abonnement Unibet Coolblue
pi_193751270
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 12:03 schreef Nizno het volgende:

[..]

dat was een verzoekje in het feedbacktopic.
geen zorgen ik kick niet zonder reden hoor
Ik maak me sowieso geen zorgen ik vond het een toffe serie. Ik vroeg me gewoon af waarom je dit kickte, misschien had je het gekeken ofzo. Anders lijkt me dat je nog een hoop meer topics even kunt schoppen zodat ze weer leven voor even.
  Moderator dinsdag 23 juni 2020 @ 13:27:23 #152
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_193751354
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 13:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ik maak me sowieso geen zorgen ik vond het een toffe serie. Ik vroeg me gewoon af waarom je dit kickte, misschien had je het gekeken ofzo. Anders lijkt me dat je nog een hoop meer topics even kunt schoppen zodat ze weer leven voor even.
Ik denk omdat Borgen sinds gisteren op Netflix staat en daar ook nog een vierde seizoen gemaakt wordt. :)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_193752516
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 13:27 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik denk omdat Borgen sinds gisteren op Netflix staat en daar ook nog een vierde seizoen gemaakt wordt. :)
Ah cool ik zie dat het met in ieder geval een deel van de originele cast is. Hopelijk komt die hipsterpiraat uit GoT ook terug.
pi_193754010
Borgen, de beste Scandinavische serie aller tijden. _O_ _O_

Althans, mijn favoriete Scandinavische serie aller tijden. Even nuanceren. :@

Nog mooier dan The Bridge/Bron/Broen en The Killing.

Ben ook wel benieuwd naar het vierde seizoen, al vind ik dat altijd wel wat riskant, zo jaren na dato en na drie bijna perfecte seizoenen. We zullen zien.

It better be good. :Y) :7
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_193754077
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 14:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ah cool ik zie dat het met in ieder geval een deel van de originele cast is. Hopelijk komt die hipsterpiraat uit GoT ook terug.
Pilou Asbak bedoel je?
Sorry, Pilou Asbæk.

Ik vond Kasper altijd zo'n intrigerend karakter. Hard van buiten, zacht van binnen. :'(
Derde seizoen met hem (als ik me goed herinner) vond ik dan ook extra ontroerend. Dat ging volgens mij meer in op zijn (trieste) verleden.

Verder graag Birgitte Hjort Sørensen en Sidse Babett Knudsen terug.

Katrine. c_/ :9~
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_193754626
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 16:26 schreef Salina het volgende:

[..]

Pilou Asbak bedoel je?
Sorry, Pilou Asbæk.

Ik vond Kasper altijd zo'n intrigerend karakter. Hard van buiten, zacht van binnen. :'(
Derde seizoen met hem (als ik me goed herinner) vond ik dan ook extra ontroerend. Dat ging volgens mij meer in op zijn (trieste) verleden.

Verder graag Birgitte Hjort Sørensen en Sidse Babett Knudsen terug.

Katrine. c_/ :9~
Ja die bedoel ik, ken die gast ook uit Borgen en waarschijnlijk wat andere Deense series maar ik zag hem het laatst in GoT. Ik zocht na de post van Mike even naar het 4e seizoen en de twee waar jij om vraagt komen in ieder geval terug. Ik ben benieuwd of ze het niveau van eerst weer kunnen bereiken ik hoop het wel. 3de seizoen vond ik al wel iets minder. Maar opzich moet het prima kunnen van de Breaking Bad spinoff verwachtte ik vooraf niks en die is beter dan het origineel vind ik.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 juni 2020 @ 20:05:47 #157
862 Arcee
Look closer
pi_193757538
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 13:27 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik denk omdat Borgen sinds gisteren op Netflix staat en daar ook nog een vierde seizoen gemaakt wordt. :)
Ja. ^O^

quote:
Deense politieke serie 'Borgen' 22 juni op Netflix - nieuw seizoen 4 in 2022

De razendpopulaire Deense politieke serie Borgen komt deze maand al naar Netflix. Niet alleen zullen alle drie de eerste seizoenen op de streamingdienst te zien zijn, ook zal er in 2022 een vierde seizoen aan de serie worden toegevoegd.

De immens populaire Deense serie Borgen die vanaf 2010 tot en met 2013 te zien was op NPO wordt op 22 juni in zijn geheel toegevoegd aan Netflix. De serie over de aanstelling van de eerste vrouwelijke Deense president was bij zijn release een groot succes en groeide snel in populariteit. Ook kreeg het lovende recensies over de hele wereld. Zo wordt de serie op IMDb beoordeeld met een 8,5 en scoren alle seizoen tezamen op MovieMeter maar liefst een gemiddelde van 4,11 uit 5. Netflix gaat eveneens werken aan een geheel nieuw vierde seizoen. Deze staat gepland voor een release in 2022.

Deense premier

Borgen vertelt het verhaal van Brigitte Nyborg, een fictieve Deense politica, die wordt aangesteld als de eerste vrouwelijke premier van het land. In eerste instantie een eervolle taak, waar ze beide schouders onder zet, maar de keerzijde van de medaille laat zich al gauw zien wanneer blijkt dat niet alleen haar eigen privéleven, maar ook dat van haar dierbaren ernstig onder haar aanstelling heeft te lijden. Nyborg moet nu haar hoofd boven water houden als premier en ondertussen verschillende onmogelijke keuzes maken om zowel haar functie als haar integriteit in ere te houden.

Het nieuwe seizoen van Borgen verschijnt dus in 2022 op Netflix, maar vanaf 22 juni kunnen abonnees dus alvast kijken naar de eerste drie seizoenen. Hieronder is de trailer te bekijken.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 januari 2021 @ 11:48:24 #158
862 Arcee
Look closer
  woensdag 12 januari 2022 @ 00:00:34 #159
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_203148553
In Denemarken:


Benieuwd wanneer het hier dan te zien zal zijn.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_203167581
Zin in!

Present. :)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zondag 13 februari 2022 @ 20:23:41 #161
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 13 februari 2022 @ 20:27:20 #162
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_203650709
quote:
14s.gif Op zondag 13 februari 2022 20:23 schreef AchJa het volgende:
Vanavond los.
In Denemarken wel, maar die zender kan ik niet ontvangen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 13 februari 2022 @ 20:28:29 #163
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203651743
De trailer is overigens wel bij ons te bekijken:
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 maart 2022 @ 08:29:24 #165
862 Arcee
Look closer
  woensdag 16 maart 2022 @ 10:11:38 #166
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_204098407
Zou ze nog steeds zo woest aantrekkelijk zijn?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 8 juni 2022 @ 09:00:01 #167
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_204991179
Seizoen 4 nu te zien op Netflix. *O*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 8 juni 2022 @ 11:41:25 #168
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_204992446
quote:
7s.gif Op woensdag 16 maart 2022 10:11 schreef Ringo het volgende:
Zou ze nog steeds zo woest aantrekkelijk zijn?
Ik vind van wel.

Zit inmiddels bij aflevering 7. Vind de verhaallijn van Nyborg interessant, dat gedoe tussen Katrine en Narcizia/Karen bij de nieuwszender kan me niet echt boeien. Nu is Katrine wel een hele slechte manager met haar onhandige uitspraken maar die Narcizia kan je beter opsluiten in haar safespace. Dat soort mensen halen echt het bloed vanonder mijn nagels.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 10 juni 2022 @ 22:46:29 #169
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_205017895
Aflevering 1 van seizoen 4 bekeken en we zitten er meteen weer in. Feest der herkenning met al die oude acteurs die weer meedoen. Alleen jammer dat Pilou Asbæk (Kasper Juul) geen rol meer heeft.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_205029808
Het is jaren geleden dat ik de eerste drie seizoenen van Borgen heb gezien. Dat maakt echter niets uit, want je zit hier zo (weer) in het verhaal. Geen verkeerd seizoen, al wordt het niveau van de eerste drie seizoenen niet gehaald en in de slotaflevering vond ik de ontwikkelingen wel erg snel verlopen. De intro deed mij trouwens (qua stijl) denken aan de intro van House of Cards.
pi_205030536
En de muziek doet me denken aan Succesion. Dus nagezocht en heel andere componist. :)
pi_205183107
Die Totben heeft er in seizoen vier even 15 kilo bij aangegeven :D
Alius aliud dicit
  zondag 10 juli 2022 @ 20:27:18 #173
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205302259
De laatste serie in 1 ruk uitgekeken, prachtig weer!

Mooie karakterontwikkeling ook van Brigitte Nyborg, alleen goede acteurs kunnen dat zo neerzetten. En natuurlijk weer supergoed geschreven. Boodschap is duidelijk: power corrupts.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')