SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom in de AKQ SC, voor iedereen die ooit in de AKQ gepost heeft, dat nog van plan is of dat nog steeds doet en ieder ander is ook van harte welkom.
Met als vaste gasten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
U gaat door voor de Paasmisquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als ik zo naar de foto kijk is het niet bij jou thuis?
Dat zijn de mooiste nachtenquote:Op zaterdag 7 april 2012 08:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Vannacht een vreemde woordenwisseling gehoord hier op straat. Een stelletje had wsl staan knokken in de kroeg. De man verwijt de vrouw dat hij voor haar opkwam en zomaar uit het niets een klap op z'n bek kreeg.
Zegt de vrouw vervolgens 'ja maar zag je dan niet dat ik hem met een barkruk heb geslagen?'
Goedemorgen...
Op een fietspad toevallig?quote:
Nope....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
ME, weg ermee???
Hoe voelt dat nou, zo terug naar je jeugd?quote:
[..]
Nope....Dat wilde ik nu gaan doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is mijn, niet me!Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Ik zag gisteren een man een hele bus paastakken uitladen alsof 'ie kerstbomen ging verkopenquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Eierstok erbij voor de sfeer:
[ afbeelding ]
Als we het Westland toch niet hadden...quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat wilde ik nu gaan doen...
Het is mijn, niet me!
[..]
Nope....daar wil ik wel wat over zeggen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is de officiele songtekst
http://www.mp3lyrics.org/h/heideroosjes/ze/Nobody expects the Spanish Inquisition!
Dan is mijn muzikale ontwikkeling te beperkt op de TT te snappen en bied ik bij dezen mijn excuses aan. Mea culpa.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar wil ik wel wat over zeggen,
dat is de officiele songtekst
bij geef nooit op kan datquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh crap![]()
Heideroosjesliefhebber is![]()
![]()
Kan ik ergens door de grond zakken?![]()
![]()
En dan hoop ik maar dat 'ie niet 2700 eu voor die neppe iPad heeft betaaldquote:De 17-jarige jongen, die omgerekend bijna 2700 euro betaald kreeg, werd benaderd via een onlinechatroom. Hij lijdt nu aan nierfalen en zijn gezondheid gaat snel achteruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |