nee?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is voor de Ajacieden.
[..]
Zou jij moeten weten..
KAMPIOEEEEN! KAMPIOEEENE!quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Punten, doelsaldo, gespeelde wedstrijden, etc.
Code is gekraakt door een Feyenoorder.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Punten, doelsaldo, gespeelde wedstrijden, etc.
Nee, dat nietquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Code is gekraakt door een Feyenoorder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo eindigt het. Morph
of anders?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, dat nietOver een maand staat Feyenoord bovenaan
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
VCL vind ik ook primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo eindigt het. MorphNiksquote:Ik doe geen weddenschappen aangaande Feyenoord, te onstabiel nog
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Matig hoor, matig..quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
NiksIk doe geen weddenschappen aangaande Feyenoord, te onstabiel nog
Zou het leuk vinden voor Feyenoord. Alleen heeft PSV wel een hele makkelijke programma. Denk dat de koppositie uiteindelijk toch tussen PSV en Ajax gaat.quote:
Was ook een beetje inschatten met doelsaldo's,. Ik zie Feyenoord dus niet meer verliezen met mijn voorspelling.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
VCL vind ik ook prima
[..]
NiksIk doe geen weddenschappen aangaande Feyenoord, te onstabiel nog
Roda JC uit, AZ thuis, heb ik op gelijk ingezet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Matig hoor, matig..
[..]
Zou het leuk vinden voor Feyenoord. Alleen heeft PSV wel een hele makkelijke programma. Denk dat de koppositie uiteindelijk toch tussen PSV en Ajax gaat.
Prima dat Feyenoord weer staat waar ze staan maar ze het kampioenschap gunnen gaat wat ver hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Matig hoor, matig..
[..]
Zou het leuk vinden voor Feyenoord. Alleen heeft PSV wel een hele makkelijke programma. Denk dat de koppositie uiteindelijk toch tussen PSV en Ajax gaat.
Dat zeg ik niet. Ik gun ze de tweede plek wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima dat Feyenoord weer staat waar ze staan maar ze het kampioenschap gunnen gaat wat ver hoor
Spacende show wel. Zag laatst een keer een paar stukken voorbij komen.quote:
Nee, zag net een stuk voorbij komen. Zou er heus wel heen willen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Spacende show wel. Zag laatst een keer een paar stukken voorbij komen.
Ga je erheen?
Davy vindt dat als Heerenveen verliest van Ajax woensdag. Ajax voor 90% kampioen is. Zegt veel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Naja, dan kunnen we alvast beginnen met feesten denk ik ...
LAN party met smoofie en 422quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Naja, dan kunnen we alvast beginnen met feesten denk ik ...
Sorry man. Was je helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He... ik ben ook uitgenodigd hoor. Ik neem de breezers mee wij gaan het echt gek maken.
Ik snap het niet meer. Wat willen ze nou daar in Eindhoven?quote:'Eerste of tweede worden is nodig om seizoen te redden'
PSV kan zondagavond voor de negende keer in de clubhistorie de KNVB-beker op haar naam schrijven, maar Champions League-voetbal halen is een belangrijkere prijs voor de directie. PSV speelde in het seizoen 2008/09 voor het laatst in het miljoenenbal'Eerste of tweede worden is nodig om seizoen te redden'
Nee Standard-Anderlecht, zo slecht... We hebben geluk met het spelpeil en de spelinstelling in NL.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
Stil hier. Allemaal de JL samenvatting vol ontzag aan het kijken?
Ach dat Anderlecht veegt AZ zo van de mat.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee Standard-Anderlecht, zo slecht... We hebben geluk met het spelpeil en de spelinstelling in NL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat voor boelers?quote:
Niet echt veel meer afgelopen jaar, maar vroeger wel weekelijks/dagelijks. Maar dan alleen zombiemod of dust 2 deathmatch ofzo.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat voor boelers?![]()
Nee, heb een relatief oude laptop en CS 1.6 is zowat de enige shooter die ik normaal kan draaien. Daarbij het ik het jaren gespeeld en is het lekker om zo af en toe een paar potjes mee te draaien.Jij speelt Source dan?
Ja, source kwam net uit toen wij echt fanatiek bezig waren met 1.6. Dat is al heel lang geleden idd. Toch blijkt 1.6 veel verslavender op 1 of andere manier. Ik speel het nu nog met veel plezier, echt bizar voor zo'n extreem oude shooter.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet echt veel meer afgelopen jaar, maar vroeger wel weekelijks/dagelijks. Maar dan alleen zombiemod of dust 2 deathmatch ofzo.
GUngame af en toe.
Speel het al sinds 2004, wordt saai na een tijdje :p.
Was naar de Hunger Games met me broertje, jezus die gast lijkt fucking veel op Guidettiquote:
Ik morgen en overmorgenquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:38 schreef kapiteintje het volgende:
Morgen, overmorgen en de dag erna werken.
Ik heb zo'n hekel aan werken he.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Zolang Ajax kampioen wordt, Heracles niet Europa ingaat, en Feyenoord boven PSV eindigt vind ik alles best.
Vind ik best een gezonde instelling als supporter hoor.quote:
watquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De jeugd die Feyenoord op 2 goed vindt.
Ajacied422 is 14, en hij heeft een zwak voor feyenoord.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind ik best een gezonde instelling als supporter hoor.
[..]
wat
Ik heb een zwak voor pizza slicesquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajacied422 is 14, en hij heeft een zwak voor feyenoord.
Ik weet niet wat beter/slechter is voor je mentale gesteldheid: de structurele pijn van een Feyenoord-supporter om de prestaties de laatste jaren of de hemeltergende arrogantie die Ajacieden aan de dag leggen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind ik best een gezonde instelling als supporter hoor.
[..]
wat
Ik vind de gemiddelde Feyenoorder de laatste maanden arroganter dan Ajacieden. Hun dromen reiken wellicht minder ver maar op basis van waar ze staan en zeker vandaan komen is dat ook logisch in hun arrogantie.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat beter/slechter is voor je mentale gesteldheid: de structurele pijn van een Feyenoord-supporter om de prestaties de laatste jaren of de hemeltergende arrogantie die Ajacieden aan de dag leggen.
Ik merk wel dat dat moeilijk ligt en dat was ook zo mid jaren 90, zelfs zo erg dat ik er als Ajax supporter moeite mee had, maar nu heb ik niet het idee dat Ajax supporters of personeel arroganter is dan bij andere clubsquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat beter/slechter is voor je mentale gesteldheid: de structurele pijn van een Feyenoord-supporter om de prestaties de laatste jaren of de hemeltergende arrogantie die Ajacieden aan de dag leggen.
Hopen/denken dat we kampioen worden is idd erg arrogant.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jawel.
KAMPIOEEEENEN KAMPIOEEENEN! OLE OLE OLE!
Tsjah, zo zien zij het.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopen/denken dat we kampioen worden is idd erg arrogant.
Bakircioglu mogelijk terug in de Eredivisie zou wel memorabel zijn. Zelden een mooier kapsel gezien dan dat van hem.quote:
Inderdaad een kaal jaren 50 modelquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bakircioglu mogelijk terug in de Eredivisie zou wel memorabel zijn. Zelden een mooier kapsel gezien dan dat van hem.
Maar in de '90 was het ook logisch.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik merk wel dat dat moeilijk ligt en dat was ook zo mid jaren 90, zelfs zo erg dat ik er als Ajax supporter moeite mee had, maar nu heb ik niet het idee dat Ajax supporters of personeel arroganter is dan bij andere clubs
quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind de gemiddelde Feyenoorder de laatste maanden arroganter dan Ajacieden. Hun dromen reiken wellicht minder ver maar op basis van waar ze staan en zeker vandaan komen is dat ook logisch in hun arrogantie.
Smoofie antwoordt voor de Feyenoord-supporters.quote:
Mijn reactie was gewoon kort en krachtigquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens happen de ciedjes weer lekker hoor.![]()
Oud filmpje, maar ik lach er weer dubbel om, vooral gijpquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:27 schreef kapiteintje het volgende:
Lachen om Balo in VI. Heerlijk man. Lig schuddebuikend in bed.
Zo zou je het kunnen noemen, maar het is nou niet alsof ik iets beter heb te doen dan dit soort posts te postenquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
Wij komen op voor onze clubquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
Als jij nou die post post, dan post ik deze post.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen, maar het is nou niet alsof ik iets beter heb te doen dan dit soort posts te posten
Pieter is een goede kerel niks mis mee.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als jij nou die post post, dan post ik deze post.
Niet alleen het plaatje is geweldig, ook de naam van het bestand:quote:
Zonder het posten van posts post worden er geen posts meer gepost door posters.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als jij nou die post post, dan post ik deze post.
Hij is gemoderniseerd zag ik laatst, heeft nu een mobiel en stuff.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pieter is een goede kerel niks mis mee.
Toch blijf ik het een eikeltje vinden, extreem gedrag is alleen te pruimen als er goed voetbal tegenover staat en dat laat hij te weinig zienquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet alleen het plaatje is geweldig, ook de naam van het bestand:
and-not-a-single-fuck-was-given-that-day-black-soccer-player.jpg
Zou je voor 11 Siemen De Jong naar het stadion gaan? Het zijn juist de mafkezen die het geniaalst en daarmee ook het meest interessant zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch blijf ik het een eikeltje vinden, extreem gedrag is alleen te pruimen als er goed voetbal tegenover staat en dat laat hij te weinig zien
In het veld wel ja, maar hij laat toch helemaal niets zien, hij is alleen maar in het nieuws met bijzaken, niet met hoofdzaken en dat is goed voetbal laten zienquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou je voor 11 Siemen De Jong naar het stadion gaan? Het zijn juist de mafkezen die het geniaalst en daarmee ook het meest interessant zijn.
Ja en daarom worden ze geen kampioenquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:39 schreef Smoofie het volgende:
Hij scoorde tegen United, dat is al goed genoeg voor de shitty aanhang,
Is zijn kat nog wel zwart? Zou me niks verbazen als dat hedendaags als aanstootgevend gezien wordt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is gemoderniseerd zag ik laatst, heeft nu een mobiel en stuff.
Het is gewoon grappig omdat het zo belachelijk is. Voor de rest is het natuurlijk te idioot voor woorden, maar die man is gewoon een oprechte mafkees. Die doet het niet om apart te zijn, die IS gewoon zo.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou je voor 11 Siemen De Jong naar het stadion gaan? Het zijn juist de mafkezen die het geniaalst en daarmee ook het meest interessant zijn.
Heden ten dage.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is zijn kat nog wel zwart? Zou me niks verbazen als dat hedendaags als aanstootgevend gezien wordt.
Moet je toch voorstellen dat Guidetti volgend jaar toch terug zou gaan naar City: Balotelli, Guidetti en Tevez in 1 selectie. Ik denk dat Mancini na 30 minuten ontslag neemt...quote:
Dunnoquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is zijn kat nog wel zwart? Zou me niks verbazen als dat hedendaags als aanstootgevend gezien wordt.
Guidetti zal wel naar een Sunderland gaan of zo, als Shitty geen kampioen wordt zullen er op verschillende posities nog wat toppers bij gehaald worden, ook als ze kampioen worden waarschijnlijk, die jongen krijgt echt geen kansquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet je toch voorstellen dat Guidetti volgend jaar toch terug zou gaan naar City: Balotelli, Guidetti en Tevez in 1 selectie. Ik denk dat Mancini na 30 minuten ontslag neemt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |