Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Daar heb ik de laatste tijd ook last van.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:34 schreef Rijst het volgende:
WAT IS DEZEN VIRUS HIT MY WEBAPP
[ afbeelding ]
Tof. Jij hebt jezelf op je TP staan. 80 pace zelfs.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:34 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Zeldzaam man, je verkoopt ze voor veel te weinig.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:34 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
heey ,,quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:40 schreef Lindgren. het volgende:
WTF is dit nou weer. Ik word uit FUT gegooid, naar het hoofdmenu, dat ineens precies dezelfde opmaak als FIFA 11 heeft.
[ afbeelding ]
Dus in plaats van horizontaal, verticaal.
?quote:
Mijn neefje heeft andere achternaamquote:
Iedereen die vdm heet is natuurlijk het neefje van VDM?quote:
Linkje van je Fransozen team?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Had ik zonet ook tegen iemand, hij Messi, Villa Alves, IF Ramos en nog heel wat degelijke spelers. 5 minuten ingame gaat hij wisselen, Ronaldo, Robben en Thiago Silva erinik met mijn fransen kon hem makkelijk aan, hij scoort sweaty de 1-0 in de 80e minuut
ik had het niet meer
1 kans 1 goal lol. Ik dus maar even scoren en meneer doet end match as draw
HEY STEEFIEEEE HEY STEEEEFIEEEEEEquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:46 schreef Thorb het volgende:
HE VANDERMAR HEB JIJ NOU NOG STEEDS JE PYJAMABROEK AAN?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:46 schreef Thorb het volgende:
HE VANDERMAR HEB JIJ NOU NOG STEEDS JE PYJAMABROEK AAN?
NEE JIJ HEBT ALTIJD JE PYAMABROEK AAN.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
[..]Jonge, ik zat gewoon in boxer te gamen
quote:
Thanks, ga hem beetje ombouwen en maken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/366841
Uur geleden had je nog een BBVA tochquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:50 schreef Walxie het volgende:
[..]
Thanks, ga hem beetje ombouwen en maken.
Jij weet ook niet wat je wilquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:50 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik doe aan 2 teams..quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:50 schreef Walxie het volgende:
[..]
A.k.a pyjama?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:53 schreef Rijst het volgende:
sweatpants
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:53 schreef Rijst het volgende:
sweatpants
Zwetelige Chinezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Dumbfoundead?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:58 schreef Rijst het volgende:
Mijn favoriete artiest antwoordde net op mijn mail
Hae Dong Min?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:58 schreef Rijst het volgende:
@FransBtwitquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:58 schreef Rijst het volgende:
Gewoon een broek van badstof toch, lekker chill zodat je de hele dag lekker met je lul kan ompielen.quote:
Heb je al eens eerder gezegd en nog speel je FUTquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:00 schreef Toefjes het volgende:
Huntelaar, SIF Ramires verkopen, en dan dit elftal maken:
http://futhead.com/12/squad/355409
Als ik hier geen fatsoenlijke wedstrijden mee kan spelen kap ik er mee.
"Please stop stalking me, or i'll call the cops."quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:58 schreef Rijst het volgende:
nu echt!quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je al eens eerder gezegd en nog speel je FUT
Ik zou echt mijn uitbrakbroek volschijten als ik hiertegen kwam.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:00 schreef Toefjes het volgende:
Huntelaar, SIF Ramires verkopen, en dan dit elftal maken:
http://futhead.com/12/squad/355409
Als ik hier geen fatsoenlijke wedstrijden mee kan spelen kap ik er mee.
Haha, ik deed het in min broek. Wat een dijenkletser XD XD HAR HAR HARquote:
Met 4-3-2-1 komen je wingers juist naar binnen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:03 schreef Rijst het volgende:
Hey Klaasie speel met 433. Robbery krijgen dan meer ruimtes voor acties.
Ey mattie niet haten no spang brada one lovequote:Op vrijdag 6 april 2012 20:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha, ik deed het in min broek. Wat een dijenkletser XD XD HAR HAR HAR
Waardoor ze minder ruimte krijgen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met 4-3-2-1 komen je wingers juist naar binnen.
Ben ik 50K kwijt voor kaartjes, en vond 4-3-3 eerder al een drama.. Ben wel superbenieuwd naar de SIF Riberyquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:03 schreef Rijst het volgende:
Hey Klaasie speel met 433. Robbery krijgen dan meer ruimtes voor acties.
One love? Ik ben niet van de mannenliefde, laat staan van de liefde met kleine minderjarige broekpoepersquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ey mattie niet haten no spang brada one love
Leren jullie dat voortaan bij Nederlands? Wat een kut taaltjequote:Op vrijdag 6 april 2012 20:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ey mattie niet haten no spang brada one love
pubersquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Leren jullie dat voortaan bij Nederlands? Wat een kut taaltje
Hij doet stoer op internet. IN het echt praath ij niet zo want waar hij woont daar wonen geen allochtonen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben een echte 'straatsoldaat'quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bij jou wel toch?:)quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij doet stoer op internet. IN het echt praath ij niet zo want waar hij woont daar wonen geen allochtonen.
Worden er steeds meer man, bij Lelypark komen allemaal negers te wonen.. Ineens allemaal zwarten op de Ovingequote:Op vrijdag 6 april 2012 20:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij doet stoer op internet. IN het echt praath ij niet zo want waar hij woont daar wonen geen allochtonen.
Daar wonen toch alleen maar bejaarden?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Worden er steeds meer man, bij Lelypark komen allemaal negers te wonen.. Ineens allemaal zwarten op de Ovinge
Ja, die worden verjaagd door die zwartenquote:
Ligt eraan hoe laat. Ik ga om 22:30 bier drinken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Doen Walm en Lindgren nog meeclubben vanavond?
Ehhh we hadden daar vroeger een tan2 mooi hut he in de bosjes. Als ik nu terug ga zitten dar zeker allemaal bosnegers.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, die worden verjaagd door die zwarten
Zijn vooral oude negers..quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ehhh we hadden daar vroeger een tan2 mooi hut he in de bosjes. Als ik nu terug ga zitten dar zeker allemaal bosnegers.
Hoe duur?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn vooral oude negers..
Ik kwam vanmiddag ook de eerste Poolse hoertjes tegen
Minirokje en hoge hakken
Geen idee, ze sproken me wel aan, maar ik moest naar de kapperquote:
Hoelaat gaan we clubben?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Doen Walm en Lindgren nog meeclubben vanavond?
Zit nu in de auto naar huis, kwartiertje?quote:
sproken ze je aan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen idee, ze sproken me wel aan, maar ik moest naar de kapper
Ze brabbelde wat en keken alle drie naar me, dus ik vermoed van welquote:
Als er dan ook anderen zijn?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit nu in de auto naar huis, kwartiertje?
Ik twijfelde alquote:
De fuck?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ze brabbelde wat en keken alle drie naar me, dus ik vermoed van wel
Jij bent natuurlijk ook zo'n knappe vent, ze vielen op je ringbaardje denk ik (A)quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ze brabbelde wat en keken alle drie naar me, dus ik vermoed van wel
Een dagje wallen is goed voor je zelfvertrouwen hoor, iedereen wilt seks met jequote:Op vrijdag 6 april 2012 20:15 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook zo'n knappe vent, ze vielen op je ringbaardje denk ik (A)
Hahahhaa Toefjes is een ouwe snoepertquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een dagje wallen is goed voor je zelfvertrouwen hoor, iedereen wilt seks met je
Bananenbar en allesquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:17 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Ik ga eens 2 van die 25k's halen:)
[..]
Hahahhaa Toefjes is een ouwe snoepert
Toefjes heeft elk kutje op de wallen gezienquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een dagje wallen is goed voor je zelfvertrouwen hoor, iedereen wilt seks met je
En zoveel zuipen dat je 'm niet meer omhoog krijgt voor de dames? ;pquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bananenbar en allesEcht supertop om met je maten te doen hoor op zn tijd, een wallenavondje. Zuipen, hoeren kijken, zuipen, etc etc
Is het leuk op je nieuwe account? Waarom zit je nooit meer op de oude? Onee wachtquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:15 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook zo'n knappe vent, ze vielen op je ringbaardje denk ik (A)
Beter een kutje dan geen kutje zeggen we dan maar:pquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toefjes heeft elk kutje op de wallen gezien
Hoe weet je dat hij het is?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Is het leuk op je nieuwe account? Waarom zit je nooit meer op de oude? Onee wacht
http://forum.fok.nl/user/history/362836
Ik wil ook wel maar kan pas over een uurtje.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ait ait, iedereen van de PS3 die mee wilt clubben meeten in de lobby
Nee, ik ga niet naar binnen bij de vriendinnen uit het oostblok. Maar die bar was wel lachen, ze kon gewoon een dildo op je afschieten met spieren waarvan je het niet zou verwachten zeg maarquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toefjes heeft elk kutje op de wallen gezien
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet naar binnen bij de vriendinnen uit het oostblok. Maar die bar was wel lachen, ze kon gewoon een dildo op je afschieten met spieren waarvan je het niet zou verwachten zeg maarBriljant!
iinb4 rijst quotequote:Op vrijdag 6 april 2012 20:26 schreef Fuszy het volgende:
Echt belachelijkik stop ermee.
Ik zal eens wat misses posten van een aantal wedstrijden. Echt om te huilen
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet naar binnen bij de vriendinnen uit het oostblok. Maar die bar was wel lachen, ze kon gewoon een dildo op je afschieten met spieren waarvan je het niet zou verwachten zeg maarBriljant!
Af.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben gewoon forever alone in die clubs lobby
Vrouwelijk gezelschap nu gnagnagna
Imponeren kerelquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben gewoon forever alone in die clubs lobby
Vrouwelijk gezelschap nu gnagnagna
Way out of my league, ze is 24 ofzo.quote:
Ik vind bladeren naar pagina 200 om contracten te zoeken boeiender dan clubs spelenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Way out of my league, ze is 24 ofzo.
Kom jij ook eens heel snel clubben
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind bladeren naar pagina 200 om contracten te zoeken boeiender dan clubs spelen
Ging de vorige keer toch prima?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fuszy nog clubben?
Anders wordt dit weer niks
Geen ANY nu he..quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:35 schreef Fuszy het volgende:
Net 3 wedstrijden gespeeld. Twee wedstrijden waarin niets lukte en dan krijg je dit:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/118846941 (1e wedstrijd)
en
3e wedstrijd
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/118852293
Daarnaast ging elke bal naast, op de paal of een of ander miraculeuze redding vna die keeper. Ben je al een aantal dagen helemaal niet vrolijk, dan kan ik dit er niet bij hebben.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:35 schreef Fuszy het volgende:
Net 3 wedstrijden gespeeld. Twee wedstrijden waarin niets lukte en dan krijg je dit:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/118846941 (1e wedstrijd)
en
3e wedstrijd
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/118852293
Daarnaast ging elke bal naast, op de paal of een of ander miraculeuze redding vna die keeper. Ben je al een aantal dagen helemaal niet vrolijk, dan kan ik dit er niet bij hebben.
en nee ik kom niet clubben. ^%$# spelquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fuszy nog clubben?
Anders wordt dit weer niks
4-2-3-1 is voor mij de beste opstelling. Goede veldbezetting, 2 verdedigende middenvelders, wat ik fijner vind dan 1. 2 CAM's die fungeren als wingers, maar ook naar binnen kunnen trekken voor een long shot en ruimte voor opkomende backs laten. CF-ST koppel wat ontzettend lekker speelt, net als bij 4-4-1-1. Kortom, 4-2-3-1 is de beste opstelling.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:38 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga trouwens mijn 4-2-3-1 opstelling morgen nog een kans geven. Die wedstrijd die ik lelijk won was wel tegen een team met UP Aguero en Messi als spitsen, en als ik vroege dienst gehad heb speel ik savonds meestal bagger ivm brak zijn door slaaptekort
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe kan het anders, ik ben MoTM met eerste pot clubs
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:57 schreef Vijf_voor het volgende:
Mn eerste IF in een pakje
Congrats man, doe je beter dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inkoppertje: jullie speelden met zn tweeen, de tweede was een vrouw, die was eigenlijk MoTM, maar omdat het een vrouw is, benoem jij je zelf bij gebrek aan mannen tot Man of the match?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe kan het anders, ik ben MoTM met eerste pot clubs
We speelden met drie, hij had de 1-0. Een intikker na een assist van Quel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Inkoppertje: jullie speelden met zn tweeen, de tweede was een vrouw, die was eigenlijk MoTM, maar omdat het een vrouw is, benoem jij je zelf bij gebrek aan mannen tot Man of the match?
GJE stijl dusquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
We speelden met drie, hij had de 1-0. Een intikker na een assist van Quel.
Heul niet, ik gaf Quel een dikke steekbal en zij raakte de keeper waarna ik afmaaktequote:Op vrijdag 6 april 2012 21:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
We speelden met drie, hij had de 1-0. Een intikker na een assist van Quel.
Oh. Kwam 'ie eindelijk aan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heul niet, ik gaf Quel een dikke steekbal en zij raakte de keeper waarna ik afmaakte
Niet haten op kwaliteitquote:
quote:
SB is aan het hacken O.oquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |