Oh neequote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Happy birthday Mo!![]()
Ik wou een birthday-Jillian-plaatje posten maar die vond ik niet, dus de next best thing: Jillian in een kokosnoot!
[ afbeelding ]
En dit, heb er nooit een reet aan gevondenquote:Op zaterdag 7 april 2012 09:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind de meeste vrouwen die hier gepost zijn helemaal niet uitzonderlijk mooi. Zeker met Angelina Jolie heb ik he-le-maal niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
Kuch. Ik lijk niet op Angelina, Penelope of Monica.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
Grappig. Jullie kiezen allemaal vrouwen die qua uitstraling of bepaalde gezichtskenmerken een beetje op jezelf lijken..
quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:59 schreef Nallie het volgende:
Ik vind Leighton Meester sowieso erg mooi!Die vind ik ook mooi, al is ze met bruin haar mooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mo, gefeliciteerd!![]()
![]()
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Happy birthday Mo!![]()
Ik wou een birthday-Jillian-plaatje posten maar die vond ik niet, dus de next best thing: Jillian in een kokosnoot!
[ afbeelding ]
Dat!quote:
Oh. Hier vind ik een toch mooie vrouw zelfs lelijk te noemen. Maar ik heb ook echt niets met schattige tomboys. Ik vond Doutzen heel mooi, maar nu is ze net iets te gespierd/dun. En catherina zeta jones een aantal jaar geleden. En angelina jolie voor ze ze dun werd.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Brrr.
Ik zet daar tegenover: Kate Moss, begin jaren negentig!![]()
[ afbeelding ]
, Neemaar wel hun volle lippen en opvallende wenkbrauwen. En ik had het niet alleen over uiterlijk, maar ook over uitstraling. En daarin lijken jullie wel wat op elkaar.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kuch. Ik lijk niet op Angelina, Penelope of Monica.En ik heb ook geen donker haar van nature.
[..]
Die vind ik ook mooi, al is ze met bruin haar mooier.
[ afbeelding ]
Mo, gefeliciteerd!![]()
![]()
Hmm, ik zie het niet zo. Volgens mij lijk ik dan meer op Leighton.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
, Neemaar wel hun volle lippen en opvallende wenkbrauwen. En ik had het niet alleen over uiterlijk, maar ook over uitstraling. En daarin lijken jullie wel wat op elkaar.
Hihi, wat een verschil! Ik vind die vroege foto's van Kate Moss (van Corinne Day) echt heel tof en haar daar zó mooi op!quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh. Hier vind ik een toch mooie vrouw zelfs lelijk te noemen.
Hmm, ik vind van niet... hoewel deze wel weer heel mooi is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Hihi, wat een verschil! Ik vind die vroege foto's van Kate Moss (van Corinne Day) echt heel tof en haar daar zó mooi op!
quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:59 schreef Nallie het volgende:
Ik vind Leighton Meester sowieso erg mooi!Leighton wilde ik ook posten ja. Heel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zal niet zo gezond zijn, maar ik kijk bij meisjes die zo'n figuur hebben en er mooi uitzien toch altijd even om hoor, vooral dus als ze getint zijn en mooi donker haar hebben. Ik vind dat gewoon aantrekkelijk I guess, ik zou als ik op vrouwen zou vallen ook echt eerder op mollig vallen dan slank.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:39 schreef loveli het volgende:
Nigella heeft zo hier en daar wel mooie curves, maar ze staat niet voor niets 99% van de tijd met haar onderlichaam uit beeld. Dat deel is iets overbemeten.
Ja Liv ookquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:19 schreef Mixende_match het volgende:
Liv Tyler
[ afbeelding ]
Verder heb ik eigenlijk niks met vrouwen.. Ik heb niet echt van celebs "woow die is mooi.."
Als je tussen die sterretjes een O had gezet (minder werk) stond ie erquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mohoooooo, gefeliciteerd!!
*insert cheerleader smiley die ik mobiel niet kan plaatsen want ik ken de code niet*
Woohoo!
quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als je tussen die sterretjes een O had gezet (minder werk) stond ie er
Want als je hetero bent mag je een vrouw niet mooi vinden? Er zijn ook auto's die ik mooi vind. Of schoenen. Dat betekent niet direct dat ik sex met die schoenen wil...quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:31 schreef Viking84 het volgende:
O hai. Gaat het nu nog steeds over vrouwen? Stelletje kastlesbo's.
Nee dat mag niet. Als heterovrouw mag je alleen maar vrouwen mooi vinden. Ik vind alle mannen ook spuuglelijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Want als je hetero bent mag je een vrouw niet mooi vinden? Er zijn ook auto's die ik mooi vind. Of schoenen. Dat betekent niet direct dat ik sex met die schoenen wil...
Hm... dat geldt eigenlijk ook voor de meeste mooie mannen..
Idem!quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, boodschappen zijn ook weer binnen. We hebben ons ingehouden qua lekkere dingen, alleen het Hertogijs citroen met merengue móest meeLijkt me een lekkere afsluiter na de lamsrollade met krieltjes en spinazie vanavond.
![]()
Nu dus maar eens een lekkere wandeling maken![]()
Vanochtend ook al Jillian ondergaan, dus dan compenseert het weer een beetje
quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:19 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Ik heb alles er weer aangezopen gisteren.
Ben aan het bedenken wat ik morgen zal koken, we krijgen vrienden op bezoek.
Dacht aan of allemaal hapjes, of een 3 gangen iets. Sowieso wil ik dessert maken, misschien iles flottantes of eton mess! En Dan nog hazelnootcakejes ofzo voor bij de koffie.
Iemand nog leuke dingen voor hoofd/ voor? Ik wilde risotto maken maar dat maak ik altijd al.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:20 schreef sigme het volgende:
Zo, rondje sportschool gedaan. Ik was wat slapjes, dus ik haalde niet alle gewichten van gister.
Het legpressding wel, die heb ik eerst een 140kg 3x15 snel gedaan, toen 15 x langzaam, en toen 150kg 3 x 15. Dat wil nog net. Ben wel bang gelanceerd te worden en zorg er angstvallig voor mijn benen niet geheel uit te strekken, bang dat m'n knieen met 150kg in slot schieten.
Ja, dat deed ik ook al wel netjes, maar nu vind ik het echt eng zeg maarquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]Netjes! Sowieso niet je knieen strekken tot 'lockout' altijd een klein beetje gebogen houden. Is beter voor je knieen en effectiever voor de oefening.
Cola en patat deze week!!quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:23 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Nu durf ik ook wel te zeggen dat ik twee dagen achter elkaar patat op heb. Ik had het dodag al gehad, maar toen mijn ouders me ophaalden en m'n moeder zei dat ze geen eten in huis had en we maar langs 't Hoekje moesten had ik de kracht niet om "nee" te zeggen
. Note to self: niet patat eten vlak voordat ik naar mijn ouders ga.
Ik zou zeggen langzaam, dan maak je minder gebruik van momentum/zwaartekracht en gebruik je je spieren voor zowel het wegduwen als het tegenhouden van het gewicht.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik ook al wel netjes, maar nu vind ik het echt eng zeg maar.
Ik zie mensen dat ding heel vlot heen & weer trappen, ik ben geneigd het vrij langzaam te doen. Wat is beter?
Explosief duwen en rustig terug zakken. De meeste mensen raggen dat ding maar een beetje heen en weer omdat ze er niet genoeg gewicht op doen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik ook al wel netjes, maar nu vind ik het echt eng zeg maar.
Ik zie mensen dat ding heel vlot heen & weer trappen, ik ben geneigd het vrij langzaam te doen. Wat is beter?
Ik vind Co ook heel sexy, overigens. Dus dat kan kloppenquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor ik zag dat het Shakira was, leek ze op Co.
Bah, vervelend is dat, zeker voor in een weekend.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:08 schreef Probability het volgende:
Ieh stress stress, hoofd loop over, geen prioriteiten zien. Dus ben maar heel suf een lijstje aan het maken om orde in de chaos te scheppen.
Dan is gelijk je BMI onder de 18quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:46 schreef Noek het volgende:
Ik vind dat Milner mokker enorm mooi. Red heads sowieso.Heb zelf bijna zwart haar maar zou mijn arm geven om een natural red head te zijn.
Awwww! *glim*quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind Co ook heel sexy, overigens. Dus dat kan kloppen
Ik vind Shakira hier inderdaad wel mooi. Echt een uitzondering want ik vind haar verder echt best wel onaantrekkelijk..quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind Co ook heel sexy, overigens. Dus dat kan kloppen
Olivier is leeeeuk! Veel plezierquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zon? Waar? Wij zitten in biercafé Olivier en hebben net onze Engelse vrienden de stuipen op het lijf gejaagd door te zeggen dat we op de fiets naar het restaurant gaan![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben best vaak in Utrecht natuurlijk, dus wmb binnenkort! Ik denk dat jij drukker bent dan ik dus laat maar weten wanneer je een keer kunt!quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dank creepz! Wanneer gaan wij eens een biertje doen?
Lunches zijn sowiezo zwaar, dus niet te streng zijn voor jezelf.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:00 schreef creepycookie het volgende:
Ik heb ook net gesport, gaat heel lekker met HIIT. Het nieuwe trainingsschema voor KT is wel erg zwaar, dus daar moet ik echt inkomen. Vooral die lunges vind ik killing.
En nu moet ik werken maar ik kan me niet concentreren
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:34 schreef creepycookie het volgende:
HPKWHehe, ik gebruik ook maar 2 apparaten ofzo. De rest met dumbells of mijn eigen gewicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gebruik overigens ook dumbells van 5 kg. Merk trouwens wel verschil hoor. Mn armen zijn dunner geworden (vet weg en er lijkt af en toe een spier zichtbaar!) en alle oefeningen gaan gewoon steeds makkelijker.
Maar ziet er goed uit! Hoe lang ben je er mee bezig?
Mijn schema kost me een uur en dat vind ik helemaal ideaal. Ik ben half dood en toch kost het me maar een uur.
Kon vanochtend bij het spinnen wel merken dat mijn dijen het toch een beetje zwaar hebben met al dat traplopen.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:22 schreef LieLie het volgende:
Mweh, ik had stamppot in de planning, maar nu heb ik me toch een partij geen zin in aardappelen....
Handig
Ik ben inderdaad nu ook aan het spelen met de aantallen, ik heb namelijk denk ik meer aan inderdaad 3 x 10 dan 2x20. Zo staat het gewoon in het schema, dus ik wil wel maximaal uit mijn spieropbouw halen hoor, het heeft verder niks met HIIT te maken, maar zo stond dat aangegeven. Heb inmiddels wel gelezen dat je beter meerdere malen een lager aantal reps kan doen met meer kg dan eindeloos met lichtere gewichten trainen, dus ik denk dat ik dat idd gewoon ga invoerenquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:06 schreef An24 het volgende:
[..]
Lunches zijn sowiezo zwaar, dus niet te streng zijn voor jezelf.
Die reps horen bij HITT zo gedaan te worden? Persoonlijk ben ik 3 x 10 gewend, maar zonder HITT schema. Klinkt alsof je nu niet het maximale uit je spieropbouw haalt, maar meer voor cardio gaat?
Haha!quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zon? Waar? Wij zitten in biercafé Olivier en hebben net onze Engelse vrienden de stuipen op het lijf gejaagd door te zeggen dat we op de fiets naar het restaurant gaan![]()
.
Haha, ja, ga ik ook doen!quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]gewoon toch maken hoor, hartstikke lekker!
Ik doe geen cardio als ik krachttraining doe, behalve dan 3 keer 3 minuten. Begin met 3 minuten crosstrainer, 8 oefeningen, dan 3 minuten rennen, dan weer die 8 oefeningen, dan 3 minuten roeien en dan nog een keer die 8 oefeningen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:38 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad nu ook aan het spelen met de aantallen, ik heb namelijk denk ik meer aan inderdaad 3 x 10 dan 2x20. Zo staat het gewoon in het schema, dus ik wil wel maximaal uit mijn spieropbouw halen hoor, het heeft verder niks met HIIT te maken, maar zo stond dat aangegeven. Heb inmiddels wel gelezen dat je beter meerdere malen een lager aantal reps kan doen met meer kg dan eindeloos met lichtere gewichten trainen, dus ik denk dat ik dat idd gewoon ga invoeren
HPKW: ik ben met KT ongeveer 45 minuten bezig![]()
Een uur lijkt me net ietsje lang als ik nog cardio moet doen.
Het is inderdaad even zoeken naar balans. Je setjes uitbouwen met goed gewicht lijkt me een goed plan!quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:38 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad nu ook aan het spelen met de aantallen, ik heb namelijk denk ik meer aan inderdaad 3 x 10 dan 2x20. Zo staat het gewoon in het schema, dus ik wil wel maximaal uit mijn spieropbouw halen hoor, het heeft verder niks met HIIT te maken, maar zo stond dat aangegeven. Heb inmiddels wel gelezen dat je beter meerdere malen een lager aantal reps kan doen met meer kg dan eindeloos met lichtere gewichten trainen, dus ik denk dat ik dat idd gewoon ga invoeren
quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:52 schreef LieLie het volgende:
Mijn zus wil een Noosa armband voor haar verjaardag en nu twijfel ik of ik ook meteen voor mezelf eentje bestel
Lóóóóng gonequote:Op zaterdag 7 april 2012 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ja..waar is de tijd gebleven dat de hoeveelheid van donderdag nog relatief ongestraft kon?
Soort van intervaltraining, doe je dat nou specifiek voor de urbanathlon of heeft het een andere reden?quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik doe geen cardio als ik krachttraining doe, behalve dan 3 keer 3 minuten. Begin met 3 minuten crosstrainer, 8 oefeningen, dan 3 minuten rennen, dan weer die 8 oefeningen, dan 3 minuten roeien en dan nog een keer die 8 oefeningen.![]()
Maar daar ben ik dus een klein uurtje mee bezig. Alle oefeningen doe ik 20 keer achter elkaar (minder als ik het echt niet trek, maar dat gaat nu wel).
Oh Mootje, heb je daar nu nog stééds last van? Vaker drinken joh, dan wen je er wat aan!quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ja..waar is de tijd gebleven dat de hoeveelheid van donderdag nog relatief ongestraft kon?
Google stemt tegenwoordig zelfs folders af op real life activiteiten?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:02 schreef minilot het volgende:
Over gedoe met krachttraining gesproken.. Ik kreeg bij mijn spam in de brievenbus sinds een week of vier geleden ineens een paar keer folderrommel van verschillende sportscholen in de buurt. Voorheen kreeg ik die nooit. Nu vraag ik me af: wie kan mij op zes hoog zien Jilliannen?!![]()
Het kán bijna geen toeval zijn!
[..]
Oh Mootje, heb je daar nu nog stééds last van? Vaker drinken joh, dan wen je er wat aan!
Ja! Ik zit nu in Kraaienstein! Jij woont hier relatief dichtbij toch?quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:55 schreef An24 het volgende:
We kunnen bijna zwaaien Mo! Klinkt als een fijne dag. Nog veel plezier vanavond.
Nou, niet écht last last, maar ik ben nog wel wat moe en niet ál te hongerig. Wat érgens ook prima is. In vergelijking met gisteren is m'n fitheid wel zo omhoog geschoten dat ik me bijna op zou geven voor een marathonquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:02 schreef minilot het volgende:
Over gedoe met krachttraining gesproken.. Ik kreeg bij mijn spam in de brievenbus sinds een week of vier geleden ineens een paar keer folderrommel van verschillende sportscholen in de buurt. Voorheen kreeg ik die nooit. Nu vraag ik me af: wie kan mij op zes hoog zien Jilliannen?!![]()
Het kán bijna geen toeval zijn!
[..]
Oh Mootje, heb je daar nu nog stééds last van? Vaker drinken joh, dan wen je er wat aan!
Geen honger is handig ja. Ik krijg juist altijd enórme trek de dag nadat ik gezopen heb..quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja! Ik zit nu in Kraaienstein! Jij woont hier relatief dichtbij toch?
[..]
Nou, niet écht last last, maar ik ben nog wel wat moe en niet ál te hongerig. Wat érgens ook prima is. In vergelijking met gisteren is m'n fitheid wel zo omhoog geschoten dat ik me bijna op zou geven voor een marathon![]()
Kraaienstein is nog wel een stukje met de tram met overstap.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja! Ik zit nu in Kraaienstein! Jij woont hier relatief dichtbij toch?
[..]
Nou, niet écht last last, maar ik ben nog wel wat moe en niet ál te hongerig. Wat érgens ook prima is. In vergelijking met gisteren is m'n fitheid wel zo omhoog geschoten dat ik me bijna op zou geven voor een marathon![]()
Radijs bleek mijn lief al opgegeten te hebben, én de olijfolie was per ongelijk ook helemaal op!quote:Op zaterdag 7 april 2012 07:28 schreef minilot het volgende:
Deze salade met groene asperge, radijs, peultjes en parmezaan. Plus gerookte kip.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:11 schreef An24 het volgende:
Freud is frietjes halen. Zo lekker als je dat niet vaak eet
Specifiek voor de Urbanathlon en omdat ik mijn bovenlichaam meer moet trainen om dat ding goed te kunnen lopen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Soort van intervaltraining, doe je dat nou specifiek voor de urbanathlon of heeft het een andere reden?
En dat noem jij niets gedaanquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gefeliciteerd Mo!![]()
Ik heb even boodschappen gedaan op de markt. De score: 3 mango's, 8 avocado's, kilo krieltjes, zak spinazie, zak paprika's, 4 aubergine's, 3 courgettes, zakje pepers, bak olijven, feta, munt/peterselie/koriander, mini romatomaatjes, cherry tomaatjes (VEEL!) en gewone tomaten, half pond macademia noten, pond turks fruit, turks brood.
En nu ben ik moe en heb ik eigeniljk nog niets gedaan!
Niets gedaan in huis bedoel ik!quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En dat noem jij niets gedaan?
Ik heb overigens een rondje stad vandaag gedaan. En een bananenmuffin op.
Nu staat de pasta te pruttelen.
edit: kookn00b ontmaskerdquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Niets gedaan in huis bedoel ik!
Ik heb wel al een mango salsa gemaakt, de avocado russische roulette gedaan (viel niet tegen!), een bulghur salade gemaakt en ga nu nog even langs de appie voor de laatste dingen.
Zo nog een Panzanella salade maken, een aardappel salade en ik denk ook een tortillasoep. Of een tomatensoep. Ik heb wel heel erg gruwelijk veel tomaten gekocht.
Je weekend is begonnen!quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:24 schreef minilot het volgende:
Buuuuh, lamlendig na een berg werkdagen achter elkaar (inclusief vandaag) om half zes 's morgens op en 's avonds 's nachts laat naar bed.
Niettmin persen we er gewoon nog een Jillian uit zodra de kip en groenten zijn gezakt.
Voor daarna staan er drie (!) flessen wijn koud en hebben we nogal wat Breaking Bad in te halen.
O, daar zeg je zoiets ja!quote:
Triceps, tegen de kippenvleugeltjes! Je hebt al gewichtjes dus dit is thuis ook prima te doen denk ik.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:29 schreef minilot het volgende:
[..]
O, daar zeg je zoiets ja!![]()
Trouwens.. jij en andere KT-liefhebbers.. Waarmee pak ik nou specifiek het bolle geblubber rond mijn bovenarmen aan? Ik hobbel tot nu toe Jillian een beetje achterna, maar wat voor soort ongetwijfeld heel ellendige oefeningen (die zonder sportschool uit te voeren zijn) hebben nou het meeste effect op bovenarmen?
Is zo af en toe echt supermakkelijk en heel erg lekker.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:35 schreef Perruche het volgende:
Ha minilot, ik eet ook een soort van gado-gado vanavond! Ben alleen de tauge vergeten, dammit. Dus nu met boontjes, spitskool, wortel, komkommer.
Volgens mij bestaan er nog geen etablissementen in Nederland waar je 's morgens een ontbijtburrito met kiemgroenten kunt bestellen. Helaas.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:37 schreef Perruche het volgende:
Oeh novem heb je die "breakfast burrito" zelf gemaakt of ergens gehaald?
Zelfgemaakt, heb een beetje gefreestyled met wat ik in huis heb en het pakte heel goed uit!quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:37 schreef Perruche het volgende:
Oeh novem heb je die "breakfast burrito" zelf gemaakt of ergens gehaald?
Aha!quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Triceps, tegen de kippenvleugeltjes! Je hebt al gewichtjes dus dit is thuis ook prima te doen denk ik.
Uh, setjes van 15x? Even proberen hoe het gaat met de gewichten die je hebt. Mochten ze te licht zijn kan je ook dips doen met je armen op een stoel of salontafel en je voeten gewoon op de grond.quote:
Ik ga eens even in de weg van mijn Xboxende lief dipjes doen aan de salontafel.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:51 schreef Novem het volgende:
Oeh dips, die doen lekker pijn, krijg wel strakke armen ervan
quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:51 schreef Novem het volgende:
Oeh dips, die doen lekker pijn, krijg wel strakke armen ervan
Succes! Het valt wel mee hoor, maar het brandende gevoel dat er op een gegeven moment ontstaat is vrij onprettigquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ga eens even in de weg van mijn Xboxende lief dipjes doen aan de salontafel.
WOW! Dat zal je echt geweldig staanquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.notoriouscloth(...)ella-dress-deep-bleu
Mine en nu aan
Nu lukte het nog vier keer.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Minuutje rusten en nog een paar doen, en daarna nog een keer!
Goed hè? Prima kwaliteit ook, al is het wel een jaar of twee geleden dat ik er voor het laatst iets bestelde..quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:58 schreef Perruche het volgende:
Wat een leuke MadMan-esque jurkjes staan er op modcloth!
Bij de appie verkopen ze 1 merk dat echt alleen de hoognodige ingredienten heeft, die haal ik wel eens als ik te lui ben het zelf te maken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh pestotest bij KassaBen benieuwd wat men van die troep vindt
quote:
Haha, ik heb juist vandaag een vintage jurk met Marilyn Monroe-model gekocht.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Nice XM!
En idd: juist met wat meer kilootjes zien die vintage jurkjes er nét ff lekkerder uit
Ik deed het zoals op dit filmpje, met gestrekte benen:quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]Gewoon blijven doen, dan gaat het vanzelf beter.
Zodra dit te licht wordt kan je je voeten hoger zetten etc.
Nja, kant en klaar is te eten, alleen zou ik het geen pesto noemen maar groeneprutsaus of zoquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Bij de appie verkopen ze 1 merk dat echt alleen de hoognodige ingredienten heeft, die haal ik wel eens als ik te lui ben het zelf te maken.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:07 schreef minilot het volgende:
O, en ModCloths tassen zijn ook erg gaaf, hoewel ik niet van tassen hou. Maar jullie wel, vandaar.
Kittensquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:11 schreef LieLie het volgende:
Oh, en de poes van mijn ouders is mogelijk bezwangerd.. Ik vond altijd dat wij geen huisdier moesten, maar nu ga ik toch een beetje twijfelen
Wacht maar tot je ze ziet, dan ga je voor de bijl.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:11 schreef LieLie het volgende:
Oh, en de poes van mijn ouders is mogelijk bezwangerd.. Ik vond altijd dat wij geen huisdier moesten, maar nu ga ik toch een beetje twijfelen
Logisch dat je blijft eten. Het is ook niet zo'n voedzaam dagjequote:Op zaterdag 7 april 2012 19:11 schreef slacker_nl het volgende:
Ik blijf eten vandaag..
T: handje noten, enkele bessen
O: 6x eiwit, 2x eigeel, toast van wit brood, banaan, sap met glutamine
T: handje noten, enkele bessen, peer
S: 53 minuten hardlopen, 8.5km
T: weishake met creatine, glutamine, dextrose
L: twee witte broodjes met ham en salami, noten, bessen, banaan, 2x mandarijn
T: 3 handjes noten, peer
Jaquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jaaa
zat net weer even in An's topic te kijken en![]()
Oh ja, dat denk ik ookquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ze ziet, dan ga je voor de bijl.
Haha. Wij hebben twee katten gehad die echte hondenvrienden waren. Die lagen dan op straat te hoereren als er een hond uit de buurt langskwamquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja![]()
mijn stiefzus heeft ook kittens, zó lief..
Wel goed therapie voor Sam trouwens, die is bang voor katten. Kom ik een paar keer kittensnuffelen met hem
Ze zitten nu in hun contactfase. Niet van onze schoot af te slaan. Zo leuk als er twee liggen te stoeien op je schootquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jaaa
zat net weer even in An's topic te kijken en![]()
Kijk, werkt dus 2 kanten op.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha. Wij hebben twee katten gehad die echte hondenvrienden waren. Die lagen dan op straat te hoereren als er een hond uit de buurt langskwam
quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Ze zitten nu in hun contactfase. Niet van onze schoot af te slaan. Zo leuk als er twee liggen te stoeien op je schoot
Maria!quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:16 schreef minilot het volgende:
Wie hield hier nu van uilen?
[ afbeelding ]
En slacker_nl: ik zie geen groenten!
Ja, lief! Of dat ze in je nek kruipen en daar gaan slapenquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Ze zitten nu in hun contactfase. Niet van onze schoot af te slaan. Zo leuk als er twee liggen te stoeien op je schoot
quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Dan kom je toch gewoon een keertje hier een kittendosis halen?!quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
het is zóó jammer dat de Mr allergisch is voor katten..
![]()
Oh noes, die foto's!quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh!! En dan ook nog Nórenquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Dan kom je toch gewoon een keertje hier een kittendosis halen?!
quote:
Komt straks, spinazie!quote:
Helaas pindakaas, de helft van de ingredienten niet in huis!quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmmm tomatensoep HPKW, deze moet je eens proberen: http://www.kayotic.nl/blog/roasted-tomato-vegetable-soup Wij zijn er inmiddels verslaafd aan zo ongeveer
quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:02 schreef minilot het volgende:
Heb er uiteindelijk twintig dertig gered
Nee, ik snap het... Kijk net op de klok en het is half 8 en ik heb nog niet gegeten. Normaal eten we om 18 uur... M'n maag wilt gewoon de D naar binnen werken..quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Logisch dat je blijft eten. Het is ook niet zo'n voedzaam dagje
Ja maar voor de volgende keer. En laat de selderij weg of halveer het, kan me niet voorstellen dat het je tegen kan staan als het er doorheen geblenderd is, maar het is wel gezondquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Helaas pindakaas, de helft van de ingredienten niet in huis!
En sowieso, er gaatSelderij
in!
quote:
Ik zal het eens overwegen!quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar voor de volgende keer. En laat de selderij weg of halveer het, kan me niet voorstellen dat het je tegen kan staan als het er doorheen geblenderd is, maar het is wel gezond
O, fijn is dat tijdens de side lunges hè, met zwaardere gewichtjes?quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:29 schreef Xennia het volgende:
S: Jillian level 1, voor de 2e keer met gewichten van 2 kilo
Echt doen hoor! Zooooo lekker die soepquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zal het eens overwegen!
Nu verder met de rest van mn kookdingen, moet nog opruimen en schoonmaken ook en mn teennagels lakken! En alles graag voor het donker is!
Ha! Die heb ik nu 1x met 2k gedaan, de 2e keer toch maar met 1kquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:32 schreef minilot het volgende:
[..]
O, fijn is dat tijdens de side lunges hè, met zwaardere gewichtjes?
Dan denk je de hele tijd: valt wel mee - tótdat die oefening komt.
Yep! En dat je rauwe selderij niet lekker vindt kan natuurlijk best, maar door de soep heengekookt en -geblenderd is selderij niet meer storend qua structuur, maar wél essentieel voor die fijne, hartige soepsmaak!quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Echt doen hoor! Zooooo lekker die soep![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Yep! En dat je rauwe selderij niet lekker vindt kan natuurlijk best, maar door de soep heengekookt en -geblenderd is selderij niet meer storend qua structuur, maar wél essentieel voor die fijne, hartige soepsmaak!
Ja net mij D op en zit wel aardig vol nuquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:05 schreef An24 het volgende:
Novem: erg mooie lijst! Je zal wel vol zitten
Herkenbaar!quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ha! Die heb ik nu 1x met 2k gedaan, de 2e keer toch maar met 1kDe rest wel allemaal 2k
Zijn dat die liggend en dan naar de zijkant? Die vind ik voorlopig op 2k goed genoeg, is voor mij kwetsbaar gebied en dit was ook een oefening die ik ooit van de fysio heb meegekregen. Goed om die nu weer te doen dus!quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Herkenbaar!De chest flyes die ik nu trouwens met drie kilo - dat vind ik echt een heel fijne oefening.
![]()
Al denk ik niet dat ik ze straks nog kan doen na die helse dips van Slacker net.
Ja! Ik ben een enorm slappe dweil en ik worstel me na een maand nog steeds vloekend en kreunend door level 1 heen, maar specifiek die oefening kan ik volgens mij ook wel met dubbel zoveel gewicht.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zijn dat die liggend en dan naar de zijkant?
Typisch ja..quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja! Ik ben een enorm slappe dweil en ik worstel me na een maand nog steeds vloekend en kreunend door level 1 heen, maar specifiek die oefening kan ik volgens mij ook wel met dubbel zoveel gewicht.
Ik heb me al af zitten vragen hoe dat komt - met welke beweging uit mijn dagelijks leven die oefening overeenkomt.. Ik vind het zo gek!
Ik vind het niet zo weinig vandaag eigenlijk. Ik eet 10 kippenvleugels en 's avonds bij de borrel zeker 5 blokjes kaas en 5 gehaktballetjes (en ik was om 15 uur pas uit mijn bed).quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Xennia, je eet elke dag wat minder geloof ik..
Denk je er wel aan dat je echt wel genoeg krijgt?
Ja logisch.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, ik snap het... Kijk net op de klok en het is half 8 en ik heb nog niet gegeten. Normaal eten we om 18 uur... M'n maag wilt gewoon de D naar binnen werken..
Die vind ik ook het makkelijkst. Jillian zegt ook dat die oefening tijd is voor recovery.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja! Ik ben een enorm slappe dweil en ik worstel me na een maand nog steeds vloekend en kreunend door level 1 heen, maar specifiek die oefening kan ik volgens mij ook wel met dubbel zoveel gewicht.
Ik heb me al af zitten vragen hoe dat komt - met welke beweging uit mijn dagelijks leven die oefening overeenkomt.. Ik vind het zo gek!
Strakke lijstquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Kwestie van tijd tot die strakke armen er zijn!
Lijstje:
T: Wheyshake
O: Havermout met banaan, grapefruit
T: 2 eitjes met rookvlees
L: 2 bth tonijnsalade + restje tonijnsalade
T: 2 bth pindakaas
D: Rijst met broccoli, cherrytomaatjes en pijnboompitjes, geroosterde kip
T: Magere kwark
T: Nootjes, chips oid
K, cool. Misschien eens een bootcamp meenemen?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Specifiek voor de Urbanathlon en omdat ik mijn bovenlichaam meer moet trainen om dat ding goed te kunnen lopen.
Die 12 km hardlopen maak ik me minder zorgen om dan de Monkey Bar. Om maar een voorbeeld te noemen.
Grappig, ik vind hem redelijk zwaar met 2k al is het liggen wel lekkerquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Die vind ik ook het makkelijkst. Jillian zegt ook dat die oefening tijd is voor recovery.
Eentonigheid? M'n ontbijt is standaard hetzelfde, voor de rest verschilt het. En als je oplet zie je dat de whey alleen op sportdagen genuttigd wordt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja logisch.
Maar toch zie ik vaker deze eentoningheid. Ik durf te wedden dat als je alle supplementen even laat staan en alles uit goede voeding haalt, met op de sportdagen enkel een weyshake, meer voedingsstoffen binnen krijgt. Daar heb je bij het sporten dan ook meer profijt van.
Ik vind bijna iedere keer het vollere model toch net ff wat mooier bij dit soort pakjesquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:08 schreef sigme het volgende:
http://www.modcloth.com/s(...)0&sort=newest&page=1
Leuk om naar de verschillende damesmodellen te kijken in die badpakken.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Je hoeft je niet aangevallen te voelen...je post hier toch niet voor niets?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Eentonigheid? M'n ontbijt is standaard hetzelfde, voor de rest verschilt het. En als je oplet zie je dat de whey alleen op sportdagen genuttigd wordt.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:16 schreef minilot het volgende:
Wie hield hier nu van uilen?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En slacker_nl: ik zie geen groenten!
Over de supplementen ga ik de discussie niet aan, je punt is duidelijk en mijn antwoord ook: die blijven voorlopig.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:16 schreef An24 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet aangevallen te voelen...je post hier toch niet voor niets?![]()
Ten eerste heb ik het over de eentonigheid op een dag. Verder bedoel ik dus dat je naast de Wey de andere supplementen best kan weg laten als je voldoende voedingsstoffen tot je neemt. Het is dus niet zo dat ik niet oplet, maar dat jij mijn tekst verkeerd interpreteert. Maar goed, dat gebeurt vaker, ik zal wel stoppen met reageren![]()
Daar heb ik toevallig net een groupon voor gekocht, dus dat staat in de planning!quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
K, cool. Misschien eens een bootcamp meenemen?Dat ga ik dit jaar een keertje doen. Echt beulen!!
DtD? Die ga ik ook lopen en een maand later is de HM van Amsterdam... same same. Ons schema lijkt dus op elkaar als ik het zo lees..quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Daar heb ik toevallig net een groupon voor gekocht, dus dat staat in de planning!
Vind het ook wel leuk om zo gericht te trainen voor de Urbanathlon. En dan hopelijk een week later de 10 EM en een maand later een halve marathon. Dan heb ik mijn sportieve doelen voor het jaar wel weer behaald.
Misschien ben je irl best aardig, maar tot nu toe kom je niet zo over.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Over de supplementen ga ik de discussie niet aan, je punt is duidelijk en mijn antwoord ook: die blijven voorlopig.
En over de interpretatie, dan moet je misschien wat duidelijker de tekst opschrijven. Met halve zinnen kan ik niks en staat het geheel open ter interpretatie, al denk ik dat noten (walnoten, pecan, amandel en cashew), bessen, peer, banaan, mandarijnen, brood met ham, salami, ontbijtkoek redelijk verschillen van elkaar en kan dus niet echt beamen dat het eentonig is. Dat ik reageer op je opmerkingen heeft niks te maken met aangevallen worden.
Ging het lopen al beter Vik?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:08 schreef Viking84 het volgende:
Ook even een lijstje. Ben lekker naar Bloedverwanten aan het kijken. Dacht dat het dodag weer begonnen was maar het is al een maand bezig.
O: Brinta met kaneel
S: 12,5 km hardlopen
T: eiwitshake
L: twee broodjes, één met ham en één met kaas
T: stukje sinaasappel
T: grote appel
T: Sultanakoekje bij de thee
T: blikje cola
T: paaseitje
D: boerenkoolstamppot met 1/3 rookworst en spekjes
T: kwarktaart
T: klein zakje chips
Ik vind hem wel OK, op zich, voor een weekendlijstje.
Ik zou het niet weten, denk dat er niet al teveel verschil zit tussen IRL en IVL.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:17 schreef loveli het volgende:
Misschien ben je irl best aardig, maar tot nu toe kom je niet zo over.
Nee, een lokaal loopje.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
DtD? Die ga ik ook lopen en een maand later is de HM van Amsterdam... same same. Ons schema lijkt dus op elkaar als ik het zo lees..
Ow, ook leuk! En die HM is ook een lokaal loopje?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee, een lokaal loopje.
Startpunt is op 100 meter van mijn huis, dus mag ik eigenlijk niet overslaan.
Wat is IVL?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, denk dat er niet al teveel verschil zit tussen IRL en IVL.
In virtual lifequote:Op zaterdag 7 april 2012 22:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat is IVL?
Volgens mij ben jij helemaal niet onaardig alleen niet zo kusjekroel. Maar dat is prima. Maar jij bent een meisje, toch? Ik vind je naam nog steeds zo mannelijk
Dat verklaart inderdaad veel. Ik stel de verwachtingen bij deze bij. Jij en ik zitten in elkaars allergie. Dat kan een uitdaging zijnquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
In virtual lifeKusjekroel ben ik inderdaad niet, confrontatie is niet iets wat ik uit de weg ga. En de naam slacker is afkomstig van: The term "slacker" is used to refer to a person who habitually avoids work., weet niet of dat een specifiek mannelijke of vrouwelijke eigenschap is
Owowow, aangezien ik weleens van die higs something type aanduidingen tegenkom hier in onderschriften, ik ben ISTP, misschien verklaard dat eea.
@HenkPietKlaasWim wellicht dat we elkaar daar tegen het lijf lopen (wellicht bij de drinkposten, de sukkels die daar stil gaan staan)
Mja, als je hier de DSM op los zou laten, zou de uitkomst ook niet zo vriendelijk zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:47 schreef Tinkepink het volgende:
Oh. Oke. Mijn laatste assesments gingen uit van andere methodieken.
Want jij bent?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat verklaart inderdaad veel. Ik stel de verwachtingen bij deze bij. Jij en ik zitten in elkaars allergie. Dat kan een uitdaging zijn
De uitkomst waarvan?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Mja, als je hier de DSM op los zou laten, zou de uitkomst ook niet zo vriendelijk zijn.
Ik ben er een fan van om rationaliteit en emoties/ gevoelens in balans te houden, dus ik ben van alles watquote:
Goed antwoordquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ben er een fan van om rationaliteit en emoties/ gevoelens in balans te houden, dus ik ben van alles wat
Ohw nee, zo bedoel ik het niet. Ik snapte de manier van reageren niet en nu snap ik dat dit komt doordat we erg van elkaar verschillen. Sorry als dit anders over komt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:00 schreef Tinkepink het volgende:
Om heel eerlijk te xijn vind ik jouw reacties op het moment een stuk minder vriendelijk dan die van slacker, an. Of ik lees ze verkeerd.
Ben er zelf ook wel tevreden over vandaag.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Strakke lijst![]()
En ook een lekkere lijst voor Uniek(Al ben ik geen fan van cup a soup
)
Ja, het was lekker. Af en toe mezelf iets dergelijks gunnen, maakt het voor mij ook makkelijker om me aan een dieet te houden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ben er zelf ook wel tevreden over vandaag.
Hoe smaakte de friet? Net zo lekker als verwacht?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lijstje vandaag:
O: 2,5 boterham: 1,5 met filet americain, 0,5 met osseworst en 0,5 met brie en nog wat losse plakjes osseworst
L: 2 grote sneden 'oervolkoren' met 2 kroketjes (niet heel groot) met biermosterd
T: stukje aardbeienvlaai
D: Gegrilde paprika gevuld met feta en knoflook vooraf, en als hoofd een van de heerlijkste lamsbouten die ik ooit gegeten heb. Heerlijk mals, keek het zo van het bot af. Met erbij gegrilde groenten en tzaziki en zo'n klein bultje rijst. Zat ook nog patat bij, maar dat heb ik niet aangeraakt
Bij de gehele maaltijd samen met mijn moeder een flesje (750ml) droge witte wijn op.
Hier idem, vooral geen zin ik kwark of groenten of...quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:28 schreef the85mc het volgende:
had nog trek dus 2 boterhammen met 50 gram kip erbij.
Gelukkig maar, hier idem. Freud komt thuis, ik ga bankhangen. Truste!quote:Op zondag 8 april 2012 00:19 schreef loveli het volgende:
Morgen met de fam pasen vieren, verder geen doodvermoeiende dingen als woonboulevards.
Jup! Al van vanmorgen om 8 uur. Valt wel mee meestal hoor, enkel heb ik dan echt wel nood aan frisse lucht!quote:Op zondag 8 april 2012 00:22 schreef loveli het volgende:
Aan 1 stuk?
Honger en niks fatsoenlijks in huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ocharme! Waarom ben je in 's hemelsnaam niet even naar beneden gehobbeld om vriendelijk te vragen of ze nog wat zachter konden doen?quote:Op zondag 8 april 2012 02:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
>< Lawaai makende martijn en twee vrienden beneden in de huiskamer. Om half tien gaat hij 'even' naar vrienden en vijf minuten geleden kwam hij thuis. En nu zitten ze met zn drieën lawaai te maken en ik kan niet slapen ><
Gisterenavond nog doorgezopen en nu een kater, of valt het mee?quote:
Preskop van konijn? Of gewoon chocopasta?quote:Op zondag 8 april 2012 09:19 schreef Sjaapje het volgende:
Goedemorgen!
Lijstje:
O: 2 boterhammen met het hoofd van een paashaas en boter, pompelmoes, ferrero rocher
L: Kalfslapjes met pepersaus en broccolimix, Denneaardappelen als ik in de cafetaria geraak
T: kwark met muesli en fruit, worteltjes
D: Courgettesalade, broccolisoep, boterham met erwtjespuree en kipfilet
T (met onze nachtverpleegkundigen): koude schotel met zalm, garnaal en kaasjes
S: Jillian level 1
quote:
Wat zijn denneaardappelen?quote:Op zondag 8 april 2012 09:19 schreef Sjaapje het volgende:
Goedemorgen!
Lijstje:
O: 2 boterhammen met het hoofd van een paashaas en boter, pompelmoes, ferrero rocher
L: Kalfslapjes met pepersaus en broccolimix, Denneaardappelen als ik in de cafetaria geraak
T: kwark met muesli en fruit, worteltjes
D: Courgettesalade, broccolisoep, boterham met erwtjespuree en kipfilet
T (met onze nachtverpleegkundigen): koude schotel met zalm, garnaal en kaasjes
S: Jillian level 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op zondag 8 april 2012 10:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou nog een foto posten van hoe ik er nu uit zie!Doe mij zulke benen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je ontbijtquote:Op zondag 8 april 2012 08:50 schreef minilot het volgende:
Pasen vandaag!
O: Net alvast voor vanavond mousse van witte chocolade met rum en citroen gemaakt en daar heb ik zoveel van 'getest' dat ik nu even geen ontbijt hoef.![]()
S: Hardlopen in de zon, 6 x 2 minuten sprinten op blote voeten
S: Jillian, want daar kwam het gisteren niet meer van
L: Vanmiddag een grote groene salade en een volkoren broodje met rosbief. Plus een glas versgepest bloedsinaasappelsap
B: Lopend naar ouders
T: Koffie bij mijn ouders
D: Traditioneel gourmetten bij mijn schoonouders. Vlees, Calvésauzen en heel veel wijn. En dus mijn toetje van gevulde chocolade-eieren.
B: Terugwandelen met stukjes sprinten
![]()
Haha, ik zie het voor me. En je ziet er goed uit.quote:Op zondag 8 april 2012 09:08 schreef Viking84 het volgende:
Haaaaaaaaai, net even een herstelloopje van 3 km gedaan in een kaktempo. En ik voelde de behoefte om naar iedere voorbijganger te roepen dat dit een herstelloopje was en ik normaal sneller ben.
Wel lekker in het zonnetje en gekwetter van vogeltjes door m'n Rammsteinmuziek heen.
Nu maar even douchen.
Hij heeft in een voorbeeldrekje gestaanquote:Op zondag 8 april 2012 10:24 schreef Nallie het volgende:
Kan je ff bellen naar de klantenservice Vik? Meestal moet hij in zo'n voorbeeld rekje passen.. Wel heel suf van die winkel trouwens...
Lijstje van gister:
Pre-O: 2 abrikozen
S: 5km hardlopen
O: havermout, banaan, kokos
T: koffie verkeerd
L: 2 meergranentoast met gerookte zalm en salade
T: 2 medjooldadels
T: 10 snoepjes in de bios
D: grote kom tomatensoep met flink wat stukken volkoren stokbrood met geitenkaas
T: 2 martini's
Dus: SuikersssVandaag ga ik beter mijn best doen!
O, dat doet me eraan denken dat ik over drie weken wat lui op sleeptouw neem naar Disneyland Parijs en Parc Asterix, dus dat het dan wel handig is om onderhand eens naar een hotelletje te zoeken.quote:Op zondag 8 april 2012 11:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik vlieg met transavia en ik ben al heel gespannen als ik op vakantie ga dus ik neem het risico toch maar niet.
Spannend! Ik had het sinds mijn kindertijd niet meer gedaan, en met mijn lief en met vrienden gaan we doorgaans met de auto op reis.. Toen een paar jaar geleden voor het eerst weer eens het vliegtuig in. Klein stukje maar, naar Rome, maar ik vond het erg tof. Vooral het stijgen en dalen en het kleine beetje turbulentie!quote:Op zondag 8 april 2012 10:58 schreef LieLie het volgende:
Wij moeten ook nog even goede koffers regelen voor deze zomer denk ik
Dan ga ik voor het eerst in mijn leven vliegen!
Wij vliegen met een tussenstop op IJsland naar New York. Dus meteen een flink stukquote:Op zondag 8 april 2012 11:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Spannend! Ik had het sinds mijn kindertijd niet meer gedaan, en met mijn lief en met vrienden gaan we doorgaans met de auto op reis.. Toen een paar jaar geleden voor het eerst weer eens het vliegtuig in. Klein stukje maar, naar Rome, maar ik vond het erg tof. Vooral het stijgen en dalen en het kleine beetje turbulentie!![]()
Waar ga jij naartoe Lie?
Oh, kijk aan!quote:Op zondag 8 april 2012 11:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij vliegen met een tussenstop op IJsland naar New York. Dus meteen een flink stuk
Ha same here.. maar dan gaan we over 3 weken al.. En voor de Mr is het ook voor het eerst vliegenquote:Op zondag 8 april 2012 10:58 schreef LieLie het volgende:
Wij moeten ook nog even goede koffers regelen voor deze zomer denk ik
Dan ga ik voor het eerst in mijn leven vliegen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |