Oh neequote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Happy birthday Mo!![]()
Ik wou een birthday-Jillian-plaatje posten maar die vond ik niet, dus de next best thing: Jillian in een kokosnoot!
[ afbeelding ]
En dit, heb er nooit een reet aan gevondenquote:Op zaterdag 7 april 2012 09:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind de meeste vrouwen die hier gepost zijn helemaal niet uitzonderlijk mooi. Zeker met Angelina Jolie heb ik he-le-maal niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
Kuch. Ik lijk niet op Angelina, Penelope of Monica.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
Grappig. Jullie kiezen allemaal vrouwen die qua uitstraling of bepaalde gezichtskenmerken een beetje op jezelf lijken..
quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:59 schreef Nallie het volgende:
Ik vind Leighton Meester sowieso erg mooi!Die vind ik ook mooi, al is ze met bruin haar mooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mo, gefeliciteerd!![]()
![]()
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Happy birthday Mo!![]()
Ik wou een birthday-Jillian-plaatje posten maar die vond ik niet, dus de next best thing: Jillian in een kokosnoot!
[ afbeelding ]
Dat!quote:
Oh. Hier vind ik een toch mooie vrouw zelfs lelijk te noemen. Maar ik heb ook echt niets met schattige tomboys. Ik vond Doutzen heel mooi, maar nu is ze net iets te gespierd/dun. En catherina zeta jones een aantal jaar geleden. En angelina jolie voor ze ze dun werd.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Brrr.
Ik zet daar tegenover: Kate Moss, begin jaren negentig!![]()
[ afbeelding ]
, Neemaar wel hun volle lippen en opvallende wenkbrauwen. En ik had het niet alleen over uiterlijk, maar ook over uitstraling. En daarin lijken jullie wel wat op elkaar.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kuch. Ik lijk niet op Angelina, Penelope of Monica.En ik heb ook geen donker haar van nature.
[..]
Die vind ik ook mooi, al is ze met bruin haar mooier.
[ afbeelding ]
Mo, gefeliciteerd!![]()
![]()
Hmm, ik zie het niet zo. Volgens mij lijk ik dan meer op Leighton.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
, Neemaar wel hun volle lippen en opvallende wenkbrauwen. En ik had het niet alleen over uiterlijk, maar ook over uitstraling. En daarin lijken jullie wel wat op elkaar.
Hihi, wat een verschil! Ik vind die vroege foto's van Kate Moss (van Corinne Day) echt heel tof en haar daar zó mooi op!quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh. Hier vind ik een toch mooie vrouw zelfs lelijk te noemen.
Hmm, ik vind van niet... hoewel deze wel weer heel mooi is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Hihi, wat een verschil! Ik vind die vroege foto's van Kate Moss (van Corinne Day) echt heel tof en haar daar zó mooi op!
quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:59 schreef Nallie het volgende:
Ik vind Leighton Meester sowieso erg mooi!Leighton wilde ik ook posten ja. Heel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zal niet zo gezond zijn, maar ik kijk bij meisjes die zo'n figuur hebben en er mooi uitzien toch altijd even om hoor, vooral dus als ze getint zijn en mooi donker haar hebben. Ik vind dat gewoon aantrekkelijk I guess, ik zou als ik op vrouwen zou vallen ook echt eerder op mollig vallen dan slank.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:39 schreef loveli het volgende:
Nigella heeft zo hier en daar wel mooie curves, maar ze staat niet voor niets 99% van de tijd met haar onderlichaam uit beeld. Dat deel is iets overbemeten.
Ja Liv ookquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:19 schreef Mixende_match het volgende:
Liv Tyler
[ afbeelding ]
Verder heb ik eigenlijk niks met vrouwen.. Ik heb niet echt van celebs "woow die is mooi.."
Als je tussen die sterretjes een O had gezet (minder werk) stond ie erquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mohoooooo, gefeliciteerd!!
*insert cheerleader smiley die ik mobiel niet kan plaatsen want ik ken de code niet*
Woohoo!
quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als je tussen die sterretjes een O had gezet (minder werk) stond ie er
Want als je hetero bent mag je een vrouw niet mooi vinden? Er zijn ook auto's die ik mooi vind. Of schoenen. Dat betekent niet direct dat ik sex met die schoenen wil...quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:31 schreef Viking84 het volgende:
O hai. Gaat het nu nog steeds over vrouwen? Stelletje kastlesbo's.
Nee dat mag niet. Als heterovrouw mag je alleen maar vrouwen mooi vinden. Ik vind alle mannen ook spuuglelijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Want als je hetero bent mag je een vrouw niet mooi vinden? Er zijn ook auto's die ik mooi vind. Of schoenen. Dat betekent niet direct dat ik sex met die schoenen wil...
Hm... dat geldt eigenlijk ook voor de meeste mooie mannen..
Idem!quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, boodschappen zijn ook weer binnen. We hebben ons ingehouden qua lekkere dingen, alleen het Hertogijs citroen met merengue móest meeLijkt me een lekkere afsluiter na de lamsrollade met krieltjes en spinazie vanavond.
![]()
Nu dus maar eens een lekkere wandeling maken![]()
Vanochtend ook al Jillian ondergaan, dus dan compenseert het weer een beetje
quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:19 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Ik heb alles er weer aangezopen gisteren.
Ben aan het bedenken wat ik morgen zal koken, we krijgen vrienden op bezoek.
Dacht aan of allemaal hapjes, of een 3 gangen iets. Sowieso wil ik dessert maken, misschien iles flottantes of eton mess! En Dan nog hazelnootcakejes ofzo voor bij de koffie.
Iemand nog leuke dingen voor hoofd/ voor? Ik wilde risotto maken maar dat maak ik altijd al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |