Top man, houd ons op de hoogte in dit topicquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:11 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik heb nooit eerder subtitles gemaakt maar daar moet wel uit te komen zijn, ja.
Waarom heb je subtitles nodig als je het verstaat dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik versta en spreek Deens, maar toch wacht ik bij Borgen altijd liever op de officiële versie met subtitels.
Omdat mijn huidige vrouw het niet verstaat en spreekt en we graag samen kijken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:12 schreef Jivis het volgende:
Waarom heb je subtitles nodig als je het verstaat dan?
Nee, je bent nog veel te jong ervoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:32 schreef Ziba het volgende:
Mijn moeder heeft alle afleveringen op dvd en zegt dat ik echt moet kijken. Maar het lijkt me echt 10x niks dus heb geeeen zin. Is het echt echt de moeite waard?![]()
Oh echt waar? Maar ik ben geen 16 ofzo. Mijn moeder zegt in ieder geval dat ik het interessant ga vinden maar het spreekt me niet echt aan ofzeu.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, je bent nog veel te jong ervoor.
Het is eigenlijk meer een meeslepende dramaserie dan dat het echt puur over politiek gaat. Dus ja, het is zeer toegankelijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:38 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oh echt waar? Maar ik ben geen 16 ofzo. Mijn moeder zegt in ieder geval dat ik het interessant ga vinden maar het spreekt me niet echt aan ofzeu.
Nou, dan kijk je het toch niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:38 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oh echt waar? Maar ik ben geen 16 ofzo. Mijn moeder zegt in ieder geval dat ik het interessant ga vinden maar het spreekt me niet echt aan ofzeu.
Nice!quote:Op zondag 24 februari 2013 16:05 schreef superworm het volgende:
De subtitles voor S03E02 zijn af. Downloaden kan via het sub-talk.net-forum.
Die voor E01 volgen waarschijnlijk komende week (en daarna de rest, het ligt vooral aan het tempo waarmee één of andere Deen afleveringen uit kan schrijven).
Hmmm. Blijkbaar moet je daarvoor ingelogd zijn?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:46 schreef remlof het volgende:
Sorry, you don't have permission for that!
Heb ze alquote:Op zondag 24 februari 2013 18:48 schreef superworm het volgende:
[..]
Hmmm. Blijkbaar moet je daarvoor ingelogd zijn?
Zodra ik de laatste 20 minuten transcript krijg van een Deens meisje (via een Fransman die haar kent), zal ik die ook vertalen. De eerste 35 minuten van Ep 1 worden momenteel al tot srt omgetoverd, de hele ondertitel is waarschijnlijk morgen af. De ondertitels voor Ep 2 zijn al af en heb ik doorgelinkt hierboven. Zal ze beide ook op grote sites uploaden zodra Ep 1 af is.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:01 schreef Nies het volgende:
Mocht iemand subs hebben, hetzij engels, hetzij nederlands, hetzij bagger, ik houd me aanbevolen!!!
Het slechte nieuws; er komt geen seizoen 4quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:17 schreef Maloney het volgende:
En het goede nieuws: eind mei is seizoen 3 op DVD te krijgen!
Bron? Kan er zo niks over terugvinden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:26 schreef Nies het volgende:
[..]
Het slechte nieuws; er komt geen seizoen 4
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |