wakker op een zondagochtend
Net eitjes geverfd met J.
ja/nee/geen idee.quote:
Haha dat heb ik ook eens gehad.quote:Op zondag 8 april 2012 12:47 schreef z80 het volgende:
[..]
ja/nee/geen idee.
ja het lijkt gelukt te zijn. nee hij ziet er niet uit zoals verwacht. waarschijnlijk teweinig boter gebruikt in de caramel. en hoe hij smaakt weet ik over een paar uur pas.
en morgen de pan eens schoon bikken. er zit karamel in mijn pan dat er niet uit wil.
dat was ik morgen ook van plan. een laagje water er in en dan op het fornuis heet stoken.quote:Op zondag 8 april 2012 13:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ook eens gehad.
En terecht merkte Leintjuh op , gewoon de pan weer warm maken want dan smelt het weer.![]()
Dat lukt niet met de drooggekookte pan, die ik op op de ( kunststof) vaatdoek
zette en die vastsmolt.
Mooi zoquote:Op zondag 8 april 2012 11:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen! Gaat langzaam steeds beter met pa, gister van.ic naat verpleeg, vanochtend zelf naar wc geweest en gelopen, als t zo gaat mag hij morgen naar sneek
Typisch wokgerecht iddquote:Op zondag 8 april 2012 14:37 schreef LieLie het volgende:
Oeh, misschien heeft schoonmoeder wel pannenkoekenmix bij de wokgourmet![]()
Combi van niks, maar wel lekker
Hoi!quote:Op zondag 8 april 2012 14:53 schreef Ziba het volgende:
Hoi!
Ik ben op zoek naar enigszins makkelijke gerechten om te maken aangezien ik helemaal niet zo heel veel ervaring heb met koken máár het moet er wel weer heel feestelijk uitzien én ook heel lekker zijn!
Iemand tips hier!?
Gourmetquote:Op zondag 8 april 2012 14:37 schreef LieLie het volgende:
Oeh, misschien heeft schoonmoeder wel pannenkoekenmix bij de wokgourmet![]()
Combi van niks, maar wel lekker
Mooi kinderrondjequote:Op zondag 8 april 2012 14:10 schreef golfer het volgende:
Na het paasontbijt zijn we al naar de speelplaats geweest, het hertenkamp en het pannenkoekenhuis.
(klein)kind is onvermoeibaar energiek terwijl z'n vader nu op de bank zit te pitten.
Haha, ik kan het ook niet helpen Isa, als het aan mij lag aten we wat anders.quote:Op zondag 8 april 2012 15:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gourmet
Met pannenkoeken gemaakt met een pannenkoekenmix....
Je weet wel hoe je me moet laten gillen hè, Lielie!
Zo, net weer eens uit bed. En nu in mijn blote bips naast het raam zodat de zon me kan warmen(alle overburen zijn zo te zien op Paasbezoek oid)
Hay!quote:Op zondag 8 april 2012 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoi!
Meer info svp gezien er honderdduizenden recepten zijn. Waar denk je aan? Wat vind je lekker?
Via http://www.werkspot.nl/quote:Op zondag 8 april 2012 14:26 schreef Den_Haag het volgende:
Golfer, via welke site had jij die klussen thuis uitbesteed?
Hier kan ik wel wat mee. Danku!quote:Op zondag 8 april 2012 15:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Een Griekse salade met feta en (gevulde) olijven is altijd goed. Verder kun je bv een kipfilet vullen met roomkaas, rauwe ham en pesto (of feta en tapenade om het Grieks te houden). Is heel makkelijk en smaakt lekker. Gebakken aardappeltjes erbij en de salade en klaar is Ziba.
Nee ik had gepost dat het tijdelijk van de buis is gehaald.quote:
Oh ik ben super nieuwsgierig hoe haar lover isquote:Op zondag 8 april 2012 23:17 schreef golfer het volgende:
Vegin eindelijk een beetje bij te komen van het bezoek van (klein)kinderen. Daar gaat wel erg veel energie in zitten.
Nu lekker nog even The Masters afkijken en me geestelijk voorbereiden op bezoek morgenmiddag van zus from hell van B. die haar nieuwe lover komt voorstellen.![]()
Maar weer een nieuwe tarte tatin gefabriceerd daarvoor.
Ja daarom zei ik dat ik het niet van een vreemde hadquote:Op zondag 8 april 2012 23:33 schreef Isabeau het volgende:
golfer, ook ik zou moe worden van de hele dag kleine kinderen om me heen, kinderboerderij, hertenkamp en pannenkoekenhuisje
FFT, is je moeder ook bang dat ze niet genoeg maakt
Wij ookquote:Op zondag 8 april 2012 23:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh ik ben super nieuwsgierig hoe haar lover is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah mooi zo!! Hier tweaken we de tarte tatin ook steeds maar verderquote:Op zondag 8 april 2012 20:49 schreef z80 het volgende:
weer thuis.
de tarte tatin was beter dan verwacht de karamel laag was stevig niet knetter hard waar ik bang voor was. en de poffert was ook goed gelukt. omdat er geen ei is zat wat steviger maar de smaak was goed.
quote:Op zondag 8 april 2012 23:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij ookJeminee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Krijg jij eigenlijk zelf wel een opname?quote:Op zondag 8 april 2012 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee ik had gepost dat het tijdelijk van de buis is gehaald.
quote:Op zondag 8 april 2012 23:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij ookGeyl, zo'n BloezzezusjeverzetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Jottum. Nummer zoveel die ze komt voorstellen.quote:
Dat jullie em daar laten zittenquote:Op zondag 8 april 2012 23:50 schreef Bluezz het volgende:
Ja en dit was heeeeel moeilijk voor hem... om er niet mee te gaan spelen cq door elkaar te gooien
Nee. Ik heb foto's ontvangen die ze gedurende de 3 dagen hadden gemaakt, heel leuk. En het wordt wel uitgezonden maar het is nog onbekend wanneer.quote:Op zondag 8 april 2012 23:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Krijg jij eigenlijk zelf wel een opname?
Had ze de zadel maar op d'r fiets moeten laten.quote:Op maandag 9 april 2012 00:00 schreef golfer het volgende:
Zelfde ongeremde zus (van 62!) die vorig jaar na een fietstocht met ons door de duinen naar het strand daar luidkeels op een vol terras verkondigde dat ze 'een dooie doos' van het fietsen had gekregen.
Ik was zo'n halve gegrilde kip aan het eten, zegt er iemand:quote:Op maandag 9 april 2012 01:11 schreef Isabeau het volgende:
Steer werd door iemand zo genoemd in het bodybuildersforum om iets wat hij deed/at. Zoiets.
En toen heeft een FA het direct als tag ingezet
Ehm juistquote:Op maandag 9 april 2012 09:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik was zo'n halve gegrilde kip aan het eten, zegt er iemand:
'Kippen zijn voor skinny vossen, echte beren eten vis'![]()
Mja
quote:Op maandag 9 april 2012 10:38 schreef LieLie het volgende:
En de jongste poes daar krijgt kittens en nu denken we erover om katten te nemen!
Hoe is het met Wiske?quote:Op maandag 9 april 2012 10:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Hier niet direct plannen. Zo koffie en dan even kijken wat er te doen is.
Nee, ik heb net eindelijk weer de koude pannenkoeken van gisteren als ontbijt gehad (meestal houd ik niets meer over). Dat was het wel qua planning.quote:Op maandag 9 april 2012 10:38 schreef LieLie het volgende:
Mogguh!
Hier nog plannen voor de tweede paasdag?
Wij gaan straks lunchen bij vrienden en daarna naar mijn ouders
En de jongste poes daar krijgt kittens en nu denken we erover om katten te nemen!
quote:Op maandag 9 april 2012 10:52 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee, ik heb net eindelijk weer de koude pannenkoeken van gisteren als ontbijt gehad (meestal houd ik niets meer over). Dat was het wel qua planning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |