quote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Benny Baasquote:
Done!quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
Misschien even de laatste zijn uit de OP halen? We zijn nu tenslotte begonnen
quote:
Scheenbeschermers.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:50 schreef Cee het volgende:
Mijn God, dat kind is met d'r ouders. Die zien toch wat ze vergeet aan te trekken?
Ach de travellers hebben minder aan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:50 schreef Cee het volgende:
Mijn God, dat kind is met d'r ouders. Die zien toch wat ze vergeet aan te trekken?
Toppie, alsof 1 Buffy niet genoeg isquote:
quote:
Nee joh, groot gelijk, ik doe het gewoon voor de hobbyquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben pas erg, ik heb bij de AH voorgekleurde, gekookte eieren gekocht
Uhuquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:51 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb al twee adoptiekandidaten, dat is toch het maximum?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:51 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb al twee adoptiekandidaten, dat is toch het maximum?
Dit is wel een pareltje hoor, dit hebben we nog niet gehad de laatste wekenquote:
Ook weer waar.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is wel een pareltje hoor, dit hebben we nog niet gehad de laatste wekenZe zingt ook matchend met haar uiterlijk
Aandachtshoertje van 15quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Is ze ook, ze weet namelijk dat ze morgen ziek thuis ligt met een blaasontsteking.
ik geloof dat ze 19 is, maar ze heeft iets onschuldigsquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Is ze ook, ze weet namelijk dat ze morgen ziek thuis ligt met een blaasontsteking.
Ze zeiden aan het begin van de uitzending dat ze 'halfway' waren dus ik vrees dat er nog 3 uitzendingen komen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel rondes krijgen we nog? Hebben ze alles op 1 dag gedaan of switched iedereen behalve Will qua kleding, of herinner ik me de rest niet meer?
Kogelvrije vesten zijn niet goedkoop.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel rondes krijgen we nog? Hebben ze alles op 1 dag gedaan of switched iedereen behalve Will qua kleding, of herinner ik me de rest niet meer?
Daarom heet je ook BabeWatcher zeker?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:55 schreef BabeWatcher het volgende:
zo, dit is de eerste echt mooie kandidate
elk vest is hopelijk kogelvrij. Kogelwerend daarentegen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kogelvrije vesten zijn niet goedkoop.
quote:
zouden ze niet 2/4 bedoelen... dit dan 3/4 en volgende week de laatste. Ze kunnen het niet verder uitsmeren denk ik, zeker niet als ze sommige optredens zo afraffelen...quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zeiden aan het begin van de uitzending dat ze 'halfway' waren dus ik vrees dat er nog 3 uitzendingen komen.Volgens mij wordt alles op 1 dag opgenomen.
Zou lullig zijn als je verder ook een groot lijf hebt en geen tietenquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En ze noemt ze de twins begrijp ik? Ik was even in de keuken...
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En ze noemt ze de twins begrijp ik? Ik was even in de keuken...
Da's waar. Maar ze zijn ook nogal omhooggedrukt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou lullig zijn als je verder ook een groot lijf hebt en geen tieten
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:58 schreef iBenny het volgende:
Dit is vast zo'n gevalletje... "kijk haar eens mooi zijn maar niet doorgaan"..
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
Ik vond 'r twintig keer beter dan die hijgende reetkever van net, maar soit.
twitter:BBCTheVoiceUK twitterde op zaterdag 07-04-2012 om 20:58:47Adele + Welsh accent = lovely. #TheVoiceUK reageer retweet
Ik hoorde het ook pas op het laatstquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Oooh ze heeft een tweelingNiemand legt mij ook iets uit
Ik vond jouw aanname zo geweldig.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Oooh ze heeft een tweelingNiemand legt mij ook iets uit
quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:05 schreef Cee het volgende:
"I wonder, is that all you can do?" Want dat vroeg ze zich bij Brillie McHijgerpants niet af?
Haha jaquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
Ander stel je je even aan met je gebaartjes.
ik mag zeker niet suggereren hen te herenigen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje nog meer kansloze vrienden van Amy?
Jaquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:09 schreef Cee het volgende:
Als ze op het onderwerp Amy uit komen is het duidelijk dat het gescript is, dat ze iets is voorgefluisterd.
Fiew ja!quote:
Ehhhhhhhhh....quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:12 schreef Cee het volgende:
Waar moeten we deze bekende naam van kennen dan?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:12 schreef Cee het volgende:
Waar moeten we deze bekende naam van kennen dan?
quote:
Ik ook niet, ik riep iets over t nummer van Blurquote:
Goede formule om te kopieren dan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:14 schreef iBenny het volgende:
Ze klinkt precies als de winnares van X Factor Denemarken...
Nee, zie ik niet in clipjes huppelen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is echt niks voor Will, ben benieuwd
dat idd...quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Zij zou wel goed geld kunnen verdienen met haar stem op dance plaatjes
Vandaar.quote:‘Lady Catherine Anna Brudenell-Bruce’ aka Bo Bruce impresses Jessie J and Will.i.am on The Voice UK
Also, you may be surprised to find out that the edgy looking singer is actually a lady. Her full title is ‘Lady Catherine Anna Brudenell-Bruce’, though Bo has previously admitted that she doesn’t have a close relationship with her estranged father, the Earl of Cardigan.
Oh inderdaad, vandaar dat posh.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:16 schreef Cee het volgende:
Ik ga Bo Bruce even googlen.
Aha, dat dus.
[..]
Vandaar.
Ik ook. Ze begint zichzelf iets te belangrijk in de muziek-business te vinden. In ieder geval belangrijker dan de rest omdat ze 'current' is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik begin een hekel te krijgen aan Jessie eigenlijk
En dat wordt er dus eentje waar er 4 voor drukken, want we kennen het programma zo onderhand wel.quote:
quote:
Ja, ze wordt met de dag vervelender, met d'r "current"... drie hitjes, kom op zegquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook. Ze begint zichzelf iets te belangrijk in de muziek-business te vinden. In ieder geval belangrijker dan de rest omdat ze 'current' is.
En over 2 jaar loopt ze hamburgers te flippen bij MacDonald's.
Oh wacht, we zijn klaar.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
En dat wordt er dus eentje waar er 4 voor drukken, want we kennen het programma zo onderhand wel.
Zie je ineens een paarse haar tussen je burger.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook. Ze begint zichzelf iets te belangrijk in de muziek-business te vinden. In ieder geval belangrijker dan de rest omdat ze 'current' is.
En over 2 jaar loopt ze hamburgers te flippen bij MacDonald's.
Ze is altijd zo geweest, mag haar welquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ze wordt met de dag vervelender, met d'r "current"... drie hitjes, kom op zeg
Miley Cyrus en Justin Timberlakequote:Op zaterdag 7 april 2012 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Voor wie heeft Jessie J eigenlijk nummers geschreven?
Chris Brown en Miley Cyrus.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah toppie.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:20 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]Miley Cyrus
ik heb haar hier in NL geïntroduceerd
Rihanna, Justin Timberlake, Alicia Keys, Christina Aguilera en Miley Cyrusquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Zekerquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Was weer leuk, kijkt ook lekker met een select groepje vind ik
Ah dat klinkt al wat beterquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:20 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Rihanna, Justin Timberlake, Alicia Keys, Christina Aguilera en Miley Cyrus
quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:16 schreef Cee het volgende:
Ik ga Bo Bruce even googlen.
Aha, dat dus.
[..]
Vandaar.
tsjüssquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Tijd voor knabbels en snabbels![]()
![]()
Tot volgende week weer allemaal
Ik ga ook weer verder, het was gezellig! Tot volgende week!quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Tijd voor knabbels en snabbels![]()
![]()
Tot volgende week weer allemaal
DWHN?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:27 schreef BabeWatcher het volgende:
komt DWHN nog? ik ga maar niet kijken, ik val geheid tijdens het ellenlange reclameblok in slaap
Dit Was Het Nieuwsquote:
Echt? Ik vond het wel een van de leukere eigenlijkquote:Op zondag 8 april 2012 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was weer niet zo laaiend over deze aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |