abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110015651
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Let me see you stripped down to the bone
pi_110015674
Hmm, ik vind haar nu te dun, maar ze was wel mooi, al vind ik Adriana Lima veel mooier :+

Ik zit te denken wie ik nog meer mooi vind, maar er schiet mij niets te binnen..
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? zaterdag 7 april 2012 @ 10:00:51 #3
70532 loveli
N
pi_110015709
Catharine Zeta Jones.

[ Bericht 4% gewijzigd door loveli op 07-04-2012 11:19:27 ]
crap in = crap out
pi_110015783
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:00 schreef loveli het volgende:
Catharina Zeta Jones.
Brrr. :)

Ik zet daar tegenover: Kate Moss, begin jaren negentig! O+

[ Bericht 6% gewijzigd door minilot op 07-04-2012 10:25:19 ]
pi_110015795
Mooobloo, welke beroemde dame zou jij voor je verjaardag willen? *)
pi_110015905
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:00 schreef loveli het volgende:
Catharina Zeta Jones.
Oh nee :N En Angelina Jolie ook niet :N

Ik vind iemand als Kate Winslet dan weer mooi.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110015957
Liv Tyler O+

Verder heb ik eigenlijk niks met vrouwen.. Ik heb niet echt van celebs "woow die is mooi.."
~ Bonito La Risa ~
pi_110015968
naamtopic O+ en er zijn slingers! *O*
Ja doei.
pi_110015982
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
naamtopic O+ en er zijn slingers! *O*
Gefeliciteerd met je verjaardag :* *O*
  zaterdag 7 april 2012 @ 10:39:18 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110016301
Happy birthday Mo! O+

Ik wou een birthday-Jillian-plaatje posten maar die vond ik niet, dus de next best thing: Jillian in een kokosnoot!

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_110016322
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Happy birthday Mo! O+

Ik wou een birthday-Jillian-plaatje posten maar die vond ik niet, dus de next best thing: Jillian in een kokosnoot!

[ afbeelding ]
_O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110016382
Gefeliciteerd Moooooo! *O*
pi_110016412
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 09:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind de meeste vrouwen die hier gepost zijn helemaal niet uitzonderlijk mooi. Zeker met Angelina Jolie heb ik he-le-maal niets :P.
En dit, heb er nooit een reet aan gevonden :?
pi_110016635
Happy Birthday Mo!

Ik ga even nadenken over mooie vrouwen ;)
Be someone that makes you happy
pi_110016692
Ik vind Leighton Meester sowieso erg mooi!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110016755
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
Grappig. Jullie kiezen allemaal vrouwen die qua uitstraling of bepaalde gezichtskenmerken een beetje op jezelf lijken..
Kuch. Ik lijk niet op Angelina, Penelope of Monica. _O- En ik heb ook geen donker haar van nature.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:59 schreef Nallie het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vind ik ook mooi, al is ze met bruin haar mooier. O+

Mo, gefeliciteerd! *O* *O* *O*
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_110016765
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Happy birthday Mo! O+

[ afbeelding ]
:D O+

thanks all!
Ja doei.
pi_110016772
Mo gefeliciflapstaart :D *O* *O*
  zaterdag 7 april 2012 @ 11:02:56 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110016798
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 11:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Mo gefeliciflapstaart :D *O* *O*
Dat! :Y
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 7 april 2012 @ 11:03:05 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110016803
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Brrr. :)

Ik zet daar tegenover: Kate Moss, begin jaren negentig! O+

[ afbeelding ]
Oh. Hier vind ik een toch mooie vrouw zelfs lelijk te noemen. Maar ik heb ook echt niets met schattige tomboys. Ik vond Doutzen heel mooi, maar nu is ze net iets te gespierd/dun. En catherina zeta jones een aantal jaar geleden. En angelina jolie voor ze ze dun werd.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 7 april 2012 @ 11:04:43 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110016836
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 11:01 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Kuch. Ik lijk niet op Angelina, Penelope of Monica. _O- En ik heb ook geen donker haar van nature.

[..]

Die vind ik ook mooi, al is ze met bruin haar mooier. O+
[ afbeelding ]

Mo, gefeliciteerd! *O* *O* *O*
, Neemaar wel hun volle lippen en opvallende wenkbrauwen. En ik had het niet alleen over uiterlijk, maar ook over uitstraling. En daarin lijken jullie wel wat op elkaar.
pi_110016901
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 11:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

, Neemaar wel hun volle lippen en opvallende wenkbrauwen. En ik had het niet alleen over uiterlijk, maar ook over uitstraling. En daarin lijken jullie wel wat op elkaar.
Hmm, ik zie het niet zo. Volgens mij lijk ik dan meer op Leighton.
pi_110017196
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 11:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oh. Hier vind ik een toch mooie vrouw zelfs lelijk te noemen.
Hihi, wat een verschil! Ik vind die vroege foto's van Kate Moss (van Corinne Day) echt heel tof en haar daar zó mooi op!
pi_110017385
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 11:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Hihi, wat een verschil! Ik vind die vroege foto's van Kate Moss (van Corinne Day) echt heel tof en haar daar zó mooi op!
Hmm, ik vind van niet... hoewel deze wel weer heel mooi is.

pi_110017424
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:59 schreef Nallie het volgende:

SPOILER
Leighton wilde ik ook posten ja. Heel mooi :Y
pi_110017543
Maar dit is meer 'mijn type':

Bat For Lashes

De voorste(CocoRosie):

Beetje stoere, aparte meisjes O+
Het liefst met het figuur van Nigella Lawson, dan ben ik echt om :@
  zaterdag 7 april 2012 @ 11:38:00 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110017628
Bat For Lashes ken ik niet, maar mooi ja! O+ (En ja weer lang donker haar en getinte huid, meh _O- Ben egotripperiger dan ik denk! :+)
  Vis een optie? zaterdag 7 april 2012 @ 11:39:44 #28
70532 loveli
N
pi_110017674
Nigella heeft zo hier en daar wel mooie curves, maar ze staat niet voor niets 99% van de tijd met haar onderlichaam uit beeld. Dat deel is iets overbemeten.
crap in = crap out
pi_110017735
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 11:39 schreef loveli het volgende:
Nigella heeft zo hier en daar wel mooie curves, maar ze staat niet voor niets 99% van de tijd met haar onderlichaam uit beeld. Dat deel is iets overbemeten.
Het zal niet zo gezond zijn, maar ik kijk bij meisjes die zo'n figuur hebben en er mooi uitzien toch altijd even om hoor, vooral dus als ze getint zijn en mooi donker haar hebben. Ik vind dat gewoon aantrekkelijk I guess, ik zou als ik op vrouwen zou vallen ook echt eerder op mollig vallen dan slank.

Terwijl ik het bij mezelf dus niet mooi vind :P

En Maria: ik vind dat je dat zelf mooi mag vinden hoor. Ik vind gemixte meisjes vaak ook mooi :)
pi_110017983
Terug van de hardlooptraining. Ondanks de regen/hagelbui die we even over ons heen kregen en de spierpijn die ik had was het een heerlijke intervaltraining gelopen. 50m dribbelen, dan in 200m versnellen tot 50m sprint, daarna 100m 'rust' en weer opnieuw dribbelen. En ik ga zo maar eens lunchen met brood met vis :9.

Verder heb ik niks met vrouwen, dus heb ik niks toe te voegen :P.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_110018047
Ik vind die vleermuis met wimpers ook erg mooi moet ik zeggen.

Hoe kan je zo heten, though?
pi_110018189
w/ EN natuurlijk HappyB Mo!! w/
pi_110018655
Zo! Lekker gesport, op de fiets gegaan, dus nog een half uur op de fiets ook.
Thuis twee eitjes geklutst met kruiden en opgegeten met twee plakjes gebakken ham erbij. Zo nog een banaan.

Toch maar even op zoek naar een nieuwe sporttas. De rits van deze heeft het definitief begeven..

Mo, tof, de slingers! :D

En nigella heeft inderdaad nogal een fors onderlichaam, al vind ik dat mooier dan een hele dikke buik met smalle beentjes. (tenzij er dan een baby inzit, dat is een ander verhaal :+)
pi_110019009
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 10:19 schreef Mixende_match het volgende:
Liv Tyler O+
[ afbeelding ]

Verder heb ik eigenlijk niks met vrouwen.. Ik heb niet echt van celebs "woow die is mooi.."

Ja Liv ook :Y
pi_110019046
Gefeliciteerd Mo !! *O*

zaterdag 7 april 2012 @ 12:31:55 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110019057
O hai. Gaat het nu nog steeds over vrouwen? Stelletje kastlesbo's :P.

12,5 km hardgelopen, ging best lekker! Nu twee broodjes en een appel aan het eten en een eiwitshake gedronken en zo maar even douchen en de stad in en misschien bij mijn beste vriend van vroeger langs, als 'ie iig reageert }:|.
Niet meer actief op Fok!
pi_110019214
Mohoooooo, gefeliciteerd!!

*insert cheerleader smiley die ik mobiel niet kan plaatsen want ik ken de code niet*

Woohoo!
pi_110019309
Goed bezig Lielie en Viking! Er wordt hier altijd flink gesport op zaterdagochtend heb ik het idee :).
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_110019332
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 12:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mohoooooo, gefeliciteerd!!

*insert cheerleader smiley die ik mobiel niet kan plaatsen want ik ken de code niet*

Woohoo!
Als je tussen die sterretjes een O had gezet (minder werk) stond ie er ;)
pi_110019362

enn deze

ennn Irina Shayk op sommige foto's heel erg mooi maar op de meeste niet :+
pi_110019457
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 12:39 schreef LieLie het volgende:

[..]

Als je tussen die sterretjes een O had gezet (minder werk) stond ie er ;)
:D mehehe, dat wist ik dus niet.

Nu wel! *O*
  Vis een optie? zaterdag 7 april 2012 @ 12:43:40 #42
70532 loveli
N
pi_110019463
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 12:31 schreef Viking84 het volgende:
O hai. Gaat het nu nog steeds over vrouwen? Stelletje kastlesbo's :P.
Want als je hetero bent mag je een vrouw niet mooi vinden? Er zijn ook auto's die ik mooi vind. Of schoenen. Dat betekent niet direct dat ik sex met die schoenen wil...

Hm... dat geldt eigenlijk ook voor de meeste mooie mannen..
crap in = crap out
pi_110019478
Ik vind shakira soms heeeeel sexy. Zal zo eens een foto zoeken als ik weer achter de pc zit.
  zaterdag 7 april 2012 @ 12:49:04 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110019633
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 12:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Want als je hetero bent mag je een vrouw niet mooi vinden? Er zijn ook auto's die ik mooi vind. Of schoenen. Dat betekent niet direct dat ik sex met die schoenen wil...

Hm... dat geldt eigenlijk ook voor de meeste mooie mannen..
Nee dat mag niet. Als heterovrouw mag je alleen maar vrouwen mooi vinden. Ik vind alle mannen ook spuuglelijk.
Niet meer actief op Fok!
pi_110019896
Zo, boodschappen zijn ook weer binnen. We hebben ons ingehouden qua lekkere dingen, alleen het Hertogijs citroen met merengue móest mee O-) Lijkt me een lekkere afsluiter na de lamsrollade met krieltjes en spinazie vanavond. :9

Nu dus maar eens een lekkere wandeling maken O-)
Vanochtend ook al Jillian ondergaan, dus dan compenseert het weer een beetje :P
pi_110020275
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 12:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, boodschappen zijn ook weer binnen. We hebben ons ingehouden qua lekkere dingen, alleen het Hertogijs citroen met merengue móest mee O-) Lijkt me een lekkere afsluiter na de lamsrollade met krieltjes en spinazie vanavond. :9

Nu dus maar eens een lekkere wandeling maken O-)
Vanochtend ook al Jillian ondergaan, dus dan compenseert het weer een beetje :P
Idem!

Ik ga morgen voor de lunch courgettesoep en gegrilde groentensalade maken. Verder veel gezonde hapjes O+

Ff schoonpa laten zien hoe lekker je nog kunt eten als je diabetes hebt O-)
pi_110020702
Morning!

Ik heb alles er weer aangezopen gisteren :').

Ben aan het bedenken wat ik morgen zal koken, we krijgen vrienden op bezoek.

Dacht aan of allemaal hapjes, of een 3 gangen iets. Sowieso wil ik dessert maken, misschien iles flottantes of eton mess! En Dan nog hazelnootcakejes ofzo voor bij de koffie.

Iemand nog leuke dingen voor hoofd/ voor? Ik wilde risotto maken maar dat maak ik altijd al.
pi_110020756
Zo, rondje sportschool gedaan. Ik was wat slapjes, dus ik haalde niet alle gewichten van gister.
Het legpressding wel, die heb ik eerst een 140kg 3x15 snel gedaan, toen 15 x langzaam, en toen 150kg 3 x 15. Dat wil nog net. Ben wel bang gelanceerd te worden en zorg er angstvallig voor mijn benen niet geheel uit te strekken, bang dat m'n knieen met 150kg in slot schieten :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_110020856
Wauw sigme wat een aantallen!
  zaterdag 7 april 2012 @ 13:23:09 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110020863
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:19 schreef Perruche het volgende:
Morning!

Ik heb alles er weer aangezopen gisteren :').

Ben aan het bedenken wat ik morgen zal koken, we krijgen vrienden op bezoek.

Dacht aan of allemaal hapjes, of een 3 gangen iets. Sowieso wil ik dessert maken, misschien iles flottantes of eton mess! En Dan nog hazelnootcakejes ofzo voor bij de koffie.

Iemand nog leuke dingen voor hoofd/ voor? Ik wilde risotto maken maar dat maak ik altijd al.
:D.

Nu durf ik ook wel te zeggen dat ik twee dagen achter elkaar patat op heb :@. Ik had het dodag al gehad, maar toen mijn ouders me ophaalden en m'n moeder zei dat ze geen eten in huis had en we maar langs 't Hoekje moesten had ik de kracht niet om "nee" te zeggen :'). Note to self: niet patat eten vlak voordat ik naar mijn ouders ga.
Niet meer actief op Fok!
pi_110021052
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:20 schreef sigme het volgende:
Zo, rondje sportschool gedaan. Ik was wat slapjes, dus ik haalde niet alle gewichten van gister.
Het legpressding wel, die heb ik eerst een 140kg 3x15 snel gedaan, toen 15 x langzaam, en toen 150kg 3 x 15. Dat wil nog net. Ben wel bang gelanceerd te worden en zorg er angstvallig voor mijn benen niet geheel uit te strekken, bang dat m'n knieen met 150kg in slot schieten :D.
:o Netjes! Sowieso niet je knieen strekken tot 'lockout' altijd een klein beetje gebogen houden. Is beter voor je knieen en effectiever voor de oefening. :Y
pi_110021110
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:27 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

:o Netjes! Sowieso niet je knieen strekken tot 'lockout' altijd een klein beetje gebogen houden. Is beter voor je knieen en effectiever voor de oefening. :Y
Ja, dat deed ik ook al wel netjes, maar nu vind ik het echt eng zeg maar :@.

Ik zie mensen dat ding heel vlot heen & weer trappen, ik ben geneigd het vrij langzaam te doen. Wat is beter?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? zaterdag 7 april 2012 @ 13:30:00 #53
70532 loveli
N
pi_110021139
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:D.

Nu durf ik ook wel te zeggen dat ik twee dagen achter elkaar patat op heb :@. Ik had het dodag al gehad, maar toen mijn ouders me ophaalden en m'n moeder zei dat ze geen eten in huis had en we maar langs 't Hoekje moesten had ik de kracht niet om "nee" te zeggen :'). Note to self: niet patat eten vlak voordat ik naar mijn ouders ga.
Cola en patat deze week!!
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 7 april 2012 @ 13:31:35 #54
70532 loveli
N
pi_110021202
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik zie mensen dat ding heel vlot heen & weer trappen, ik ben geneigd het vrij langzaam te doen. Wat is beter?
Ik zou zeggen langzaam, dan maak je minder gebruik van momentum/zwaartekracht en gebruik je je spieren voor zowel het wegduwen als het tegenhouden van het gewicht.
crap in = crap out
pi_110021246
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Explosief duwen en rustig terug zakken. De meeste mensen raggen dat ding maar een beetje heen en weer omdat ze er niet genoeg gewicht op doen. :')
pi_110021271
}:|

Ik zit binnen en hoor nog de (slechte) muziek die de buren buiten aanhebben.
pi_110021316
Ah Joh Vik, jij bent zo goed bezig dat kan wel een keertje hoor!

Ik heb denk ik wel 6 of 7 bier op gisteren :'). In een tijdspanne van 5 uur, dat Dan weer well.
pi_110021383

O+ O+

Op 2:36 ongeveer :9

[ Bericht 19% gewijzigd door Cocotrimonium op 07-04-2012 13:42:41 ]
pi_110021726
Ik vind dat Milner mokker enorm mooi. Red heads sowieso. O+ Heb zelf bijna zwart haar maar zou mijn arm geven om een natural red head te zijn. Verder vind ik vrouwen altijd zo kritisch op elkaar. "Ja maar sinds haar teennagel is geknipt vind ik haar niet zo mooi meeeer." Je hebt het of je hebt het niet, vind ik. Ik vind dus ook heel veel vrouwen mooi. Soms maakt het karakter dat ik een vrouw echt enorm mooi vind. Vaak zijn dat stoere vrouwen met een pittig geblondeerd kapsel. Emma Hewitt bijvoorbeeld.
Ja ja, dat zijn nog eens zaken! :+

Gefeliciteerd Mo! w/
Wat een toffe leeftijd heb je.

Viking! :D Het is de cola. Die geeft je the evils.
Go hard or go home
  Vis een optie? zaterdag 7 april 2012 @ 13:47:22 #60
70532 loveli
N
pi_110021740
quote:
Voor ik zag dat het Shakira was, leek ze op Co.
crap in = crap out
pi_110021750
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Voor ik zag dat het Shakira was, leek ze op Co.
Ik vind Co ook heel sexy, overigens. Dus dat kan kloppen :)
pi_110021857
En moblo happy bday *O*
pi_110022472
Ieh stress stress, hoofd loop over, geen prioriteiten zien. Dus ben maar heel suf een lijstje aan het maken om orde in de chaos te scheppen.
pi_110023464
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 14:08 schreef Probability het volgende:
Ieh stress stress, hoofd loop over, geen prioriteiten zien. Dus ben maar heel suf een lijstje aan het maken om orde in de chaos te scheppen.
Bah, vervelend is dat, zeker voor in een weekend. :*
pi_110024205
Gefeliciteerd Mo! *O*

Ik heb even boodschappen gedaan op de markt. De score: 3 mango's, 8 avocado's, kilo krieltjes, zak spinazie, zak paprika's, 4 aubergine's, 3 courgettes, zakje pepers, bak olijven, feta, munt/peterselie/koriander, mini romatomaatjes, cherry tomaatjes (VEEL!) en gewone tomaten, half pond macademia noten, pond turks fruit, turks brood.
En nu ben ik moe en heb ik eigeniljk nog niets gedaan! >:O
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  zaterdag 7 april 2012 @ 15:12:06 #66
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110024309
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:46 schreef Noek het volgende:
Ik vind dat Milner mokker enorm mooi. Red heads sowieso. O+ Heb zelf bijna zwart haar maar zou mijn arm geven om een natural red head te zijn.
Dan is gelijk je BMI onder de 18 :P

Moblo, van harte gefeliciteerd met je verjaardag jonge blom!! Hele fijne dag nog met je familie, vrienden en man. *tût*

Goed bezig sporters!
Sigme ben je niet kapot aan de einde van de dag? Ben al moe als ik het lees :')

Vik: Goed gelopen zeg! Lekker zo in het zonnetje he?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 7 april 2012 @ 15:21:56 #67
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110024624
Zon? Waar? Wij zitten in biercafé Olivier en hebben net onze Engelse vrienden de stuipen op het lijf gejaagd door te zeggen dat we op de fiets naar het restaurant gaan :D _O-.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110025094
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:47 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Awwww! *glim*
pi_110025718
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:47 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik vind Shakira hier inderdaad wel mooi. Echt een uitzondering want ik vind haar verder echt best wel onaantrekkelijk..

Hier bijvoorbeeld
http://upload.wikimedia.o(...)4px-Shakira_2011.jpg

Dus wmb is Co mooier :P
pi_110025744
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zon? Waar? Wij zitten in biercafé Olivier en hebben net onze Engelse vrienden de stuipen op het lijf gejaagd door te zeggen dat we op de fiets naar het restaurant gaan :D _O-.
Olivier is leeeeuk! Veel plezier :)

Billy: hoe gaat het verder met je?

En Sig, wow wat een gewichten :D props!
pi_110025863
Ik heb ook net gesport, gaat heel lekker met HIIT. Het nieuwe trainingsschema voor KT is wel erg zwaar, dus daar moet ik echt inkomen. Vooral die lunges vind ik killing.

En nu moet ik werken maar ik kan me niet concentreren |:(
pi_110025976
Wat is je schema Creepy?
Ik heb nu een schema met walking lunges. 16 stuks gaat best, maar veel meer moeten het er niet worden. :D
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 7 april 2012 @ 16:05:20 #73
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110025999
Dank creepz! Wanneer gaan wij eens een biertje doen? :)
pi_110026864
HPKW

SPOILER
pi_110026924
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 16:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dank creepz! Wanneer gaan wij eens een biertje doen? :)
Ik ben best vaak in Utrecht natuurlijk, dus wmb binnenkort! Ik denk dat jij drukker bent dan ik dus laat maar weten wanneer je een keer kunt! :)
pi_110028019
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 16:00 schreef creepycookie het volgende:
Ik heb ook net gesport, gaat heel lekker met HIIT. Het nieuwe trainingsschema voor KT is wel erg zwaar, dus daar moet ik echt inkomen. Vooral die lunges vind ik killing.

En nu moet ik werken maar ik kan me niet concentreren |:(
Lunches zijn sowiezo zwaar, dus niet te streng zijn voor jezelf.

Die reps horen bij HITT zo gedaan te worden? Persoonlijk ben ik 3 x 10 gewend, maar zonder HITT schema. Klinkt alsof je nu niet het maximale uit je spieropbouw haalt, maar meer voor cardio gaat?
pi_110028203
Ik heb vandaag besloten, helaas, om de lunges en squats echt tot een minimum te beperken. Merk dat ik mijn knieën er te veel mee belast en ik was net zo goed bezig daar meer kracht in te krijgen. Helaas voor mijn billen dus vooral :+ Even zoeken naar vervangende oefeningen waar ik mijn kniegewrichten minder mee belast dus :)
pi_110028455
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 16:34 schreef creepycookie het volgende:
HPKW

SPOILER
Hehe, ik gebruik ook maar 2 apparaten ofzo. De rest met dumbells of mijn eigen gewicht. :)
Ik gebruik overigens ook dumbells van 5 kg. Merk trouwens wel verschil hoor. Mn armen zijn dunner geworden (vet weg en er lijkt af en toe een spier zichtbaar!) en alle oefeningen gaan gewoon steeds makkelijker. :P

Maar ziet er goed uit! Hoe lang ben je er mee bezig?
Mijn schema kost me een uur en dat vind ik helemaal ideaal. Ik ben half dood en toch kost het me maar een uur. B-)

Kon vanochtend bij het spinnen wel merken dat mijn dijen het toch een beetje zwaar hebben met al dat traplopen. :D
Doe wat je niet durft.
pi_110028591
Mweh, ik had stamppot in de planning, maar nu heb ik me toch een partij geen zin in aardappelen....
Handig :+
pi_110029065
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 17:22 schreef LieLie het volgende:
Mweh, ik had stamppot in de planning, maar nu heb ik me toch een partij geen zin in aardappelen....
Handig :+
:D gewoon toch maken hoor, hartstikke lekker! :9
pi_110029115
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 17:06 schreef An24 het volgende:

[..]

Lunches zijn sowiezo zwaar, dus niet te streng zijn voor jezelf.

Die reps horen bij HITT zo gedaan te worden? Persoonlijk ben ik 3 x 10 gewend, maar zonder HITT schema. Klinkt alsof je nu niet het maximale uit je spieropbouw haalt, maar meer voor cardio gaat?
Ik ben inderdaad nu ook aan het spelen met de aantallen, ik heb namelijk denk ik meer aan inderdaad 3 x 10 dan 2x20. Zo staat het gewoon in het schema, dus ik wil wel maximaal uit mijn spieropbouw halen hoor, het heeft verder niks met HIIT te maken, maar zo stond dat aangegeven. Heb inmiddels wel gelezen dat je beter meerdere malen een lager aantal reps kan doen met meer kg dan eindeloos met lichtere gewichten trainen, dus ik denk dat ik dat idd gewoon ga invoeren :)

HPKW: ik ben met KT ongeveer 45 minuten bezig :)
Een uur lijkt me net ietsje lang als ik nog cardio moet doen.
pi_110029129
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haha! _O- onze vrienden kijken ons ook nog altijd raar aan als we naar huis fietsen. Fietsen is sowieso al raar, maar met drank op al helemaal _O- :')

Zo, wij zijn in Den Haag! *O*

Via Nijmegen waar we lekker gelunched hebben met vers brood en kroketten :9
Thuis in Den Haag was aardbeienvlaai met twee kaarsjes (een 2 en een 7) en een mooie wandel daypack, wandelsokken en biertjes van m'n zusje met mooi bijpassend glas!

En van m'n schoonouders een blauwe sjaal, ketting en wat geld tegen m'n wandelschoenen aan ^O^

Lijstje vandaag:

O: 2,5 boterham: 1,5 met filet americain, 0,5 met osseworst en 0,5 met brie en nog wat losse plakjes osseworst
L: 2 grote sneden 'oervolkoren' met 2 kroketjes (niet heel groot) met biermosterd
T: stukje aardbeienvlaai
D: uit eten (Grieks)

Nog even een béétje bijkomen van m'n bieravontuur donderdag :')

[ Bericht 4% gewijzigd door motorbloempje op 07-04-2012 17:49:27 ]
Ja doei.
pi_110029411
Klinkt gezellig Moblo! :D
En ja dat ga je voelen als je ouder wordt he.. }) :+
pi_110029499
Ja.. ;( waar is de tijd gebleven dat de hoeveelheid van donderdag nog relatief ongestraft kon? ;(

Lijstje gisteren is overigens geworden:

O: 2 kleine hapjes brood met sandwichspread
L: een boterham met hummus, plakje kaas
T: miniappeltaartje
D: 1 aardappel, goede schep rode kool, lepeltje stoofvleesspullie, wat sla met ei en een lading dressing

En het voelde na het avondeten alsof ik echt 3 uniekhoornporties op had :')
Ja doei.
pi_110029564
Mijn zus wil een Noosa armband voor haar verjaardag en nu twijfel ik of ik ook meteen voor mezelf eentje bestel :+
pi_110029580
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 17:36 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D gewoon toch maken hoor, hartstikke lekker! :9
Haha, ja, ga ik ook doen!
pi_110029595
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 17:38 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad nu ook aan het spelen met de aantallen, ik heb namelijk denk ik meer aan inderdaad 3 x 10 dan 2x20. Zo staat het gewoon in het schema, dus ik wil wel maximaal uit mijn spieropbouw halen hoor, het heeft verder niks met HIIT te maken, maar zo stond dat aangegeven. Heb inmiddels wel gelezen dat je beter meerdere malen een lager aantal reps kan doen met meer kg dan eindeloos met lichtere gewichten trainen, dus ik denk dat ik dat idd gewoon ga invoeren :)

HPKW: ik ben met KT ongeveer 45 minuten bezig :)
Een uur lijkt me net ietsje lang als ik nog cardio moet doen.
Ik doe geen cardio als ik krachttraining doe, behalve dan 3 keer 3 minuten. Begin met 3 minuten crosstrainer, 8 oefeningen, dan 3 minuten rennen, dan weer die 8 oefeningen, dan 3 minuten roeien en dan nog een keer die 8 oefeningen. :)
Maar daar ben ik dus een klein uurtje mee bezig. Alle oefeningen doe ik 20 keer achter elkaar (minder als ik het echt niet trek, maar dat gaat nu wel). :)
Doe wat je niet durft.
pi_110029603
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 17:38 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Het is inderdaad even zoeken naar balans. Je setjes uitbouwen met goed gewicht lijkt me een goed plan!
pi_110029656
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 17:52 schreef LieLie het volgende:
Mijn zus wil een Noosa armband voor haar verjaardag en nu twijfel ik of ik ook meteen voor mezelf eentje bestel :+
:D Doen! Ik ben fan maar dat weet je ;)
pi_110029668
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ja.. ;( waar is de tijd gebleven dat de hoeveelheid van donderdag nog relatief ongestraft kon? ;(
Lóóóóng gone w/ ;)
pi_110029682
We kunnen bijna zwaaien Mo! Klinkt als een fijne dag. Nog veel plezier vanavond.
  zaterdag 7 april 2012 @ 17:59:44 #92
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110029807
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 17:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik doe geen cardio als ik krachttraining doe, behalve dan 3 keer 3 minuten. Begin met 3 minuten crosstrainer, 8 oefeningen, dan 3 minuten rennen, dan weer die 8 oefeningen, dan 3 minuten roeien en dan nog een keer die 8 oefeningen. :)
Maar daar ben ik dus een klein uurtje mee bezig. Alle oefeningen doe ik 20 keer achter elkaar (minder als ik het echt niet trek, maar dat gaat nu wel). :)
Soort van intervaltraining, doe je dat nou specifiek voor de urbanathlon of heeft het een andere reden?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_110029895
Over gedoe met krachttraining gesproken.. Ik kreeg bij mijn spam in de brievenbus sinds een week of vier geleden ineens een paar keer folderrommel van verschillende sportscholen in de buurt. Voorheen kreeg ik die nooit. Nu vraag ik me af: wie kan mij op zes hoog zien Jilliannen?! :D
Het kán bijna geen toeval zijn!

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
Oh Mootje, heb je daar nu nog stééds last van? Vaker drinken joh, dan wen je er wat aan! ;)
pi_110029948
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:02 schreef minilot het volgende:
Over gedoe met krachttraining gesproken.. Ik kreeg bij mijn spam in de brievenbus sinds een week of vier geleden ineens een paar keer folderrommel van verschillende sportscholen in de buurt. Voorheen kreeg ik die nooit. Nu vraag ik me af: wie kan mij op zes hoog zien Jilliannen?! :D

[..]

Oh Mootje, heb je daar nu nog stééds last van? Vaker drinken joh, dan wen je er wat aan! ;)
Google stemt tegenwoordig zelfs folders af op real life activiteiten? :o
pi_110029985
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 17:55 schreef An24 het volgende:
We kunnen bijna zwaaien Mo! Klinkt als een fijne dag. Nog veel plezier vanavond.
Ja! Ik zit nu in Kraaienstein! Jij woont hier relatief dichtbij toch? :o

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou, niet écht last last, maar ik ben nog wel wat moe en niet ál te hongerig. Wat érgens ook prima is. In vergelijking met gisteren is m'n fitheid wel zo omhoog geschoten dat ik me bijna op zou geven voor een marathon :') :P
Ja doei.
pi_110030112
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[..]

Nou, niet écht last last, maar ik ben nog wel wat moe en niet ál te hongerig. Wat érgens ook prima is. In vergelijking met gisteren is m'n fitheid wel zo omhoog geschoten dat ik me bijna op zou geven voor een marathon :') :P
Geen honger is handig ja. Ik krijg juist altijd enórme trek de dag nadat ik gezopen heb.. -O- ;)
pi_110030147
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[..]

Kraaienstein is nog wel een stukje met de tram met overstap. ;)
  zaterdag 7 april 2012 @ 18:10:26 #98
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110030165
Leuk die armbandjesdinges!

Mijn favo laarzen zijn onherstelbaar verklaard door de schoenmaker ;( Zitten gaten in. Was er al bang voor, boo! En ze lopen zo lekker!
pi_110030191
*O* Freud is frietjes halen. Zo lekker als je dat niet vaak eet O+
pi_110030225
Oh, en m'n moeder zit al de hele middag aan de paaseitjes :') Zo maar 's een kiwi uitlepelen :9
Ja doei.
  zaterdag 7 april 2012 @ 18:15:11 #101
221912 minilot
Nancy boy
pi_110030305
Avondetenpost!

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 07:28 schreef minilot het volgende:
Deze salade met groene asperge, radijs, peultjes en parmezaan. Plus gerookte kip.
Radijs bleek mijn lief al opgegeten te hebben, én de olijfolie was per ongelijk ook helemaal op! :')

Geen zin en tijd om extra boodschappen te doen - het werd dus iets anders:

- Komkommer
- Gerookte kip
- Gestoomde peultjes
- Geroosterde asperges met sesamolie en knoflook, uit een loeihete oven
- Pindadipje van homemade pindakaas, rijstmelk, srirachasaus en wat ketjap
  zaterdag 7 april 2012 @ 18:15:45 #102
221912 minilot
Nancy boy
pi_110030328
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:11 schreef An24 het volgende:
*O* Freud is frietjes halen. Zo lekker als je dat niet vaak eet O+
:Y Wij halen het ook een paar keer per jaar.
pi_110030360
Dat ziet er lekker uit Minilot :9
Ik zal zo eens naar mijn lamsrollade kijken :s)
pi_110030408
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 17:59 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Soort van intervaltraining, doe je dat nou specifiek voor de urbanathlon of heeft het een andere reden?
Specifiek voor de Urbanathlon en omdat ik mijn bovenlichaam meer moet trainen om dat ding goed te kunnen lopen.
Die 12 km hardlopen maak ik me minder zorgen om dan de Monkey Bar. Om maar een voorbeeld te noemen. :P
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 7 april 2012 @ 18:20:03 #105
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_110030492
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 15:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gefeliciteerd Mo! *O*

Ik heb even boodschappen gedaan op de markt. De score: 3 mango's, 8 avocado's, kilo krieltjes, zak spinazie, zak paprika's, 4 aubergine's, 3 courgettes, zakje pepers, bak olijven, feta, munt/peterselie/koriander, mini romatomaatjes, cherry tomaatjes (VEEL!) en gewone tomaten, half pond macademia noten, pond turks fruit, turks brood.
En nu ben ik moe en heb ik eigeniljk nog niets gedaan! >:O
En dat noem jij niets gedaan :{ ?

Ik heb overigens een rondje stad vandaag gedaan. En een bananenmuffin op. :@
Nu staat de pasta te pruttelen.
pi_110030638
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:20 schreef Ewelina het volgende:

[..]

En dat noem jij niets gedaan :{ ?

Ik heb overigens een rondje stad vandaag gedaan. En een bananenmuffin op. :@
Nu staat de pasta te pruttelen.
Niets gedaan in huis bedoel ik! :D

Ik heb wel al een mango salsa gemaakt, de avocado russische roulette gedaan (viel niet tegen!), een bulghur salade gemaakt en ga nu nog even langs de appie voor de laatste dingen. *)
Zo nog een Panzanella salade maken, een aardappel salade en ik denk ook een tortillasoep. Of een tomatensoep. Ik heb wel heel erg gruwelijk veel tomaten gekocht. :D
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 7 april 2012 @ 18:24:26 #107
221912 minilot
Nancy boy
pi_110030680
Buuuuh, lamlendig na een berg werkdagen achter elkaar (inclusief vandaag }:| ) om half zes 's morgens op en 's avonds 's nachts laat naar bed.
Niettmin persen we er gewoon nog een Jillian uit zodra de kip en groenten zijn gezakt.
Voor daarna staan er drie (!) flessen wijn koud en is er nogal wat Breaking Bad in te halen. :9
pi_110030772
Hmmm tomatensoep HPKW, deze moet je eens proberen: http://www.kayotic.nl/blog/roasted-tomato-vegetable-soup Wij zijn er inmiddels verslaafd aan zo ongeveer :@
  zaterdag 7 april 2012 @ 18:27:28 #109
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_110030811
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Niets gedaan in huis bedoel ik! :D

Ik heb wel al een mango salsa gemaakt, de avocado russische roulette gedaan (viel niet tegen!), een bulghur salade gemaakt en ga nu nog even langs de appie voor de laatste dingen. *)
Zo nog een Panzanella salade maken, een aardappel salade en ik denk ook een tortillasoep. Of een tomatensoep. Ik heb wel heel erg gruwelijk veel tomaten gekocht. :D
edit: kookn00b ontmaskerd :@
  Vis een optie? zaterdag 7 april 2012 @ 18:28:00 #110
70532 loveli
N
pi_110030837
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:24 schreef minilot het volgende:
Buuuuh, lamlendig na een berg werkdagen achter elkaar (inclusief vandaag }:| ) om half zes 's morgens op en 's avonds 's nachts laat naar bed.
Niettmin persen we er gewoon nog een Jillian uit zodra de kip en groenten zijn gezakt.
Voor daarna staan er drie (!) flessen wijn koud en hebben we nogal wat Breaking Bad in te halen. :9
Je weekend is begonnen! *O*
crap in = crap out
  zaterdag 7 april 2012 @ 18:29:02 #111
221912 minilot
Nancy boy
pi_110030866
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Je weekend is begonnen! *O*
O, daar zeg je zoiets ja! :Y

*O*

Trouwens.. jij en andere KT-liefhebbers.. Waarmee pak ik nou specifiek het bolle geblubber rond mijn bovenarmen aan? Ik hobbel tot nu toe Jillian een beetje achterna, maar wat voor soort ongetwijfeld heel ellendige oefeningen (die zonder sportschool uit te voeren zijn) hebben nou het meeste effect op bovenarmen? :)
pi_110031037
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:29 schreef minilot het volgende:

[..]

O, daar zeg je zoiets ja! :Y

*O*

Trouwens.. jij en andere KT-liefhebbers.. Waarmee pak ik nou specifiek het bolle geblubber rond mijn bovenarmen aan? Ik hobbel tot nu toe Jillian een beetje achterna, maar wat voor soort ongetwijfeld heel ellendige oefeningen (die zonder sportschool uit te voeren zijn) hebben nou het meeste effect op bovenarmen? :)
Triceps, tegen de kippenvleugeltjes! Je hebt al gewichtjes dus dit is thuis ook prima te doen denk ik. :Y
pi_110031114
Ha minilot, ik eet ook een soort van gado-gado vanavond! Ben alleen de tauge vergeten, dammit. Dus nu met boontjes, spitskool, wortel, komkommer.
pi_110031121
Klinkt als een geslaagde dag Mo!

En lekkere boodschappen HPKW, voelt zo lekker rustiek ofzo om met al die lekkere dingen van de markt thuis te komen :')

Lijst:

O - griekse yoghurt met havermout, kokos, cacao en een banaan
S - HIIT, waarvan creepy laatst een link liet zien, pff, dat was intens! En nog 50 walking lunges erachteraan
L - breakfast burrito: grote wrap met een halve avocado, cherrytomaatjes, roerei van 2 eieren, wat geraspte belegen kaas, groene en paarse kiemen, komkommer. Het was HEERLIJK
T - salade van andere helft avocado, cherry toms, komkommer
B - 2 keer 30 min keihard tegen de wind in fietsen, toen merkte ik hoe sterk mijn benen zijn geworden in de laatste 3 maanden!
T - dikke plak paasstol met roomboter
D - "cassoulet" met zilvervliesrijst, kidneybonen, wat chorizo, veeel groente en tomaat
T - 2 koppen koffie verkeerd en 2 blokjes extra pure choco

Ik vind het een mooie lijst!

Voel me ook een stuk gelukkiger nu ik geen kcals meer tel :)
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_110031144
Oeh novem heb je die "breakfast burrito" zelf gemaakt of ergens gehaald?
  zaterdag 7 april 2012 @ 18:41:19 #116
221912 minilot
Nancy boy
pi_110031268
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:35 schreef Perruche het volgende:
Ha minilot, ik eet ook een soort van gado-gado vanavond! Ben alleen de tauge vergeten, dammit. Dus nu met boontjes, spitskool, wortel, komkommer.
Is zo af en toe echt supermakkelijk en heel erg lekker. :Y
  zaterdag 7 april 2012 @ 18:42:15 #117
221912 minilot
Nancy boy
pi_110031288
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:37 schreef Perruche het volgende:
Volgens mij bestaan er nog geen etablissementen in Nederland waar je 's morgens een ontbijtburrito met kiemgroenten kunt bestellen. Helaas. :N

(Perfecte lijst, Novem! O+ )
pi_110031299
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:37 schreef Perruche het volgende:
Zelfgemaakt, heb een beetje gefreestyled met wat ik in huis heb en het pakte heel goed uit!
  zaterdag 7 april 2012 @ 18:43:53 #119
221912 minilot
Nancy boy
pi_110031320
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:33 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Triceps, tegen de kippenvleugeltjes! Je hebt al gewichtjes dus dit is thuis ook prima te doen denk ik. :Y
Aha!
En hoeveel daarvan per keer?
  zaterdag 7 april 2012 @ 18:46:36 #120
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110031390
  zaterdag 7 april 2012 @ 18:49:00 #121
221912 minilot
Nancy boy
pi_110031442
Ooo, XcUZ! Dat trekt ongetwijfeld de aandacht bij het boodschappen doen! *)

Which reminds me, mocht ik deze lente gewoon zelfs nog 'es ónder de 54 kilo komen, dan kan ik hier wel weer eens wat gaan aanschaffen.. http://www.modcloth.com/
Hele veel heel toffe jurkjes! En schoenen. En badpakjes. O+ Vind ik tenminste.
pi_110031455
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Aha!
En hoeveel daarvan per keer?
Uh, setjes van 15x? Even proberen hoe het gaat met de gewichten die je hebt. Mochten ze te licht zijn kan je ook dips doen met je armen op een stoel of salontafel en je voeten gewoon op de grond.
  zaterdag 7 april 2012 @ 18:49:51 #123
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110031463
Op dit soort momenten ben ik ff blij met m'n curves, want zonder werkt dit jurkje gewoon niet.
pi_110031477
Mooi XM!! Staat je vast prachtig :)
pi_110031498
Oeh dips, die doen lekker pijn, krijg wel strakke armen ervan :9
  zaterdag 7 april 2012 @ 18:52:34 #126
221912 minilot
Nancy boy
pi_110031523
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:51 schreef Novem het volgende:
Ik ga eens even in de weg van mijn Xboxende lief dipjes doen aan de salontafel. :)
pi_110031552
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:51 schreef Novem het volgende:
:Y.

Je bent gewaarschuwd minilot, spierpijn! :P
  zaterdag 7 april 2012 @ 18:54:43 #128
221912 minilot
Nancy boy
pi_110031597
Ik redde er vijf-en-half. :')
pi_110031620
Minuutje rusten en nog een paar doen, en daarna nog een keer!
pi_110031627
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:52 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik ga eens even in de weg van mijn Xboxende lief dipjes doen aan de salontafel. :)
Succes! Het valt wel mee hoor, maar het brandende gevoel dat er op een gegeven moment ontstaat is vrij onprettig :P
pi_110031632
quote:
WOW! Dat zal je echt geweldig staan O+
  zaterdag 7 april 2012 @ 18:56:29 #132
221912 minilot
Nancy boy
pi_110031657
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Minuutje rusten en nog een paar doen, en daarna nog een keer!
Nu lukte het nog vier keer. :7
pi_110031693
Mooi jurkje XM! Foto! ;)
pi_110031710
Wat een leuke MadMan-esque jurkjes staan er op modcloth!
  zaterdag 7 april 2012 @ 18:58:51 #135
221912 minilot
Nancy boy
pi_110031728
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:58 schreef Perruche het volgende:
Wat een leuke MadMan-esque jurkjes staan er op modcloth!
Goed hè? Prima kwaliteit ook, al is het wel een jaar of twee geleden dat ik er voor het laatst iets bestelde..
pi_110031745
Nice XM!
En idd: juist met wat meer kilootjes zien die vintage jurkjes er nét ff lekkerder uit O+
pi_110031764
Oeh pestotest bij Kassa :') Ben benieuwd wat men van die troep vindt O-)
pi_110031815
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh pestotest bij Kassa :') Ben benieuwd wat men van die troep vindt O-)
Bij de appie verkopen ze 1 merk dat echt alleen de hoognodige ingredienten heeft, die haal ik wel eens als ik te lui ben het zelf te maken.
pi_110031822
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:56 schreef minilot het volgende:

[..]

Nu lukte het nog vier keer. :7
:D Gewoon blijven doen, dan gaat het vanzelf beter. :Y Zodra dit te licht wordt kan je je voeten hoger zetten etc.
  zaterdag 7 april 2012 @ 19:02:34 #140
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_110031856
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Nice XM!
En idd: juist met wat meer kilootjes zien die vintage jurkjes er nét ff lekkerder uit O+
Haha, ik heb juist vandaag een vintage jurk met Marilyn Monroe-model gekocht. O+ Het grote voordeel van vintage: mijn boobies kunnen erin. *)
  zaterdag 7 april 2012 @ 19:02:52 #141
221912 minilot
Nancy boy
pi_110031870
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:01 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

:D Gewoon blijven doen, dan gaat het vanzelf beter. :Y Zodra dit te licht wordt kan je je voeten hoger zetten etc.
Ik deed het zoals op dit filmpje, met gestrekte benen:

Heb er uiteindelijk twintig gered, met piepkleine tussenpozen. En nu doet het zeer. *)
pi_110031962
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:01 schreef Perruche het volgende:

[..]

Bij de appie verkopen ze 1 merk dat echt alleen de hoognodige ingredienten heeft, die haal ik wel eens als ik te lui ben het zelf te maken.
Nja, kant en klaar is te eten, alleen zou ik het geen pesto noemen maar groeneprutsaus of zo :+
En voor de test maken ze het ook zelf, alleen dan in een machine, dat is eigenlijk al valsspelen maar ok.. ;) Vijzelen heb ik vaak zelf ook het geduld niet voor O-)
pi_110031969
Novem: erg mooie lijst! Je zal wel vol zitten :D

De mijne:

O: 1 rusticobrood met een gekookt ei en 1 met boter en honing. Beker thee met melk. Verse sinaasappel/ grapefruitjus.
B: naar de markt, inkopen doen voor morgen.
T: wat verse noten van de markt.
L: omelet van twee eieren, spinazie, kaas en pijnboompitten en een beetje ketchup.
B: achter zindelijk trainende kittens aanrennen en schoonmaken :')
T: een blokje pure chocolade en thee met melk.
D: patat, Van Dobben kroket, yofresh mayo, komkommer, paprika en cola light.
T: veel kruidenthee
  zaterdag 7 april 2012 @ 19:07:54 #144
221912 minilot
Nancy boy
pi_110032034
O, en ModCloths tassen zijn ook erg gaaf, hoewel ik niet van tassen hou. Maar jullie wel, vandaar. :)
pi_110032090
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:07 schreef minilot het volgende:
O, en ModCloths tassen zijn ook erg gaaf, hoewel ik niet van tassen hou. Maar jullie wel, vandaar. :)
:') _O- Nachowallet
pi_110032109
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:09 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:') _O- Nachowallet
[ afbeelding ]
Haha, wat verschrikkelijk :D
  zaterdag 7 april 2012 @ 19:10:50 #147
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_110032121
OMG. _O- _O- _O-
  zaterdag 7 april 2012 @ 19:11:38 #148
221912 minilot
Nancy boy
pi_110032146
Nou ja, véél is heel tof dan! >:)
pi_110032149
Oh, en de poes van mijn ouders is mogelijk bezwangerd.. Ik vond altijd dat wij geen huisdier moesten, maar nu ga ik toch een beetje twijfelen :D
  zaterdag 7 april 2012 @ 19:11:51 #150
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110032152
Ik blijf eten vandaag..

T: handje noten, enkele bessen
O: 6x eiwit, 2x eigeel, toast van wit brood, banaan, sap met glutamine
T: handje noten, enkele bessen, peer
S: 53 minuten hardlopen, 8.5km
T: weishake met creatine, glutamine, dextrose
L: twee witte broodjes met ham en salami, noten, bessen, banaan, 2x mandarijn, ontbijtkoek (met minder suiker).
T: 3 handjes noten, peer

[ Bericht 4% gewijzigd door slacker_nl op 07-04-2012 19:26:22 (oops!) ]
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_110032167
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:11 schreef LieLie het volgende:
Oh, en de poes van mijn ouders is mogelijk bezwangerd.. Ik vond altijd dat wij geen huisdier moesten, maar nu ga ik toch een beetje twijfelen :D
Kittens O+ O+
  zaterdag 7 april 2012 @ 19:13:22 #152
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_110032208
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:11 schreef LieLie het volgende:
Wacht maar tot je ze ziet, dan ga je voor de bijl. :P
pi_110032226
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:12 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Kittens O+ O+
Jaaa O+

zat net weer even in An's topic te kijken en O+ O+
pi_110032249
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:11 schreef slacker_nl het volgende:
Ik blijf eten vandaag..

T: handje noten, enkele bessen
O: 6x eiwit, 2x eigeel, toast van wit brood, banaan, sap met glutamine
T: handje noten, enkele bessen, peer
S: 53 minuten hardlopen, 8.5km
T: weishake met creatine, glutamine, dextrose
L: twee witte broodjes met ham en salami, noten, bessen, banaan, 2x mandarijn
T: 3 handjes noten, peer
Logisch dat je blijft eten. Het is ook niet zo'n voedzaam dagje ;)
pi_110032260
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:13 schreef LieLie het volgende:

[..]

Jaaa O+

Ja O+ O+ mijn stiefzus heeft ook kittens, zó lief..
Wel goed therapie voor Sam trouwens, die is bang voor katten. Kom ik een paar keer kittensnuffelen met hem ;)
pi_110032269
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:13 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wacht maar tot je ze ziet, dan ga je voor de bijl. :P
Oh ja, dat denk ik ook :D We hebben drie keer een nestje in huis gehad volgens mij en ik ben echt verliefd op kittens :D Maar ja, het moet ook praktisch zijn ende zo :+
pi_110032298
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:14 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja O+ O+ mijn stiefzus heeft ook kittens, zó lief..
Wel goed therapie voor Sam trouwens, die is bang voor katten. Kom ik een paar keer kittensnuffelen met hem ;)
Haha. Wij hebben twee katten gehad die echte hondenvrienden waren. Die lagen dan op straat te hoereren als er een hond uit de buurt langskwam :')
pi_110032305
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:13 schreef LieLie het volgende:

[..]

Jaaa O+

Ze zitten nu in hun contactfase. Niet van onze schoot af te slaan. Zo leuk als er twee liggen te stoeien op je schoot O+
  zaterdag 7 april 2012 @ 19:16:52 #159
221912 minilot
Nancy boy
pi_110032314
Wie hield hier nu van uilen?

En slacker_nl: ik zie geen groenten! }:|
pi_110032323
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:16 schreef LieLie het volgende:

[..]

Haha. Wij hebben twee katten gehad die echte hondenvrienden waren. Die lagen dan op straat te hoereren als er een hond uit de buurt langskwam :')
Kijk, werkt dus 2 kanten op.
Ik zeg: doen! :+
pi_110032337
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:16 schreef An24 het volgende:

[..]

Ze zitten nu in hun contactfase. Niet van onze schoot af te slaan. Zo leuk als er twee liggen te stoeien op je schoot O+
O+ O+ het is zóó jammer dat de Mr allergisch is voor katten.. -O- -O-
  zaterdag 7 april 2012 @ 19:17:43 #162
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_110032341
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:16 schreef minilot het volgende:

[ afbeelding ]

Maria!
pi_110032342
quote:

[..]

Ja, lief! Of dat ze in je nek kruipen en daar gaan slapen O+
  zaterdag 7 april 2012 @ 19:18:20 #164
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_110032363
quote:

[..]

O+ O+ O+

Hoewel die 2 van mij nooit verder dan de contactfase zijn gekomen vermoed ik. :')
pi_110032421
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

O+ O+ het is zóó jammer dat de Mr allergisch is voor katten.. -O- -O-
Dan kom je toch gewoon een keertje hier een kittendosis halen?! :*
pi_110032423
quote:

[..]

Oh noes, die foto's! O+ Ik wil zo graag weer een kat. :{
pi_110032449
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:20 schreef An24 het volgende:

[..]

Dan kom je toch gewoon een keertje hier een kittendosis halen?! :*
Oeh oeh oeh!! En dan ook nog Nóren O+ O+ Mijn favo's O+ O+ O+ O+
mijn tantes hebben ook Noren O+ Oh man..
En 'mijn' kat woont bij mijn moeder.. Die ga ik soms knuffelen.. Samen met de ander natuurlijk ;)
pi_110032463
We zijn nu allebei over!
Ik lig moe op de bank en lief doet het laminaat in de studeerkamer :P
pi_110032468

O+ O+ O+ O+ O+
pi_110032518
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:22 schreef LieLie het volgende:
[ afbeelding ]

O+ O+ O+ O+ O+
O+ O+ ;( :{ O+ O+

Mijn vader vond al dat ik een kitten van mijn zus moest adopteren 'voor Sam' _O-
Jammer dat dit hem dus echt niet gaat worden -O-
  zaterdag 7 april 2012 @ 19:24:37 #171
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110032537
quote:
Komt straks, spinazie!
pi_110032601
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:24 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Komt straks, spinazie!
:9 heb net 400 gram gewokte spinazie achter de kiezen.. nomnomnom
pi_110032624
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmmm tomatensoep HPKW, deze moet je eens proberen: http://www.kayotic.nl/blog/roasted-tomato-vegetable-soup Wij zijn er inmiddels verslaafd aan zo ongeveer :@
Helaas pindakaas, de helft van de ingredienten niet in huis!
En sowieso, er gaat :r Selderij :r in! :r
Doe wat je niet durft.
pi_110032643
Oh! Homeimprovement op tv O+ O+
  zaterdag 7 april 2012 @ 19:28:17 #175
221912 minilot
Nancy boy
pi_110032651
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:02 schreef minilot het volgende:

Heb er uiteindelijk twintig dertig gered
  zaterdag 7 april 2012 @ 19:28:26 #176
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110032655
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:14 schreef An24 het volgende:

[..]

Logisch dat je blijft eten. Het is ook niet zo'n voedzaam dagje ;)
Nee, ik snap het... Kijk net op de klok en het is half 8 en ik heb nog niet gegeten. Normaal eten we om 18 uur... M'n maag wilt gewoon de D naar binnen werken..
pi_110032666
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Helaas pindakaas, de helft van de ingredienten niet in huis!
En sowieso, er gaat :r Selderij :r in! :r
Ja maar voor de volgende keer. En laat de selderij weg of halveer het, kan me niet voorstellen dat het je tegen kan staan als het er doorheen geblenderd is, maar het is wel gezond :Y
pi_110032703
Lijstje
L: yoghurt
T: 2 vietnamese loempia
S: Jillian level 1, voor de 2e keer met gewichten van 2 kilo
D: sla met gerookte kip, portobello, geroosterde amandelen knoflook, lente ui, balsamico azijn en olijfolie + kippenvleugels
T: wijn, kaas, gehaktballetjes
pi_110032727
Trouwens mijn ploatie <-- is een van de kittens uit een nestje bij mijn ouders toen ik nog thuis woonde :)
pi_110032738
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:28 schreef minilot het volgende:

[..]

^O^. Kwestie van tijd tot die strakke armen er zijn! :P

Lijstje:

T: Wheyshake
O: Havermout met banaan, grapefruit
T: 2 eitjes met rookvlees
L: 2 bth tonijnsalade + restje tonijnsalade
T: 2 bth pindakaas
D: Rijst met broccoli, cherrytomaatjes en pijnboompitjes, geroosterde kip
T: Magere kwark
T: Nootjes, chips oid
pi_110032764
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:28 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja maar voor de volgende keer. En laat de selderij weg of halveer het, kan me niet voorstellen dat het je tegen kan staan als het er doorheen geblenderd is, maar het is wel gezond :Y
Ik zal het eens overwegen!
Nu verder met de rest van mn kookdingen, moet nog opruimen en schoonmaken ook en mn teennagels lakken! En alles graag voor het donker is! :D
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 7 april 2012 @ 19:32:47 #182
221912 minilot
Nancy boy
pi_110032782
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:29 schreef Xennia het volgende:
S: Jillian level 1, voor de 2e keer met gewichten van 2 kilo
O, fijn is dat tijdens de side lunges hè, met zwaardere gewichtjes?
Dan denk je de hele tijd: valt wel mee - tótdat die oefening komt. :')
pi_110032784
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik zal het eens overwegen!
Nu verder met de rest van mn kookdingen, moet nog opruimen en schoonmaken ook en mn teennagels lakken! En alles graag voor het donker is! :D
Echt doen hoor! Zooooo lekker die soep :9~ :9~
pi_110032802
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:32 schreef minilot het volgende:

[..]

O, fijn is dat tijdens de side lunges hè, met zwaardere gewichtjes?
Dan denk je de hele tijd: valt wel mee - tótdat die oefening komt. :')
Ha! Die heb ik nu 1x met 2k gedaan, de 2e keer toch maar met 1k :') De rest wel allemaal 2k :Y
  zaterdag 7 april 2012 @ 19:34:02 #185
221912 minilot
Nancy boy
pi_110032816
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:32 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Echt doen hoor! Zooooo lekker die soep :9~ :9~
Yep! En dat je rauwe selderij niet lekker vindt kan natuurlijk best, maar door de soep heengekookt en -geblenderd is selderij niet meer storend qua structuur, maar wél essentieel voor die fijne, hartige soepsmaak! :Y
pi_110032842
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Yep! En dat je rauwe selderij niet lekker vindt kan natuurlijk best, maar door de soep heengekookt en -geblenderd is selderij niet meer storend qua structuur, maar wél essentieel voor die fijne, hartige soepsmaak! :Y
:Y helemaal waar!

Ik ben dol op bleekselderij overigens, maar heb verder niet het idee dat de smaak in deze soep echt overheerst of zo :)
pi_110032845
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:05 schreef An24 het volgende:
Novem: erg mooie lijst! Je zal wel vol zitten :D
Ja net mij D op en zit wel aardig vol nu :P

Heb net bij het tuincentrum mooie hangbakken en 8 kruidenplantjes gekocht, dus kon lekker aan de verse kruiden :)

Nu even een tukje op de bank doen :')
  zaterdag 7 april 2012 @ 19:35:06 #188
221912 minilot
Nancy boy
pi_110032847
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:33 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ha! Die heb ik nu 1x met 2k gedaan, de 2e keer toch maar met 1k :') De rest wel allemaal 2k :Y
Herkenbaar! :) De chest flyes doe ik nu trouwens met drie kilo - dat vind ik echt een heel fijne oefening. O+
Al denk ik niet dat ik ze straks nog kan doen na die helse dips van Slacker net. :')
  zaterdag 7 april 2012 @ 19:35:27 #189
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110032855
Xennia, je eet elke dag wat minder geloof ik..
Denk je er wel aan dat je echt wel genoeg krijgt?

Minilot, mooie schotel, ziet er goed uit!

Uilen voor Maria :D (kan je uil eten?)

LIjst:
O: kwark en vla
T's" appel, peer, 250 rauwe wortel, cup a soup kerrie, tomaat
L: 3 boterhammen lever, cup a soup tomaat, beker melk
T's: trosje druiven, appel, blokje choco, halve rauwe tartaar met zout en peper :')
D: 4 schelpen taco's met gehakt, creme fraiche, tomatensalsa, geraspte kaas, salade, gebakken champignons, sperziebonen
T: kwark
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_110032902
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:35 schreef minilot het volgende:

[..]

Herkenbaar! :) De chest flyes die ik nu trouwens met drie kilo - dat vind ik echt een heel fijne oefening. O+
Al denk ik niet dat ik ze straks nog kan doen na die helse dips van Slacker net. :')
Zijn dat die liggend en dan naar de zijkant? Die vind ik voorlopig op 2k goed genoeg, is voor mij kwetsbaar gebied en dit was ook een oefening die ik ooit van de fysio heb meegekregen. Goed om die nu weer te doen dus!
De dumpbelrow zou ik met meer kunnen doen als ik die had..
  zaterdag 7 april 2012 @ 19:39:24 #191
221912 minilot
Nancy boy
pi_110032964
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Zijn dat die liggend en dan naar de zijkant?
Ja! Ik ben een enorm slappe dweil en ik worstel me na een maand nog steeds vloekend en kreunend door level 1 heen, maar specifiek die oefening kan ik volgens mij ook wel met dubbel zoveel gewicht.
Ik heb me al af zitten vragen hoe dat komt - met welke beweging uit mijn dagelijks leven die oefening overeenkomt.. Ik vind het zo gek! :)
pi_110032966
Die uil van 9gag is zo lief!

pi_110032999
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:39 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja! Ik ben een enorm slappe dweil en ik worstel me na een maand nog steeds vloekend en kreunend door level 1 heen, maar specifiek die oefening kan ik volgens mij ook wel met dubbel zoveel gewicht.
Ik heb me al af zitten vragen hoe dat komt - met welke beweging uit mijn dagelijks leven die oefening overeenkomt.. Ik vind het zo gek! :)
Typisch ja.. :D
pi_110033251
Ja, die side lunges zijn het ergst ja.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Xennia, je eet elke dag wat minder geloof ik..
Denk je er wel aan dat je echt wel genoeg krijgt?
Ik vind het niet zo weinig vandaag eigenlijk. Ik eet 10 kippenvleugels en 's avonds bij de borrel zeker 5 blokjes kaas en 5 gehaktballetjes (en ik was om 15 uur pas uit mijn bed).
pi_110033261
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:28 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Nee, ik snap het... Kijk net op de klok en het is half 8 en ik heb nog niet gegeten. Normaal eten we om 18 uur... M'n maag wilt gewoon de D naar binnen werken..
Ja logisch.

Maar toch zie ik vaker deze eentoningheid. Ik durf te wedden dat als je alle supplementen even laat staan en alles uit goede voeding haalt, met op de sportdagen enkel een weyshake, meer voedingsstoffen binnen krijgt. Daar heb je bij het sporten dan ook meer profijt van.
pi_110033294
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:39 schreef minilot het volgende:

[..]

Die vind ik ook het makkelijkst. Jillian zegt ook dat die oefening tijd is voor recovery.
pi_110033327
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:31 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

^O^. Kwestie van tijd tot die strakke armen er zijn! :P

Lijstje:

T: Wheyshake
O: Havermout met banaan, grapefruit
T: 2 eitjes met rookvlees
L: 2 bth tonijnsalade + restje tonijnsalade
T: 2 bth pindakaas
D: Rijst met broccoli, cherrytomaatjes en pijnboompitjes, geroosterde kip
T: Magere kwark
T: Nootjes, chips oid
Strakke lijst ^O^

En ook een lekkere lijst voor Uniek O+ (Al ben ik geen fan van cup a soup :@ )
  zaterdag 7 april 2012 @ 20:03:13 #198
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110033605
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 18:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Specifiek voor de Urbanathlon en omdat ik mijn bovenlichaam meer moet trainen om dat ding goed te kunnen lopen.
Die 12 km hardlopen maak ik me minder zorgen om dan de Monkey Bar. Om maar een voorbeeld te noemen. :P
K, cool. Misschien eens een bootcamp meenemen? :) Dat ga ik dit jaar een keertje doen. Echt beulen!!
pi_110033737
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:53 schreef Xennia het volgende:

[..]

Die vind ik ook het makkelijkst. Jillian zegt ook dat die oefening tijd is voor recovery.
Grappig, ik vind hem redelijk zwaar met 2k al is het liggen wel lekker O-)
  zaterdag 7 april 2012 @ 20:07:03 #200
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110033786
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:52 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja logisch.

Maar toch zie ik vaker deze eentoningheid. Ik durf te wedden dat als je alle supplementen even laat staan en alles uit goede voeding haalt, met op de sportdagen enkel een weyshake, meer voedingsstoffen binnen krijgt. Daar heb je bij het sporten dan ook meer profijt van.
Eentonigheid? M'n ontbijt is standaard hetzelfde, voor de rest verschilt het. En als je oplet zie je dat de whey alleen op sportdagen genuttigd wordt.
pi_110033842
http://www.modcloth.com/s(...)0&sort=newest&page=1
Leuk om naar de verschillende damesmodellen te kijken in die badpakken.

pi_110033976
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 20:08 schreef sigme het volgende:
http://www.modcloth.com/s(...)0&sort=newest&page=1
Leuk om naar de verschillende damesmodellen te kijken in die badpakken.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik vind bijna iedere keer het vollere model toch net ff wat mooier bij dit soort pakjes :Y Daar zijn ze ooit voor ontworpen ;)
pi_110034140
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 20:07 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Eentonigheid? M'n ontbijt is standaard hetzelfde, voor de rest verschilt het. En als je oplet zie je dat de whey alleen op sportdagen genuttigd wordt.
Je hoeft je niet aangevallen te voelen...je post hier toch niet voor niets? :P

Ten eerste heb ik het over de eentonigheid op een dag. Verder bedoel ik dus dat je naast de Wey de andere supplementen best kan weg laten als je voldoende voedingsstoffen tot je neemt. Het is dus niet zo dat ik niet oplet, maar dat jij mijn tekst verkeerd interpreteert. Maar goed, dat gebeurt vaker, ik zal wel stoppen met reageren :')
  zaterdag 7 april 2012 @ 20:26:46 #204
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110034524
quote:

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

:D ! Win!

Al ben ik niet heul erg kritisch wat betreft kekke beestjes, ik vind beestjes heel vaak leuk O+
  zaterdag 7 april 2012 @ 20:27:54 #205
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110034573
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 20:16 schreef An24 het volgende:

[..]

Je hoeft je niet aangevallen te voelen...je post hier toch niet voor niets? :P

Ten eerste heb ik het over de eentonigheid op een dag. Verder bedoel ik dus dat je naast de Wey de andere supplementen best kan weg laten als je voldoende voedingsstoffen tot je neemt. Het is dus niet zo dat ik niet oplet, maar dat jij mijn tekst verkeerd interpreteert. Maar goed, dat gebeurt vaker, ik zal wel stoppen met reageren :')
Over de supplementen ga ik de discussie niet aan, je punt is duidelijk en mijn antwoord ook: die blijven voorlopig.

En over de interpretatie, dan moet je misschien wat duidelijker de tekst opschrijven. Met halve zinnen kan ik niks en staat het geheel open ter interpretatie, al denk ik dat noten (walnoten, pecan, amandel en cashew), bessen, peer, banaan, mandarijnen, brood met ham, salami, ontbijtkoek redelijk verschillen van elkaar en kan dus niet echt beamen dat het eentonig is. Dat ik reageer op je opmerkingen heeft niks te maken met aangevallen worden.
pi_110034949
Prima :Y
pi_110035281
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 20:03 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

K, cool. Misschien eens een bootcamp meenemen? :) Dat ga ik dit jaar een keertje doen. Echt beulen!!
Daar heb ik toevallig net een groupon voor gekocht, dus dat staat in de planning! :D
Vind het ook wel leuk om zo gericht te trainen voor de Urbanathlon. En dan hopelijk een week later de 10 EM en een maand later een halve marathon. Dan heb ik mijn sportieve doelen voor het jaar wel weer behaald. :P
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 7 april 2012 @ 20:48:43 #208
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110035523
Hoi!

Gelukkige verjaardag Moblo *O*

Lijstje voor vandaag:
O: Lange suisse
L: Magere kwark met havermout en een kiwi, was bedoeld als O maar was mijn lepel vergeten op de trein
T: Ferrero Rocher, worteltjes
D: 3 meergranen boterhammen met kruidenkaas en kipfilet. Courgette salade. Broccolisoep
T: Broccolisoep. Bakje kwark met fruit
S: Werken en Jillian als tijd

Commentaar graag!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110035563
Fijn vervroegd paasdagje gehad bij oma vandaag :Y) En eieren gegeten waar ik nu die hard buikpijn van heb....
Of is het van de pindakaas? Pindakaas dag :D :D

O: magere yoghurt met muesli en frambozen, noten broodje pindakaas
S: 60 min xco, 15 min hardlopen, 15 min schouders
L: noten broodje pindakaas, bth kipfilet, banaan, whey
T: 2 eieren, frambozen, wortels
D: mok kip tikka soep, salade met gerookte forel, bth pindakaas
T: magere aardbeienkwark
  zaterdag 7 april 2012 @ 20:51:21 #210
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110035661
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 20:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Daar heb ik toevallig net een groupon voor gekocht, dus dat staat in de planning! :D
Vind het ook wel leuk om zo gericht te trainen voor de Urbanathlon. En dan hopelijk een week later de 10 EM en een maand later een halve marathon. Dan heb ik mijn sportieve doelen voor het jaar wel weer behaald. :P
DtD? Die ga ik ook lopen en een maand later is de HM van Amsterdam... same same. Ons schema lijkt dus op elkaar als ik het zo lees..
  zaterdag 7 april 2012 @ 21:08:18 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110036467
Ook even een lijstje. Ben lekker naar Bloedverwanten aan het kijken. Dacht dat het dodag weer begonnen was maar het is al een maand bezig :').

O: Brinta met kaneel
S: 12,5 km hardlopen
T: eiwitshake
L: twee broodjes, één met ham en één met kaas
T: stukje sinaasappel
T: grote appel
T: Sultanakoekje bij de thee
T: blikje cola
T: paaseitje
D: boerenkoolstamppot met 1/3 rookworst en spekjes
T: kwarktaart
T: klein zakje chips

Ik vind hem wel OK, op zich, voor een weekendlijstje :).
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zaterdag 7 april 2012 @ 21:17:27 #212
70532 loveli
N
pi_110036860
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 20:27 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Over de supplementen ga ik de discussie niet aan, je punt is duidelijk en mijn antwoord ook: die blijven voorlopig.

En over de interpretatie, dan moet je misschien wat duidelijker de tekst opschrijven. Met halve zinnen kan ik niks en staat het geheel open ter interpretatie, al denk ik dat noten (walnoten, pecan, amandel en cashew), bessen, peer, banaan, mandarijnen, brood met ham, salami, ontbijtkoek redelijk verschillen van elkaar en kan dus niet echt beamen dat het eentonig is. Dat ik reageer op je opmerkingen heeft niks te maken met aangevallen worden.
Misschien ben je irl best aardig, maar tot nu toe kom je niet zo over.
crap in = crap out
pi_110036908
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 21:08 schreef Viking84 het volgende:
Ook even een lijstje. Ben lekker naar Bloedverwanten aan het kijken. Dacht dat het dodag weer begonnen was maar het is al een maand bezig :').

O: Brinta met kaneel
S: 12,5 km hardlopen
T: eiwitshake
L: twee broodjes, één met ham en één met kaas
T: stukje sinaasappel
T: grote appel
T: Sultanakoekje bij de thee
T: blikje cola
T: paaseitje
D: boerenkoolstamppot met 1/3 rookworst en spekjes
T: kwarktaart
T: klein zakje chips

Ik vind hem wel OK, op zich, voor een weekendlijstje :).
Ging het lopen al beter Vik?
  zaterdag 7 april 2012 @ 21:23:34 #214
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110037126
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 21:17 schreef loveli het volgende:
Misschien ben je irl best aardig, maar tot nu toe kom je niet zo over.
Ik zou het niet weten, denk dat er niet al teveel verschil zit tussen IRL en IVL.
pi_110037250
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 20:51 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

DtD? Die ga ik ook lopen en een maand later is de HM van Amsterdam... same same. Ons schema lijkt dus op elkaar als ik het zo lees..
Nee, een lokaal loopje.
Startpunt is op 100 meter van mijn huis, dus mag ik eigenlijk niet overslaan. :)
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 7 april 2012 @ 21:27:54 #216
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110037290
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 21:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Nee, een lokaal loopje.
Startpunt is op 100 meter van mijn huis, dus mag ik eigenlijk niet overslaan. :)
Ow, ook leuk! En die HM is ook een lokaal loopje?
pi_110037941
De bedoeling is Amsterdam. :)
Doe wat je niet durft.
pi_110038580
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 21:23 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten, denk dat er niet al teveel verschil zit tussen IRL en IVL.
Wat is IVL?

Volgens mij ben jij helemaal niet onaardig alleen niet zo kusjekroel. Maar dat is prima. Maar jij bent een meisje, toch? Ik vind je naam nog steeds zo mannelijk :D
pi_110038678
Mijn lijstje:
O/L: 1 kaiserbroodje met roerei van 2 eieren, 1 kaiserbroodje nutella, 2 plakjes salami
T: 5 olijven, reep kaas met mosterd, stuk chocolade, hand geroosterde kikkererwten
D: 150 gr sperziebonen, kwart spitskool, wortel, opscheplepel rijst met pindasaus (zelfgemaakt)
T: minimagnum
  zaterdag 7 april 2012 @ 22:08:25 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110038807
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 21:18 schreef An24 het volgende:

[..]

Ging het lopen al beter Vik?
Voelde de pijntjes die ik de afgelopen week had niet, nee :). Thx :).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 7 april 2012 @ 22:08:44 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110038826
En nu ga ik pitten, geloof ik. Fijne dag was dit O+.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 7 april 2012 @ 22:13:14 #222
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110038977
Lijstje
O. havermout- kwark-yoghurt-mengsel
T. appel
l. Turkse pizza met sla
T. rundvlees kroket
d. Kiptandoori + rijst + snijbonen
T. aperol + 3 bonbons + 3 paaseitjes + halve komkommer met zoetzure dip
  zaterdag 7 april 2012 @ 22:25:24 #223
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110039468
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 22:02 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wat is IVL?

Volgens mij ben jij helemaal niet onaardig alleen niet zo kusjekroel. Maar dat is prima. Maar jij bent een meisje, toch? Ik vind je naam nog steeds zo mannelijk :D
In virtual life :) Kusjekroel ben ik inderdaad niet, confrontatie is niet iets wat ik uit de weg ga. En de naam slacker is afkomstig van: The term "slacker" is used to refer to a person who habitually avoids work., weet niet of dat een specifiek mannelijke of vrouwelijke eigenschap is ;)

Owowow, aangezien ik weleens van die higs something type aanduidingen tegenkom hier in onderschriften, ik ben ISTP, misschien verklaard dat eea.

@HenkPietKlaasWim wellicht dat we elkaar daar tegen het lijf lopen (wellicht bij de drinkposten, de sukkels die daar stil gaan staan |:( )
pi_110039883
Modcloth heb ik al vaak rond gespeurd, nog nooit iets gekocht, ja bijna een paar Joan van Mad Men achting schoentjes maar dat was toen toch te duur. Maar de site is erg fijn :Y

Ik zag vorig weekend wat nineties jurkjes, leek me leuk voor op Werchter, als een soort ode aan een bepaalde grunge band 8-) Van die hele lelijke, zoals deze:

http://www.beyondretro.co(...)leeveless_Dress.aspx
http://www.beyondretro.co(...)t_Sleeved_Dress.aspx

Met m'n doc martens eronder :D
  zaterdag 7 april 2012 @ 22:40:32 #225
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110039965
Wat is ISTP?
pi_110040075
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 22:25 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

In virtual life :) Kusjekroel ben ik inderdaad niet, confrontatie is niet iets wat ik uit de weg ga. En de naam slacker is afkomstig van: The term "slacker" is used to refer to a person who habitually avoids work., weet niet of dat een specifiek mannelijke of vrouwelijke eigenschap is ;)

Owowow, aangezien ik weleens van die higs something type aanduidingen tegenkom hier in onderschriften, ik ben ISTP, misschien verklaard dat eea.

@HenkPietKlaasWim wellicht dat we elkaar daar tegen het lijf lopen (wellicht bij de drinkposten, de sukkels die daar stil gaan staan |:( )
Dat verklaart inderdaad veel. Ik stel de verwachtingen bij deze bij. Jij en ik zitten in elkaars allergie. Dat kan een uitdaging zijn ;)
pi_110040126
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 22:40 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is ISTP?
Als je googled vind je veel. Heeft met de persoonlijkheidsstructuur te maken.
  zaterdag 7 april 2012 @ 22:47:12 #229
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110040204
Oh. Oke. Mijn laatste assesments gingen uit van andere methodieken.
pi_110040328
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 22:47 schreef Tinkepink het volgende:
Oh. Oke. Mijn laatste assesments gingen uit van andere methodieken.
Mja, als je hier de DSM op los zou laten, zou de uitkomst ook niet zo vriendelijk zijn.
  zaterdag 7 april 2012 @ 22:51:02 #231
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110040361
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 22:43 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat verklaart inderdaad veel. Ik stel de verwachtingen bij deze bij. Jij en ik zitten in elkaars allergie. Dat kan een uitdaging zijn ;)
Want jij bent?
  zaterdag 7 april 2012 @ 22:52:55 #232
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110040427
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 22:50 schreef An24 het volgende:

[..]

Mja, als je hier de DSM op los zou laten, zou de uitkomst ook niet zo vriendelijk zijn.
De uitkomst waarvan?
pi_110040453
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 22:51 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Want jij bent?
Ik ben er een fan van om rationaliteit en emoties/ gevoelens in balans te houden, dus ik ben van alles wat :')
  zaterdag 7 april 2012 @ 22:54:54 #234
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110040489
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 22:53 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik ben er een fan van om rationaliteit en emoties/ gevoelens in balans te houden, dus ik ben van alles wat :')
Goed antwoord :{
pi_110040495
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2012 22:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

De uitkomst waarvan?
Van de persoonlijkheidsstructuur.
pi_110040531
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 22:54 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Goed antwoord :{
Mja, kan er niet veel meer van maken, sorry ;)
  zaterdag 7 april 2012 @ 22:57:48 #237
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110040597
Wat knap dat je dat zelf kunt sturen.
pi_110040706
Heb ik iets gemist tussen een aantal mensen hier? De sfeer lijkt zo vijandig :D
  zaterdag 7 april 2012 @ 23:00:24 #239
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110040721
Om heel eerlijk te xijn vind ik jouw reacties op het moment een stuk minder vriendelijk dan die van slacker, an. Of ik lees ze verkeerd.
  zaterdag 7 april 2012 @ 23:00:34 #240
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110040731
En daarom ga ik nu een stukje appeltaart pakken (dernet ook een stuk, nomnomnomnom en cola :@)
pi_110040872
Nog net op tijd om Mootje te feliciteren!! *O* Ik las iets over slingers, tof! En leuke cadeaus *O* :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110041090
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 23:00 schreef Tinkepink het volgende:
Om heel eerlijk te xijn vind ik jouw reacties op het moment een stuk minder vriendelijk dan die van slacker, an. Of ik lees ze verkeerd.
Ohw nee, zo bedoel ik het niet. Ik snapte de manier van reageren niet en nu snap ik dat dit komt doordat we erg van elkaar verschillen. Sorry als dit anders over komt.
pi_110041171
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 19:55 schreef An24 het volgende:

[..]

Strakke lijst ^O^

En ook een lekkere lijst voor Uniek O+ (Al ben ik geen fan van cup a soup :@ )
Ben er zelf ook wel tevreden over vandaag. :Y

Hoe smaakte de friet? Net zo lekker als verwacht? :P
pi_110041417
Weer tijdje thuis van training, lig gesloopt the departed te kijken. Spierpijn in benen, rug en armen, maar goede training gehad..
Lijstje:
O: 4 boterhammen kip smeerkaas
T appel plak paasstol
L 4bth kip smeerkaas
T appel
D ajam bali met wat rijst, kwark
T 1 biertje
En last but not least 6 uur trainen :)
En aangezien ik weer spierpijn heb zal ik wel weer zwaarder worden :')
pi_110041457
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 23:09 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ben er zelf ook wel tevreden over vandaag. :Y

Hoe smaakte de friet? Net zo lekker als verwacht? :P
Ja, het was lekker. Af en toe mezelf iets dergelijks gunnen, maakt het voor mij ook makkelijker om me aan een dieet te houden.
  zaterdag 7 april 2012 @ 23:19:05 #246
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110041630
Bij mij is er nog een boterham speculoos bijgekomen.
En nog een.

[ Bericht 16% gewijzigd door Tinkepink op 07-04-2012 23:27:02 ]
pi_110041943
Eindstand

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 17:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Lijstje vandaag:

O: 2,5 boterham: 1,5 met filet americain, 0,5 met osseworst en 0,5 met brie en nog wat losse plakjes osseworst
L: 2 grote sneden 'oervolkoren' met 2 kroketjes (niet heel groot) met biermosterd
T: stukje aardbeienvlaai
D: Gegrilde paprika gevuld met feta en knoflook vooraf, en als hoofd een van de heerlijkste lamsbouten die ik ooit gegeten heb. Heerlijk mals, keek het zo van het bot af. Met erbij gegrilde groenten en tzaziki en zo'n klein bultje rijst. Zat ook nog patat bij, maar dat heb ik niet aangeraakt :')

Bij de gehele maaltijd samen met mijn moeder een flesje (750ml) droge witte wijn op.

Ja doei.
pi_110042010
had nog trek dus 2 boterhammen met 50 gram kip erbij.
  zaterdag 7 april 2012 @ 23:30:19 #249
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110042062
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 23:28 schreef the85mc het volgende:
had nog trek dus 2 boterhammen met 50 gram kip erbij.
Hier idem, vooral geen zin ik kwark of groenten of...

Vandaag en vliegtuigtickets geboekt naar IJsland (super cheap) en terug van Kroatie! Dat het maar vlug juni is!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110043001
Wat gaaf Sjaap!

Ik heb een suikerdagje en ik weet weer waarom ik dat niet moet doen.. :') hardleers enzo.
Morgen lekker uitslapen en bijkomen en ik hoef helemaal niks. Heerlijk!

Heb je genoten van je verjaardag en je ouders Mo?
  Vis een optie? zondag 8 april 2012 @ 00:12:17 #251
70532 loveli
N
pi_110043845
Weekend *O*
crap in = crap out
pi_110043998
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 00:12 schreef loveli het volgende:
Weekend *O*
Lekker! Mag je ook relaxen of zijn er plannen?
  Vis een optie? zondag 8 april 2012 @ 00:19:18 #253
70532 loveli
N
pi_110044175
Morgen met de fam pasen vieren, verder geen doodvermoeiende dingen als woonboulevards.
crap in = crap out
  zondag 8 april 2012 @ 00:21:10 #254
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110044242
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 00:12 schreef loveli het volgende:
Weekend *O*
Me also wants! -O- . Nog 32 uurtjes werken...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110044291
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 00:19 schreef loveli het volgende:
Morgen met de fam pasen vieren, verder geen doodvermoeiende dingen als woonboulevards.
Gelukkig maar, hier idem. Freud komt thuis, ik ga bankhangen. Truste!
  Vis een optie? zondag 8 april 2012 @ 00:22:32 #256
70532 loveli
N
pi_110044292
Aan 1 stuk?

Honger en niks fatsoenlijks in huis :')
crap in = crap out
  zondag 8 april 2012 @ 00:24:24 #257
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110044368
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 00:22 schreef loveli het volgende:
Aan 1 stuk?

Honger en niks fatsoenlijks in huis :')
Jup! Al van vanmorgen om 8 uur. Valt wel mee meestal hoor, enkel heb ik dan echt wel nood aan frisse lucht!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  Vis een optie? zondag 8 april 2012 @ 00:27:37 #258
70532 loveli
N
pi_110044476
Sweet dreams/nightshifts!
crap in = crap out
pi_110046886
>< Lawaai makende martijn en twee vrienden beneden in de huiskamer. Om half tien gaat hij 'even' naar vrienden en vijf minuten geleden kwam hij thuis. En nu zitten ze met zn drieën lawaai te maken en ik kan niet slapen ><

SPOILER
  Vis een optie? zondag 8 april 2012 @ 02:20:41 #260
70532 loveli
N
pi_110047076
Hormonster :P
crap in = crap out
pi_110047138
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 02:20 schreef loveli het volgende:
Hormonster :P
Lol! Trut O+
  Vis een optie? zondag 8 april 2012 @ 02:25:35 #262
70532 loveli
N
pi_110047144
Laat je nachtrust er niet om door verpesten ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door loveli op 08-04-2012 02:32:00 (zzzzzz) ]
crap in = crap out
pi_110047164
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 02:25 schreef loveli het volgende:
Laat je nachtrust er niet om verpesten ;)
Okeeee dan :+ ;)

Slaap lekker! :*
  zondag 8 april 2012 @ 03:34:43 #264
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_110047950
hoop dat je al lekker slaapt, coco!

Hier weer een lekker dagje vandaag, al kijk ik wel uit naar weer thuis zijn. Maandagmiddag, morgen een lange dag reizen...Zo maar eens ergens eten gaan halen...
pi_110049141
Goedemorgen!
Oh, heb ik MoBlo gister niet gefeliciteerd! Nou ja alsnog bij deze :*

De verwarming moet zn onderhoud nog krijgen en staat daarom uit. Toch vrij koud hier nu.
Slecht lijstje van gister:
O: dubbele boterham jam, boterham pindakaas
B: verhuizen
L: dubbele boterham kaas, dubbele huzarensalade
B: verhuizen
T: broodje pecan van ah
B: uitpakken
D: gekookte aardappeltjes met sperziebonen en hamburger, beetje mayo
T: nog zo'n broodje pecan :@
  zondag 8 april 2012 @ 08:46:09 #266
221912 minilot
Nancy boy
pi_110049304
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 02:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
>< Lawaai makende martijn en twee vrienden beneden in de huiskamer. Om half tien gaat hij 'even' naar vrienden en vijf minuten geleden kwam hij thuis. En nu zitten ze met zn drieën lawaai te maken en ik kan niet slapen ><
Ocharme! Waarom ben je in 's hemelsnaam niet even naar beneden gehobbeld om vriendelijk te vragen of ze nog wat zachter konden doen? :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
Eindstand

[..]

Gisterenavond nog doorgezopen en nu een kater, of valt het mee? :)
  zondag 8 april 2012 @ 08:50:10 #267
221912 minilot
Nancy boy
pi_110049333
Pasen vandaag!

O: Net alvast voor vanavond mousse van witte chocolade met rum en citroen gemaakt en daar heb ik zoveel van 'getest' dat ik nu even geen ontbijt hoef. :')
S: Hardlopen in de zon, 6 x 2 minuten sprinten op blote voeten
S: Jillian, want daar kwam het gisteren niet meer van
L: Vanmiddag een grote groene salade en een volkoren broodje met rosbief. Plus een glas versgepest bloedsinaasappelsap
B: Lopend naar ouders
T: Koffie bij mijn ouders
D: Traditioneel gourmetten bij mijn schoonouders. Vlees, Calvésauzen en heel veel wijn. En dus mijn toetje van gevulde chocolade-eieren.
B: Terugwandelen met stukjes sprinten

:O :Z
  zondag 8 april 2012 @ 09:08:42 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110049457
Haaaaaaaaai, net even een herstelloopje van 3 km gedaan in een kaktempo. En ik voelde de behoefte om naar iedere voorbijganger te roepen dat dit een herstelloopje was en ik normaal sneller ben :').

Wel lekker in het zonnetje en gekwetter van vogeltjes door m'n Rammsteinmuziek heen O+.

Nu maar even douchen :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_110049493
Rum bij je ontbijt, doe je goed :D.

Ik ontbijt traditioneel met een gekookt eitje, paasbrood + roomboter en daarbij nog wat aardbeien, de eerste van het seizoen :9 (lambada's).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110049541
Wij gaan zo paasontbijten bij een restaurant in de stad. :). Jum!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 8 april 2012 @ 09:19:11 #271
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110049554
Goedemorgen!

Lijstje:
O: 2 boterhammen met het hoofd van een paashaas en boter, pompelmoes, ferrero rocher
L: Kalfslapjes met pepersaus en broccolimix, Denneaardappelen als ik in de cafetaria geraak
T: kwark met muesli en fruit, worteltjes
D: Courgettesalade, broccolisoep, boterham met erwtjespuree en kipfilet
T (met onze nachtverpleegkundigen): koude schotel met zalm, garnaal en kaasjes
S: Jillian level 1
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110049631
@minilot: nee, dat was echt de eindstand!
Ja doei.
pi_110049680
Goedemorgen :)

Allemaal lekkere paasontbijtjes zie ik! Smakelijk!
  zondag 8 april 2012 @ 09:34:03 #274
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110049708
Lekker allemaal. Wim eten zuurkool ovenschotel met gehakt en rookworst :D
Zal hier op het werk even het 'paasvreetpakket' ophalen met choco, koekjes, snoepjes, sap, brood, boter, worst en kaas. Daar mag ik de hele dag tegenaan kijken, morgen ook.

Haha Vik, die gedachte kan ik wel inkomen
pi_110049767
Mogge!

Zal coco nog een beetje door d'r horrormonen heen hebben geslapen? :P
pi_110049808
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 09:19 schreef Sjaapje het volgende:
Goedemorgen!

Lijstje:
O: 2 boterhammen met het hoofd van een paashaas en boter, pompelmoes, ferrero rocher
L: Kalfslapjes met pepersaus en broccolimix, Denneaardappelen als ik in de cafetaria geraak
Preskop van konijn? Of gewoon chocopasta? :P
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 8 april 2012 @ 09:50:30 #277
221912 minilot
Nancy boy
pi_110049874
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 09:12 schreef Phaidra het volgende:
Rum bij je ontbijt, doe je goed :D.
:Y Wodka met tomatensap ik ook fijn 's morgens. O+ (Mits weekend)

quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 09:19 schreef Sjaapje het volgende:
Goedemorgen!

Lijstje:
Wat zijn denneaardappelen? :) En: succes met je paasnachtdienst!
pi_110050113
Morning!

Ontbijtje: 1 bloedsinaasappel, 1 glas rijstmelk, 1 wrstenbroodje :~(zo lekker!). En nog trek :'). Neem misschien nog een volkorenboterham :').
S: Evy les 6
L: ik heb nog een spitskool! :9. Denk deze bakken met een beetje gehakt en rozijntjes en kerrie!
T: ik hoop niets, want D:
D: garnaaltjes in chilisaus, chorizo in rode wijn, aioli, bruschetta met tomaat, aardappeltjes, salade
afsluiter een flan caramel, en amandelcakajes bij de koffie.
  zondag 8 april 2012 @ 10:18:06 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110050225
Ik zou nog een foto posten van hoe ik er nu uit zie! :)

SPOILER
Niet meer actief op Fok!
pi_110050229
Mogguh!

Eenzaam paasontbijt hier, de meneer is voetballen :)
Heb een paar witte broodjes in de oven en een glas aardbeiensap.

Vanavond gaan we wokgourmetten bij schoonouders. Eigenlijk is het meer roerbakken, want zo heet worden die pannetjes ook niet. Maar goed, is met veel groente en minder geschikt voor de vette calvesauzen, dus redelijk slank-proof ;)
pi_110050236
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 10:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou nog een foto posten van hoe ik er nu uit zie! :)

SPOILER
Doe mij zulke benen! ^O^
pi_110050243
Looking good Vik!
  zondag 8 april 2012 @ 10:21:00 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110050258
Oh en ik had gisteren een trolley gekocht om mee te nemen naar Madrid. Expliciet gezegd dat ik hem als handbagage mee wilde nemen en gevraagd of de maximale afmetingen bij elke vliegmaatschappij hetzelfde waren (antwoord was "ja"), kom ik er net achter dat mijn maatschappij, Transavia, max. 55 x 35 x 25 hanteert en mijn koffer is 56 x 40 x 20 }:|.
Niet meer actief op Fok!
pi_110050302
Kan je ff bellen naar de klantenservice Vik? Meestal moet hij in zo'n voorbeeld rekje passen.. Wel heel suf van die winkel trouwens...

Lijstje van gister:

Pre-O: 2 abrikozen
S: 5km hardlopen
O: havermout, banaan, kokos
T: koffie verkeerd
L: 2 meergranentoast met gerookte zalm en salade
T: 2 medjooldadels
T: 10 snoepjes in de bios
D: grote kom tomatensoep met flink wat stukken volkoren stokbrood met geitenkaas
T: 2 martini's

Dus: Suikersss }:| Vandaag ga ik beter mijn best doen!
pi_110050305
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 08:50 schreef minilot het volgende:
Pasen vandaag!

O: Net alvast voor vanavond mousse van witte chocolade met rum en citroen gemaakt en daar heb ik zoveel van 'getest' dat ik nu even geen ontbijt hoef. :')
S: Hardlopen in de zon, 6 x 2 minuten sprinten op blote voeten
S: Jillian, want daar kwam het gisteren niet meer van
L: Vanmiddag een grote groene salade en een volkoren broodje met rosbief. Plus een glas versgepest bloedsinaasappelsap
B: Lopend naar ouders
T: Koffie bij mijn ouders
D: Traditioneel gourmetten bij mijn schoonouders. Vlees, Calvésauzen en heel veel wijn. En dus mijn toetje van gevulde chocolade-eieren.
B: Terugwandelen met stukjes sprinten

:O :Z
Je ontbijt O+

Lekker lijstje zeg :9

quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 09:08 schreef Viking84 het volgende:
Haaaaaaaaai, net even een herstelloopje van 3 km gedaan in een kaktempo. En ik voelde de behoefte om naar iedere voorbijganger te roepen dat dit een herstelloopje was en ik normaal sneller ben :').

Wel lekker in het zonnetje en gekwetter van vogeltjes door m'n Rammsteinmuziek heen O+.

Nu maar even douchen :9.
Haha, ik zie het voor me. En je ziet er goed uit.

Zo! Hier gaat zo de oven aan. Even snel wat eten en dan aan de kook :P
  zondag 8 april 2012 @ 10:27:10 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110050343
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 10:24 schreef Nallie het volgende:
Kan je ff bellen naar de klantenservice Vik? Meestal moet hij in zo'n voorbeeld rekje passen.. Wel heel suf van die winkel trouwens...

Lijstje van gister:

Pre-O: 2 abrikozen
S: 5km hardlopen
O: havermout, banaan, kokos
T: koffie verkeerd
L: 2 meergranentoast met gerookte zalm en salade
T: 2 medjooldadels
T: 10 snoepjes in de bios
D: grote kom tomatensoep met flink wat stukken volkoren stokbrood met geitenkaas
T: 2 martini's

Dus: Suikersss }:| Vandaag ga ik beter mijn best doen!
Hij heeft in een voorbeeldrekje gestaan :D. Bij Easyjet mag 40cm wel, maar bij Transavia en KLM niet (stond op de site), Dus m'n ouders moeten hem maar weer even terugbrengen en de winkelmensen vermanend toespreken }:|.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 8 april 2012 @ 10:55:17 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110050779
Mijn koffertje is ook groter en nog nooit moeilijk over gedaan. Ook bij KLM niet. Zelfs mijn rugzak is groter.
pi_110050826
Over het algemeen zijn ze bij KLM niet zo moeilijk over handbagage (als het maar geen complete koffer is :') ). De prijsvechters zijn daar een stuk strikter in.
pi_110050844
Wij moeten ook nog even goede koffers regelen voor deze zomer denk ik :)
Dan ga ik voor het eerst in mijn leven vliegen!
  zondag 8 april 2012 @ 11:03:49 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110050939
Ik vlieg met transavia en ik ben al heel gespannen als ik op vakantie ga dus ik neem het risico toch maar niet :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 8 april 2012 @ 11:12:11 #291
221912 minilot
Nancy boy
pi_110051072
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2012 11:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik vlieg met transavia en ik ben al heel gespannen als ik op vakantie ga dus ik neem het risico toch maar niet :P.
O, dat doet me eraan denken dat ik over drie weken wat lui op sleeptouw neem naar Disneyland Parijs en Parc Asterix, dus dat het dan wel handig is om onderhand eens naar een hotelletje te zoeken. :')
(Ik ben juist een overdreven niet-gespannen opreisgaander. Half uur voor vertrek koffer volproppen, Europese grenzen doorkruisen terwijl paspoort nog thuis ligt, etc.)

En: wat een goede benen heb jij, Vik! O+
  zondag 8 april 2012 @ 11:13:54 #292
221912 minilot
Nancy boy
pi_110051098
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 10:58 schreef LieLie het volgende:
Spannend! Ik had het sinds mijn kindertijd niet meer gedaan, en met mijn lief en met vrienden gaan we doorgaans met de auto op reis.. Toen een paar jaar geleden voor het eerst weer eens het vliegtuig in. Klein stukje maar, naar Rome, maar ik vond het erg tof. Vooral het stijgen en dalen en het kleine beetje turbulentie! O+
Waar ga jij naartoe Lie?
pi_110051146
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 11:13 schreef minilot het volgende:

[..]

Spannend! Ik had het sinds mijn kindertijd niet meer gedaan, en met mijn lief en met vrienden gaan we doorgaans met de auto op reis.. Toen een paar jaar geleden voor het eerst weer eens het vliegtuig in. Klein stukje maar, naar Rome, maar ik vond het erg tof. Vooral het stijgen en dalen en het kleine beetje turbulentie! O+
Waar ga jij naartoe Lie?
Wij vliegen met een tussenstop op IJsland naar New York. Dus meteen een flink stuk ;)
  zondag 8 april 2012 @ 11:19:05 #294
221912 minilot
Nancy boy
pi_110051169
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2012 11:17 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wij vliegen met een tussenstop op IJsland naar New York. Dus meteen een flink stuk ;)
Oh, kijk aan! :D Wat leuk zeg! :)
pi_110051212
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 10:58 schreef LieLie het volgende:
Ha same here.. maar dan gaan we over 3 weken al.. En voor de Mr is het ook voor het eerst vliegen :D Gelukkig niet zo ver ;)
pi_110051223
Oh en Vik: ^O^ seht gut aus :Y
  zondag 8 april 2012 @ 11:25:28 #297
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110051285
Elke airline heeft z'n eigen regels, dat winkelpersoneel kan je het niet kwalijk nemen. Blame the airline!
pi_110051395
Ik moet nog even gaan uitvogelen hoeveel kilo we eigenlijk mee mogen nemen. Meen dat het meestal 20 is? Nja gelukkig gaan we veel wandelen en logeren we bij vrienden, dus echt zware zaken als handdoeken hoeven niet mee. En wandelkleren zijn mooi lichtgewicht :s) en mijn zware bergschoenen doe ik gewoon aan in het vliegtuig :Y
  zondag 8 april 2012 @ 11:31:19 #299
221912 minilot
Nancy boy
pi_110051397
Hm. In het kader van: wat kun je nog meer met je lijf doen behalve hardlopen en het laten afbeulen door Jillian, denk ik dat ik en mijn lief dinsdagochtend (vrije dag!) maar eens een paar uur gaan kanoën in de Biesbosch!

En: 57,5 kilo op de weegschaal vanmorgen!
Paasgourmetbuffer :7
pi_110051425
Leuk idee Mini ^O^
  zondag 8 april 2012 @ 11:32:29 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110051429
Vik! O+
Zo dat moest ik even kwijt.

Vier choco eitjes, hand chip, twee bekers melk, drie stukken worst, nog wat leverworst, twee stukken stol met boter, verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')