Omdat het niet de eerste keer is dat er iets mis gaat daar. Omdat de politiek daar dat waarschijnlijk maar niet wil snappen ze nu met z'n alle een statement willen maken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom zou je het openbaar vervoer stilleggen omdat een gestoorde iemand vermoordt die werkt voor een OV-bedrijf?
Ik was verleden zomer in Marokko zelf en de locals daar hebben een kotsgruwelijke hekel van de uitschot dat hier in Europa hun reputatie verpesten terwijl de Marokkanen in Marokko erg aardige, vriendelijke en behulpzame mensen zijn. Alleen de locals hier in de Benelux willen dat niet in zien.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat boeit de afkomst in godsnaam. Vorig jaar rond deze dagen schoot een 100% Nederlandse en blanke man 6 mensen dood in alphen. Boeie wat de afkomst is, ongeacht afkomst gigalang de gevangenis in, klaar.
Heb linkje voor je: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1231597quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:21 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Brussel is sowieso een kutstad. De mensen, pauperige gebouwen, de indruk dat er Nederlands wordt gesproken terwijl iedereen nauwelijks Nederlands spreekt. En dat moet de EU-hoofdstad zijn.
En ik geef ze geen ongelijk. Om je werk nou te doen met het besef dat jij misschien de volgende bent die wordt afgetuigd. Staken en nog eens staken. Groot gelijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Omdat het niet de eerste keer is dat er iets mis gaat daar. Omdat de politiek daar dat waarschijnlijk maar niet wil snappen ze nu met z'n alle een statement willen maken.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:24 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Je moet in België voor je leven vrezen als je in een grote stad voor De Lijn, MIVB of TEC werkt. En dat zijn zij blijkbaar nu zat.
Oké, bedankt. Ik kom al jaren op FOK! en dit is geloof ik de eerste keer dat ik in NWS post. Ik volg het nieuws nooit erg goed.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Omdat het niet de eerste keer is dat er iets mis gaat daar. Omdat de politiek daar dat waarschijnlijk maar niet wil snappen ze nu met z'n alle een statement willen maken.
Hier heb je gelijk in. Maar dit zijn die gastjes die als ze 18 zijn al een Q7 rijden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:26 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ik was verleden zomer in Marokko zelf en de locals daar hebben een kotsgruwelijke hekel van de uitschot dat hier in Europa hun reputatie verpesten terwijl de Marokkanen in Marokko erg aardige, vriendelijke en behulpzame mensen zijn.
Precies, prima stad verder qua architectuur en het centrum is geweldig. Maar er zijn idd wel een aantal flinke probleemwijken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:29 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Heb linkje voor je: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1231597
Daarvoor hoef je niet in Marokko te zijn. Ik zelf en meerdere Marokkanen in Nederland kotsen op onze uitschot.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:26 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ik was verleden zomer in Marokko zelf en de locals daar hebben een kotsgruwelijke hekel van de uitschot dat hier in Europa hun reputatie verpesten terwijl de Marokkanen in Marokko erg aardige, vriendelijke en behulpzame mensen zijn. Alleen de locals hier in de Benelux willen dat niet in zien.
best, maar dan doet het er nog niet toe wat de nationaliteit is van deze pipo he?quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:26 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ik was verleden zomer in Marokko zelf en de locals daar hebben een kotsgruwelijke hekel van de uitschot dat hier in Europa hun reputatie verpesten terwijl de Marokkanen in Marokko erg aardige, vriendelijke en behulpzame mensen zijn. Alleen de locals hier in de Benelux willen dat niet in zien.
Dit dus. Afkomst is nu niet van toepassing. Aanpakken die schorum.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
best, maar dan doet het er nog niet toe wat de nationaliteit is van deze pipo he?
Alleen als je je heel nederig opstelt in zulke situaties heb je kans er zonder kleerscheuren vanaf te komen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:30 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Maar aan de andere kant ben je hier ook niet 100% veilig als je een medewerker bent van de GVB, RET of HTM hier.
Veel kleiner dan wanneer het om een Crimson zou gaan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat is de kans dat de dader een Lambik is?
Jawel, want mocht het weer een Marokkaan zijn dan moet er verdomme eens een heleboel ogen geopend worden om deze problematiek tegen te gaan die al tientallen jaren gaande is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
best, maar dan doet het er nog niet toe wat de nationaliteit is van deze pipo he?
Is het überhaupt al bekend dat het om een Marokkaan gaat. Niet te snel oordelen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:35 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Jawel, want mocht het weer een Marokkaan zijn dan moet er verdomme eens een heleboel ogen geopend worden om deze problematiek tegen te gaan die al tientallen jaren gaande is.
Dus vorig jaar toen de dader een 100% vochtige Arische Nederlander was met die schietpartij in Alphen is het beleid t.a.v. Nederlanders aangepast?quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:35 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Jawel, want mocht het weer een Marokkanen dan moet er verdomme eens een heleboel ogen geopend worden om deze problematiek tegen te gaan die al tientallen jaren gaande is.
Er zijn absoluut probleemwijken, zoals in elke grootstad.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Precies, prima stad verder qua architectuur en het centrum is geweldig. Maar er zijn idd wel een aantal flinke probleemwijken.
Dank u. Dat is wat ik bedoel. Generalisatie heerst. Bij het alphengebeuren riepen ook hele volkstammen hier 'dat het wel weer een medelander zou zijn en geen nederlander'. Hoe fout zaten ze.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus vorig jaar toen de dader een 100% vochtige Arische Nederlander was met die schietpartij in Alphen is het beleid t.a.v. Nederlanders aangepast?
Neen.˛
Welke statistieken wijzen dat uit?quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:24 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Je moet in België voor je leven vrezen als je in een grote stad voor De Lijn, MIVB of TEC werkt.
Zolang dit forum het hartverscheurend lage niveau blijkbaar wel best vindt, hou je pagina's vol van hetzelfde gelul over Marokkanen, moslims, etcetera.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dank u. Dat is wat ik bedoel. Generalisatie heerst.
Twee jaar geleden was er nog een De Lijn-medewerkster voor de Antwerpse premetro geduwd omdat ze ruzie kreeg met een dronken reiziger. Momentje, zal het linkje eens zoeken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:41 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Welke statistieken wijzen dat uit?
nah, wat advertentieruimte koopt zijn puur aantallen bezoeken. En nu kan ik een stukje tekst over PVV- en tokkievolk neerzetten maar dan generaliseer ik ook, dus laat ik het maarquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:43 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Zolang dit forum het hartverscheurend lage niveau blijkbaar wel best vindt, hou je pagina's vol van hetzelfde gelul over Marokkanen, moslims, etcetera.
Dit verkoopt blijkbaar advertentieruimte
Vooral deze zin, hoe ben je dan wel niet tekeer gegaanquote:Een andere vakbondsafgevaardigde, die vanochtend ter plaatse kwam op het Redersplein, zag zijn collega voor die naar het ziekenhuis werd gebracht. "Ik herkende zelfs zijn gezicht niet. Ik moest in zijn papieren kijken om zijn identiteit te kunnen bevestigen", zegt hij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |