Oh neequote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Happy birthday Mo!![]()
Ik wou een birthday-Jillian-plaatje posten maar die vond ik niet, dus de next best thing: Jillian in een kokosnoot!
[ afbeelding ]
En dit, heb er nooit een reet aan gevondenquote:Op zaterdag 7 april 2012 09:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind de meeste vrouwen die hier gepost zijn helemaal niet uitzonderlijk mooi. Zeker met Angelina Jolie heb ik he-le-maal niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
Kuch. Ik lijk niet op Angelina, Penelope of Monica.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
Grappig. Jullie kiezen allemaal vrouwen die qua uitstraling of bepaalde gezichtskenmerken een beetje op jezelf lijken..
quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:59 schreef Nallie het volgende:
Ik vind Leighton Meester sowieso erg mooi!Die vind ik ook mooi, al is ze met bruin haar mooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mo, gefeliciteerd!![]()
![]()
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Happy birthday Mo!![]()
Ik wou een birthday-Jillian-plaatje posten maar die vond ik niet, dus de next best thing: Jillian in een kokosnoot!
[ afbeelding ]
Dat!quote:
Oh. Hier vind ik een toch mooie vrouw zelfs lelijk te noemen. Maar ik heb ook echt niets met schattige tomboys. Ik vond Doutzen heel mooi, maar nu is ze net iets te gespierd/dun. En catherina zeta jones een aantal jaar geleden. En angelina jolie voor ze ze dun werd.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Brrr.
Ik zet daar tegenover: Kate Moss, begin jaren negentig!![]()
[ afbeelding ]
, Neemaar wel hun volle lippen en opvallende wenkbrauwen. En ik had het niet alleen over uiterlijk, maar ook over uitstraling. En daarin lijken jullie wel wat op elkaar.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kuch. Ik lijk niet op Angelina, Penelope of Monica.En ik heb ook geen donker haar van nature.
[..]
Die vind ik ook mooi, al is ze met bruin haar mooier.
[ afbeelding ]
Mo, gefeliciteerd!![]()
![]()
Hmm, ik zie het niet zo. Volgens mij lijk ik dan meer op Leighton.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
, Neemaar wel hun volle lippen en opvallende wenkbrauwen. En ik had het niet alleen over uiterlijk, maar ook over uitstraling. En daarin lijken jullie wel wat op elkaar.
Hihi, wat een verschil! Ik vind die vroege foto's van Kate Moss (van Corinne Day) echt heel tof en haar daar zó mooi op!quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh. Hier vind ik een toch mooie vrouw zelfs lelijk te noemen.
Hmm, ik vind van niet... hoewel deze wel weer heel mooi is.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Hihi, wat een verschil! Ik vind die vroege foto's van Kate Moss (van Corinne Day) echt heel tof en haar daar zó mooi op!
quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:59 schreef Nallie het volgende:
Ik vind Leighton Meester sowieso erg mooi!Leighton wilde ik ook posten ja. Heel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zal niet zo gezond zijn, maar ik kijk bij meisjes die zo'n figuur hebben en er mooi uitzien toch altijd even om hoor, vooral dus als ze getint zijn en mooi donker haar hebben. Ik vind dat gewoon aantrekkelijk I guess, ik zou als ik op vrouwen zou vallen ook echt eerder op mollig vallen dan slank.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:39 schreef loveli het volgende:
Nigella heeft zo hier en daar wel mooie curves, maar ze staat niet voor niets 99% van de tijd met haar onderlichaam uit beeld. Dat deel is iets overbemeten.
Ja Liv ookquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:19 schreef Mixende_match het volgende:
Liv Tyler
[ afbeelding ]
Verder heb ik eigenlijk niks met vrouwen.. Ik heb niet echt van celebs "woow die is mooi.."
Als je tussen die sterretjes een O had gezet (minder werk) stond ie erquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mohoooooo, gefeliciteerd!!
*insert cheerleader smiley die ik mobiel niet kan plaatsen want ik ken de code niet*
Woohoo!
quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als je tussen die sterretjes een O had gezet (minder werk) stond ie er
Want als je hetero bent mag je een vrouw niet mooi vinden? Er zijn ook auto's die ik mooi vind. Of schoenen. Dat betekent niet direct dat ik sex met die schoenen wil...quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:31 schreef Viking84 het volgende:
O hai. Gaat het nu nog steeds over vrouwen? Stelletje kastlesbo's.
Nee dat mag niet. Als heterovrouw mag je alleen maar vrouwen mooi vinden. Ik vind alle mannen ook spuuglelijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Want als je hetero bent mag je een vrouw niet mooi vinden? Er zijn ook auto's die ik mooi vind. Of schoenen. Dat betekent niet direct dat ik sex met die schoenen wil...
Hm... dat geldt eigenlijk ook voor de meeste mooie mannen..
Idem!quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, boodschappen zijn ook weer binnen. We hebben ons ingehouden qua lekkere dingen, alleen het Hertogijs citroen met merengue móest meeLijkt me een lekkere afsluiter na de lamsrollade met krieltjes en spinazie vanavond.
![]()
Nu dus maar eens een lekkere wandeling maken![]()
Vanochtend ook al Jillian ondergaan, dus dan compenseert het weer een beetje
quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:19 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Ik heb alles er weer aangezopen gisteren.
Ben aan het bedenken wat ik morgen zal koken, we krijgen vrienden op bezoek.
Dacht aan of allemaal hapjes, of een 3 gangen iets. Sowieso wil ik dessert maken, misschien iles flottantes of eton mess! En Dan nog hazelnootcakejes ofzo voor bij de koffie.
Iemand nog leuke dingen voor hoofd/ voor? Ik wilde risotto maken maar dat maak ik altijd al.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:20 schreef sigme het volgende:
Zo, rondje sportschool gedaan. Ik was wat slapjes, dus ik haalde niet alle gewichten van gister.
Het legpressding wel, die heb ik eerst een 140kg 3x15 snel gedaan, toen 15 x langzaam, en toen 150kg 3 x 15. Dat wil nog net. Ben wel bang gelanceerd te worden en zorg er angstvallig voor mijn benen niet geheel uit te strekken, bang dat m'n knieen met 150kg in slot schieten.
Ja, dat deed ik ook al wel netjes, maar nu vind ik het echt eng zeg maarquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]Netjes! Sowieso niet je knieen strekken tot 'lockout' altijd een klein beetje gebogen houden. Is beter voor je knieen en effectiever voor de oefening.
Cola en patat deze week!!quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:23 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Nu durf ik ook wel te zeggen dat ik twee dagen achter elkaar patat op heb. Ik had het dodag al gehad, maar toen mijn ouders me ophaalden en m'n moeder zei dat ze geen eten in huis had en we maar langs 't Hoekje moesten had ik de kracht niet om "nee" te zeggen
. Note to self: niet patat eten vlak voordat ik naar mijn ouders ga.
Ik zou zeggen langzaam, dan maak je minder gebruik van momentum/zwaartekracht en gebruik je je spieren voor zowel het wegduwen als het tegenhouden van het gewicht.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik ook al wel netjes, maar nu vind ik het echt eng zeg maar.
Ik zie mensen dat ding heel vlot heen & weer trappen, ik ben geneigd het vrij langzaam te doen. Wat is beter?
Explosief duwen en rustig terug zakken. De meeste mensen raggen dat ding maar een beetje heen en weer omdat ze er niet genoeg gewicht op doen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik ook al wel netjes, maar nu vind ik het echt eng zeg maar.
Ik zie mensen dat ding heel vlot heen & weer trappen, ik ben geneigd het vrij langzaam te doen. Wat is beter?
Ik vind Co ook heel sexy, overigens. Dus dat kan kloppenquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor ik zag dat het Shakira was, leek ze op Co.
Bah, vervelend is dat, zeker voor in een weekend.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:08 schreef Probability het volgende:
Ieh stress stress, hoofd loop over, geen prioriteiten zien. Dus ben maar heel suf een lijstje aan het maken om orde in de chaos te scheppen.
Dan is gelijk je BMI onder de 18quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:46 schreef Noek het volgende:
Ik vind dat Milner mokker enorm mooi. Red heads sowieso.Heb zelf bijna zwart haar maar zou mijn arm geven om een natural red head te zijn.
Awwww! *glim*quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind Co ook heel sexy, overigens. Dus dat kan kloppen
Ik vind Shakira hier inderdaad wel mooi. Echt een uitzondering want ik vind haar verder echt best wel onaantrekkelijk..quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind Co ook heel sexy, overigens. Dus dat kan kloppen
Olivier is leeeeuk! Veel plezierquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zon? Waar? Wij zitten in biercafé Olivier en hebben net onze Engelse vrienden de stuipen op het lijf gejaagd door te zeggen dat we op de fiets naar het restaurant gaan![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben best vaak in Utrecht natuurlijk, dus wmb binnenkort! Ik denk dat jij drukker bent dan ik dus laat maar weten wanneer je een keer kunt!quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dank creepz! Wanneer gaan wij eens een biertje doen?
Lunches zijn sowiezo zwaar, dus niet te streng zijn voor jezelf.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:00 schreef creepycookie het volgende:
Ik heb ook net gesport, gaat heel lekker met HIIT. Het nieuwe trainingsschema voor KT is wel erg zwaar, dus daar moet ik echt inkomen. Vooral die lunges vind ik killing.
En nu moet ik werken maar ik kan me niet concentreren
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:34 schreef creepycookie het volgende:
HPKWHehe, ik gebruik ook maar 2 apparaten ofzo. De rest met dumbells of mijn eigen gewicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gebruik overigens ook dumbells van 5 kg. Merk trouwens wel verschil hoor. Mn armen zijn dunner geworden (vet weg en er lijkt af en toe een spier zichtbaar!) en alle oefeningen gaan gewoon steeds makkelijker.
Maar ziet er goed uit! Hoe lang ben je er mee bezig?
Mijn schema kost me een uur en dat vind ik helemaal ideaal. Ik ben half dood en toch kost het me maar een uur.
Kon vanochtend bij het spinnen wel merken dat mijn dijen het toch een beetje zwaar hebben met al dat traplopen.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:22 schreef LieLie het volgende:
Mweh, ik had stamppot in de planning, maar nu heb ik me toch een partij geen zin in aardappelen....
Handig
Ik ben inderdaad nu ook aan het spelen met de aantallen, ik heb namelijk denk ik meer aan inderdaad 3 x 10 dan 2x20. Zo staat het gewoon in het schema, dus ik wil wel maximaal uit mijn spieropbouw halen hoor, het heeft verder niks met HIIT te maken, maar zo stond dat aangegeven. Heb inmiddels wel gelezen dat je beter meerdere malen een lager aantal reps kan doen met meer kg dan eindeloos met lichtere gewichten trainen, dus ik denk dat ik dat idd gewoon ga invoerenquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:06 schreef An24 het volgende:
[..]
Lunches zijn sowiezo zwaar, dus niet te streng zijn voor jezelf.
Die reps horen bij HITT zo gedaan te worden? Persoonlijk ben ik 3 x 10 gewend, maar zonder HITT schema. Klinkt alsof je nu niet het maximale uit je spieropbouw haalt, maar meer voor cardio gaat?
Haha!quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zon? Waar? Wij zitten in biercafé Olivier en hebben net onze Engelse vrienden de stuipen op het lijf gejaagd door te zeggen dat we op de fiets naar het restaurant gaan![]()
.
Haha, ja, ga ik ook doen!quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]gewoon toch maken hoor, hartstikke lekker!
Ik doe geen cardio als ik krachttraining doe, behalve dan 3 keer 3 minuten. Begin met 3 minuten crosstrainer, 8 oefeningen, dan 3 minuten rennen, dan weer die 8 oefeningen, dan 3 minuten roeien en dan nog een keer die 8 oefeningen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:38 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad nu ook aan het spelen met de aantallen, ik heb namelijk denk ik meer aan inderdaad 3 x 10 dan 2x20. Zo staat het gewoon in het schema, dus ik wil wel maximaal uit mijn spieropbouw halen hoor, het heeft verder niks met HIIT te maken, maar zo stond dat aangegeven. Heb inmiddels wel gelezen dat je beter meerdere malen een lager aantal reps kan doen met meer kg dan eindeloos met lichtere gewichten trainen, dus ik denk dat ik dat idd gewoon ga invoeren
HPKW: ik ben met KT ongeveer 45 minuten bezig![]()
Een uur lijkt me net ietsje lang als ik nog cardio moet doen.
Het is inderdaad even zoeken naar balans. Je setjes uitbouwen met goed gewicht lijkt me een goed plan!quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:38 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad nu ook aan het spelen met de aantallen, ik heb namelijk denk ik meer aan inderdaad 3 x 10 dan 2x20. Zo staat het gewoon in het schema, dus ik wil wel maximaal uit mijn spieropbouw halen hoor, het heeft verder niks met HIIT te maken, maar zo stond dat aangegeven. Heb inmiddels wel gelezen dat je beter meerdere malen een lager aantal reps kan doen met meer kg dan eindeloos met lichtere gewichten trainen, dus ik denk dat ik dat idd gewoon ga invoeren
quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:52 schreef LieLie het volgende:
Mijn zus wil een Noosa armband voor haar verjaardag en nu twijfel ik of ik ook meteen voor mezelf eentje bestel
Lóóóóng gonequote:Op zaterdag 7 april 2012 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ja..waar is de tijd gebleven dat de hoeveelheid van donderdag nog relatief ongestraft kon?
Soort van intervaltraining, doe je dat nou specifiek voor de urbanathlon of heeft het een andere reden?quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik doe geen cardio als ik krachttraining doe, behalve dan 3 keer 3 minuten. Begin met 3 minuten crosstrainer, 8 oefeningen, dan 3 minuten rennen, dan weer die 8 oefeningen, dan 3 minuten roeien en dan nog een keer die 8 oefeningen.![]()
Maar daar ben ik dus een klein uurtje mee bezig. Alle oefeningen doe ik 20 keer achter elkaar (minder als ik het echt niet trek, maar dat gaat nu wel).
Oh Mootje, heb je daar nu nog stééds last van? Vaker drinken joh, dan wen je er wat aan!quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ja..waar is de tijd gebleven dat de hoeveelheid van donderdag nog relatief ongestraft kon?
Google stemt tegenwoordig zelfs folders af op real life activiteiten?quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:02 schreef minilot het volgende:
Over gedoe met krachttraining gesproken.. Ik kreeg bij mijn spam in de brievenbus sinds een week of vier geleden ineens een paar keer folderrommel van verschillende sportscholen in de buurt. Voorheen kreeg ik die nooit. Nu vraag ik me af: wie kan mij op zes hoog zien Jilliannen?!![]()
Het kán bijna geen toeval zijn!
[..]
Oh Mootje, heb je daar nu nog stééds last van? Vaker drinken joh, dan wen je er wat aan!
Ja! Ik zit nu in Kraaienstein! Jij woont hier relatief dichtbij toch?quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:55 schreef An24 het volgende:
We kunnen bijna zwaaien Mo! Klinkt als een fijne dag. Nog veel plezier vanavond.
Nou, niet écht last last, maar ik ben nog wel wat moe en niet ál te hongerig. Wat érgens ook prima is. In vergelijking met gisteren is m'n fitheid wel zo omhoog geschoten dat ik me bijna op zou geven voor een marathonquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:02 schreef minilot het volgende:
Over gedoe met krachttraining gesproken.. Ik kreeg bij mijn spam in de brievenbus sinds een week of vier geleden ineens een paar keer folderrommel van verschillende sportscholen in de buurt. Voorheen kreeg ik die nooit. Nu vraag ik me af: wie kan mij op zes hoog zien Jilliannen?!![]()
Het kán bijna geen toeval zijn!
[..]
Oh Mootje, heb je daar nu nog stééds last van? Vaker drinken joh, dan wen je er wat aan!
Geen honger is handig ja. Ik krijg juist altijd enórme trek de dag nadat ik gezopen heb..quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja! Ik zit nu in Kraaienstein! Jij woont hier relatief dichtbij toch?
[..]
Nou, niet écht last last, maar ik ben nog wel wat moe en niet ál te hongerig. Wat érgens ook prima is. In vergelijking met gisteren is m'n fitheid wel zo omhoog geschoten dat ik me bijna op zou geven voor een marathon![]()
Kraaienstein is nog wel een stukje met de tram met overstap.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja! Ik zit nu in Kraaienstein! Jij woont hier relatief dichtbij toch?
[..]
Nou, niet écht last last, maar ik ben nog wel wat moe en niet ál te hongerig. Wat érgens ook prima is. In vergelijking met gisteren is m'n fitheid wel zo omhoog geschoten dat ik me bijna op zou geven voor een marathon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |