Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Daar heb ik de laatste tijd ook last van.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:34 schreef Rijst het volgende:
WAT IS DEZEN VIRUS HIT MY WEBAPP
[ afbeelding ]
Tof. Jij hebt jezelf op je TP staan. 80 pace zelfs.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:34 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Zeldzaam man, je verkoopt ze voor veel te weinig.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:34 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
heey ,,quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:40 schreef Lindgren. het volgende:
WTF is dit nou weer. Ik word uit FUT gegooid, naar het hoofdmenu, dat ineens precies dezelfde opmaak als FIFA 11 heeft.
[ afbeelding ]
Dus in plaats van horizontaal, verticaal.
?quote:
Mijn neefje heeft andere achternaamquote:
Iedereen die vdm heet is natuurlijk het neefje van VDM?quote:
Linkje van je Fransozen team?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Had ik zonet ook tegen iemand, hij Messi, Villa Alves, IF Ramos en nog heel wat degelijke spelers. 5 minuten ingame gaat hij wisselen, Ronaldo, Robben en Thiago Silva erinik met mijn fransen kon hem makkelijk aan, hij scoort sweaty de 1-0 in de 80e minuut
ik had het niet meer
1 kans 1 goal lol. Ik dus maar even scoren en meneer doet end match as draw
HEY STEEFIEEEE HEY STEEEEFIEEEEEEquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:46 schreef Thorb het volgende:
HE VANDERMAR HEB JIJ NOU NOG STEEDS JE PYJAMABROEK AAN?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:46 schreef Thorb het volgende:
HE VANDERMAR HEB JIJ NOU NOG STEEDS JE PYJAMABROEK AAN?
NEE JIJ HEBT ALTIJD JE PYAMABROEK AAN.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
[..]Jonge, ik zat gewoon in boxer te gamen
quote:
Thanks, ga hem beetje ombouwen en maken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/366841
Uur geleden had je nog een BBVA tochquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:50 schreef Walxie het volgende:
[..]
Thanks, ga hem beetje ombouwen en maken.
Jij weet ook niet wat je wilquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:50 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik doe aan 2 teams..quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:50 schreef Walxie het volgende:
[..]
A.k.a pyjama?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:53 schreef Rijst het volgende:
sweatpants
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:53 schreef Rijst het volgende:
sweatpants
Zwetelige Chinezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Dumbfoundead?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:58 schreef Rijst het volgende:
Mijn favoriete artiest antwoordde net op mijn mail
Hae Dong Min?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:58 schreef Rijst het volgende:
@FransBtwitquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:58 schreef Rijst het volgende:
Gewoon een broek van badstof toch, lekker chill zodat je de hele dag lekker met je lul kan ompielen.quote:
Heb je al eens eerder gezegd en nog speel je FUTquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:00 schreef Toefjes het volgende:
Huntelaar, SIF Ramires verkopen, en dan dit elftal maken:
http://futhead.com/12/squad/355409
Als ik hier geen fatsoenlijke wedstrijden mee kan spelen kap ik er mee.
"Please stop stalking me, or i'll call the cops."quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:58 schreef Rijst het volgende:
nu echt!quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je al eens eerder gezegd en nog speel je FUT
Ik zou echt mijn uitbrakbroek volschijten als ik hiertegen kwam.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:00 schreef Toefjes het volgende:
Huntelaar, SIF Ramires verkopen, en dan dit elftal maken:
http://futhead.com/12/squad/355409
Als ik hier geen fatsoenlijke wedstrijden mee kan spelen kap ik er mee.
Haha, ik deed het in min broek. Wat een dijenkletser XD XD HAR HAR HARquote:
Met 4-3-2-1 komen je wingers juist naar binnen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:03 schreef Rijst het volgende:
Hey Klaasie speel met 433. Robbery krijgen dan meer ruimtes voor acties.
Ey mattie niet haten no spang brada one lovequote:Op vrijdag 6 april 2012 20:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha, ik deed het in min broek. Wat een dijenkletser XD XD HAR HAR HAR
Waardoor ze minder ruimte krijgen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met 4-3-2-1 komen je wingers juist naar binnen.
Ben ik 50K kwijt voor kaartjes, en vond 4-3-3 eerder al een drama.. Ben wel superbenieuwd naar de SIF Riberyquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:03 schreef Rijst het volgende:
Hey Klaasie speel met 433. Robbery krijgen dan meer ruimtes voor acties.
One love? Ik ben niet van de mannenliefde, laat staan van de liefde met kleine minderjarige broekpoepersquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ey mattie niet haten no spang brada one love
Leren jullie dat voortaan bij Nederlands? Wat een kut taaltjequote:Op vrijdag 6 april 2012 20:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ey mattie niet haten no spang brada one love
pubersquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Leren jullie dat voortaan bij Nederlands? Wat een kut taaltje
Hij doet stoer op internet. IN het echt praath ij niet zo want waar hij woont daar wonen geen allochtonen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben een echte 'straatsoldaat'quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bij jou wel toch?:)quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij doet stoer op internet. IN het echt praath ij niet zo want waar hij woont daar wonen geen allochtonen.
Worden er steeds meer man, bij Lelypark komen allemaal negers te wonen.. Ineens allemaal zwarten op de Ovingequote:Op vrijdag 6 april 2012 20:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij doet stoer op internet. IN het echt praath ij niet zo want waar hij woont daar wonen geen allochtonen.
Daar wonen toch alleen maar bejaarden?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Worden er steeds meer man, bij Lelypark komen allemaal negers te wonen.. Ineens allemaal zwarten op de Ovinge
Ja, die worden verjaagd door die zwartenquote:
Ligt eraan hoe laat. Ik ga om 22:30 bier drinken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Doen Walm en Lindgren nog meeclubben vanavond?
Ehhh we hadden daar vroeger een tan2 mooi hut he in de bosjes. Als ik nu terug ga zitten dar zeker allemaal bosnegers.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, die worden verjaagd door die zwarten
Zijn vooral oude negers..quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ehhh we hadden daar vroeger een tan2 mooi hut he in de bosjes. Als ik nu terug ga zitten dar zeker allemaal bosnegers.
Hoe duur?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn vooral oude negers..
Ik kwam vanmiddag ook de eerste Poolse hoertjes tegen
Minirokje en hoge hakken
Geen idee, ze sproken me wel aan, maar ik moest naar de kapperquote:
Hoelaat gaan we clubben?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Doen Walm en Lindgren nog meeclubben vanavond?
Zit nu in de auto naar huis, kwartiertje?quote:
sproken ze je aan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen idee, ze sproken me wel aan, maar ik moest naar de kapper
Ze brabbelde wat en keken alle drie naar me, dus ik vermoed van welquote:
Als er dan ook anderen zijn?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit nu in de auto naar huis, kwartiertje?
Ik twijfelde alquote:
De fuck?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ze brabbelde wat en keken alle drie naar me, dus ik vermoed van wel
Jij bent natuurlijk ook zo'n knappe vent, ze vielen op je ringbaardje denk ik (A)quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ze brabbelde wat en keken alle drie naar me, dus ik vermoed van wel
Een dagje wallen is goed voor je zelfvertrouwen hoor, iedereen wilt seks met jequote:Op vrijdag 6 april 2012 20:15 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook zo'n knappe vent, ze vielen op je ringbaardje denk ik (A)
Hahahhaa Toefjes is een ouwe snoepertquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een dagje wallen is goed voor je zelfvertrouwen hoor, iedereen wilt seks met je
Bananenbar en allesquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:17 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Ik ga eens 2 van die 25k's halen:)
[..]
Hahahhaa Toefjes is een ouwe snoepert
Toefjes heeft elk kutje op de wallen gezienquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een dagje wallen is goed voor je zelfvertrouwen hoor, iedereen wilt seks met je
En zoveel zuipen dat je 'm niet meer omhoog krijgt voor de dames? ;pquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bananenbar en allesEcht supertop om met je maten te doen hoor op zn tijd, een wallenavondje. Zuipen, hoeren kijken, zuipen, etc etc
Is het leuk op je nieuwe account? Waarom zit je nooit meer op de oude? Onee wachtquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:15 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook zo'n knappe vent, ze vielen op je ringbaardje denk ik (A)
Beter een kutje dan geen kutje zeggen we dan maar:pquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toefjes heeft elk kutje op de wallen gezien
Hoe weet je dat hij het is?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Is het leuk op je nieuwe account? Waarom zit je nooit meer op de oude? Onee wacht
http://forum.fok.nl/user/history/362836
Ik wil ook wel maar kan pas over een uurtje.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ait ait, iedereen van de PS3 die mee wilt clubben meeten in de lobby
Nee, ik ga niet naar binnen bij de vriendinnen uit het oostblok. Maar die bar was wel lachen, ze kon gewoon een dildo op je afschieten met spieren waarvan je het niet zou verwachten zeg maarquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toefjes heeft elk kutje op de wallen gezien
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet naar binnen bij de vriendinnen uit het oostblok. Maar die bar was wel lachen, ze kon gewoon een dildo op je afschieten met spieren waarvan je het niet zou verwachten zeg maarBriljant!
iinb4 rijst quotequote:Op vrijdag 6 april 2012 20:26 schreef Fuszy het volgende:
Echt belachelijkik stop ermee.
Ik zal eens wat misses posten van een aantal wedstrijden. Echt om te huilen
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet naar binnen bij de vriendinnen uit het oostblok. Maar die bar was wel lachen, ze kon gewoon een dildo op je afschieten met spieren waarvan je het niet zou verwachten zeg maarBriljant!
Af.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben gewoon forever alone in die clubs lobby
Vrouwelijk gezelschap nu gnagnagna
Imponeren kerelquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben gewoon forever alone in die clubs lobby
Vrouwelijk gezelschap nu gnagnagna
Way out of my league, ze is 24 ofzo.quote:
Ik vind bladeren naar pagina 200 om contracten te zoeken boeiender dan clubs spelenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Way out of my league, ze is 24 ofzo.
Kom jij ook eens heel snel clubben
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind bladeren naar pagina 200 om contracten te zoeken boeiender dan clubs spelen
Ging de vorige keer toch prima?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fuszy nog clubben?
Anders wordt dit weer niks
Geen ANY nu he..quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:35 schreef Fuszy het volgende:
Net 3 wedstrijden gespeeld. Twee wedstrijden waarin niets lukte en dan krijg je dit:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/118846941 (1e wedstrijd)
en
3e wedstrijd
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/118852293
Daarnaast ging elke bal naast, op de paal of een of ander miraculeuze redding vna die keeper. Ben je al een aantal dagen helemaal niet vrolijk, dan kan ik dit er niet bij hebben.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:35 schreef Fuszy het volgende:
Net 3 wedstrijden gespeeld. Twee wedstrijden waarin niets lukte en dan krijg je dit:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/118846941 (1e wedstrijd)
en
3e wedstrijd
Daarnaast ging elke bal naast, op de paal of een of ander miraculeuze redding vna die keeper. Ben je al een aantal dagen helemaal niet vrolijk, dan kan ik dit er niet bij hebben.
en nee ik kom niet clubben. ^%$# spelquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fuszy nog clubben?
Anders wordt dit weer niks
4-2-3-1 is voor mij de beste opstelling. Goede veldbezetting, 2 verdedigende middenvelders, wat ik fijner vind dan 1. 2 CAM's die fungeren als wingers, maar ook naar binnen kunnen trekken voor een long shot en ruimte voor opkomende backs laten. CF-ST koppel wat ontzettend lekker speelt, net als bij 4-4-1-1. Kortom, 4-2-3-1 is de beste opstelling.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:38 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga trouwens mijn 4-2-3-1 opstelling morgen nog een kans geven. Die wedstrijd die ik lelijk won was wel tegen een team met UP Aguero en Messi als spitsen, en als ik vroege dienst gehad heb speel ik savonds meestal bagger ivm brak zijn door slaaptekort
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe kan het anders, ik ben MoTM met eerste pot clubs
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:57 schreef Vijf_voor het volgende:
Mn eerste IF in een pakje
Congrats man, doe je beter dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inkoppertje: jullie speelden met zn tweeen, de tweede was een vrouw, die was eigenlijk MoTM, maar omdat het een vrouw is, benoem jij je zelf bij gebrek aan mannen tot Man of the match?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe kan het anders, ik ben MoTM met eerste pot clubs
We speelden met drie, hij had de 1-0. Een intikker na een assist van Quel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Inkoppertje: jullie speelden met zn tweeen, de tweede was een vrouw, die was eigenlijk MoTM, maar omdat het een vrouw is, benoem jij je zelf bij gebrek aan mannen tot Man of the match?
GJE stijl dusquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
We speelden met drie, hij had de 1-0. Een intikker na een assist van Quel.
Heul niet, ik gaf Quel een dikke steekbal en zij raakte de keeper waarna ik afmaaktequote:Op vrijdag 6 april 2012 21:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
We speelden met drie, hij had de 1-0. Een intikker na een assist van Quel.
Oh. Kwam 'ie eindelijk aan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heul niet, ik gaf Quel een dikke steekbal en zij raakte de keeper waarna ik afmaakte
Niet haten op kwaliteitquote:
quote:
SB is aan het hacken O.oquote:
vandaag opgepikt voor 10kquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
Vinden jullie Nasri zijn 25k waard?Als CM in een 4-4-2?
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
Vinden jullie Nasri zijn 25k waard?Als CM in een 4-4-2?
Prima. Morgen even halen dan. Teampje:quote:
Give-awayquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik heb compleet geen zin meer. Alles zit tegen
Is al de hele week zo. Naast fifa gaat het ook enorm kut en mag ik een aantal fikse tegenslagen verwerken. Werkt ook lekker door als je wat vrolijker wil worden met fifa. Gewoon een leuk potje spelen en niets lukt. Genieten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Give-away
Nee, maar dat is wel klote inderdaad, en dan speel je morgen weer goddelijk
Heb het ook al de hele week. Kom elke keer achter te staan maar win ze uiteindelijk wel, maar tochquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is al de hele week zo. Naast fifa gaat het ook enorm kut en mag ik een aantal fikse tegenslagen verwerken. Werkt ook lekker door als je wat vrolijker wil worden met fifa. Gewoon een leuk potje spelen en niets lukt. Genieten.
Bij privé problemen is Fifa een slecht middel om je beter proberen te voelen. Ga morgen lekker de stad in en koop iets leuks voor jezelf, of ga iets met vrienden doen, sporten of iets dergelijks. Fifa kan een bad flow nog frustrerender maken als je kut in je vel zit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is al de hele week zo. Naast fifa gaat het ook enorm kut en mag ik een aantal fikse tegenslagen verwerken. Werkt ook lekker door als je wat vrolijker wil worden met fifa. Gewoon een leuk potje spelen en niets lukt. Genieten.
Klote manquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
MLS Bronziesquote:
Ja bij nu ook, was net klaar met potjequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:30 schreef laucas het volgende:
Ben er net ook uitgeklapt na de wedstrijd, FOUTJE VAN EA, SORRY.
Typisch Verbeek hè, geniaal die man.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:30 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ar-lekker-zelf.dhtml
Verbeek
Ja had wel wat anders verwacht.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij privé problemen is Fifa een slecht middel om je beter proberen te voelen. Ga morgen lekker de stad in en koop iets leuks voor jezelf, of ga iets met vrienden doen, sporten of iets dergelijks. Fifa kan een bad flow nog frustrerender maken als je kut in je vel zit.
En na die stage, naar school? Of werk zoeken? Maar bij een kutdag kan fifa dodelijk zijn. Dan vliegen er echt controllers tegen de muur hierquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja had wel wat anders verwacht.
Ik ben gisteren iig naar een concert geweest en dat was wel tof. Daarvoor nog 3 LP's gekocht van Bruce Springsteen. Verder heb ik niet veel geld, want ik ben werkloosover een weekje. Dan is mijn stage afgelopen.
Vandaag niet gaan hardlopen, omdat ik last had van mijn enkels. Hopelijk is het morgen wat beter weer en kan ik even gaan rennen. Daarnaast ga ik gewoon een keer winnen met fifa
Hele dag al random disconnects midden in de wedstrijd en dan ineens het bekende schermpje, meestal bij de tegenstander maar geen lose of win.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja bij nu ook, was net klaar met potje
Die finesse van Dawkins was goddelijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:39 schreef DutchSL het volgende:
Pff, helemaal kapot geraped door die MLS negers van GJE. Nog nooit zo verloren met bronzes
Kan jij nog spelen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:39 schreef DutchSL het volgende:
Pff, helemaal kapot geraped door die MLS negers van GJE. Nog nooit zo verloren met bronzes
Ja, weer terug naar school. Ik trok het niet om 32 uur per week te werken (minimum als ik op kantoor zat, bij een klant meestal 36-40) dan nog minimaal 3 uur OV per dag erbij en dan ook nog een bijbaantje. Dus maar ontslag genomen, want ik kon eenvoudig rondkomen met het salaris op stage.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En na die stage, naar school? Of werk zoeken? Maar bij een kutdag kan fifa dodelijk zijn. Dan vliegen er echt controllers tegen de muur hierHeb zelfs een keer perongeluk mn kat een ram verkocht, doordat ik keihard met mn controller op de bank sloeg, maar niet zag dat de kat op de bank lag naast me
Klote manquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, weer terug naar school. Ik trok het niet om 32 uur per week te werken (minimum als ik op kantoor zat, bij een klant meestal 36-40) dan nog minimaal 3 uur OV per dag erbij en dan ook nog een bijbaantje. Dus maar ontslag genomen, want ik kon eenvoudig rondkomen met het salaris op stage.
Nu mag ik eraan geloven. Ben nu alleen zo down. Misschien binnenkort langs de huisarts ofzo om te praten.
Als je het idee hebt dat je het alleen niet redt is het goed inderdaad om eventjes een helpende hand te zoekenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, weer terug naar school. Ik trok het niet om 32 uur per week te werken (minimum als ik op kantoor zat, bij een klant meestal 36-40) dan nog minimaal 3 uur OV per dag erbij en dan ook nog een bijbaantje. Dus maar ontslag genomen, want ik kon eenvoudig rondkomen met het salaris op stage.
Nu mag ik eraan geloven. Ben nu alleen zo down. Misschien binnenkort langs de huisarts ofzo om te praten.
Opel Insignia Tourerquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, van de week trouwens 2nd opinion voor de auto. Ik vertrouw het voor geen meter die gasten van de quick-fit.
Later misschien?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:43 schreef DutchSL het volgende:
Nou GJE, ik heb nog een ander bronzen team met meer pace.. normaal ben ik slechter met die, maar toch een rematch proberen?
Als ik de mensen om me heen mag geloven dan ben ik dat ook. Geen kwaad in me of iets dergelijks, maar daar red je het niet mee. Zelfs tegen de grootste klootzakken bij Fifa blijf ik rustig, maak ik geen sweaty goals. Als ik het dan toch probeer dan eindigt het zo:quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klote man
Je lijkt me juist echt een chille gast
Ik ben bijna 22 en ik heb mijn rijbewijs alweer 3,5 jaar. Auto kopen moet wel lukken, maar het blijven rijden is lastig. Opleiding is ook redelijk zwaar en de kosten daarvan ook vrij hoogquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je het idee hebt dat je het alleen niet redt is het goed inderdaad om eventjes een helpende hand te zoekenHoe oud ben je ? Lekker je geld in een rijbewijsje steken en een Daewoo Matiz kopen. Of jij hebt natuurlijk waarschijnlijk de leeftijd dat meisjes auto's stoer vinden. Dan maar iets anders
Ohja, van de week trouwens 2nd opinion voor de auto. Ik vertrouw het voor geen meter die gasten van de quick-fit.
Ok.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Later misschien?
Moet even een maatje helpen
hoe lang moet je nog in je opleiding? Het is echt de moeite waard om door de zure appel heen te bijten, papiertjes zijn wel minder goud waard dan vroeger, maar zonder papiertje kom je zoveel minder ver dan vroeger... Zou toch morgen maar lekker naar de pub gaan, even de remmen los, neem 25 euro mee, zijn tien biertjes en lekker naar huis als het op isquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als ik de mensen om me heen mag geloven dan ben ik dat ook. Geen kwaad in me of iets dergelijks, maar daar red je het niet mee. Zelfs tegen de grootste klootzakken bij Fifa blijf ik rustig, maak ik geen sweaty goals. Als ik het dan toch probeer dan eindigt het zo:
(al doet hij het niet door die kut servers)
[..]
Ik ben bijna 22 en ik heb mijn rijbewijs alweer 3,5 jaar. Auto kopen moet wel lukken, maar het blijven rijden is lastig. Opleiding is ook redelijk zwaar en de kosten daarvan ook vrij hoog
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:49 schreef Toefjes het volgende:
Zou toch morgen maar lekker naar de pub gaan, even de remmen los, neem 250K coins mee, zijn tien biertjes en lekker naar huis als het op is
Nog een jaartje na deze en dan sta ik voor de keuze om mijn titel te halen via een bedrijf of zelf via de uni. Leren gaat me wel goed af, maar het komt meer door mijn vooropleiding waarom het zo stroef gaat.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hoe lang moet je nog in je opleiding? Het is echt de moeite waard om door de zure appel heen te bijten, papiertjes zijn wel minder goud waard dan vroeger, maar zonder papiertje kom je zoveel minder ver dan vroeger... Zou toch morgen maar lekker naar de pub gaan, even de remmen los, neem 25 euro mee, zijn tien biertjes en lekker naar huis als het op is
Doe maar een clubrequest, laat ik je erinquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:52 schreef marcie216 het volgende:
Wie wil morgen clubben?
(ik met nog de club joinen)
Scoort die Van Zaanen nog ookquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:47 schreef diedjuh het volgende:
Nog iets gemist vandaag hier? Ben net terug van Willem II, wedstrijd was niet om aan te zien, 1-1 tegen Fortuna Sittard.
Lekker slapen en morgen aan het alcohol infuus jijquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nog een jaartje na deze en dan sta ik voor de keuze om mijn titel te halen via een bedrijf of zelf via de uni. Leren gaat me wel goed af, maar het komt meer door mijn vooropleiding waarom het zo stroef gaat.
VMBO -> MBO programmeren -> HBO Accountancy
Ben vandaag bewust thuis gebleven, omdat ik moe ben en geen zin had om bier te drinken. (normaal geen probleem mee trouwens)
even on topic. Op papier heb ik toffe teams gemaakt, maar als ik er dan mee speel, dan gaat het zo zwak allemaal. Kan ook aan mijn toestand liggen, maar het is wel frustrerend
Is het goed als k het morgen doe? Ps3 staat niet meer aan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe maar een clubrequest, laat ik je erin
Tuurlijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Is het goed als k het morgen doe? Ps3 staat niet meer aan.
Even kijken wie er isquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:05 schreef marcie216 het volgende:
Clubben jullienalleen savonds? Heb er best veel zin in en moet morgem om 15:00 voetballen (14:45 thuis weg) hopelijk kan het ervoor en anders savonds
Zal ik zo ff doen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Degenen die mee willen doen gelieve Richievdm toevoegen en een clubverzoek bij FC Leverworst indienen
Haha, wat een teringploeg om te zien als je het scherm van je tegenstander zietquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:21 schreef poker4lifee het volgende:
hier mijn trolol engelse 1.5 star rated team (lolbank)
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#exzEJ4QvbdhE1
http://futhead.com/12/squad/186000
Rechterspits en rechtercdm tijdelijk tot ik IF Vaz Te en IF Powell heb. Nog geen goede deal voor kunnen vinden.
Nu in ieder geval wel beide spitsen+lm+rm 4 star skill.
Club verzoek is verstuurtquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Degenen die mee willen doen gelieve Richievdm toevoegen en een clubverzoek bij FC Leverworst indienen
Ur inquote:
Nu..quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dankje, zeg 't maar als jullie clubs gaan spelen
Nice, add Richievdm even en doe een clubsverzoekquote:
lol, als het af is nog ergerquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, wat een teringploeg om te zien als je het scherm van je tegenstander ziet
Oja, je heb invite.quote:
Vanavond nog wel als we dit als clubschat gebruikenquote:
RM of LMquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:41 schreef marcie216 het volgende:
Zullen we wedstrijd spelen, wat is mijn positie ?
Zie editquote:
Please ga ANYquote:
MSN wel, maar nu ff geen computer aan, zit op mobiel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hebben jullie geen skype of MSN zodat we in een groepsgesprek kunnen?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Shitstorm aan clubsspam weerga headset kopen ofzo
Ik heb een headset hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat ze pauper zijn. Geen geld voor live en geen geld voor headsets
Ik heb ook een headsetquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat ze pauper zijn. Geen geld voor live en geen geld voor headsets
met clubs gelukkigquote:
Ouders slapen en niemand heeft voor de restquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Als je een headset hebt, gebruik hem dan
ik heb welquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ouders slapen en niemand heeft voor de rest
Hoe lang duurt de wedstrijd nog?quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ouders slapen en niemand heeft voor de rest
Af nuquote:
Denk het wel ja.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:09 schreef Fuszy het volgende:
een rb met 2 landen links, maar niet de goede formatie (wel oranje). Krijgt die 9 chem?
Ze kunnen nog leavenquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:12 schreef DutchSL het volgende:
ps. als iemand mij gewoon een berichtje stuurt dat er geclubbed wordt join ik ook wel, nu lees ik het hier en is de wedstrijd net 8 seconden begonnen
Nee, volgens mij krijgt die 8 chemistry.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:09 schreef Fuszy het volgende:
een rb met 2 landen links, maar niet de goede formatie (wel oranje). Krijgt die 9 chem?
7 dus, maar dat is voldoende tot nu toe.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, volgens mij krijgt die 8 chemistry.
buttonlagquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:17 schreef poker4lifee het volgende:
altijd leuk als je op een knop druk en er gebeurt niks
ik druk op een knop, en hij quote je tekstquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:17 schreef poker4lifee het volgende:
altijd leuk als je op een knop druk en er gebeurt niks
De vrouw die beter is dan de gemiddelde manquote:
http://futhead.com/12/squad/117831quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:36 schreef GekkeZuiden het volgende:
EA gooit me er weer uit, ga nog maar eventjes UT spelen.
Iemand die nog een leuk 40k budget team kan maken??
Opstelling liefst 4231,451 of 433 verder maakt competitie of nationaliteit me niet zoveel uit.
PS3 ik heb meer coins maar wil onder een bepaald budget zitten zodat ik kan blijven handelenquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:40 schreef laucas het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/117831
Xbox? Als je een beetje slim inkoopt kun je Ribery ook toevoegen en anders blijf je dik onder je budget.
Bedankt, ga 'm maar eventjes makenquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:40 schreef laucas het volgende:
[..]
Xbox? Als je een beetje slim inkoopt kun je Ribery ook toevoegen en anders blijf je dik onder je budget.
Mooi team alleen zou ik voor Ceglie/Balza kiezen ipv Nagatomo zodat je Ogbonna (held) kwijt kan ipv een van je twee CB's.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:41 schreef Fuszy het volgende:
http://futhead.com/12/squad/389721
17k en klaar
spelfout spottedquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:40 schreef laucas het volgende:
[..]
Criscito is de beste Italiaanse linksback.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:44 schreef laucas het volgende:
[..]
Mooi team alleen zou ik voor Ceglie/Balza kiezen ipv Nagatomo zodat je Ogbonna (held) kwijt kan ipv een van je twee CB's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |