abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110002155
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:34 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Toen ik nog in mijn studentencomplex woonde betaalde iedereen alles voor zichzelf. Iedereen had een eigen meter voor water/elektra (gas had niemand i.v.m. de veiligheid). Iedereen betaalde zijn eigen heffingen en belastingen. 340 zelfstandige wooneenheden.
Aah, zo'n studentencomplex .. dat zijn idd van die aparte wooneenheden speciaal voor studenten.
Je had het eerst over een studentenhuis, en dat is toch eerder een woning die je deelt met meerdere personen, gemeenschappelijke keuken etc, een meter voor gas/licht/water, een aansluiting voor internet.
pleased to meet you
  † In Memoriam † vrijdag 6 april 2012 @ 22:05:02 #52
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_110002390
Waarom laten ze mensen met een bijstandsuitkering die in principe kunnen werken niet gewoon werken bij de voedselbank zelf? Waarom moeten vrijwilligers dat weer doen?
pi_110003044
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom laten ze mensen met een bijstandsuitkering die in principe kunnen werken niet gewoon werken bij de voedselbank zelf? Waarom moeten vrijwilligers dat weer doen?
Waarom denk jij dat zij dit niet al doen? Beetje last van stereotypering?
pleased to meet you
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 april 2012 @ 22:19:45 #54
862 Arcee
Look closer
pi_110003258
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:36 schreef JellieVrolijk het volgende:
Nee hoor dat hoeft helemaal niet. Moet je een telefoonnummer of mailadres? Je kunt zelfs de dag aangeven wanneer je het bezorgd wilt hebben.
Sukkel.
Okee bedank, Sukkel. :)
Arcee.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_110003306
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:16 schreef moussie het volgende:

[..]

Kan er naast zitten hoor maar de voedselbank wil geen vrijwilligers die zelf klant zijn bij de voedselbank.
Ik weet niet waarom, ga even googlen.
  † In Memoriam † vrijdag 6 april 2012 @ 22:21:59 #56
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_110003388
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:16 schreef moussie het volgende:

[..]

Omdat ze bij menig voedselbank vragen naar extra hulp.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:20 schreef JellieVrolijk het volgende:

[..]

Kan er naast zitten hoor maar de voedselbank wil geen vrijwilligers die zelf klant zijn bij de voedselbank.
Ik weet niet waarom, ga even googlen.
En dat zou best kunnen dat dit de reden is.
pi_110003734
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:19 schreef Arcee het volgende:

[..]

Okee bedank, Sukkel. :)
Arcee.
Dat we het maar gezellig houden toch?
pi_110004106
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Omdat ze bij menig voedselbank vragen naar extra hulp.
Dat is goed mogelijk, al ben ik het hier in mijn gemeente nog niet tegengekomen in de vacaturelijst die ik iedere maand toegestuurd krijg en op TV zet.
Ik weet wel dat mijn buurvrouw na haar scheiding, toen ze een tijdje in de bijstand moest gaan zitten, voor de voedselbank werkte, maar dat is alweer een paar jaar geleden.

quote:
En dat zou best kunnen dat dit de reden is.
Mwah, lang niet iedere bijstandsgerechtigde maakt gebruik van de voedselbank natuurlijk, evenmin als dat iedereen die van de voedselbank gebruik moet maken in de bijstand zit.
pleased to meet you
  † In Memoriam † vrijdag 6 april 2012 @ 22:36:22 #59
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_110004258
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:33 schreef moussie het volgende:

[..]

Dat is goed mogelijk, al ben ik het hier in mijn gemeente nog niet tegengekomen in de vacaturelijst die ik iedere maand toegestuurd krijg en op TV zet.
Ik weet wel dat mijn buurvrouw na haar scheiding, toen ze een tijdje in de bijstand moest gaan zitten, voor de voedselbank werkte, maar dat is alweer een paar jaar geleden.

[..]

Mwah, lang niet iedere bijstandsgerechtigde maakt gebruik van de voedselbank natuurlijk, evenmin als dat iedereen die van de voedselbank gebruik moet maken in de bijstand zit.
Past anders prima in de richtlijnen conform de tegenprestatie die nu geldt voor bijstandgerechtigden enzovoorts.
pi_110004715
Ik kwam net dit tegen en lag in een knoop om die reclame van verlichting. En dat terwijl ik zelf bij de voedselbank loop.

http://www.voedselbankrotterdam.nl/
pi_110004732
Enorm veel uitgeven aan onzinnig projecten,maar Nederlandse bevolking helpen..... :N
pi_110005266
Wat ik trouwens wel mooi vind van deze zware tijden is dat er een geheel nieuwe markt komt en er allerlei initiatieven ontstaan op het gebied van ruilhandel en dergelijke.
Zeg maar een economie binnen een economie die op sterven ligt.
En voor de onderkant is dat ook de enige manier om te overleven, ruilen, geven en nemen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 april 2012 @ 23:10:03 #63
862 Arcee
Look closer
pi_110006095
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:28 schreef JellieVrolijk het volgende:
Dat we het maar gezellig houden toch?
Ja, doe maar een nieuwe poging.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 6 april 2012 @ 23:16:52 #64
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_110006486
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:54 schreef JellieVrolijk het volgende:
Wat ik trouwens wel mooi vind van deze zware tijden is dat er een geheel nieuwe markt komt en er allerlei initiatieven ontstaan op het gebied van ruilhandel en dergelijke.
Zeg maar een economie binnen een economie die op sterven ligt.
En voor de onderkant is dat ook de enige manier om te overleven, ruilen, geven en nemen.
alleen de donaties aan het zorgkartel moet helaas wel in contant geld
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_110007466
Wat wordt dit weer overdreven trouwens, ook al die doemscenario's hier. :')

Je hebt altijd nog de bijstandsuitkering. Lukt het je daar niet mee rond te komen, dan moet je toch echt andere prioriteiten stellen.
pi_110008018
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:34 schreef robin007bond het volgende:

Je hebt altijd nog de bijstandsuitkering. Lukt het je daar niet mee rond te komen, dan moet je toch echt andere prioriteiten stellen.
Uhuh. Het ligt aan die mensen ja.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_110008228
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:46 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Uhuh. Het ligt aan die mensen ja.
Er zijn uitzonderingen. :P
  zaterdag 7 april 2012 @ 00:02:17 #68
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_110009940
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:34 schreef robin007bond het volgende:

Nogmaals, met een bedrag van 855 euro voor twee volwassenen, waarvan eentje onder de 21, valt niet rond te komen, dat heeft niets te maken met prioriteiten. Die norm is zelfs lager dan die voor een alleenstaande, en dat terwijl je daarvan met twee personen moet leven plus twee keer ziekenfonds moet betalen.
pleased to meet you
  † In Memoriam † zaterdag 7 april 2012 @ 00:39:13 #70
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_110010144
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:33 schreef moussie het volgende:

[..]

Nogmaals, met een bedrag van 855 euro voor twee volwassenen, waarvan eentje onder de 21, valt niet rond te komen, dat heeft niets te maken met prioriteiten. Die norm is zelfs lager dan die voor een alleenstaande, en dat terwijl je daarvan met twee personen moet leven plus twee keer ziekenfonds moet betalen.
Gelukkig krijg je niet "niks". Mazzelkont.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_110010246
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:39 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Vergeleken met een Afrikaan heb ik het goed ja, ik had de mazzel dat ik hier geboren ben. Net als jij overigens, want waar jij nu zou zijn als jij daar geboren was is nog maar de vraag ..
pleased to meet you
pi_110010380
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:39 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Overigens, in de nieuwe situatie krijg ik niets, die 855 euro worden in z'n geheel opgehoest door mijn zoon .. kan je nagaan, die werkt zich de hele maand te pletter en heeft als beloning nog niet eens genoeg eten op zijn bord .. maar ja, vergeleken met de Afrikaan hebben we het nog steeds goed, we hebben tenminste iets, en dat is beter dan niets ..
pleased to meet you
  † In Memoriam † zaterdag 7 april 2012 @ 00:46:42 #73
341203 3-voud
pi_110010406
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:42 schreef moussie het volgende:

[..]

Vergeleken met een Afrikaan heb ik het goed ja, ik had de mazzel dat ik hier geboren ben. Net als jij overigens, want waar jij nu zou zijn als jij daar geboren was is nog maar de vraag ..
"Ja + een en al verdediging"
Is wel tekenend.
  † In Memoriam † zaterdag 7 april 2012 @ 00:48:54 #74
341203 3-voud
pi_110010483
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:46 schreef moussie het volgende:

[..]

Overigens, in de nieuwe situatie krijg ik niets, die 855 euro worden in z'n geheel opgehoest door mijn zoon .. kan je nagaan, die werkt zich de hele maand te pletter en heeft als beloning nog niet eens genoeg eten op zijn bord .. maar ja, vergeleken met de Afrikaan hebben we het nog steeds goed, we hebben tenminste iets, en dat is beter dan niets ..
Je zoon krijgt wel iets meer dan dat. Zijn loon zal wel hoger liggen dan die 855.
Daarbij, geld is op. Als bij jou thuis van die 855 de laatste week niets over blijft vertel je ook dat de resterende 7 daagjes geen extraatjes erin zitten.

Nou, de overheid zit met datzelfde probleem.
pi_110010691
Ik vind het anders wel raar dat een alleenstaande meer geld krijgt dan een 2 persoonshuishouden?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')