Ik stoor mij meer aan de antisemitische post van bullshitboy.quote:Op zondag 8 april 2012 12:48 schreef du_ke het volgende:
.
Dat van Koos is natuurlijk pure wansmaak en ik keur dat zeker niet goed maar qua discussie is jouw reactie een stuk idioter.
Hij is tenminste met z'n oneliners in de krant verschenen.quote:Op zondag 8 april 2012 12:51 schreef Hexagon het volgende:
Zou Scorpie ook wel eens bijdragen kunnen doen die meer dan een regel zijn en die ook nog eens onderbouwd zijn
Is het jou nooit opgevallen dat die kleine conflicten altijd groter worden zodra jij je erin mengt?quote:Op zondag 8 april 2012 12:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is slechtst de 48e keer dat ik het je uitleg en het zal vermoedelijk nimmer tot je doordringen maar omdat het mooi weer is nog maar een poging.
Publieke figuren zoals politici kan je op een forum anders mee omgaan dan met je mede-users.
Dat van Koos is natuurlijk pure wansmaak en ik keur dat zeker niet goed maar qua discussie is jouw reactie een stuk idioter.
Mmmmhh, hebben ze zoveel Uranium daar dan, met al die mijnen?quote:Op zondag 8 april 2012 12:46 schreef waht het volgende:
De achterlijke spleetogen leren het ook nooit. En maar om voedselhulp blijven vragen.
[ afbeelding ]
Zoals ik al zei:quote:Op zondag 8 april 2012 12:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik stoor mij meer aan de antisemitische post van bullshitboy.
quote:Op zondag 8 april 2012 12:46 schreef 3-voud het volgende:
Dat "ik ben links, dus steun ik onvoorwaardelijk andere linksen" kunnen we zowat als aandoening bestempelen.
Ik las "Zienswijze".quote:Op zondag 8 april 2012 12:45 schreef TitusPullo het volgende:
Zonder Goldman Sachs zouden wij zo arm zijn als Zimbabwe.
Je haalt iemands mogelijke uiterlijk erbij als 'argument', hoe zwak wil je het krijgenquote:
Dat maakt niet uit, want Zienswijze kan van 600 euro ofzo in hartje centrum een riant leven leiden.quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 12:52 schreef mlg het volgende:
[..]
Is het jou nooit opgevallen dat die kleine conflicten altijd groter worden zodra jij je erin mengt?
Het is tactiek hè, dit is juist redelijk slim, daardoor hebben ze een sterkere onderhandelingspositie. Wat denk je waarom Iran zo graag kernwapens wil hebben, om ze daadwerkelijk te gebruiken?quote:Op zondag 8 april 2012 12:46 schreef waht het volgende:
De achterlijke spleetogen leren het ook nooit. En maar om voedselhulp blijven vragen.
[ afbeelding ]
Dat is ook volslagen achterlijk. Het hele topic is erg triestquote:Op zondag 8 april 2012 12:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik stoor mij meer aan de antisemitische post van bullshitboy.
Daarbij dient aangemerkt te worden dat het om ¤600 per jaar gaat, want hij maakt gebruik van een time-share huishouden waarbij iedereen 8 uur per dag afwisselend gebruik maakt van het bed.quote:Op zondag 8 april 2012 12:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, want Zienswijze kan van 600 euro ofzo in hartje centrum een riant leven leiden.
Meid tochquote:Op zondag 8 april 2012 12:55 schreef mlg het volgende:
Maar goed. Ik vind duke niet zo'n tactvolle moderator. De situaties worden enkel groter na zijn tussenkomst. Dat lijkt mij niet de bedoeling…
Nu nog een bangalijstje van Goldman Sachs.quote:Op zondag 8 april 2012 12:51 schreef waht het volgende:
[..]
Hij is tenminste met z'n oneliners in de krant verschenen.
Ohja, dat is waar ook. Timesharehuis.quote:Op zondag 8 april 2012 12:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daarbij dient aangemerkt te worden dat het om ¤600 per jaar gaat, want hij maakt gebruik van een time-share huishouden waarbij iedereen 8 uur per dag afwisselend gebruik maakt van het bed.
Ofzo.
Je kan een kamer immers prima met 9 man delen, 3 bedden en slapen bij toerbeurt.quote:Op zondag 8 april 2012 12:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, want Zienswijze kan van 600 euro ofzo in hartje centrum een riant leven leiden.
Hoe weet je nou dat ik werkelijk weet of hij een ginger is?quote:Op zondag 8 april 2012 12:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je haalt iemands mogelijke uiterlijk erbij als 'argument', hoe zwak wil je het krijgen.
Gruwelijke faalhaas.quote:Op zondag 8 april 2012 12:46 schreef 3-voud het volgende:
Dat "ik ben links, dus steun ik onvoorwaardelijk andere linksen" kunnen we zowat als aandoening bestempelen.
Deze omschrijving is beterquote:Op zondag 8 april 2012 12:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daarbij dient aangemerkt te worden dat het om ¤600 per jaar gaat, want hij maakt gebruik van een time-share huishouden waarbij iedereen 8 uur per dag afwisselend gebruik maakt van het bed.
Ofzo.
Je vergeet de vrouw, die kan je ook delen met 9 man en dan neuken bij toerbeurt.quote:Op zondag 8 april 2012 12:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je kan een kamer immers prima met 9 man delen, 3 bedden en slapen bij toerbeurt.
Ik heb hem er nog niet op kunnen betrappen.quote:Op zondag 8 april 2012 12:51 schreef Hexagon het volgende:
Zou Scorpie ook wel eens bijdragen kunnen doen die meer dan een regel zijn en die ook nog eens onderbouwd zijn
Wat doe je nu kerel? Op de man spelen?quote:Op zondag 8 april 2012 12:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je kan een kamer immers prima met 9 man delen, 3 bedden en slapen bij toerbeurt.
Tja, ik kan refereren aan iemands uiterlijk geen al te sterke discussiemethode vinden. Net als dommig gescheld overigensquote:Op zondag 8 april 2012 12:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat ik werkelijk weet of hij een ginger is?
Nog maar een keer dan:
[..]
Gruwelijke faalhaas.
En als ze versleten is bestel je gewoon een nieuwe.quote:Op zondag 8 april 2012 12:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je vergeet de vrouw, die kan je ook delen met 9 man en dan neuken bij toerbeurt.
Je faalt waar iedereen bij staat.quote:Op zondag 8 april 2012 12:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja, ik kan refereren aan iemands uiterlijk geen al te sterke discussiemethode vinden. Net als dommig gescheld overigens.
Een uitvinding uit de Indusvallei.quote:Op zondag 8 april 2012 12:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, dat is waar ook. Timesharehuis.
Tja, jij krijgt de kritiek over je heen… Je populariteit is zeer afgenomen, terwijl men je voorheen de steun had als mod.quote:
Nou, leg maar eens uit. Vooralsnog blijkt zelfs een kinderlijk eenvoudige uitleg te hoog voor je gegrepen. Laat jouw kant van het verhaal dan maar eens zien.quote:Op zondag 8 april 2012 12:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je faalt waar iedereen bij staat.![]()
Stop voor je het erger maakt.
Ze hebben wel wat ja, exporteren het zelfs naar Rusland.quote:Op zondag 8 april 2012 12:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mmmmhh, hebben ze zoveel Uranium daar dan, met al die mijnen?
Je hebt in elk geval veel fantasie.quote:Op zondag 8 april 2012 13:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Tja, jij krijgt de kritiek over je heen… Je populariteit is zeer afgenomen, terwijl men je voorheen de steun had als mod.
Ik zou onder een ander account als user verder gaan, maar dat is mijn advies..
Ik weet, wilde gewoon even schelden op Noord Korea.quote:Op zondag 8 april 2012 12:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is tactiek hè, dit is juist redelijk slim, daardoor hebben ze een sterkere onderhandelingspositie. Wat denk je waarom Iran zo graag kernwapens wil hebben, om ze daadwerkelijk te gebruiken?
Just did.quote:
Fantasie? Nee, ik acht je gewoon niet zo eervol dat ik dacht dat je mijn advies zou opvolgen.quote:
Je hebt geen verhaal dus. Gohquote:Op zondag 8 april 2012 13:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Just did.
Selectieve lezers heb ik geen boodschap aan.
... en de moeite terug te lezen neem je ook al niet. Enkel jij-bakken.quote:
Het is een communistisch land. Die moeten gewoon hun uraniummijn quotum halen.quote:Op zondag 8 april 2012 12:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mmmmhh, hebben ze zoveel Uranium daar dan, met al die mijnen?
Waarom waren die peilingen van de Hond ook alweer zo extreem hype gevoelig?quote:Op zondag 8 april 2012 13:06 schreef du_ke het volgende:
De hond heeft ook weer een plaatje gemaakt
[ afbeelding ]
Kan niet hè, Nazi-Duitsland dienen.quote:Op zondag 8 april 2012 13:05 schreef De_Guidance het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)israel-niet-meer-in/
Kan niet hè , kritiek op een land.
Omdat hij wekelijks zoiets maakt en de aandacht ervoor groter is wanneer je de hypes uitvergrootquote:Op zondag 8 april 2012 13:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom waren die peilingen van de Hond ook alweer zo extreem hype gevoelig?
Het is alleen een hype als rechts aan kop gaat.quote:Op zondag 8 april 2012 13:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom zijn kiezers zo extreem hype-gevoelig ?quote:Op zondag 8 april 2012 13:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
SPVVD kan nog altijd prima.quote:Op zondag 8 april 2012 13:07 schreef De_Guidance het volgende:
Ik zie al een PvdA+SP+X aankomen met deze uitslag.
PvdA + SP + GHBquote:Op zondag 8 april 2012 13:07 schreef De_Guidance het volgende:
Ik zie al een PvdA+SP+X aankomen met deze uitslag.
Waarom peilt hij SGP niet?quote:Op zondag 8 april 2012 13:06 schreef du_ke het volgende:
De hond heeft ook weer een plaatje gemaakt
[ afbeelding ]
De kiezers zijn lang niet zo gevoelig als de peilingen willen doen geloven.quote:Op zondag 8 april 2012 13:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom zijn kiezers zo extreem hype-gevoelig ?
Is de PvdA rechts tegenwoordig?quote:Op zondag 8 april 2012 13:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is alleen een hype als rechts aan kop gaat.
Logica is best simpel.
Dat is een hele dunne streep die altijd op 2 staatquote:
Nee nee, Maurice is een linkse Hond en als linkse partijen groeien zijn het slechts leugens.quote:Op zondag 8 april 2012 13:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is alleen een hype als rechts aan kop gaat.
Logica is best simpel.
Op zondag kijk ik altijd een documentaire over Israël. Vandaag was het Retourtje Israël.quote:
Het is nu geen hype. Links grijpt het aan als werkelijk weergave.quote:
Volgens mij is bijna iedereen die een beetje ingelezen is altijd erg kritisch op de peilingen en die van De Hond in het bijzonderquote:Op zondag 8 april 2012 13:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is nu geen hype. Links grijpt het aan als werkelijk weergave.
Je kunt het hier zien.
Vlak voor de vorige verkiezingen werd het weggezet als hype. Toen ging het de VVD en PVV erg goed in die peilingen.
Ook de andere omroepen doen het gelukkig. Die van de Joodse Omroep heb ik bijna allemaal al gezien.quote:
Niet als het aan Le Pen ligt.quote:
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op zondag 8 april 2012 13:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
De kiezers zijn lang niet zo gevoelig als de peilingen willen doen geloven.
Die is er net als diverse christelijke, een Islamitische en zelfs een Boedistische en Hindoeistische geloof ikquote:
Behalve nu. Links, waaronder jij, zit op basis van dit grafiekje de volgende coalitie al te smeden.quote:Op zondag 8 april 2012 13:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij is bijna iedereen die een beetje ingelezen is altijd erg kritisch op de peilingen en die van De Hond in het bijzonder.
Gebruik jij soms het k-woord?quote:Op zondag 8 april 2012 13:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die dame is een beetje koekoek.
Hoewel Koos zijn omschrijving ook prima voldeed.
Weet ik, soms doe ik een spirituele zondagochtendje bij de publieken.quote:Op zondag 8 april 2012 13:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die is er net als diverse christelijke, een Islamitische en zelfs een Boedistische en Hindoeistische geloof ik
Medical high ground.quote:
Het liefste zie ik dan ook een 24-uurseconomie.quote:Op zondag 8 april 2012 12:47 schreef mlg het volgende:
[..]
Hmmm, dat getuigt van een extreme vorm van consumptiedrang.
Ik heb enkel gekscherend SPVVD geroepen hierover. En ik kondigde het aan als 'plaatje' wat de goede verstaander zou interpreteren als geen al te vleiende kwalificatie voor het werk van De Hond waar ik altijd erg kritisch op ben.quote:Op zondag 8 april 2012 13:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Behalve nu. Links, waaronder jij, zit op basis van dit grafiekje de volgende coalitie al te smeden.
Ik doe zo min mogelijk zondagochtendquote:Op zondag 8 april 2012 13:15 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Weet ik, soms doe ik een spirituele zondagochtendje bij de publieken.
Zijn nog best leuke dingen tussen.
In een non-medische context bedoelde ik.quote:
''De_Guidance: de kanker voorbij''.quote:
Daar kom ik met Pasen helaas niet onderuit.quote:
Ik dacht dat Koos het k-woord was.quote:Op zondag 8 april 2012 13:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
''De_Guidance: de kanker voorbij''.
Blijkbaar moet je eerst bagatelliseren voor je met de laatste zin kunt komen.quote:Op zondag 8 april 2012 13:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb enkel gekscherend SPVVD geroepen hierover. En ik kondigde het aan als 'plaatje' wat de goede verstaander zou interpreteren als geen al te vleiende kwalificatie voor het werk van De Hond waar ik altijd erg kritisch op ben.
Je leest weer eens dingen die er niet zijn geloof ik.
Ik moet het slagveld van gisteren nog opruimenquote:Op zondag 8 april 2012 13:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar kom ik met Pasen helaas niet onderuit.
Ik probeerde je een beetje te helpen met lezen aangezien dat je blijkbaar de eerste keer meestal niet zo heel goed afgaat. Een stukje service voor jequote:Op zondag 8 april 2012 13:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je eerst bagatelliseren voor je met de laatste zin kunt komen.
Nee, valt niet op hoor.
Ik wilde een flauwe grap maken over Pasen, Jezus en joden.quote:Op zondag 8 april 2012 13:18 schreef TitusPullo het volgende:
Het is Pasen en ik kijk naar Peter R. de Vries.
Dat zou ik maar niet doen.quote:Op zondag 8 april 2012 13:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik wilde een flauwe grap maken over Pasen, Jezus en joden.
De NMO zond nog wel eens een onbewerkte documentaire over de evolutietheorie uit, kom daar bij de EO eens om.quote:Op zondag 8 april 2012 13:18 schreef De_Guidance het volgende:
De NMO was wel Oke , jammer dat ze ermee zijn gekapt.
Nu doet de NTR de moslimprogrammering.
Is Peter nu ook al joods?quote:Op zondag 8 april 2012 13:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik wilde een flauwe grap maken over Pasen, Jezus en joden.
Hebben ze daar Harun Yahya nog niet ontdekt?quote:Op zondag 8 april 2012 13:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De NMO zond nog wel eens een onbewerkte documentaire over de evolutietheorie uit, kom daar bij de EO eens om.
Je ego is groter dan je wijsvinger... je probeert nu de bal terug te kaatsen. Los eerst je eigen blunder op wat "lezen" betreft voor je dat doet. Dit is knullig.quote:Op zondag 8 april 2012 13:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik probeerde je een beetje te helpen met lezen aangezien dat je blijkbaar de eerste keer meestal niet zo heel goed afgaat. Een stukje service voor je.
Hij wilde voorzitter van Ajax worden.quote:
Plus die Surinamer zei heel grappig 'Assalamoe Aleikoem' dat vond ik wel een hoogtepuntje.quote:Op zondag 8 april 2012 13:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De NMO zond nog wel eens een onbewerkte documentaire over de evolutietheorie uit, kom daar bij de EO eens om.
Adnan Oktar en zijn harem van schaarsgeklede damesquote:Op zondag 8 april 2012 13:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hebben ze daar Harun Yahya nog niet ontdekt?
Die is niet echt.quote:
Het zal wel weer hilarisch en/of abject zijn mag ik hopen.quote:Op zondag 8 april 2012 13:21 schreef Friek_ het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd hoe de PVV ditmaal weer gaat stijgen in de peilingen. Hopelijk weer zo'n vermakelijk voorstel als dat meldpunt.
In China.quote:Op zondag 8 april 2012 12:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
En als ze versleten is bestel je gewoon een nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |