Ik weet niet wat beter/slechter is voor je mentale gesteldheid: de structurele pijn van een Feyenoord-supporter om de prestaties de laatste jaren of de hemeltergende arrogantie die Ajacieden aan de dag leggen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind ik best een gezonde instelling als supporter hoor.
[..]
wat
Ik vind de gemiddelde Feyenoorder de laatste maanden arroganter dan Ajacieden. Hun dromen reiken wellicht minder ver maar op basis van waar ze staan en zeker vandaan komen is dat ook logisch in hun arrogantie.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat beter/slechter is voor je mentale gesteldheid: de structurele pijn van een Feyenoord-supporter om de prestaties de laatste jaren of de hemeltergende arrogantie die Ajacieden aan de dag leggen.
Ik merk wel dat dat moeilijk ligt en dat was ook zo mid jaren 90, zelfs zo erg dat ik er als Ajax supporter moeite mee had, maar nu heb ik niet het idee dat Ajax supporters of personeel arroganter is dan bij andere clubsquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat beter/slechter is voor je mentale gesteldheid: de structurele pijn van een Feyenoord-supporter om de prestaties de laatste jaren of de hemeltergende arrogantie die Ajacieden aan de dag leggen.
Hopen/denken dat we kampioen worden is idd erg arrogant.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jawel.
KAMPIOEEEENEN KAMPIOEEENEN! OLE OLE OLE!
Tsjah, zo zien zij het.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopen/denken dat we kampioen worden is idd erg arrogant.
Bakircioglu mogelijk terug in de Eredivisie zou wel memorabel zijn. Zelden een mooier kapsel gezien dan dat van hem.quote:
Inderdaad een kaal jaren 50 modelquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bakircioglu mogelijk terug in de Eredivisie zou wel memorabel zijn. Zelden een mooier kapsel gezien dan dat van hem.
Maar in de '90 was het ook logisch.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik merk wel dat dat moeilijk ligt en dat was ook zo mid jaren 90, zelfs zo erg dat ik er als Ajax supporter moeite mee had, maar nu heb ik niet het idee dat Ajax supporters of personeel arroganter is dan bij andere clubs
quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind de gemiddelde Feyenoorder de laatste maanden arroganter dan Ajacieden. Hun dromen reiken wellicht minder ver maar op basis van waar ze staan en zeker vandaan komen is dat ook logisch in hun arrogantie.
Smoofie antwoordt voor de Feyenoord-supporters.quote:
Mijn reactie was gewoon kort en krachtigquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens happen de ciedjes weer lekker hoor.![]()
Oud filmpje, maar ik lach er weer dubbel om, vooral gijpquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:27 schreef kapiteintje het volgende:
Lachen om Balo in VI. Heerlijk man. Lig schuddebuikend in bed.
Zo zou je het kunnen noemen, maar het is nou niet alsof ik iets beter heb te doen dan dit soort posts te postenquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
Wij komen op voor onze clubquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
Als jij nou die post post, dan post ik deze post.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen, maar het is nou niet alsof ik iets beter heb te doen dan dit soort posts te posten
Pieter is een goede kerel niks mis mee.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als jij nou die post post, dan post ik deze post.
Niet alleen het plaatje is geweldig, ook de naam van het bestand:quote:
Zonder het posten van posts post worden er geen posts meer gepost door posters.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als jij nou die post post, dan post ik deze post.
Hij is gemoderniseerd zag ik laatst, heeft nu een mobiel en stuff.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pieter is een goede kerel niks mis mee.
Toch blijf ik het een eikeltje vinden, extreem gedrag is alleen te pruimen als er goed voetbal tegenover staat en dat laat hij te weinig zienquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet alleen het plaatje is geweldig, ook de naam van het bestand:
and-not-a-single-fuck-was-given-that-day-black-soccer-player.jpg
Zou je voor 11 Siemen De Jong naar het stadion gaan? Het zijn juist de mafkezen die het geniaalst en daarmee ook het meest interessant zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch blijf ik het een eikeltje vinden, extreem gedrag is alleen te pruimen als er goed voetbal tegenover staat en dat laat hij te weinig zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |